• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (НК 024:2023 38355 – Фартух для захисту від випромінювання; 38356 – Нагрудник для захисту від випромінювання; 38369 - Засіб захисту від випромінювання, від іонізувального випромінювання; 43071 – Захисний чохол рентгенівської системи для операційної; 38358 – Комір для захисту від випромінювання; 38361- Пристосування для захисту очей від випромінювання)

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 04.04.2025 14:22 - 09.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на порушення принципів добросовісної конкуренції, дискримінації та не ефективного використання бюджетних коштів

Номер: 19fac0b51fed4db49a5b539d5581f9fd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-008504-a.b1
Назва: Скарга на порушення принципів добросовісної конкуренції, дискримінації та не ефективного використання бюджетних коштів
Вимога:
Скарга на порушення принципів добросовісної конкуренції, дискримінації та не ефективного використання бюджетних коштів, у процедурі закупівлі рентгенозахисних комірців із «гігієнічними» чохлами. Шановні члени тендерного комітету, Наша компанія взяла участь у закупівлі рентгенозахисного одягу, підготувала тендерну пропозицію на суму 99 988,60 грн, яка повністю відповідала предмету закупівлі — засобам індивідуального захисту. Однак нашу пропозицію було відхилено з підстави відсутності документів на так звані «чохли для рентгенозахисних комірців» — виріб, який не є засобом індивідуального захисту і не має жодного нормативного підґрунтя для включення до складу закупівлі відповідно до чинного законодавства України та технічного регламенту щодо медичних виробів. І тут усе стає на свої місця. Як виявилось, переможцем процедури закупівлі стало МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" з пропозицією на 138 674,00 грн. Різниця з нашою пропозицією становить 38 685,40 грн, тобто, якщо вірити здоровому глузду та логіці документації, саме 5 тканинних чохлів для комірців коштують майже 39 тисяч гривень або 7 737 грн за один чохол із спанбонду. Ще раз наголошуємо: наша компанія виготовляє рентгенозахисні комірці у комплекті з чохлами. Ми вважаємо, що чохол — це побутовий, додатковий, нестерильний виріб, не регламентований ні технічними стандартами, ні нормативною базою, та не повинен штучно впливати на результати тендеру. Ми уважно ознайомилися з відповіддю замовника, в якій, посилаючись на Порядок визначення предмета закупівлі та Закон «Про публічні закупівлі», намагаються легалізувати включення до предмету закупівлі «гігієнічного аксесуару», який не відповідає суті медичного виробу та має закуповуватись під іншим кодом класифікатора ДК. Висновок очевидний: Тендерна документація була сформована під конкретного учасника — МПТВП «ОНІКО», на нашу думку це відбулося або через некомпетентність тендерного комітету, або ж шляхом навмисного обмеження конкуренції, що є порушенням принципів законності, прозорості та добросовісної конкуренції, закріплених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимагаємо: 1. Провести службову перевірку законності включення до предмета закупівлі чохлів для рентгенозахисних комірців. 2. Надати пояснення щодо суттєвої різниці в ціні між пропозиціями учасників (понад 38 тисяч грн), яка прямо пов’язана з неадекватною вартістю чохлів. 3. Повідомити, на підставі якого нормативного акту закупівля чохлів у складі комірців є обов’язковою вимогою. 4. Звернути увагу контролюючих органів, зокрема Державної аудиторської служби та правоохоронних органів, на доцільність та законність витрачання бюджетних коштів у цій закупівлі. 5. Проаналізувати, яким чином відбуваються інші закупівлі в цій лікарні, враховуючи наявність очевидних ознак упередженого підходу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно вашої вимоги повідомляємо наступне: Ураховуючи пункт 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Замовник відповідно до Додатку 2 тендерної документації визначив необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: 1. Товар повинен бути зареєстрований в Україні у встановленому законодавством порядку. 2. Термін служби товару повинен бути не менше 5 років. Надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо терміну служби. 3. Упаковка товару не повинна бути пошкоджена, розкрита, не укомплектована. На підтвердження надати гарантійний лист. 4. На підтвердження належної якості товару, що пропонується Учасником, надати копію документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат якості, або паспорт якості, або декларацію про відповідність технічному регламенту, тощо) 5. Учасником повинні бути застосовані заходи із захисту довкілля. На підтвердження надати гарантійний лист. 6. Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника. На підтвердження надати гарантійний лист. 7. Надати оригінал гарантійного листа виробника, що підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені Замовником торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву Замовника та Учасника, дату виходу закупівлі, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі, товар який пропонується. 8. Сканована(-і) копія(-ї) чинного(-их) на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій Сертифікату(-ів) до стандарту EN ISO 9001 або ДСТУ ISO 9001. 9. Відповідність запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у даному додатку до Документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці. Також, в даних вимогах міститься таблиця, відповідно до якої учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого товару шляхом посилання на сторінку з технічної документації виробника. В свою чергу, Учасник, ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" проігнорував вимоги Замовника шляхом ненадання підтверджуючих документів, у зв’язку з чим пропозиція Учасника була відхилена на підставі пп.2 п.44 Особливостей. Зазначену інформацію викладено у Протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 94 від 17.04.2025 року. На підставі зазначеного вище, відсутні підстави для задоволення ваших Вимог.
Статус вимоги: Відхилено