-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
послуги з покосу травостою; код 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
закупівля здійснюється з урахуванням норм постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Завершена
1 666 291.10
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 662.91 UAH
мін. крок: 1% або 16 662.91 UAH
Період оскарження:
04.04.2025 09:09 - 11.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на непровомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника та на неправомірне визначення переможця
Номер:
bd6dfd2f67d6499fb7346a22f630bece
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-04-000768-a.c2
Назва:
Скарга на непровомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника та на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що ФОП Соболева Анна Олександрівна є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником на ринку послуг з покосу травостою. Метою здійснення господарської діяльності ФОП Соболева Анна Олександрівна є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Відхиливши ФОП Соболева Анна Олександрівна та визначивши переможцем ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" з порушенням норм Закону та Особливостей Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір захоронення.pdf 23.05.2025 14:51
- Скарга на неправомірне відхилення.pdf 23.05.2025 14:51
- Скарга покіс повторно.docx 23.05.2025 14:51
- Протокол №17-6_відхилення 20.05.2025_покіс.doc 23.05.2025 14:51
- Протокол №27-2_23.05.2025_покіс.doc 23.05.2025 14:51
- sign.p7s 23.05.2025 14:52
- рішення від 27.05.2025 №8401.pdf 27.05.2025 14:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2025 №8943.pdf 05.06.2025 12:34
- рішення від 04.06.2025 №8943.pdf 06.06.2025 15:52
- Договірна ціна з розрахунками.pdf 29.05.2025 17:13
- Протокол №17-8_акцепт_22.05.2025_покіс.doc 29.05.2025 17:13
- Договір захоронення_5063-а.pdf 29.05.2025 17:13
- Пояснення на скаргу_17 покіс.pdf 29.05.2025 17:13
- 5_Відповідь ТОВ ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ.pdf 29.05.2025 17:13
- Пояснення на скаргу_ПОКІС 2025-2.doc 29.05.2025 17:13
- рішення АМК від 12.05.2025 № 7566.pdf 29.05.2025 17:13
- Протокол №17-6_відхилення 20.05.2025_покіс.doc 29.05.2025 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.05.2025 15:33
Дата розгляду скарги:
04.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 14:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.06.2025 15:52
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2d05941d2c7c4409b55e2f08c9984feb
Заголовок пункту скарги:
Скарга на непровомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 4.9. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації в Учасника повинен бути договір на послуги по утилізації та/або захороненню відходів IV класу (відходи згідно класифікатора відходів мають назву «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.») зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року, укладений між учасником та спеціалізованою організацією, що розташована у м.Запоріжжя (спеціалізована організація, з якою учасником укладений договір на надання послуг по захороненню відходів, має знаходитись у м.Запоріжжя, оскільки відповідно до пункту 6.9. Правил благоустрою території міста Запоріжжя, що затверджені рішенням Запорізької міської ради від 23.10.2024 №71 «об’єктом оброблення (видалення) побутових відходів є полігон твердих побутових відходів №1 у м.Запоріжжі»), з обсягами не менше ніж передбачених технічними специфікаціями (№1, №2 Додатку 2 до тендерної документації) (на підтвердження даної умови надати відповідний договір (копію або скан з оригіналу).
І Скаржник повністю виконав вказану умову тендерної документації та надав договір на послуги по утилізації та/або захороненню відходів IV класу зі строком дії до 31.12.2025 року.
Як документальне підтвердження ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна надає скан з оригіналу договору від 19.03.2025 № 202508017, в якому в пункті 5.1. чітко вказано строк дії саме до 31.12.2025.
З даного приводу ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна надіслала лист ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" з метою уточнення інформації щодо строку дії договору. Однак вже більше місяця так ніхто і не відповів.
Всі відповіді ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" в листі від 05.05.2025 № 906, який надано запит Комісії від 02.05.2025 № 20-29/11-1105-пз, не відповідають дійсності та містять неправдиву інформацію.
Зауважимо!!! Згідно пункту 5.2. договору від 19.03.2025 № 202508017 зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у письмовій формі, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються печатками.
Натомість протягом дії договору від 19.03.2025 № 202508017 зміни та доповнення до цього Договору в частині його строку дії не укладались, і пропозицій від ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" щодо зміни строку дії договору не надходило.
Таким чином дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
І Скаржник повністю виконав вказану умову тендерної документації та надав договір на послуги по утилізації та/або захороненню відходів IV класу зі строком дії до 31.12.2025 року.
Як документальне підтвердження ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна надає скан з оригіналу договору від 19.03.2025 № 202508017, в якому в пункті 5.1. чітко вказано строк дії саме до 31.12.2025.
З даного приводу ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Соболева Анна Олександрівна надіслала лист ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" з метою уточнення інформації щодо строку дії договору. Однак вже більше місяця так ніхто і не відповів.
Всі відповіді ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" в листі від 05.05.2025 № 906, який надано запит Комісії від 02.05.2025 № 20-29/11-1105-пз, не відповідають дійсності та містять неправдиву інформацію.
Зауважимо!!! Згідно пункту 5.2. договору від 19.03.2025 № 202508017 зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у письмовій формі, підписуються уповноваженими представниками Сторін та скріплюються печатками.
Натомість протягом дії договору від 19.03.2025 № 202508017 зміни та доповнення до цього Договору в частині його строку дії не укладались, і пропозицій від ТОВ "ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ" щодо зміни строку дії договору не надходило.
Таким чином дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
×
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Договір захоронення.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол №17-6_відхилення 20.05.2025_покіс.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення уповноваженої особи №17-6 від 20.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Соболева Анна Олександрівна щодо закупівлі - послуги з покосу травостою; код 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2025-04-04-000768-a).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
41ed326f83734afd80cfec56cab8a285
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Також, згідно з рішенням Замовника (протокол уповноваженої особи № 17-8 від 22.05.2025) переможцем в цій закупівлі визначено учасника процедури закупівлі – ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" та оприлюднено 22.05.2025 на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ФОП Соболева Анна Олександрівна не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" за наявності підстав відхилення його тендерної пропозиції, порушив пункт 44 Особливостей. Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ФОП Соболева Анна Олександрівна звертається до Органу оскарження.
В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА", вважаємо наявними такі зауваження та порушення вимогам тендерної документації Замовника, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" має бути відхилена на підставі пункту 44 Особливостей з таких обставин:
Згідно додатку 2 тендерної документації Договірна ціна складається з двох локальних кошторисів:
- перший складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ № 1» та вартість якого не повинна перевищувати 1163422,10 грн. без ПДВ,
- другий складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ № 2», вартість якого не повинна перевищувати 502 869,00 грн. без ПДВ.
Учасником у складі пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблені на підставі державних і галузевих нормативних документів з ціноутворення (кошторисні норми), також відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат.
До розрахунку вартості послуг також необхідно подати наступні розрахунки:
- розрахунок вартості однієї машино/години експлуатації машин і механізмів, а у разі залучення орендованої техніки (або за договором надання послуг, або тощо) надати відповідний договір;
- розрахунки: заробітної плати, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку.
Також додатком 2 тендерної документації передбачено, що ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів послуг, передбачених технічною специфікацією до тендерної документації. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також з урахуванням всіх вимог даної тендерної документації та її додатків. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована за правилами визначення приблизної (динамічної) договірної ціни. У ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до надання послуг, з урахуванням, що виконуються субпідрядниками/співвиконавцями.
Додаток 2 тендерної документації містить технічну специфікацію з чітким найменуванням робіт, одиниці виміру та кількості, зокрема:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №1
На виконання договору № 1 від 02.01.2025 року з УПРАВЛІННЯМ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за результатами закупівлі №UA-2024-12-09-018170-a «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень; код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника»
№
п/п Найменування послуг та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
1 Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см] м2 554000
2 Прибирання з газонів скошеної трави м2 255000
3 Навантаження на автотранспорт або тракторний причіп зеленої маси т 50
4 Перевезення вантажів (зеленої маси) маш-год 30
5 Захоронення відходів т 50
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2
на утримання об’єктів, що перебувають в господарської віданні підприємства
№
п/п Найменування послуг та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
1 Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см] м2 214600
2 Прибирання з газонів скошеної трави м2 150000
3 Навантаження на автотранспорт або тракторний причіп зеленої маси т 30
4 Перевезення вантажів(зеленої маси) маш-год 18
5 Захоронення відходів т 30
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" міститься файл «17.Кошторис.pdf» в якому на сторінках 9 та 16 наявні локальні кошториси на будівельні роботи №02-01-01 та №02-01-02, які за своїм змістом не відповідають найменуванню послуг, одиницям виміру та кількості яка встановлена замовником в технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації), а саме:
Позиції 1 та 2 технічної специфікації №1 та №2 містять чітку встановлену одиницю виміру м2, натомість у локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-01 та №02-01-02 ця одиниця виміру складає 100м2.
Позиції 4 технічної специфікації №1 та №2 містять чітку назву «Перевезення вантажів (зеленої маси)», натомість в локальних кошторисах, ця назва відрізняється та має назву «Перевезення вантажів».
Тобто ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" самостійно змінив склад робіт/послуг згідно технічного завдання, що не відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі.
Відповідно до цього в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 вже вказано і іншу кількість, яка не відповідає технічній специфікації №1 (додаток 2 до тендерної документації):
Кількість згідно технічної специфікації №1 Замовника (додаток 2 до тендерної документації) Кількість згідно локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01
ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА"
Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см]
554000 5540
Прибирання з газонів скошеної трави
255000 2550
Відповідно до цього в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-02 вже вказано і іншу кількість, яка не відповідає технічній специфікації №2 (додаток 2 до тендерної документації):
Кількість згідно технічної специфікації №1 Замовника (додаток 2 до тендерної документації) Кількість згідно локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01
ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА"
Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см]
214600 2146
Прибирання з газонів скошеної трави
150000 1500
ФОП Соболева Анна Олександрівна не може погодитися з таким рішенням Замовника та вважає, що дії Замовника порушують норми Особливостей, Закону та є такими, що порушують його права та інтереси. Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 Закону – об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" за наявності підстав відхилення його тендерної пропозиції, порушив пункт 44 Особливостей. Згідно з частиною 2 статті 16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, – припинення дії, яка порушує право. Тому, ФОП Соболева Анна Олександрівна звертається до Органу оскарження.
В результаті ознайомлення з документами тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА", вважаємо наявними такі зауваження та порушення вимогам тендерної документації Замовника, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, згідно з якими тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" має бути відхилена на підставі пункту 44 Особливостей з таких обставин:
Згідно додатку 2 тендерної документації Договірна ціна складається з двох локальних кошторисів:
- перший складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ № 1» та вартість якого не повинна перевищувати 1163422,10 грн. без ПДВ,
- другий складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ № 2», вартість якого не повинна перевищувати 502 869,00 грн. без ПДВ.
Учасником у складі пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблені на підставі державних і галузевих нормативних документів з ціноутворення (кошторисні норми), також відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат.
До розрахунку вартості послуг також необхідно подати наступні розрахунки:
- розрахунок вартості однієї машино/години експлуатації машин і механізмів, а у разі залучення орендованої техніки (або за договором надання послуг, або тощо) надати відповідний договір;
- розрахунки: заробітної плати, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку.
Також додатком 2 тендерної документації передбачено, що ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів послуг, передбачених технічною специфікацією до тендерної документації. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також з урахуванням всіх вимог даної тендерної документації та її додатків. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована за правилами визначення приблизної (динамічної) договірної ціни. У ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до надання послуг, з урахуванням, що виконуються субпідрядниками/співвиконавцями.
Додаток 2 тендерної документації містить технічну специфікацію з чітким найменуванням робіт, одиниці виміру та кількості, зокрема:
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №1
На виконання договору № 1 від 02.01.2025 року з УПРАВЛІННЯМ З ПИТАНЬ ЕКОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ за результатами закупівлі №UA-2024-12-09-018170-a «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень; код 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника»
№
п/п Найменування послуг та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
1 Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см] м2 554000
2 Прибирання з газонів скошеної трави м2 255000
3 Навантаження на автотранспорт або тракторний причіп зеленої маси т 50
4 Перевезення вантажів (зеленої маси) маш-год 30
5 Захоронення відходів т 50
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2
на утримання об’єктів, що перебувають в господарської віданні підприємства
№
п/п Найменування послуг та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
1 Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см] м2 214600
2 Прибирання з газонів скошеної трави м2 150000
3 Навантаження на автотранспорт або тракторний причіп зеленої маси т 30
4 Перевезення вантажів(зеленої маси) маш-год 18
5 Захоронення відходів т 30
У складі тендерної пропозиції ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" міститься файл «17.Кошторис.pdf» в якому на сторінках 9 та 16 наявні локальні кошториси на будівельні роботи №02-01-01 та №02-01-02, які за своїм змістом не відповідають найменуванню послуг, одиницям виміру та кількості яка встановлена замовником в технічній специфікації (додаток 2 до тендерної документації), а саме:
Позиції 1 та 2 технічної специфікації №1 та №2 містять чітку встановлену одиницю виміру м2, натомість у локальних кошторисах на будівельні роботи №02-01-01 та №02-01-02 ця одиниця виміру складає 100м2.
Позиції 4 технічної специфікації №1 та №2 містять чітку назву «Перевезення вантажів (зеленої маси)», натомість в локальних кошторисах, ця назва відрізняється та має назву «Перевезення вантажів».
Тобто ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" самостійно змінив склад робіт/послуг згідно технічного завдання, що не відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі.
Відповідно до цього в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01 вже вказано і іншу кількість, яка не відповідає технічній специфікації №1 (додаток 2 до тендерної документації):
Кількість згідно технічної специфікації №1 Замовника (додаток 2 до тендерної документації) Кількість згідно локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01
ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА"
Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см]
554000 5540
Прибирання з газонів скошеної трави
255000 2550
Відповідно до цього в локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-02 вже вказано і іншу кількість, яка не відповідає технічній специфікації №2 (додаток 2 до тендерної документації):
Кількість згідно технічної специфікації №1 Замовника (додаток 2 до тендерної документації) Кількість згідно локального кошторису на будівельні роботи №02-01-01
ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА"
Викошування комбінованого травостою за допомогою кущоріза (мотокоси) із застосуванням пластмасової струни [з висотою трави більше 15см]
214600 2146
Прибирання з газонів скошеної трави
150000 1500
×
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол №27-2_23.05.2025_покіс.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення уповноваженої особи №17-8 від 22.05.2025 про визначення переможцем ТОВ "ЕКОСІТІ НОВА" щодо закупівлі - послуги з покосу травостою; код 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2025-04-04-000768-a)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Номер:
104812206334487581d5dfd89dde1b85
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-04-000768-a.b1
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір захоронення.pdf 22.04.2025 17:33
- Протокол №17-5_18.04.2025_покіс травостою.pdf 22.04.2025 17:33
- Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників.pdf 22.04.2025 17:33
- Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників.docx 22.04.2025 17:33
- sign.p7s 22.04.2025 17:33
- АМКУ пояснення строк дії договору.pdf 06.05.2025 11:45
- Додактові пояснення строк дії договору.docx 06.05.2025 11:45
- рішення від 24.04.2025 № 6531.pdf 24.04.2025 14:55
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 02.05.2025 № 1104.pdf 02.05.2025 17:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2025 № 7566.pdf 13.05.2025 15:49
- рішення від 12.05.2025 № 7566.pdf 15.05.2025 12:13
- 4_Звернення до ТОВ ВЕЛЬТУМ-ЗАПОРІЖЖЯ.pdf 28.04.2025 15:10
- 3_Додаток 3_17_покіс_проєкт договору.doc 28.04.2025 15:10
- 5_Відповідь ТОВ ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ.pdf 28.04.2025 15:10
- Пояснення на скаргу_ПОКІС 2025.doc 28.04.2025 15:10
- 2_ТД_покіс травостою_17_НР.doc 28.04.2025 15:10
- Пояснення на скаргу_покіс 2025.pdf 28.04.2025 15:10
- 1_Протокол №17-5_18.04.2025_покіс травостою.pdf 28.04.2025 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 17:48
Дата розгляду скарги:
02.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2025 14:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.05.2025 12:14
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2025 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bb9f5944f1be402f9724aed9a509ce8f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з рішенням Замовника (протокол уповноваженої особи № 17-5 від 18.04.2025) тендерну пропозицію ФОП Соболева Анна Олександрівна було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, а саме:
«…
Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання Додатку 2 до тендерної документації надав розрахунок вартості послуг (договірна ціна), у якому кошти на покриття адміністративних витрат перевищують 15% від виробничої собівартості, встановлених наказом державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 121 в1д 10.08.2005 p. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» (далі - Наказ), що суперечить Наказу, а також розрахунок показника адміністративних витрат по Учаснику за 2024 рік виконано з помилками, а саме в п.3.3 розрахунку два рази враховано витрати з п.п. 3.3.3 . Таким чином, розрахунок вартості послуг (договірна ціна) розрахований не у відповідності вимогам Додатку 2 тендерної! документації..
…»
Також ще однією підставою відхилення Скаржника було наступне:
«Крім того, слід зауважити, що Учасником на виконання вимог підпункту 4.9. Додатку 1 тендерної документації поданий договір на послуги по захороненню відходів IV класу №202508017 від 19.03.2025p. з ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ» зі строком дії по 31.12.2025p., хоча згідно відповіді від 17.04.2025 року ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ», договір №202508017 від 19.03.2025р. має термін дії з моменту підписання по червень 2025р.(включно). Отже, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником виявлено згідно 3 абзацом першим пункту 42 Особливостей.»
Вважаємо дані підстави для відхилення абсолютно незаконними та такими, що не узгоджується з Особливостями. Такими діями Замовник порушує права та інтереси Скаржника, тендерна пропозиція якого є найнижчою та який має намір надати послуги передбачені технічним завданням Замовника.
Щодо коштів на покриття адміністративних витрат перевищують
Згідно пункту 3.1. Додатку 1 тендерної документації передбачалось, що підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
3.1.1. Погодження у вигляді довідки або гарантійного листа довільної форми про надання послуг, відповідно до вимог до предмета закупівлі, наведених замовником у Додатку 2 до тендерної документації;
3.1.2. Розрахунки, які вимагаються у Додатку 2 до тендерної документації.
Договірна ціна складається з двох локальних кошторисів:
- перший складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №1» та вартість якого не повинна перевищувати 1163422,10 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- другий складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2», вартість якого не повинна перевищувати 502 869,00 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблені на підставі державних і галузевих нормативних документів з ціноутворення (кошторисні норми), також відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат.
До розрахунку вартості послуг також необхідно подати наступні розрахунки:
- розрахунок вартості однієї машино/години експлуатації машин і механізмів, а у разі залучення орендованої техніки (або за договором надання послуг, або тощо) надати відповідний договір;
- розрахунки: заробітної плати, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку.
Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів послуг, передбачених технічною специфікацією до тендерної документації. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також з урахуванням всіх вимог даної тендерної документації та її додатків. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована за правилами визначення приблизної (динамічної) договірної ціни. У ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до надання послуг, з урахуванням, що виконуються субпідрядниками/співвиконавцями. Витрати учасника пов’язанні з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (у тому числі й у разі відміни закупівлі чи визнання закупівлі такою, що не відбулася). До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язанні з укладанням договору.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена в Додатку 2 тендерної документації в якому вказані Найменування послуг та витрат, а також їх кількість.
І наданий Скаржником розрахунок вартості послуг (договірна ціна), у якому кошти на покриття адміністративних витрат, повністю відповідають умовам тендерної документації, зокрема:
Договірна ціна Скаржника складена з двох локальних кошторисів:
- перший складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №1» та вартість якого не перевищила 1163422,10 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- другий складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2», вартість якого не повинна перевищила 502 869,00 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Скаржником у складі пропозиції надано розрахунок вартості виконаний у програмному комплексі, які розроблені на підставі державних і галузевих нормативних документів з ціноутворення (кошторисні норми), також відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат.
Тим самим дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
Щодо розрахунку показника адміністративних витрат, а саме в п.3.3 розрахунку два рази враховано витрати з п.п. 3.3.3
Зазначення Замовником, що вказаний розрахунок показника адміністративних витрат по Учаснику за 2024 рік виконано з помилками, а саме в п.3.3 розрахунку два рази враховано витрати з п.п. 3.3.3, не відповідає дійсності.
Вказаний розрахунок адміністративних витрат по ФОП Соболева Анна Олександрівна за 2024 рік виконано правильно і вказаний розрахунок дійсно включає ці витрати.
Більш того вказаний розрахунок складений Скаржником за 2024 рік, і не може змінюватись виходячи з тих витрат та того періоду який вже минув.
Крім того, жодна умова тендерної документації не передбачала окремих вимог щодо порядку та способу складення розрахунку адміністративних витрат учасників за 2024 рік.
Тим самим дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
«…
Учасник у складі тендерної пропозиції на виконання Додатку 2 до тендерної документації надав розрахунок вартості послуг (договірна ціна), у якому кошти на покриття адміністративних витрат перевищують 15% від виробничої собівартості, встановлених наказом державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 121 в1д 10.08.2005 p. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» (далі - Наказ), що суперечить Наказу, а також розрахунок показника адміністративних витрат по Учаснику за 2024 рік виконано з помилками, а саме в п.3.3 розрахунку два рази враховано витрати з п.п. 3.3.3 . Таким чином, розрахунок вартості послуг (договірна ціна) розрахований не у відповідності вимогам Додатку 2 тендерної! документації..
…»
Також ще однією підставою відхилення Скаржника було наступне:
«Крім того, слід зауважити, що Учасником на виконання вимог підпункту 4.9. Додатку 1 тендерної документації поданий договір на послуги по захороненню відходів IV класу №202508017 від 19.03.2025p. з ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ» зі строком дії по 31.12.2025p., хоча згідно відповіді від 17.04.2025 року ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ», договір №202508017 від 19.03.2025р. має термін дії з моменту підписання по червень 2025р.(включно). Отже, Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку Замовником виявлено згідно 3 абзацом першим пункту 42 Особливостей.»
Вважаємо дані підстави для відхилення абсолютно незаконними та такими, що не узгоджується з Особливостями. Такими діями Замовник порушує права та інтереси Скаржника, тендерна пропозиція якого є найнижчою та який має намір надати послуги передбачені технічним завданням Замовника.
Щодо коштів на покриття адміністративних витрат перевищують
Згідно пункту 3.1. Додатку 1 тендерної документації передбачалось, що підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником:
3.1.1. Погодження у вигляді довідки або гарантійного листа довільної форми про надання послуг, відповідно до вимог до предмета закупівлі, наведених замовником у Додатку 2 до тендерної документації;
3.1.2. Розрахунки, які вимагаються у Додатку 2 до тендерної документації.
Договірна ціна складається з двох локальних кошторисів:
- перший складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №1» та вартість якого не повинна перевищувати 1163422,10 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- другий складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2», вартість якого не повинна перевищувати 502 869,00 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції надається розрахунок вартості бажано виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах, які розроблені на підставі державних і галузевих нормативних документів з ціноутворення (кошторисні норми), також відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат.
До розрахунку вартості послуг також необхідно подати наступні розрахунки:
- розрахунок вартості однієї машино/години експлуатації машин і механізмів, а у разі залучення орендованої техніки (або за договором надання послуг, або тощо) надати відповідний договір;
- розрахунки: заробітної плати, загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку.
Ціна пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів послуг, передбачених технічною специфікацією до тендерної документації. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за Договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також з урахуванням всіх вимог даної тендерної документації та її додатків. Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована за правилами визначення приблизної (динамічної) договірної ціни. У ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до надання послуг, з урахуванням, що виконуються субпідрядниками/співвиконавцями. Витрати учасника пов’язанні з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (у тому числі й у разі відміни закупівлі чи визнання закупівлі такою, що не відбулася). До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язанні з укладанням договору.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена в Додатку 2 тендерної документації в якому вказані Найменування послуг та витрат, а також їх кількість.
І наданий Скаржником розрахунок вартості послуг (договірна ціна), у якому кошти на покриття адміністративних витрат, повністю відповідають умовам тендерної документації, зокрема:
Договірна ціна Скаржника складена з двох локальних кошторисів:
- перший складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №1» та вартість якого не перевищила 1163422,10 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації;
- другий складений відповідно до «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ №2», вартість якого не повинна перевищила 502 869,00 грн. без ПДВ, згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Скаржником у складі пропозиції надано розрахунок вартості виконаний у програмному комплексі, які розроблені на підставі державних і галузевих нормативних документів з ціноутворення (кошторисні норми), також відповідно наказу №27 від 05.02.2004 Державного комітету України з питань ЖКГ «Про затвердження збірника «Норми часу (виробітку) на роботи з озеленення», Наказу № 121 від 10.08.2005 р. «Про затвердження Порядку визначення вартості робіт з догляду за зеленими насадженнями в Україні» або калькуляції з урахування всіх витрат.
Тим самим дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
Щодо розрахунку показника адміністративних витрат, а саме в п.3.3 розрахунку два рази враховано витрати з п.п. 3.3.3
Зазначення Замовником, що вказаний розрахунок показника адміністративних витрат по Учаснику за 2024 рік виконано з помилками, а саме в п.3.3 розрахунку два рази враховано витрати з п.п. 3.3.3, не відповідає дійсності.
Вказаний розрахунок адміністративних витрат по ФОП Соболева Анна Олександрівна за 2024 рік виконано правильно і вказаний розрахунок дійсно включає ці витрати.
Більш того вказаний розрахунок складений Скаржником за 2024 рік, і не може змінюватись виходячи з тих витрат та того періоду який вже минув.
Крім того, жодна умова тендерної документації не передбачала окремих вимог щодо порядку та способу складення розрахунку адміністративних витрат учасників за 2024 рік.
Тим самим дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
×
-
Назва доказу:
Протокол №17-5_18.04.2025_покіс травостою
-
Повʼязаний документ:
Протокол №17-5_18.04.2025_покіс травостою.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення уповноваженої особи № 17-5 від 18.04.2025 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Соболева Анна Олександрівна щодо закупівлі - послуги з покосу травостою; код 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2025-04-04-000768-a).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c86d11c76ef6410fa64cc917650df41d
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо договору на послуги по захороненню відходів та якоїсь відповіді від 17.04.2025 року ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ»
Відповідно до підпункту 4.9. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації в Учасника повинен бути договір на послуги по утилізації та/або захороненню відходів IV класу (відходи згідно класифікатора відходів мають назву «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.») зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року, укладений між учасником та спеціалізованою організацією, що розташована у м.Запоріжжя (спеціалізована організація, з якою учасником укладений договір на надання послуг по захороненню відходів, має знаходитись у м.Запоріжжя, оскільки відповідно до пункту 6.9. Правил благоустрою території міста Запоріжжя, що затверджені рішенням Запорізької міської ради від 23.10.2024 №71 «об’єктом оброблення (видалення) побутових відходів є полігон твердих побутових відходів №1 у м.Запоріжжі»), з обсягами не менше ніж передбачених технічними специфікаціями (№1, №2 Додатку 2 до тендерної документації) (на підтвердження даної умови надати відповідний договір (копію або скан з оригіналу).
І Скаржник повністю виконав вказану умову тендерної документації та надав договір на послуги по утилізації та/або захороненню відходів IV класу зі строком дії до 31.12.2025 року.
Про будь які листи від ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ» Скаржнику не відомо. Більш того Замовник не надає вказаний лист до протоколу відхилення, що перешкоджає правильно оцінити правомірність такого листа ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ».
Більш того в порушення вимог пункту 46 Особливостей Замовником, щодо даної підстави відхилення не вказано інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Таким чином дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
Відповідно до підпункту 4.9. пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації в Учасника повинен бути договір на послуги по утилізації та/або захороненню відходів IV класу (відходи згідно класифікатора відходів мають назву «відходи комунальні (міські) змішані у т.ч. сміття з урн.») зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року, укладений між учасником та спеціалізованою організацією, що розташована у м.Запоріжжя (спеціалізована організація, з якою учасником укладений договір на надання послуг по захороненню відходів, має знаходитись у м.Запоріжжя, оскільки відповідно до пункту 6.9. Правил благоустрою території міста Запоріжжя, що затверджені рішенням Запорізької міської ради від 23.10.2024 №71 «об’єктом оброблення (видалення) побутових відходів є полігон твердих побутових відходів №1 у м.Запоріжжі»), з обсягами не менше ніж передбачених технічними специфікаціями (№1, №2 Додатку 2 до тендерної документації) (на підтвердження даної умови надати відповідний договір (копію або скан з оригіналу).
І Скаржник повністю виконав вказану умову тендерної документації та надав договір на послуги по утилізації та/або захороненню відходів IV класу зі строком дії до 31.12.2025 року.
Про будь які листи від ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ» Скаржнику не відомо. Більш того Замовник не надає вказаний лист до протоколу відхилення, що перешкоджає правильно оцінити правомірність такого листа ТОВ «ВЕЛЬТУМ -ЗАПОРІЖЖЯ».
Більш того в порушення вимог пункту 46 Особливостей Замовником, щодо даної підстави відхилення не вказано інформації про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність).
Таким чином дана підстава для відхилення є незаконною та протиправною.
×
-
Назва доказу:
Договір захоронення
-
Повʼязаний документ:
Договір захоронення.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №17-5_18.04.2025_покіс травостою
-
Повʼязаний документ:
Протокол №17-5_18.04.2025_покіс травостою.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення уповноваженої особи № 17-5 від 18.04.2025 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Соболева Анна Олександрівна щодо закупівлі - послуги з покосу травостою; код 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro – UA-2025-04-04-000768-a).