-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Швидкі тест-смужки
Завершена
365 333.42
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 182.67 UAH
мін. крок: 0.1% або 182.67 UAH
Період оскарження:
14.09.2018 17:04 - 26.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Блокуючий предмет закупівлі
Номер:
54c0bc76318c42e2a26e2d4b061b2218
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002983-c.a1
Назва:
Блокуючий предмет закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику!
Імунохроматографічний метод визначення трипсиногену-2 є запатентованим (патент WO9607104 (A1) - ASSAY OF FREE AND COMPLEXED TRYPSINOGEN-2), патент не втратив чинність, тому тест для діагностики гострого панкреатиту може бути запропонований тільки однією компанією тільки від певного виробника. Тест для діагностики гострого панкреатиту в загальному переліку предметів закупівлі виступає блокуючим товаром, що призводить до дискримінації учасникові торгів. Дана ситуація унеможливлює взяти участь у тендері всім зацікавленим учасникам. Просимо Вас тест для діагностики гострого панкреатиту (сеча) винести окремим лотом, щоб уникнути дискримінації учасників. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2018 19:55
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Крім того, зауважуємо, що відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, жодна норма тендерної документації не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статтею 20 встановлено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Підчас проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком.
Наявність якісного товару та максимально економічно вигідної цінової пропозиції є одними із основних критеріїв тендерного комітету для співпраці з будь-якими виробниками та дистриб’юторами відповідної продукції.
Статус вимоги:
Відхилено