-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Завершена
2 120 502.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 42 410.04 UAH
мін. крок: 2% або 42 410.04 UAH
Період оскарження:
03.04.2025 14:32 - 11.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
33fd155d2bb742c5969d59a84c5ae04a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-008877-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга визначення переможця смарт клімат груп UA-2025-04-03-008877-a.docx 21.04.2025 18:40
- скарга визначення переможця смарт клімат груп UA-2025-04-03-008877-a.pdf.p7s 21.04.2025 18:40
- 16_Технічна специфікація.pdf 21.04.2025 18:40
- 13_ Лист-гарантія з додатком 4.pdf 21.04.2025 18:40
- розгляд тп Учасника 1.pdf 21.04.2025 18:40
- 16_1_ Порівняльна таблиця.pdf 21.04.2025 18:40
- ТД зі змінами.doc 21.04.2025 18:40
- скарга визначення переможця смарт клімат груп UA-2025-04-03-008877-a.pdf 21.04.2025 18:40
- sign.p7s 21.04.2025 18:41
- дод пояснення (1).pdf 25.04.2025 14:51
- дод пояснення (1).pdf.p7s 25.04.2025 14:51
- рішення від 23.04.2025 №6459.pdf 23.04.2025 16:49
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2025 №6971.pdf 02.05.2025 15:18
- рішення від 01.05.2025 №6971.pdf 06.05.2025 11:01
- Пояснення по суті скарги.pdf 24.04.2025 14:45
- 41_Сертифікат відповідності ТМ RAFTEC.pdf 24.04.2025 14:45
- Пояснення по суті скарги.docx 24.04.2025 14:45
- 13_ Лист-гарантія з додатком 4.pdf 24.04.2025 14:45
- _ Порівняльна таблиця _1.pdf 24.04.2025 14:45
- Скасування рішення про визначення переможця.pdf 12.05.2025 11:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 19:06
Дата розгляду скарги:
01.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.04.2025 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.05.2025 11:01
Дата виконання рішення Замовником:
12.05.2025 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШЕНО:
1.Скасувати рішення про визначення ТОВ «+ ФІТІНГ +» переможцем процедури закупівлі – ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-03-008877-a.
2. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідну інформацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2d3d055df9ee4d1eb657eabfc55a769c
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
03.04.2025 року Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» з очікуваною вартістю 2 120 502,16 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «+ ФІТІНГ +».
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"».
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПОЛІМЕРНА ГРУПА «ТЕРПОЛІМЕРГАЗ».
• ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ».
15.04.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «+ ФІТІНГ +».
16.04.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі 17.04.2025 року Замовник опублікував Протокол розгляду тендерних пропозицій №598 від 17.04.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВ «+ ФІТІНГ +».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам технічної специфікації. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити, а не застосовувати механізм 24 годин щодо виправлення невідповідностей.
1) У вимозі Замовник зазначає: «На виконання норм Закону «Про публічні закупівлі» та Особливості, існує необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам Закону та Особливості. Під час розгляду другого питання порядку денного: Учасником згідно вимог п. 11 Додатку 1 тендерної документації надано лист-гарантію про году з умовами та положеннями технічного завдання наведеного у Додатку 4, також на вимогу п.17 Додатку 1 ТД учасником надано порівняльну таблицю та технічну специфікацію (файл 16_Технічна специфікація.pdf), але в порівняльній таблиці та технічній специфікації п. 169 таблиці містять різну інформацію про одиниці виміру. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель
ВИРІШЕНО:
1.Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особливості, а саме: надати виправлену порівняльну таблицю згідно вимого п.17 Додатку 1 ТД.
2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.».
Відповідно до п.17. Додатку 4 до тендерної документації, який є технічною специфікацією у разі якщо найменування товару запропонованого Учасником відрізняється від найменувань товару зазначеного Замовником обов'язково надається порівняльна таблиця
Відповідно до п. 11. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник погоджується з умовами та положеннями технічного завдання наведеного у Додатку 4 до цієї тендерної документації, про що надає лист – гарантію.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 0704/13 від 10 квітня 2025 р та Порівняльну таблицю № 0704/14 від 09 квітня 2025 р. У листі-гарантії № 0704/10 від 07 квітня 2025 р. Переможець погоджується з умовами та положеннями технічного завдання наведеного у Додатку 4 до цієї тендерної документації.
За позицією товару 169 Замовник у технічній специфікації зазначає
169 Труба металопластикова 20мм м 50
В файлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 0704/13 від 10 квітня 2025 р. Переможець зазначає
169 Труба металопластикова 20мм м 50
Разом з цим у файлі Порівняльна таблиця № 0704/14 від 09 квітня 2025 р. Переможець зазначає
169 Труба металопластикова 20мм Труба PPR ф 20х3,4 мм PN20, RAFTEC, RPPN20 шт 50
Таким чином, одиниці виміру у технічній специфікації Замовника і Переможця та порівняльній таблиці Переможця не співпадають. У порівняльній таблиці Переможець зазначає зовсім інші одиниці виміру, ніж ті, які вимагаються Замовником і які зазначаються Переможцем у технічній специфікації. Таким чином, незрозуміло, який насправді товар і з якими характеристиками пропонує Переможець.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації, а саме технічній специфікації. Крім цього, Переможець як наслідок зазначає недостовірну інформацію у листі-гарантії № 0704/10 від 07 квітня 2025 р. стосовно погодження вимог Додатку №4 до тендерної документації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.2 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник взагалі не повинен був надавати Переможцю 24 години на виправлення невідповідностей і розміщати вимогу про усунення невідповідностей. Оскільки застосування механізму годин призводить до зміни Перемодцем предмету закупівлі, його технічних та кількісних характеристик.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «+ ФІТІНГ +» та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «+ ФІТІНГ +».
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП"».
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"ПОЛІМЕРНА ГРУПА «ТЕРПОЛІМЕРГАЗ».
• ПП «СУЧАСНЕ ОПАЛЕННЯ».
15.04.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «+ ФІТІНГ +».
16.04.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі 17.04.2025 року Замовник опублікував Протокол розгляду тендерних пропозицій №598 від 17.04.2025 року, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВ «+ ФІТІНГ +».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам технічної специфікації. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити, а не застосовувати механізм 24 годин щодо виправлення невідповідностей.
1) У вимозі Замовник зазначає: «На виконання норм Закону «Про публічні закупівлі» та Особливості, існує необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі вимогам Закону та Особливості. Під час розгляду другого питання порядку денного: Учасником згідно вимог п. 11 Додатку 1 тендерної документації надано лист-гарантію про году з умовами та положеннями технічного завдання наведеного у Додатку 4, також на вимогу п.17 Додатку 1 ТД учасником надано порівняльну таблицю та технічну специфікацію (файл 16_Технічна специфікація.pdf), але в порівняльній таблиці та технічній специфікації п. 169 таблиці містять різну інформацію про одиниці виміру. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель
ВИРІШЕНО:
1.Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особливості, а саме: надати виправлену порівняльну таблицю згідно вимого п.17 Додатку 1 ТД.
2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.».
Відповідно до п.17. Додатку 4 до тендерної документації, який є технічною специфікацією у разі якщо найменування товару запропонованого Учасником відрізняється від найменувань товару зазначеного Замовником обов'язково надається порівняльна таблиця
Відповідно до п. 11. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник погоджується з умовами та положеннями технічного завдання наведеного у Додатку 4 до цієї тендерної документації, про що надає лист – гарантію.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 0704/13 від 10 квітня 2025 р та Порівняльну таблицю № 0704/14 від 09 квітня 2025 р. У листі-гарантії № 0704/10 від 07 квітня 2025 р. Переможець погоджується з умовами та положеннями технічного завдання наведеного у Додатку 4 до цієї тендерної документації.
За позицією товару 169 Замовник у технічній специфікації зазначає
169 Труба металопластикова 20мм м 50
В файлі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі № 0704/13 від 10 квітня 2025 р. Переможець зазначає
169 Труба металопластикова 20мм м 50
Разом з цим у файлі Порівняльна таблиця № 0704/14 від 09 квітня 2025 р. Переможець зазначає
169 Труба металопластикова 20мм Труба PPR ф 20х3,4 мм PN20, RAFTEC, RPPN20 шт 50
Таким чином, одиниці виміру у технічній специфікації Замовника і Переможця та порівняльній таблиці Переможця не співпадають. У порівняльній таблиці Переможець зазначає зовсім інші одиниці виміру, ніж ті, які вимагаються Замовником і які зазначаються Переможцем у технічній специфікації. Таким чином, незрозуміло, який насправді товар і з якими характеристиками пропонує Переможець.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації, а саме технічній специфікації. Крім цього, Переможець як наслідок зазначає недостовірну інформацію у листі-гарантії № 0704/10 від 07 квітня 2025 р. стосовно погодження вимог Додатку №4 до тендерної документації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.2 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, Замовник взагалі не повинен був надавати Переможцю 24 години на виправлення невідповідностей і розміщати вимогу про усунення невідповідностей. Оскільки застосування механізму годин призводить до зміни Перемодцем предмету закупівлі, його технічних та кількісних характеристик.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «+ ФІТІНГ +» та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
розгляд тп Учасника 1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір