-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція РП-35 кВ АТ «Криворізька теплоцентраль» у частині заміни масляного вимикача 35 кВ, розташованого в межах підстанції «КрТЦ» за адресою: 50014, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. *****
Завершена
3 984 520.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 39 845.20 UAH
мін. крок: 1% або 39 845.20 UAH
Період оскарження:
03.04.2025 16:37 - 22.04.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Зміни пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації
Номер:
ed557ff446694af19d63f61eb1a94f3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-012913-a.c1
Назва:
Зміни пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації
Скарга:
Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.
На виконання вимог нормативних документів діючих на території України та керуючись
Законом України «Про публічні закупівлі»
Постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Постановою № 861 від 02.08.2022
«Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва»
підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товаріввідповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону
При складанні тендерної документації та додатків до неї, замовники керуються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, а саме вимог пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель .
Повідомляємо що товар який є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) не підпадає у перелік визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковий перелік товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” а отже учасник не має можливості надати документи на виконання вимог п.3.7. додатку 2 до тендерної документації підпунктів 3.7.1. та 3.7.2. та вимог п 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2., а отже виконання вимог пунктів не є можливим.
На виконання вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 22. Тендерна документація
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимагаємо внести зміни пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації, скасувати вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації та зазначити, що підтвердження ступеня локалізації НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Doc3.docx 10.04.2025 07:34
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.04.2025 07:35
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a85bf9251f564ce5ba5c00296475236a
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Повідомляємо що товар який є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) не підпадає у перелік визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковий перелік товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” а отже учасник не має можливості надати документи на виконання вимог п.3.7. додатку 2 до тендерної документації підпунктів 3.7.1. та 3.7.2. та вимог п 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2., а отже виконання вимог пунктів не є можливим.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Повідомляємо що товар який є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) не підпадає у перелік визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковий перелік товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” а отже учасник не має можливості надати документи на виконання вимог п.3.7. додатку 2 до тендерної документації підпунктів 3.7.1. та 3.7.2. та вимог п 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2., а отже виконання вимог пунктів не є можливим.