-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Портативна рентгенівська система для неруйнівного контролю спеціального призначення
*будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент».
Завершена
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Період оскарження:
03.04.2025 10:31 - 20.04.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації
Номер:
28fc92ca39cf48158bd8957824292460
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-03-002840-a.c1
Назва:
Скарга щодо неправомірної дискваліфікації
Скарга:
Відомості про участь у процедурі закупівлі та обґрунтування неправомірності дискваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- 2025 05 08_СКАРГА_до_АМКУ_ІНФОЗАХИСТ.docx 09.05.2025 08:41
- ЛИСТ щодо необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції.pdf 09.05.2025 08:41
- Повна тендерна пропозиція Скаржника_.pdf 09.05.2025 08:41
- 2025 05 08_СКАРГА_до_АМКУ_ІНФОЗАХИСТ.pdf 09.05.2025 16:46
- sign.p7s 09.05.2025 16:46
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
09.05.2025 16:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee6e5116601e485ab161ca7629b745ab
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У рішенні Замовника не зазначено конкретних технічних характеристик, які нібито не відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний зазначити аргументовані підстави відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Відсутність такої конкретизації порушує вимоги законодавства.
Вимога до продукції певної торговельної марки без формулювання "або еквівалент" є дискримінаційною, що прямо заборонено п. 3 ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», переможцем процедури відкритих торгів визначається учасник, тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «СКБ «ІНФОЗАХИСТ» подало тендерну пропозицію, яка є найдешевшою серед усіх поданих та повністю відповідає технічній специфікації та вимогам закупівлі, а тому відхилення такої пропозиції без належного обґрунтування суперечить принципу об’єктивності та економічної доцільності, що закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема — об’єктивність, рівність, добросовісну конкуренцію та недискримінацію.
Порушення принципів публічних закупівель: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Дії Замовника, що призвели до необґрунтованого відхилення нашої тендерної пропозиції, порушують зазначені принципи.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник зобов’язаний зазначити аргументовані підстави відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель. Відсутність такої конкретизації порушує вимоги законодавства.
Вимога до продукції певної торговельної марки без формулювання "або еквівалент" є дискримінаційною, що прямо заборонено п. 3 ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 5 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», переможцем процедури відкритих торгів визначається учасник, тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «СКБ «ІНФОЗАХИСТ» подало тендерну пропозицію, яка є найдешевшою серед усіх поданих та повністю відповідає технічній специфікації та вимогам закупівлі, а тому відхилення такої пропозиції без належного обґрунтування суперечить принципу об’єктивності та економічної доцільності, що закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема — об’єктивність, рівність, добросовісну конкуренцію та недискримінацію.
Порушення принципів публічних закупівель: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Дії Замовника, що призвели до необґрунтованого відхилення нашої тендерної пропозиції, порушують зазначені принципи.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати дії Замовника — Військової частини 2428 — щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СКБ «ІНФОЗАХИСТ» неправомірними у частині необґрунтованого застосування абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, без належного зазначення конкретних невідповідностей, що суперечить ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».