-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області
Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів Місце проведення робіт - вул. Містечко, 40, с.Золотники, Теребовлянського району, Тернопільської області. Клас наслідків (відповідальності) - СС2 ІІІ категорія складності.
Торги не відбулися
4 477 489.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 387.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 387.45 UAH
Період оскарження:
08.08.2018 15:14 - 06.09.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Номер:
6807840d81ca4303ac607c2f25580726
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-08-001463-b.c2
Назва:
ВИМОГА про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
01.10.2018 р. Тендерним комітетом була розглянута вимога про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації подана ФОП Івановом Семеном Аркадійовичем.
З відповіді на вимогу випливає, що 25.09.2018 року Тендерний комітет, відповідно до протоколу № 35, прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванова Семена Аркадійовича. У зв'язку з тим, що 26.09.2018 року, були проблеми з доступом на електронний майданчик e-tender, рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Іванова Семена Аркадійовича, було опубліковано біля 9:00 27.09.2018 р. та відвантажено до пропозиції наступного учасника ТОВ «Вигода - Буд».
Вважаємо рішення Тендерного комітету Золотниківської сільської ради від 25.09.2018 року, оформлене протоколом № 35, не законним, тому що прийняте з порушенням п.6. ч. 1 ст. 3. ЗУ "Про публічні закупівлі": об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Тендерним комітетом Золотниківської сільської ради наша пропозиція, була відхилена на підставі того, що:
- Не має кваліфікованих працівників для виконання робіт з капітального ремонту Золотниківської ЗОШ;
Згідно п.7. тендерної документації: Учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника для виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
ФОП Іванов Семен Аркадійович, планував залучити в якості субпідрядника ПМК 12 ТОВ «Тернопільбуд», що підтверджується договором субпідряду № 020118 від 02 січня 2018 року. ПМК 12 ТОВ «Тернопільбуд», має у своєму штаті муляра та штукатура, що підтверджується довідкою від 08.08.18р. Даний обсяг робіт не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, тому не долучалися документи про залучення субпідрядника.
Тендерним комітетом чомусь не взято до уваги довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Де вказано що у нашому штаті є інженер – будівельник Іванов Семен Аркадійович, інженери – механіки Флюнт Ігор Євгенович та Іванов Ігор Петрович, Інженер-механік КВПіА Поберейко Тарас Володимирович. Також роботу муляра мав виконувати інженер – будівельник Іванов Семен Аркадійович, роботу маляра Флюнт Ігор Євгенович.
Тобто, підстав вважати, що у ФОП Іванова С.А., не має кваліфікованих працівників для виконання робіт з капітального ремонту Золотниківської ЗОШ, не має.
- Не надав належних документів для підтвердження виконання аналогічного договору;
Тендерним комітетом також не взято до уваги. Акти виконаних робіт «Капітального ремонту по впровадженню енергозберігаючих заходів із заміною фасадних, віконних та дверних блоків в приміщеннях та повітряного обігріву спортивного залу Лозівської ЗОШ І-ІІ ступенів Підволочиського Району Тернопільської області», які долучені до тендерної пропозиції під назвою «1.2.2. АВР Лозівка», «1.2.3. Лозівка», 1.2.4. «Лозівка». Тому не має підстав вважати договір № 1 від 23.10.2015 р. укладеним між ФОП Іванов С.А. та відділом освіти Підволочиської РДА не виконаним.
До договору підряду № 16/095/0063 від 11 березня 2016 року укладеного між ФОП Іванов С.А., та ТОВ «Мрія Сервіс», щодо ремонтно – оздоблювальних робіт гуртожитку, офісу, кухні, були долучені акти – виконаних робіт, які підтверджували досвіт виконання аналогічного договору, згідно додатку № 7 «Технічне завдання» до тендерної документації. Акти – виконаних робіт, в яких були зазначені роботи які не вказані у додатку № 7 «Технічне завдання», не надавалися, тому що не має необхідності.
До договору підряду № 16/151/002 від 17 жовтня 2016 року укладеного між ФОП Іванов С.А., та ТОВ «Мрія Фармінг Полісся», щодо ремонтно – оздоблювальних робіт, були долучені акти – виконаних робіт, які підтверджували досвіт виконання аналогічного договору, згідно додатку № 7 «Технічне завдання» до тендерної документації. Акти – виконаних робіт, в яких були зазначені роботи які не вказані у додатку № 7 «Технічне завдання», не надавалися, тому що не має необхідності.
- Учасник зазначив тендерну пропозицію у сумі 4 123894 гривні 80 копійок, а під час проведення аукціону учасник подав пропозицію у сумі 3 907000 гривень. Враховуючи вищенаведене учасник ФОП Іванов Семен Аркадійович не зможе виконати повний об’єм робіт згідно закупівлі, так як сума робіт, згідно наданих кошторисів на 216894,80, буде більшою від суми кінцевої пропозиції поданої на аукціоні, що становить під загрозу виконання робіт.
Згідно додатку 4 Переліку документів, що має надати переможець торгів у строк, що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Переможець має надати Договірну ціну по даній процедурі закупівлі, з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами.
Тобто, ФОП Іванов С.А. повинен скинути ( відредаговані за результатами проведеного аукціону) вище зазначені документи на протязі 5-ти днів, з дати оприлюднення на веб – порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Позиція Тендерного комітету, що ФОП Іванов С.А. не зможе виконати повний об’єм робіт згідно закупівлі, та ставить під загрозу виконання робіт «Капітальний ремонт із застосуванням енергозберігаючих технологій (заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасаду головного корпусу) в Золотниківській ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Містечко, 40 в с.Золотники Теребовлянського району Тернопільської області», є безпідставною, надуманою та упередженою.
Згідно ч.2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі»: За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Згідно Ч. 1 ст. 16414 КУпАП: Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, тягнуть за собою накладення штрафу на посадових, уповноважених осіб від 11900 грн. до 17000 грн.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі": : у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель".
Учасник може звернутися зі скаргою на не законні дії членів Тендерного комітету, до уповноваженого органу.
На підставі вище викладеного, просимо Вас:
Переглянути ваше рішення по відхилені тендерної пропозиції ФОП Іванова Семена Аркадійовича.
Додатки:
1. Копія договору субпідряду.
2. Ліцензія субпідрядника.
3. Довідка про склад працівників
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника 3.pdf 04.10.2018 16:26
- 23.1. Субпідряд договір 020118 від 020118.pdf 04.10.2018 16:26
- 23.2. Субпідряд ЛІЦЕНЗІЯ.pdf 04.10.2018 16:26
- 23.3. Субпідряд Довідка Працівники ПМК 12.pdf 04.10.2018 16:26
Дата подачі:
04.10.2018 16:26
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Номер:
2d3e0056a5264c4c97392b038f3ffd47
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-08-001463-b.c1
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
17.09.2018 р. Замовник прийняв рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, згідно ч. 4, ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Замовник толком не обґрунтував подовження строку розгляду тендерної пропозиції, лише переписав вище зазначену статтю.
Згідно п.2. ч.5. ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом.
27.09.2018 р. Замовником було відхилено тендерну пропозицію ФОП Іванова Семена Аркадійовича. Замовник нічим не обґрунтував свою позицію, не оприлюднив на веб-порталі протокол розгляду тендерних пропозицій, що являється грубим порушенням законодавства.
Згідно ст. 3. ЗУ «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно вище викладеного складається враження, що тендерний комітет Золотниківської сільської ради, порушує всі принципи публічних закупівель, та надає перевагу якомусь одному учаснику.
Згідно ч. 3 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі": : у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель".
На підставі вище викладеного, просимо Вас:
Переглянути ваше рішення по відхилені тендерної пропозиції ФОП Іванова Семена Аркадійовича.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до замовника .pdf 28.09.2018 13:29
- Протокол №36.pdf 01.10.2018 15:59
- відповідь на вимогу.jpg 01.10.2018 15:59
- Лист Гигатранс.pdf 01.10.2018 15:59
- лист-звернення щодо проблеми в роботі e-tender.jpg 01.10.2018 15:59
- Золотниківська ср.pdf 01.10.2018 15:59
- протокол 35 розгляд пропозиції ФОП.pdf 01.10.2018 16:01
- ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерних пропозицій.jpg 01.10.2018 16:02
- протокол 30.pdf 01.10.2018 16:06
Дата подачі:
28.09.2018 13:29
Вирішення:
Вимогу, індикатор вимоги UA-2018-08-08-001463-b.c1, щодо закупівлі UA-2018-08-08-001463-b ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" Відхилено
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2018 16:08
Підтвердження вирішення:
На вашу вимогу, індикатор вимоги UA-2018-08-08-001463-b.c1, щодо закупівлі UA-2018-08-08-001463-b, Тендерний комітет Золотниківської сільської ради повідомляє наступне:
- 17.09.2018 року тендерним комітетом Золотниківської, відповідно до протоколу № 30, керуючись ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з значними обсягами закупівлі, тобто у зв’язку з великим обсягом будівельних робіт по капітальному ремонту Золотниківської ЗОШ, було прийнято рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції, по закупівлі з індекатором UA-2018-08-08-001463-b, учасника ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ". Повідомлення про дане рішення було підвантажено до рішень по учаснику ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" 17.09.2018 о 17:52:22 год.;
- 25.09.2018 року тендерним комітетом Золотниківської, відповідно до протоколу № 35, керуючись ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», було прийнято рішення про відхилення учасника ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ". У зв’язку з тим, що 26.09.2018 року були проблеми з доступом на електронний майданчик e-tender рішення про відхилення учасника ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" було опубліковано біля 9:00 год. 27.09.2018 р.. Після публікації рішення було виявлено, що через технічні проблеми, протокол відхилення учасника ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" не був завантажений. Технічної можливості довантаження будь яких файлів після відхилення учасника немає, тому для забезпечення оприлюднення вищезгаданого рішення, 27.09.2018р. о 10:57:26 год. його було підвантажено до пропозиції наступного учасника (учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИГОДА-БУД") з роз’ясненням що даний документ стосується учасника ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ". Враховуючи вищенаведене протокол відхилення учасника ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ" був оприлюднений на ProZorro.
Враховуючи вищенаведене, та відповідно до протоколу Тендерного комітету Золотниківської сільської ради від 01.10.2018 року № 36, прийнято рішення про відхилення вимоги UA-2018-08-08-001463-b.c1, щодо закупівлі UA-2018-08-08-001463-b учасника ФОП "ІВАНОВ СЕМЕН АРКАДІЙОВИЧ".