-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з видалення сухостійних дерев, зрізання омели та санітарної обрізки дерев на території закладів освіти Святошинського району міста Києва (код згідно ДК 021:2015: 77210000-5 -Лісозаготівельні послуги)»
Завершена
2 049 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 249.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 249.80 UAH
Період оскарження:
03.04.2025 14:17 - 09.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
80ab16fe56504449881cc7b78a76b117
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-008634-a.c4
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 20 Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf 19.05.2025 21:44
- Посвідчення озеленювачів 4 та 5розряду.7z 19.05.2025 21:44
- 21 Свідоцтва про реєстрацію_ тех.паспорта авто_ деревоподрібнюючів_ бензопил.pdf 19.05.2025 21:44
- Скарга_текст.pdf 19.05.2025 22:07
- Скарга_текст.docx 19.05.2025 22:07
- Скарга_текст.pdf.p7s 19.05.2025 22:07
- sign.p7s 19.05.2025 22:48
- Рішення від 21.05.2025 №8080.pdf 21.05.2025 14:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.05.2025 №8582.pdf 30.05.2025 13:10
- Рішення від 29.05.2025 №8582.pdf 03.06.2025 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2025 22:52
Дата розгляду скарги:
29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 14:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.06.2025 14:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e63a62a47488431e9074c6ca9db8ad4b
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Переможець не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, оскільки надані Переможцем посвідчення не підтверджують розряд озеленювачів.
Посвідчення, надані Переможцем на вимогу Замовника про усунення невідповідностей, мають не «встановлений зразок», не містять ні дати видачі, ні інформації, коли і ким присвоєно відповідний розряд озеленювача власнику посвідчення і чи має він його взагалі. Єдине, що можна зрозуміти з наданих посвідчень, це фото, ПІБ власника та до якого терміну воно дійсно, а що означає інша інформація, написана від руки – незрозуміло. Виглядає воно як звичайний «пропуск», який видається, щоб потрапити на територію якого-небудь підприємства (в даному випадку територію підприємства Переможця).
Таким чином, Переможець не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей і його пропозиція повинна бути відхилена Замовником на підставі п.44 Особливостей.
Посвідчення, надані Переможцем на вимогу Замовника про усунення невідповідностей, мають не «встановлений зразок», не містять ні дати видачі, ні інформації, коли і ким присвоєно відповідний розряд озеленювача власнику посвідчення і чи має він його взагалі. Єдине, що можна зрозуміти з наданих посвідчень, це фото, ПІБ власника та до якого терміну воно дійсно, а що означає інша інформація, написана від руки – незрозуміло. Виглядає воно як звичайний «пропуск», який видається, щоб потрапити на територію якого-небудь підприємства (в даному випадку територію підприємства Переможця).
Таким чином, Переможець не виправив виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей і його пропозиція повинна бути відхилена Замовником на підставі п.44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Посвідчення надані Переможцем
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення озеленювачів 4 та 5розряду.7z
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір про закупівлю.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fae0042178dc45158b8cc31aa0d026ec
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, в тому числі обов’язково підтвердити наявність відомістю з бухгалтерії про облік інструментів та техніки:
- Автопідіймач, висота підйому не менше 32 м;
- Підйомник гусеничний телескопічний, висота підйому не менше 30 м;
- Деревоподрібнююча машина (продуктивністю 2,4 т/год);
- Трактор ;
- Автомобіль вантажопідйомністю до 10 т з бортовим краном-маніпулятором гідравлічним;
- Бензопили – 3 шт.
Учасник на дану вимогу надав Довідку №1-13 від 10.04.2025 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначив, що має у власності «Деревоподрібнююча машина (продуктивність 2,4 т/год) (DP 660Т)» та «Вишка SPIDER 33.15 (підйомник гусеничний, телескопічний, робоча висота-32.4 м)», але жодних підтверджуючих документів права власності/володіння не надав.
На «Деревоподрібнююча машина (продуктивність 2,4 т/год) (DP 660Т)» у складі Пропозиції Переможця міститься лише декілька сторінок «Паспорт Деревоподрібнююча машина DP 660Т», що ніяк не підтверджує право власності Переможця на дане обладнання. А на підтвердження наявності «Вишка SPIDER 33.15 (підйомник гусеничний, телескопічний, робоча висота-32.4 м)» Переможець надав декілька сторінок «Справочное руководство по эксплуатации и техническому обслуживанию» (причому на SPIDER 33.15 D а не SPIDER 33.15), що ніяк не підтверджує право власності Переможця на вишку SPIDER 33.15. Крім того, даний документ наданий без перекладу на українську мову, що не відповідає умовам тендерній документації.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол2 підлягає скасуванню.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, в тому числі обов’язково підтвердити наявність відомістю з бухгалтерії про облік інструментів та техніки:
- Автопідіймач, висота підйому не менше 32 м;
- Підйомник гусеничний телескопічний, висота підйому не менше 30 м;
- Деревоподрібнююча машина (продуктивністю 2,4 т/год);
- Трактор ;
- Автомобіль вантажопідйомністю до 10 т з бортовим краном-маніпулятором гідравлічним;
- Бензопили – 3 шт.
Учасник на дану вимогу надав Довідку №1-13 від 10.04.2025 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначив, що має у власності «Деревоподрібнююча машина (продуктивність 2,4 т/год) (DP 660Т)» та «Вишка SPIDER 33.15 (підйомник гусеничний, телескопічний, робоча висота-32.4 м)», але жодних підтверджуючих документів права власності/володіння не надав.
На «Деревоподрібнююча машина (продуктивність 2,4 т/год) (DP 660Т)» у складі Пропозиції Переможця міститься лише декілька сторінок «Паспорт Деревоподрібнююча машина DP 660Т», що ніяк не підтверджує право власності Переможця на дане обладнання. А на підтвердження наявності «Вишка SPIDER 33.15 (підйомник гусеничний, телескопічний, робоча висота-32.4 м)» Переможець надав декілька сторінок «Справочное руководство по эксплуатации и техническому обслуживанию» (причому на SPIDER 33.15 D а не SPIDER 33.15), що ніяк не підтверджує право власності Переможця на вишку SPIDER 33.15. Крім того, даний документ наданий без перекладу на українську мову, що не відповідає умовам тендерній документації.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол2 підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Документи на право власності Переможця
-
Повʼязаний документ:
21 Свідоцтва про реєстрацію_ тех.паспорта авто_ деревоподрібнюючів_ бензопил.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про наявність обладнання та МТБ Переможця
-
Повʼязаний документ:
20 Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір про закупівлю
Вимога
Є відповідь
Вимога2
Номер:
5987cce188d14c9f8a82a02be5f503ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-008634-a.c3
Назва:
Вимога2
Вимога:
Шановний Замовнику!
Фізична особа-підприємець Шевченко Кирило Сергійович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №250 від 14.05.2025 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі КО "Київзеленбуд" (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з Особливостями з наступних підстав:
Відповідно до рішення (далі за текстом – Рішення) Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7130-р/пк-пз від 05.05.2025 встановлено, що надані Переможцем посвідчення та свідоцтва не підтверджують розряд озеленювачів, наведений у довідці.
На виконання Рішення Замовник розмістив відповідну Вимогу, щоб Переможець у термін 24 години надав відповідні посвідчення (свідоцтво) озеленювачей 4 та 5-го розряду, які підтверджують розряд озеленювачів.
На цю вимогу Переможець надав якісь незрозумілі «внутрішні» посвідчення, які, мабуть, використовуються працівниками Переможця як «пропуск» на робоче місце, оскільки містять фото, ПІБ, посаду та відділ, де вони працюють і все. Доречі, такаж саме інформація міститься в інших посвідченнях Переможця (посвідчення бензопильників, посвідчення допуск до безпечного виконання робіт на висоті), але, як і зазначено в Рішенні, це жодним чином не підтверджує розряд озеленювачів.
Тобто ці надані Переможцем «посвідчення» жодним чином не підтверджують розряд озеленювачів та і взагалі не підтверджують, що власники посвідчень є озеленювачами, оскільки Озеленювач – це ПРОФЕСІЯ, на отримання якої потрібно навчатися і закінчити відповідний навчальний заклад, який має право навчати за професією «озеленювач», скласти іспити та отримати відповідне свідоцтво разом з посвідченням відповідного розряду.
Таким чином, Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (підпункту 1 пункту 44 Особливостей).
Зважаючи на вищевикладене, ВИМАГАЮ:
Відхилити пропозицію КО "Київзеленбуд" на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
В іншому випадку буду знову вимушений звернутися з відповідною Скаргою до АМКУ.
З повагою,
Фізична особа-підприємець Шевченко К.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога2.pdf 15.05.2025 13:30
- 258-25 Протокол розгляд вимоги ІІ у обрізування дерев.pdf 19.05.2025 11:16
Дата подачі:
15.05.2025 13:30
Вирішення:
Шановний учаснику.
Вимогою тенедерної документації передбачалось надання Посвідчення (свідоцтво) озеленювачів, саме 4-го та 5-го розряду. Розрядність визначається та встановлюється згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 12 січня 2012 року №4312-VI «Про професійний розвиток працівників», Атестаційною комісією підприємства та затверджується відповідним наказом по підприємству.
Дані посвідчення відображають та підтверджують розрядність кожного працівника КО «Київзеленбуд». Для зміни розрядності не потрібно проводити повторні навчання в навчальних центрах, а достатньо мати відповідні навики та скласти іспит перед кваліфікаційною комісією підприємства. Атестація робочих місць проводиться за умовами праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 №442, Методичних рекомендацій про проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджених постановою Міністерства праці України від 01.09.1992 №41.
Вважаємо, що КО «Київзеленбуд» виконали вимоги тендерної документації
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
0c12c71d2b9f4351a751f296fb9a38c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-008634-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_текст.pdf 23.04.2025 21:56
- 23 Довідка про правцівників відповідної кваліфікації.pdf 23.04.2025 21:56
- 43 Довідка-інформація про учасника.pdf 23.04.2025 21:56
- Скарга_текст.pdf.p7s 23.04.2025 21:56
- 41 Договірна ціна_зведен.коштор.розрахунок_підсумкова відомість _локальні кошториси (1) (1).pdf 23.04.2025 21:56
- 16 Проект договору (Додаток _4).pdf 23.04.2025 21:56
- Скарга_текст.docx 23.04.2025 21:56
- sign.p7s 23.04.2025 22:08
- рішення від 25.04.2025 № 6602.pdf 25.04.2025 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2025 № 7130.pdf 06.05.2025 15:29
- рішення від 05.05.2025 № 7130.pdf 07.05.2025 16:41
- 209-25 Протокол _Пояснення на скаргу АМКУ Обрізка та спилювання дерев.pdf 30.04.2025 13:23
- 209-25 Протокол _Пояснення на скаргу АМКУ Обрізка та спилювання дерев.docx 30.04.2025 13:23
- 3 Статут.pdf 30.04.2025 13:23
- 2 Свідоцтво про державну реєстрацію.pdf 30.04.2025 13:23
- _ Декларацiя_КЗБ_роботи_на_висотi_понад_1_3_м.pdf 30.04.2025 13:23
- _ Декларацiя_пiдйомники_УМСЗЗН_-_безстроково.pdf 30.04.2025 13:23
- 242-25 Протокол скасування рішення щодо переможця КО Київзеленбуд у Зрізання дерев.pdf 13.05.2025 11:39
- 242-25 Протокол скасування рішення щодо переможця КО Київзеленбуд у Зрізання дерев.docx 13.05.2025 11:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.04.2025 22:48
Дата розгляду скарги:
05.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.04.2025 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.05.2025 16:41
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2025 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
25e41eb9a5834570814318a0340cd21a
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації перелік робіт, які виконуватимуться згідно актів обстеження зелених насаджень включає наступні види робіт:
- Видалення аварійних та сухостійних дерев;
- Санітарна обрізка дерев;
- Кронування, обрізування сухих та аварійно-небезпечних гілок, гілок що знаходяться в безпосередній близькості до будівель та ліній електропередач, занадто високих гілок, що зменшують стійкість дерев до вітрових навантажень, тощо;
- Зрізання омели;
- Завантаження та вивіз гілля, деревини.
Згідно актів обстеження зелених насаджень з вищенаведеного переліку повинні бути виконанні наступні роботи:
- Видалення аварійних та сухостійних дерев;
- Санітарна обрізка дерев;
- Кронування, обрізування сухих та аварійно-небезпечних гілок, гілок що знаходяться в безпосередній близькості до будівель та ліній електропередач, занадто високих гілок, що зменшують стійкість дерев до вітрових навантажень, тощо;
- Завантаження та вивіз гілля, деревини.
Також у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що до розрахунку ціни входять усі види робіт.
У кошторисній документації Переможця відсутній такий вид робіт, як завантаження гілля, деревини. Тобто, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації..
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону.
- Видалення аварійних та сухостійних дерев;
- Санітарна обрізка дерев;
- Кронування, обрізування сухих та аварійно-небезпечних гілок, гілок що знаходяться в безпосередній близькості до будівель та ліній електропередач, занадто високих гілок, що зменшують стійкість дерев до вітрових навантажень, тощо;
- Зрізання омели;
- Завантаження та вивіз гілля, деревини.
Згідно актів обстеження зелених насаджень з вищенаведеного переліку повинні бути виконанні наступні роботи:
- Видалення аварійних та сухостійних дерев;
- Санітарна обрізка дерев;
- Кронування, обрізування сухих та аварійно-небезпечних гілок, гілок що знаходяться в безпосередній близькості до будівель та ліній електропередач, занадто високих гілок, що зменшують стійкість дерев до вітрових навантажень, тощо;
- Завантаження та вивіз гілля, деревини.
Також у Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що до розрахунку ціни входять усі види робіт.
У кошторисній документації Переможця відсутній такий вид робіт, як завантаження гілля, деревини. Тобто, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації..
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації в цій частині, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону.
×
-
Назва доказу:
Кошторисний розрахунок Переможця
-
Повʼязаний документ:
41 Договірна ціна_зведен.коштор.розрахунок_підсумкова відомість _локальні кошториси (1) (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір про закупівлю.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
51cc11130bc147d9affceb6b829669d2
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «у якості документального підтвердження відповідності робіт та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень, а саме:
Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі (пропечатана та підписана організацією учасником у складі:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості послуги;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси (повинні відображати розрахунки щодо кожного закладу окремо);
- Відомість ресурсів або відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання робіт відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт».
Згідно Додатку 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва» (яка є обов’язковою при визначенні вартості будівництва за державні кошти) форма «Договірна ціна» містить такий рядок, як «Визначена згідно з». У Договірній ціні Переможця даний рядок відсутній, що не відповідає формі «Договірна ціна» згідно Додатку 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва», крім того, в кошторисному розрахунку Переможця відсутні будь-які інші дані, що він розрахований у відповідності до чинних державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень. Крім того, тендерна пропозиція Переможця взагалі не містить жодної інформації (довідки, листи тощо), що кошторисний розрахунок Переможця розрахований у відповідності до чинних державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень.
Також у тендерній пропозиції Переможця відсутня будь-яка інформація (довідки, листи тощо), що при складанні кошторисного розрахунку вартості послуг враховано, що виконання робіт відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт.
Тобто, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в цій частині, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону.
Кошторисна документація (розроблена в програмному комплексі АВК-5 або аналогічному програмному комплексі (пропечатана та підписана організацією учасником у складі:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості послуги;
- Договірна ціна;
- Локальні кошториси (повинні відображати розрахунки щодо кожного закладу окремо);
- Відомість ресурсів або відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;
При складанні кошторисного розрахунку вартості послуг врахувати, що виконання робіт відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт».
Згідно Додатку 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва» (яка є обов’язковою при визначенні вартості будівництва за державні кошти) форма «Договірна ціна» містить такий рядок, як «Визначена згідно з». У Договірній ціні Переможця даний рядок відсутній, що не відповідає формі «Договірна ціна» згідно Додатку 30 до «Настанови з визначення вартості будівництва», крім того, в кошторисному розрахунку Переможця відсутні будь-які інші дані, що він розрахований у відповідності до чинних державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень. Крім того, тендерна пропозиція Переможця взагалі не містить жодної інформації (довідки, листи тощо), що кошторисний розрахунок Переможця розрахований у відповідності до чинних державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень.
Також у тендерній пропозиції Переможця відсутня будь-яка інформація (довідки, листи тощо), що при складанні кошторисного розрахунку вартості послуг враховано, що виконання робіт відбуватиметься в обмежених умовах забудованої частини населених пунктів, міст, а саме наявністю житлових або виробничих будівель, а також зелених насаджень, що зберігаються, у безпосередній близькості від місця робіт.
Тобто, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації в цій частині, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону.
×
-
Назва доказу:
Кошторисний розрахунок Переможця
-
Повʼязаний документ:
41 Договірна ціна_зведен.коштор.розрахунок_підсумкова відомість _локальні кошториси (1) (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір про закупівлю
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
415172a9ad504dcfb3b501af75b572b8
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка обов’язково повинна містити дані про озеленювачів - не менше 5 осіб. А також надати у складі пропозиції «Посвідчення (свідоцтво) озеленювачів 4-го та 5-го розряду». У складі пропозиції Переможця відсутні посвідчення (свідоцтво) озеленювачів 4-го та 5-го розряду.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Довідка про наявність працівників Переможця
-
Повʼязаний документ:
23 Довідка про правцівників відповідної кваліфікації.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір про закупівлю
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
8956630a42264a1cb5559a711e6fb395
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.9 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції «проєкт Договору про закупівлю відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації, який повинен буди заповнений для сторони учасника».
У Додатку 4 «Проект договору» також зазначено, що «Додатки розробляються учасником самостійно відповідно до його пропозиції та вимог законодавства та надаються у складі тендерної пропозиції Учасника»
Переможець на виконання даних вимог надав проект договору та додатки до нього, неповністю заповнений для сторони учасника, а саме:
• незаповнений п.2.1. Проекту договору термін надання послуг
• незаповнений п.3.1 Проекту договору вартість послуг
• незаповнений Додаток 2 до Проекту договору «Календарний план виконання робіт (надання послуг)».
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
У Додатку 4 «Проект договору» також зазначено, що «Додатки розробляються учасником самостійно відповідно до його пропозиції та вимог законодавства та надаються у складі тендерної пропозиції Учасника»
Переможець на виконання даних вимог надав проект договору та додатки до нього, неповністю заповнений для сторони учасника, а саме:
• незаповнений п.2.1. Проекту договору термін надання послуг
• незаповнений п.3.1 Проекту договору вартість послуг
• незаповнений Додаток 2 до Проекту договору «Календарний план виконання робіт (надання послуг)».
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Проект договору Переможця
-
Повʼязаний документ:
16 Проект договору (Додаток _4).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір про закупівлю.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
c37fdb0f33b946fe9ff14f3860a36769
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції інформаційну довідку, складену у довільній формі, з відомостями про Учасника (адреса юридична, фактична та електронна, телефон), реквізити (номер рахунку, назва та МФО), керівництво (посада, ПІБ, телефон для контактів), форму власності та юридичний статус, організаційно – правова форма (для юридичних осіб, крім, об’єднання учасників), основний вид діяльності.
Переможець у складі пропозиції надав довідку «Відомості про учасника», в якій відсутні такі обов’язкові відомості, як адреса фактична, МФО, юридичний статус та основний вид діяльності.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
Переможець у складі пропозиції надав довідку «Відомості про учасника», в якій відсутні такі обов’язкові відомості, як адреса фактична, МФО, юридичний статус та основний вид діяльності.
Таким чином тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерній документації в цій частині. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей.
Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відтак рішення Замовника Протокол підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Довідка Відомості про учасника Переможця
-
Повʼязаний документ:
43 Довідка-інформація про учасника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" переможцем процедури закупівлі та про намір укласти з цим підприємством договір про закупівлю
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
2f60ddc3209b4a33952615e9570b8690
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-008634-a.c1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Фізична особа-підприємець Шевченко Кирило Сергійович звертається до Вас з вимогою скасувати рішення протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №195 від 18.04.2025 р. (далі за текстом – Протокол) про обрання переможцем закупівлі КО "Київзеленбуд" (далі за текстом – Переможець) та відхилити його пропозицію, оскільки вона не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з Особливостями з наступних підстав:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації передік робіт, які виконуватимуться згідно актів обстеження зелених насаджень включає наступні види робіт:
- Видалення аварійних та сухостійних дерев;
- Санітарна обрізка дерев;
- Кронування, обрізування сухих та аварійно-небезпечних гілок, гілок що знаходяться в безпосередній близькості до будівель та ліній електропередач, занадто високих гілок, що зменшують стійкість дерев до вітрових навантажень, тощо;
- Зрізання омели;
- Завантаження та вивіз гілля, деревини.
Відповідно до актів обстеження зелених насаджень з вищенаведеного переліку повинні бути виконанні наступні роботи:
- Видалення аварійних та сухостійних дерев;
- Санітарна обрізка дерев;
- Кронування, обрізування сухих та аварійно-небезпечних гілок, гілок що знаходяться в безпосередній близькості до будівель та ліній електропередач, занадто високих гілок, що зменшують стійкість дерев до вітрових навантажень, тощо;
- Завантаження та вивіз гілля, деревини.
У кошторисній документації Переможця відсутній такий вид робіт, як завантаження гілля, деревини. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, ВИМАГАЮ:
Відхилити пропозицію КО "Київзеленбуд"на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.04.2025 14:02
- 197-25 Протокол розгляд вимоги у обрізування дерев.pdf 22.04.2025 16:19
Дата подачі:
18.04.2025 14:02
Вирішення:
Шановний учаснику.
Вимоги щодо необхідних технічних характеристик предмету закупівлі та вартості закупівлі визначено Додатком 3 до тендерної документації та зокрема зазначено що учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види робіт. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні тендерної пропозиції.
Таким чином не враховані окремі роботи будуть виконані переможцем відповідно до умов договору без додаткової оплати, оскільки передбачені п.3.1 проєкту договору.
Статус вимоги:
Відхилено