-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -Мастильні засоби (Оливи, мастило, гальмівна рідина та нігрол)
ДК 021:2015 -Мастильні засоби (Оливи, мастило, гальмівна рідина та нігрол)
Завершена
825 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 250.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 250.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2025 11:13 - 13.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення Переможця
Номер:
f3083492bc924772ae4932438ea1627b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-04-004055-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення Переможця
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ЗТМ АРІАН.pdf 16.05.2025 17:39
- ГОСТ 23652-79 Масла трансмісійні. Технічні умови..pdf 16.05.2025 17:39
- ДСТУ ГОСТ 17479.2_2019 Оливи трансмісійні. Класифікація та позначення.pdf 16.05.2025 17:39
- ДСТУ ГОСТ 25371_2006 Нафтопродукти. Розрахунок індексу в`язкості за кінематичною в`язкістю.pdf 16.05.2025 17:39
- sign.p7s 16.05.2025 17:43
- рішення від 20.05.2025 №8008.pdf 20.05.2025 17:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2025 №8449.pdf 28.05.2025 13:34
- рішення від 27.05.2025 №8449.pdf 30.05.2025 15:54
- Паспорти якості.pdf 22.05.2025 17:02
- ПОЯСНЕННЯ до скарги.docx 22.05.2025 17:02
- ПОЯСНЕННЯ до скарги.pdf 22.05.2025 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2025 18:11
Дата розгляду скарги:
27.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2025 17:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.05.2025 15:55
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
053e89f3d81847bf8ec7832845573bad
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного визнання переможцем тендерної пропозиції
ТОВ «ТД«ІММ»
Щодо невідповідності запропонованого товару технічним
характеристикам предмета закупівлі:
1. Відповідно до п. 13 Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагалась оливу 80W-90 GL-5 з відповідністю класифікації API GL-5.
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано паспорт якості №115360 від 16.09.2024 року на оливу трансмісійну GNL SAE 80W-90 API GL-5, експлуатаційні властивості якої відповідають нижчому класу відповідно до ДСТУ ГОСТ 17479.2:2019 «Оливи трансмісійні. Класифікація та позначення (ГОСТ 17479.2-2015, IDT)», а саме: API GL-4. Паспорт якості виробника передбачає занижену норму для показника «навантаження зварювання - не менше 3087 Н», у той час як вказаним стандартом передбачена норма для олив API GL-5 – «не менше 3685 Н».
Стандарт ДСТУ ГОСТ 17479.2:2019 знаходиться за посиланням: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=82860 та додається до скарги.
Тобто, Переможцем фактично запропоновано оливу класифікації API GL-4, з нижчими показниками навантаження зварювання, а ніж вимагалось Замовником - олива 80W-90 GL-5 з відповідністю класифікації API GL-5.
У паспорті якості №115360 від 16.09.2024 року передбачений показник якості «схильність до піноутворення», методом контролювання якого вказано ГОСТ 23652 «Масла трансмисионные. Технические условия». Нормативний документ поширюється на трансмісійні оливи, призначені для змащування агрегатів трансмісій (автомобілів, тракторів, тепловозів, сільськогосподарських, дорожніх та будівельних машин) та зубчастих редукторів, а не як метод контролювання для показника якості «схильність до піноутворення». На цей час чинні в Україні ДСТУ ISO 6247:2019 «Нафтопродукти. Визначення характеристик піноутворення мастильних олив» та ДСТУ 8420:2015 «Оливи мастильні. Метод визначення схильності до піноутворення».
Таким чином, відсутня інформація щодо стандарту за яким було визначено показник якості «схильність до піноутворення».
Також виробником продукції оливи трансмісійної GNL SAE 80W-90 передбачена норма показника якості «кислотне число, мг КОН на 1 г оливи – не менше 2,0», а фактичний результат дорівнює 1,21 мг КОН на 1 г оливи, що не відповідає вказаній нормі.
З викладеного вище випливає, що олива трансмісійна GNL SAE 80W-90 API GL-5 не відповідає вимогам ТУ У 23.2-30535686-011:2011 зі зм. №2 та вимогам Замовника.
Таким чином, за вимогою Замовника учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - паспорт якості та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт безпеки та/або інший документ, що підтверджує якість запропонованого Учасником товару, та відповідність усім специфікаціям, що зазначені в Додатку 2 до тендерної документації.
Тобто якість оливи згідно даних вказаного паспорту не підтверджена, що є невиконанням вимог Замовника.
2. Більшість паспортів якості (№114524 від 05.06.24, №113422 від 05.02.24, №113399 від 05.02.24, №113542 від 19.02.24, №116009 від 14.11.24, №116456 від 20.12.24, № 113394 від 05.02.24, №115360 від 16.09.24, №113787 від 21.03.24, №115337 від 12.09.24, №114188 від 08.05.24) Переможця містять посилання на методи випробувань, що на цей час НЕ є чинними в Україні. Зокрема, у паспорті якості №113422 від 05.02.24 на оливу моторну універсальну SAE 15W-40 вказаний нечинний в Україні метод для визначення вмісту механічних домішок ГОСТ 6370, замість чинного в Україні ДСТУ ГОСТ 6370; нечинний в Україні метод для визначення вмісту води ГОСТ 2477 замість чинного в Україні ДСТУ ГОСТ 2477; нечинний в Україні метод визначення сульфатної зольності ГОСТ 12417 замість чинного в Україні ДСТУ ISO 3987; нечинний в Україні метод визначення температури спалаху у відкритому тиглі ГОСТ 4333 замість чинного в Україні ДСТУ ГОСТ 4333 тощо.
Чинність нормативних документів можна перевірити за посиланням: http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=&st=0&b=1.
3. Відповідно до п. 8 Додатку 2 тендерної документації Замовником до оливи МГЕ-46В вимагався показник індексу в’язкості не менше 90.
Показник індексу в’язкості розраховують за значеннями кінематичної в’язкості при 40оС і 100оС згідно з ДСТУ ГОСТ 25371. Відповідно до значень кінематичної в’язкості, що вказані у паспорті якості на оливу гідравлічну Frostterm МГЕ-46В №114075 від 03.05.2024 (46,83 мм2/c при 40оС та 6,95 мм2/c при 100оС), індекс в’язкості визначений за методикою ДСТУ ГОСТ 25371 дорівнює – 104, а ніяк не 99 як вказано у тому ж паспорті якості. Цей факт ставить під сумнів компетентність випробувальної лабораторії, яка видала паспорти якості, адже аналогічна ситуація з індексом в’язкості спостерігається і у інших паспортах.
На підтвердження визначаємо індекс в’язкості наступним чином:
V100 = 6,95 мм2/c
V40 = 46,83 мм2/c
З таблиці 3, знаходимо значення L, D, H по кінематичній в’язкості :
V100 L D H
6,9 75,72 28,21 47,51
7,0 78,00 29,43 48,57
Лінійною інтерполяцією для значення 6,95 мм2/c значення L, D, H:
6,95 76,9 28,8 48,0
N = log〖H-log〖V40 〗 〗/log〖V100 〗 = log〖48-log46.83 〗/log6.95 =0.01268
VI = ((antilog 0.01268)-1)/0.00715+100=104,14
Отримані значення округлюють до цілого числа.
Таким чином, якість оливи згідно даних вказаного паспорту відповідно до розрахунку за ДСТУ ГОСТ 25371 не підтверджена Переможцем, що є невиконанням вимог Замовника.
4. У паспорті якості №115085 від 13.08.2024 року нормується показник якості «Густина при 20°С – не більше 970,0 кг/м3», в той час як фактичне значення густини становить 989,3 кг/м3, що не відповідає встановленій нормі. Виходячи з цього, олива трансмісійна Frostterm Нігрол не відповідає вимогам ТУ У 19.2-30535686-033:2017. У цьому ж паспорті, метод контролювання масової частки води передбачає собою неіснуючий ДСТУ ГОСТ 247.
Отже, олива не відповідає вимогам ТУ У, яку пропонують до постачання. Адже згідно вимоги Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - паспорт якості та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт безпеки та/або інший документ, що підтверджує якість запропонованого Учасником товару, та відповідність усім специфікаціям, що зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином якість відповідно до даного паспорту Переможцем не підтверджена.
5. Звертаємо вашу увагу на паспорт якості №113542 від 19.02.2024 року, який передбачає визначення динамічної в’язкості оливи SAE 15W-40 при мінус 15°С. Однак, відповідно до системи класифікації SAE J300, низькотемпературна в’язкість для оливи 15W-40 визначається при мінус 20°С, а не мінус 15°С.
Отже, олива за наданим паспортом не відповідає класифікації SAE 15W-40 за SAE J300 та вимогам Замовника.
6. 09.05.2025 Замовником безпідставно винесено вимогу про надання Переможцю можливості усунути невідповідності, що стосуються технічної частини закупівлі.
Так Переможцем у складі тендерної пропозиції була надана Порівняльна таблиця, в якій відсутня інформація щодо виробника та країни походження товару, відсутня інформація про тару, в якій буде постачати Замовнику товар. На вимогу усунути невідповідності, Замовник просить вказати показники, без виразу «не більше», «не менше» та «%», тобто фактичні характеристики запропонованого товару згідно з паспортами/сертифікатами.
Така інформація не може бути усунена шляхом виправлення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Виправлення такої невідповідності у технічних параметрах запропонованого еквіваленту товару призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого Переможцем, тому не може вважатись невідповідністю, що підлягає виправленню протягом 24 годин.
Крім того, Замовником відповідно до Додатку 2 тендерної документації вимагалось зазначення учасниками засіб фасування, тобто тару у якій буде постачатись олива. У Порівняльній таблиці Переможця (у тому числі зміненій Порівняльної таблиці 2) визначена Замовником вимога щодо інформації про тару не зазначена. Про що зазначає навіть сам Замовник у своїй вимозі про усунення невідповідностей від 09.05.2025, що у свою чергу не відповідає умовам технічної специфікації.
До того ж, на виконання вимоги про усунення невідповідностей вказати показники без виразу «не більше», «не менше» та «%», тобто фактичні характеристики запропонованого товару згідно з паспортами/сертифікатами, Учасником у порівняльній таблиці надано не те фактичне значення показника якості «Кінематична в’язкість при 100°С», яке вказане в паспорті якості №115085 від 13.08.2024 року на оливу Frostterm Нігрол SAE J306:140 API GL-1. У паспорті якості вказана кінематична в’язкість 32,97 мм2/с, в той час як у порівняльній таблиці наведено фактичне значення 32,79 мм2/с.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на це, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до Скаржника та порушують норми ст.ст. 5, 11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Таким чином, рішення Замовника про визначення Переможця та рішення про намір укласти договір є неправомірним, необґрунтованим та такими, що не відповідає фактичним обставинам і вимогам тендерної документації та підлягає скасуванню.
На підставі викладеного вище вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ТД"ІММ" не відповідає вимогам чинним в Україні стандартів, технічним умовам виробника та вимогам Замовника. Просимо Вас скасувати рішення щодо визначення обраного Переможця.
ТОВ «ТД«ІММ»
Щодо невідповідності запропонованого товару технічним
характеристикам предмета закупівлі:
1. Відповідно до п. 13 Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагалась оливу 80W-90 GL-5 з відповідністю класифікації API GL-5.
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано паспорт якості №115360 від 16.09.2024 року на оливу трансмісійну GNL SAE 80W-90 API GL-5, експлуатаційні властивості якої відповідають нижчому класу відповідно до ДСТУ ГОСТ 17479.2:2019 «Оливи трансмісійні. Класифікація та позначення (ГОСТ 17479.2-2015, IDT)», а саме: API GL-4. Паспорт якості виробника передбачає занижену норму для показника «навантаження зварювання - не менше 3087 Н», у той час як вказаним стандартом передбачена норма для олив API GL-5 – «не менше 3685 Н».
Стандарт ДСТУ ГОСТ 17479.2:2019 знаходиться за посиланням: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=82860 та додається до скарги.
Тобто, Переможцем фактично запропоновано оливу класифікації API GL-4, з нижчими показниками навантаження зварювання, а ніж вимагалось Замовником - олива 80W-90 GL-5 з відповідністю класифікації API GL-5.
У паспорті якості №115360 від 16.09.2024 року передбачений показник якості «схильність до піноутворення», методом контролювання якого вказано ГОСТ 23652 «Масла трансмисионные. Технические условия». Нормативний документ поширюється на трансмісійні оливи, призначені для змащування агрегатів трансмісій (автомобілів, тракторів, тепловозів, сільськогосподарських, дорожніх та будівельних машин) та зубчастих редукторів, а не як метод контролювання для показника якості «схильність до піноутворення». На цей час чинні в Україні ДСТУ ISO 6247:2019 «Нафтопродукти. Визначення характеристик піноутворення мастильних олив» та ДСТУ 8420:2015 «Оливи мастильні. Метод визначення схильності до піноутворення».
Таким чином, відсутня інформація щодо стандарту за яким було визначено показник якості «схильність до піноутворення».
Також виробником продукції оливи трансмісійної GNL SAE 80W-90 передбачена норма показника якості «кислотне число, мг КОН на 1 г оливи – не менше 2,0», а фактичний результат дорівнює 1,21 мг КОН на 1 г оливи, що не відповідає вказаній нормі.
З викладеного вище випливає, що олива трансмісійна GNL SAE 80W-90 API GL-5 не відповідає вимогам ТУ У 23.2-30535686-011:2011 зі зм. №2 та вимогам Замовника.
Таким чином, за вимогою Замовника учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - паспорт якості та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт безпеки та/або інший документ, що підтверджує якість запропонованого Учасником товару, та відповідність усім специфікаціям, що зазначені в Додатку 2 до тендерної документації.
Тобто якість оливи згідно даних вказаного паспорту не підтверджена, що є невиконанням вимог Замовника.
2. Більшість паспортів якості (№114524 від 05.06.24, №113422 від 05.02.24, №113399 від 05.02.24, №113542 від 19.02.24, №116009 від 14.11.24, №116456 від 20.12.24, № 113394 від 05.02.24, №115360 від 16.09.24, №113787 від 21.03.24, №115337 від 12.09.24, №114188 від 08.05.24) Переможця містять посилання на методи випробувань, що на цей час НЕ є чинними в Україні. Зокрема, у паспорті якості №113422 від 05.02.24 на оливу моторну універсальну SAE 15W-40 вказаний нечинний в Україні метод для визначення вмісту механічних домішок ГОСТ 6370, замість чинного в Україні ДСТУ ГОСТ 6370; нечинний в Україні метод для визначення вмісту води ГОСТ 2477 замість чинного в Україні ДСТУ ГОСТ 2477; нечинний в Україні метод визначення сульфатної зольності ГОСТ 12417 замість чинного в Україні ДСТУ ISO 3987; нечинний в Україні метод визначення температури спалаху у відкритому тиглі ГОСТ 4333 замість чинного в Україні ДСТУ ГОСТ 4333 тощо.
Чинність нормативних документів можна перевірити за посиланням: http://csm.kiev.ua/nd/nd.php?z=&st=0&b=1.
3. Відповідно до п. 8 Додатку 2 тендерної документації Замовником до оливи МГЕ-46В вимагався показник індексу в’язкості не менше 90.
Показник індексу в’язкості розраховують за значеннями кінематичної в’язкості при 40оС і 100оС згідно з ДСТУ ГОСТ 25371. Відповідно до значень кінематичної в’язкості, що вказані у паспорті якості на оливу гідравлічну Frostterm МГЕ-46В №114075 від 03.05.2024 (46,83 мм2/c при 40оС та 6,95 мм2/c при 100оС), індекс в’язкості визначений за методикою ДСТУ ГОСТ 25371 дорівнює – 104, а ніяк не 99 як вказано у тому ж паспорті якості. Цей факт ставить під сумнів компетентність випробувальної лабораторії, яка видала паспорти якості, адже аналогічна ситуація з індексом в’язкості спостерігається і у інших паспортах.
На підтвердження визначаємо індекс в’язкості наступним чином:
V100 = 6,95 мм2/c
V40 = 46,83 мм2/c
З таблиці 3, знаходимо значення L, D, H по кінематичній в’язкості :
V100 L D H
6,9 75,72 28,21 47,51
7,0 78,00 29,43 48,57
Лінійною інтерполяцією для значення 6,95 мм2/c значення L, D, H:
6,95 76,9 28,8 48,0
N = log〖H-log〖V40 〗 〗/log〖V100 〗 = log〖48-log46.83 〗/log6.95 =0.01268
VI = ((antilog 0.01268)-1)/0.00715+100=104,14
Отримані значення округлюють до цілого числа.
Таким чином, якість оливи згідно даних вказаного паспорту відповідно до розрахунку за ДСТУ ГОСТ 25371 не підтверджена Переможцем, що є невиконанням вимог Замовника.
4. У паспорті якості №115085 від 13.08.2024 року нормується показник якості «Густина при 20°С – не більше 970,0 кг/м3», в той час як фактичне значення густини становить 989,3 кг/м3, що не відповідає встановленій нормі. Виходячи з цього, олива трансмісійна Frostterm Нігрол не відповідає вимогам ТУ У 19.2-30535686-033:2017. У цьому ж паспорті, метод контролювання масової частки води передбачає собою неіснуючий ДСТУ ГОСТ 247.
Отже, олива не відповідає вимогам ТУ У, яку пропонують до постачання. Адже згідно вимоги Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: - паспорт якості та/або сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або паспорт безпеки та/або інший документ, що підтверджує якість запропонованого Учасником товару, та відповідність усім специфікаціям, що зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином якість відповідно до даного паспорту Переможцем не підтверджена.
5. Звертаємо вашу увагу на паспорт якості №113542 від 19.02.2024 року, який передбачає визначення динамічної в’язкості оливи SAE 15W-40 при мінус 15°С. Однак, відповідно до системи класифікації SAE J300, низькотемпературна в’язкість для оливи 15W-40 визначається при мінус 20°С, а не мінус 15°С.
Отже, олива за наданим паспортом не відповідає класифікації SAE 15W-40 за SAE J300 та вимогам Замовника.
6. 09.05.2025 Замовником безпідставно винесено вимогу про надання Переможцю можливості усунути невідповідності, що стосуються технічної частини закупівлі.
Так Переможцем у складі тендерної пропозиції була надана Порівняльна таблиця, в якій відсутня інформація щодо виробника та країни походження товару, відсутня інформація про тару, в якій буде постачати Замовнику товар. На вимогу усунути невідповідності, Замовник просить вказати показники, без виразу «не більше», «не менше» та «%», тобто фактичні характеристики запропонованого товару згідно з паспортами/сертифікатами.
Така інформація не може бути усунена шляхом виправлення невідповідностей відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Виправлення такої невідповідності у технічних параметрах запропонованого еквіваленту товару призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого Переможцем, тому не може вважатись невідповідністю, що підлягає виправленню протягом 24 годин.
Крім того, Замовником відповідно до Додатку 2 тендерної документації вимагалось зазначення учасниками засіб фасування, тобто тару у якій буде постачатись олива. У Порівняльній таблиці Переможця (у тому числі зміненій Порівняльної таблиці 2) визначена Замовником вимога щодо інформації про тару не зазначена. Про що зазначає навіть сам Замовник у своїй вимозі про усунення невідповідностей від 09.05.2025, що у свою чергу не відповідає умовам технічної специфікації.
До того ж, на виконання вимоги про усунення невідповідностей вказати показники без виразу «не більше», «не менше» та «%», тобто фактичні характеристики запропонованого товару згідно з паспортами/сертифікатами, Учасником у порівняльній таблиці надано не те фактичне значення показника якості «Кінематична в’язкість при 100°С», яке вказане в паспорті якості №115085 від 13.08.2024 року на оливу Frostterm Нігрол SAE J306:140 API GL-1. У паспорті якості вказана кінематична в’язкість 32,97 мм2/с, в той час як у порівняльній таблиці наведено фактичне значення 32,79 мм2/с.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Зважаючи на це, тендерна пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції, принцип недискримінації учасника, принцип добросовісної конкуренції учасників та принци ефективності при здійсненні процедури закупівлі та положення Закону.
Зазначені дії Замовника є незаконними по відношенню до Скаржника та порушують норми ст.ст. 5, 11 Закону, які зобов’язують Замовника забезпечити рівні умови для усіх учасників процедури, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Таким чином, рішення Замовника про визначення Переможця та рішення про намір укласти договір є неправомірним, необґрунтованим та такими, що не відповідає фактичним обставинам і вимогам тендерної документації та підлягає скасуванню.
На підставі викладеного вище вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ТД"ІММ" не відповідає вимогам чинним в Україні стандартів, технічним умовам виробника та вимогам Замовника. Просимо Вас скасувати рішення щодо визначення обраного Переможця.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД ТЕХНІЧНИХ МАСЕЛ «АРІАН» просить: 1) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ДК 021:2015 -Мастильні засоби (Оливи, мастило, гальмівна рідина та нігрол) (код за ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-004055-a. 2) Зобов’язати Замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКТЕПЛОВОДЕНЕРГІЯ» – скасувати Рішення Замовника, прийняте Протоколом № 125 від 12.05.2025 р. яким було визначено переможцем закупівлі ТОВ «ТД«ІММ» та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із ним.