-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та безпекового освітнього середовища в закладах освіти Хаджибейського району м. Одеси)
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2025 13:29 - 02.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2025-04-04-007318-a , предмет: «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та безпекового освітнього середовища в закладах освіти Хаджибейського району м. Одеси)»
Номер:
b7bb3830f23d40db929a21d467614257
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-04-007318-a.b1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю UA-2025-04-04-007318-a , предмет: «ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та безпекового освітнього середовища в закладах освіти Хаджибейського району м. Одеси)»
Скарга:
04 квітня 2025 року Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Хаджибейського району м. Одеси" (далі – Замовник) оголосила відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом: ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та безпекового освітнього середовища в закладах освіти Хаджибейського району м. Одеси)».
Очікувана вартість – 2 000 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцевий строк подачі пропозицій – 12.04.2025 до 00:00.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Агенція безпеки «Центр-97» (далі – Скаржник), ознайомившись в вимогами тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи КУ «ЦФГДЗУСО Хаджибейського району м. Одеси» від 04.04.2025 року протокол № 04-04-2025 (далі – тендерна документація, документація) вважає, що згадана документація містить вимоги, що є дискримінаційними та такими, що порушують вимоги чинного законодавства та обмежують можливість Скаржника прийняти участь у цій закупівлі, зокрема:
Пов'язані документи:
Учасник
- Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf 08.04.2025 15:08
- Про публічні закупівлі - Закон № 922-VIII від 25.12.2015 - d453145-20241023.pdf 08.04.2025 15:08
- Скарга ЦФГДЗУСО Хаджиб р-ну.pdf 08.04.2025 15:08
- Про охоронну діяльність - Закон № 4616-VI від 22.03.2012 - d376424-20220615.pdf 08.04.2025 15:08
- Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання,… - Постанова № 97 від 11.02.2013 - d394225-20130211.pdf 08.04.2025 15:08
- ТД охорон посл Хадж (1).docx 08.04.2025 15:08
- Скарга Центр фінансува Хадж район.docx 08.04.2025 15:08
- sign.p7s 08.04.2025 15:12
- рішення від 10.04.2025 № 5675.pdf 10.04.2025 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 №6128.pdf 18.04.2025 14:50
- рішення від 17.04.2025 № 6128.pdf 22.04.2025 16:23
- текст постанови КМУ № 975 від 21.11.2018 зі змінами.pdf 14.04.2025 17:59
- пояснення на скаргу.pdf 14.04.2025 17:59
- Постанова Шостого апеляційного адміністративного суду від 06.07.2022.pdf 14.04.2025 17:59
- Рішення від 11.01.2023 №349.pdf 14.04.2025 17:59
- ТД охорон посл Хадж зі змінами.docx 14.04.2025 17:59
- Рішення від 19.12.2023 № 20467 (1).pdf 14.04.2025 17:59
- Пояснен на скаргу ТОВ АБ Центр-97..doc 15.04.2025 17:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 15:58
Дата розгляду скарги:
17.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.04.2025 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.04.2025 16:24
Дата виконання рішення Замовником:
30.04.2025 13:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо, що на виконання рішення АМКУ № 6128 -р/пк-пз від 17.04.2025, було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та безпекового освітнього середовища в закладах освіти Хаджибейського району м. Одеси)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-04-007318-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b2c8b31fbc3b469cb200a32a72f61a65
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо вимог до матеріально-технічної бази Учасника (п. 2.1 Додатку № 3 до Тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.1. Додатку № 3 до Тендерної документації замовник Для надання послуг, що є предметом закупівлі цих торгів Учасник повинен бути забезпечений обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: засобами індивідуального бронезахисту (не нижче ІІ класу захисту); спеціальними засобами «ПР-73», «Терен 4М», кайданками БРМ-92; портативним металошукачем AOYODI GP-3003В1 або еквівалент; персональним відеореєстратором; цифровою радіостанцією за системою PoC або еквівалент; логістичним приладом (планшетом) із підключенням до ІПНП; медичною аптечкою; протигазом; ліхтарем. Для підтвердження Учасник надає довідку в довільній формі
Однак, слід зазначити, що ані Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, ані Закон України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності саме спеціальних засобів конкретної марки або моделі.
Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97, якою затверджено Перелік спеціальних засобів, дозволених до придбання, зберігання та використання суб’єктами охоронної діяльності, металеві кайданки (в т.ч. моделі БРМ-92) не входять до дозволеного переліку. Натомість дозволяється використання пластикових (текстильних) наручників одноразового використання.
Таким чином, вказана вимога щодо використання конкретної моделі металевих кайданок є невідповідною чинному законодавству, дискримінаційною а отже — потребує приведення у відповідність до нормативно-правової бази шляхом внесення змін до тендерної документації.
Однак, слід зазначити, що ані Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, ані Закон України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI, не передбачають обов’язкової наявності у суб’єкта охоронної діяльності саме спеціальних засобів конкретної марки або моделі.
Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 року № 97, якою затверджено Перелік спеціальних засобів, дозволених до придбання, зберігання та використання суб’єктами охоронної діяльності, металеві кайданки (в т.ч. моделі БРМ-92) не входять до дозволеного переліку. Натомість дозволяється використання пластикових (текстильних) наручників одноразового використання.
Таким чином, вказана вимога щодо використання конкретної моделі металевих кайданок є невідповідною чинному законодавству, дискримінаційною а отже — потребує приведення у відповідність до нормативно-правової бази шляхом внесення змін до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Перелік спецзасобів
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання,… - Постанова № 97 від 11.02.2013 - d394225-20130211.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна Документація
-
Повʼязаний документ:
ТД охорон посл Хадж (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
вказана вимога щодо використання конкретної моделі металевих кайданок є невідповідною чинному законодавству, дискримінаційною а отже — потребує приведення у відповідність до нормативно-правової бази шляхом внесення змін до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
6c6ef70c08de4a48a95269bccb523e1c
Заголовок пункту скарги:
Щодо вимоги про наявність вогнепальної зброї у Учасника (Додаток № 4 до Тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Учасники повинні надати:
- довідку про наявність в Учасника вогнепальної зброї (Примітка: нормативно-правове визначення вогнепальної зброї наведено у пункті 8.2. глави 8 розділу ІІ Інструкції «Про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів», затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21 серпня 1998 року № 622 (із змінами і доповненнями));
- довідку про нормативно-правові підстави (із посиланням на конкретні нормативно-правові акти) використання Учасником вогнепальної зброї при здійсненні ним охоронної діяльності.
Однак, згідно з Постановою КМУ № 97 від 11.02.2013 року, у переліку спеціальних засобів, які дозволено використовувати суб’єктам охоронної діяльності, вогнепальна зброя відсутня. Допускається лише застосування пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони— і лише для суб’єктів, які охороняють особливо важливі об’єкти або надають послуги із залученням транспорту реагування та пунктів централізованого спостереження.
Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності у Учасника вогнепальної зброї є дискримінаційною, суперечить чинному законодавству та необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників. Вимагаємо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
- довідку про наявність в Учасника вогнепальної зброї (Примітка: нормативно-правове визначення вогнепальної зброї наведено у пункті 8.2. глави 8 розділу ІІ Інструкції «Про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів», затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 21 серпня 1998 року № 622 (із змінами і доповненнями));
- довідку про нормативно-правові підстави (із посиланням на конкретні нормативно-правові акти) використання Учасником вогнепальної зброї при здійсненні ним охоронної діяльності.
Однак, згідно з Постановою КМУ № 97 від 11.02.2013 року, у переліку спеціальних засобів, які дозволено використовувати суб’єктам охоронної діяльності, вогнепальна зброя відсутня. Допускається лише застосування пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони— і лише для суб’єктів, які охороняють особливо важливі об’єкти або надають послуги із залученням транспорту реагування та пунктів централізованого спостереження.
Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності у Учасника вогнепальної зброї є дискримінаційною, суперечить чинному законодавству та необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників. Вимагаємо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Перелік спецзасобів
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання,… - Постанова № 97 від 11.02.2013 - d394225-20130211.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД охорон посл Хадж (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Таким чином, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності у Учасника вогнепальної зброї є дискримінаційною, суперечить чинному законодавству та необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників. Вимагаємо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
4a277514de264e6ba909f51f69d67c8e
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо вимог до кількості груп швидкого реагування та автомобілів (Додаток № 4 до Тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Учасники повинні надати
- довідку про наявність в Учасника не менше 6 груп швидкого реагування;
- довідку про наявність в Учасника не менше 6 автомобілів;
- скан-копії технічних паспортів на автомобілі Учасника (6 автомобілів);
Разом з тим, відповідно до цього ж Додатку до тендерної документауції Місце надання послуг:
Одеський ліцей № 3 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Бреуса,59
Одеський ліцей № 8 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Іцхака Рабіна,8
Одеська гімназія № 19 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця
Кустанайська,3
Одеська гімназія № 120 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Дальницька,58
Одеська початкова школа № 53 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Героїв Крут,35Б
Одеський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Профспілкова,9Загальний обсяг надання послуг: 9120 людино/годин.
Разом із тим, відповідно до самої ж документації, послуги охорони надаються на території міста Одеса на шести об'єктах, які географічно розташовані досить близько один до одного. З урахуванням незначної відстані між об’єктами, та зважаючи на мінімальну ймовірність одночасного спрацювання сигналізації на всіх шести об’єктах вважаємо вимогу щодо кількості транспортних засобів надмірною та дискримінаційною.
Як учасник з багаторічним досвідом надання охоронних послуг, вважаємо, що наявність саме 6 транспортних засобів не є об’єктивною умовою для належного надання послуг, а така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки встановлює надмірні бар’єри для участі у процедурі закупівлі.
Учасник має змогу забезпечити повноцінне та якісне надання послуг, однак через необґрунтовані вимоги позбавляється права на участь.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести її у відповідність до принципів добросовісної конкуренції.
- довідку про наявність в Учасника не менше 6 груп швидкого реагування;
- довідку про наявність в Учасника не менше 6 автомобілів;
- скан-копії технічних паспортів на автомобілі Учасника (6 автомобілів);
Разом з тим, відповідно до цього ж Додатку до тендерної документауції Місце надання послуг:
Одеський ліцей № 3 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Бреуса,59
Одеський ліцей № 8 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Іцхака Рабіна,8
Одеська гімназія № 19 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця
Кустанайська,3
Одеська гімназія № 120 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Дальницька,58
Одеська початкова школа № 53 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Героїв Крут,35Б
Одеський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Профспілкова,9Загальний обсяг надання послуг: 9120 людино/годин.
Разом із тим, відповідно до самої ж документації, послуги охорони надаються на території міста Одеса на шести об'єктах, які географічно розташовані досить близько один до одного. З урахуванням незначної відстані між об’єктами, та зважаючи на мінімальну ймовірність одночасного спрацювання сигналізації на всіх шести об’єктах вважаємо вимогу щодо кількості транспортних засобів надмірною та дискримінаційною.
Як учасник з багаторічним досвідом надання охоронних послуг, вважаємо, що наявність саме 6 транспортних засобів не є об’єктивною умовою для належного надання послуг, а така вимога є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки встановлює надмірні бар’єри для участі у процедурі закупівлі.
Учасник має змогу забезпечити повноцінне та якісне надання послуг, однак через необґрунтовані вимоги позбавляється права на участь.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести її у відповідність до принципів добросовісної конкуренції.
×
-
Назва доказу:
Закон України "Про охоронну діяльність"
-
Повʼязаний документ:
Про охоронну діяльність - Закон № 4616-VI від 22.03.2012 - d376424-20220615.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензійні вимоги
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині та привести її у відповідність до принципів добросовісної конкуренції.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
46285fb45328477ba25288fd71af1957
Заголовок пункту скарги:
4. Щодо неточності у визначенні обсягів закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації визначено Місце надання послуг:
Одеський ліцей № 3 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Бреуса,59
Одеський ліцей № 8 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Іцхака Рабіна,8
Одеська гімназія № 19 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Кустанайська,3
Одеська гімназія № 120 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Дальницька,58
Одеська початкова школа № 53 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Героїв Крут,35Б
Одеський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Профспілкова,9Загальний обсяг надання послуг: 9120 людино/годин.
Натомість, у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено загальний обсяг надання послуг – 7800 людино/годин.
Вважаємо, що зазначена невідповідність може бути виправлена шляхом внесення змін до тендерної документації.
Одеський ліцей № 3 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Бреуса,59
Одеський ліцей № 8 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Іцхака Рабіна,8
Одеська гімназія № 19 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Кустанайська,3
Одеська гімназія № 120 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Дальницька,58
Одеська початкова школа № 53 Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Героїв Крут,35Б
Одеський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Одеської міської ради Одеська область, місто Одеса, вулиця Профспілкова,9Загальний обсяг надання послуг: 9120 людино/годин.
Натомість, у Додатку 2 до Тендерної документації зазначено загальний обсяг надання послуг – 7800 людино/годин.
Вважаємо, що зазначена невідповідність може бути виправлена шляхом внесення змін до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД охорон посл Хадж (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вважаємо, що зазначена невідповідність може бути виправлена шляхом внесення змін до тендерної документації.