-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Елементи електричних схем
Завершена
174 459.02
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 900.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2025 11:49 - 08.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4427a5377e184e62b4508aa5d2f2b5be
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-005315-a.b1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скаржник вважає рішення замовника необґрунтованим та таким, що порушує права Скаржника шляхом порушення замовником принципів здійснення публічних закупівель. Рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Скаржника) порушує права та законні інтереси Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції та на отримання комерційної вигоди в частині отримання прибутку від продажу товару Замовнику. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції, як таким, що суперечить положенням Особливостей та Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. тендерна пропозиція 4.pdf 01.05.2025 17:17
- 2.техспецифікація 3.pdf 01.05.2025 17:17
- Додаток_1 (3).docx 01.05.2025 17:17
- скарга на відхилення_.docx 01.05.2025 17:17
- Протокол 197 від 28.04.2025 відх. 2уч..pdf 01.05.2025 17:17
- скарга на відхилення.pdf 01.05.2025 17:17
- sign.p7s 01.05.2025 17:17
- рішення від 05.05.2025 №7092.pdf 05.05.2025 14:11
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 13.05.2025 №1159.pdf 14.05.2025 11:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2025 №8053.pdf 21.05.2025 12:02
- рішення від 20.05.2025 №8053.pdf 22.05.2025 17:53
- Пояснення по суті скарги.pdf 07.05.2025 16:08
- Пояснення по суті скарги_.docx 07.05.2025 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2025 19:46
Дата розгляду скарги:
13.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2025 14:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2025 17:54
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2025 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Розглянуто:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8053-р/пк-пз від 20.05.2025 стосовно скарги товариства з обмеженою відповідальністю «АДМ ЕНЕРДЖІ» від 01 травня 2025 № UA-2025-04-03-005315-a.b1.
Вирішено:
Скасувати рішення уповноваженої особи від 28.04.2025 2025 про відхилення учасника ТОВ «АДМ ЕНЕРДЖІ» по відкритих торгах 3007-25-Т-ВТ-О на закупівлю 31220000-4 (Елементи електричних схем) в кількості 528 шт. згідно з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8053-р/пк-пз від 20.05.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2a3c27bb9b8841dd8156ceecb58c3b05
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту першого Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції міститься у додатку А до тендерної документації.
Додатком А до тендерної документації встановлено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. До таких документів, зокрема, відносяться:
1. Документ «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі.
2. Документ «Технічна специфікація» згідно з додатком 2 до тендерної документації.
На виконання зазначених вимог Скаржником у складі тендерної пропозиції подано:
1. Файл «1. Тендерна пропозиція.pdf», що містить Тендерну пропозицію, складену у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації (вих. № 09/04-01 від 09.04.2025), та
2. Файл «2. техспецифікація pdf», що містить Технічну специфікацію, що складена у відповідності із вимогами Додатку 2 до тендерної документації (вих. № 09/04-02 від 09.04.2025), та інформація щодо технічних та якісних характеристик якої повністю відповідає вимогам замовника.
У документі Тендерна пропозиція (вих. № 09/04-01 від 09.04.2025) за позиціями товару 3, 11 та 12 Скаржником зазначено як виробника товару ТД «СОКІЛ» та країну виробництва- Україна.
З яких причин Замовником вирішено, що ТД «СОКІЛ» не є виробником запропонованого товару, не ясно. Так само Замовник не наводить чітких причин відхилення тендерної пропозиції Скаржника у своєму протоколі, оскільки не зазначає, яким саме пунктам Додатку 2 до тендерної документації (яким визначені технічні, якісні характеристики предмету закупівлі) не відповідає пропозиція Скаржника.
Водночас, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Як видно із місту Тендерної документації, вимога замовника, викладена у Додатку 1 до тендерної документації щодо зазначення виробника та країни походження товару, не стосується умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації
Таким чином, не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник порушив права Скаржника та неправомірно та безпідставно відхилив його тендерну пропозицію.
Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та на недискримінацію учасників.
Додатком А до тендерної документації встановлено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. До таких документів, зокрема, відносяться:
1. Документ «Тендерна пропозиція (цінова)» згідно з додатком 1 до тендерної документації, в якому вказано перелік товарів, що складають предмет закупівлі.
2. Документ «Технічна специфікація» згідно з додатком 2 до тендерної документації.
На виконання зазначених вимог Скаржником у складі тендерної пропозиції подано:
1. Файл «1. Тендерна пропозиція.pdf», що містить Тендерну пропозицію, складену у відповідності до вимог Додатку 1 до тендерної документації (вих. № 09/04-01 від 09.04.2025), та
2. Файл «2. техспецифікація pdf», що містить Технічну специфікацію, що складена у відповідності із вимогами Додатку 2 до тендерної документації (вих. № 09/04-02 від 09.04.2025), та інформація щодо технічних та якісних характеристик якої повністю відповідає вимогам замовника.
У документі Тендерна пропозиція (вих. № 09/04-01 від 09.04.2025) за позиціями товару 3, 11 та 12 Скаржником зазначено як виробника товару ТД «СОКІЛ» та країну виробництва- Україна.
З яких причин Замовником вирішено, що ТД «СОКІЛ» не є виробником запропонованого товару, не ясно. Так само Замовник не наводить чітких причин відхилення тендерної пропозиції Скаржника у своєму протоколі, оскільки не зазначає, яким саме пунктам Додатку 2 до тендерної документації (яким визначені технічні, якісні характеристики предмету закупівлі) не відповідає пропозиція Скаржника.
Водночас, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Як видно із місту Тендерної документації, вимога замовника, викладена у Додатку 1 до тендерної документації щодо зазначення виробника та країни походження товару, не стосується умов технічної специфікації та інших вимог щодо предмета закупівлі тендерної документації
Таким чином, не надавши Скаржнику можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник порушив права Скаржника та неправомірно та безпідставно відхилив його тендерну пропозицію.
Рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника порушує права Скаржника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та на недискримінацію учасників.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №197 від 28.04.2025
-
Повʼязаний документ:
Протокол 197 від 28.04.2025 відх. 2уч..pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція (цінова) Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1 (3).docx
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація (вих. № 09/04-02 від 09.04.2025)
-
Повʼязаний документ:
2.техспецифікація 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція (вих. № 09/04-01 від 09.04.2025)
-
Повʼязаний документ:
1. тендерна пропозиція 4.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. прийняти Скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №197 від 28.04.2025 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника; 3. визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.