• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція майданчика запобіжних клапанів НПС "Солочин" з заміною запірно-запобіжної арматури, с.Солочин, Мукачівський р-н, Закарпатська обл. (коригування) (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи).

Реконструкція майданчика запобіжних клапанів НПС "Солочин" з заміною запірно-запобіжної арматури, с.Солочин, Мукачівський р-н, Закарпатська обл. (коригування). Мова тендерної пропозиції - українська.

Завершена

93 061 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 465 306.35 UAH
Період оскарження: 02.04.2025 16:44 - 29.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 24d9eae20e1545ea8586a62df45158a8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-02-012375-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.06.2025 17:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.06.2025 14:09
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ РЕМБУДГАРАНТ", Євген Хапалов +380662631999 rembudgarant@ukr.net http://rembudgarant.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1df958b41faa48aabd9688ba3e66787a
Заголовок пункту скарги: Наданий Переможцем в тендерній документації договір від 13.09.2023 № 858/23СП не відповідає за кодом ДК ні предмету Закупівлі, ні одному із можливих запропонованих Замовником видів робіт за кодом ДК та не містить робіт, пов’язаних з влаштування (монтаж та/або демонтаж та/або влаштування) технологічних трубопроводів, а отже, слугувати підтвердженням виконання аналогічного договору.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на вебпорталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
наданий Переможцем в тендерній документації договір від 13.09.2023 № 858/23СП не відповідає за кодом ДК ні предмету Закупівлі, ні одному із можливих запропонованих Замовником видів робіт за кодом ДК та не містить робіт, пов’язаних з влаштування (монтаж та/або демонтаж та/або влаштування) технологічних трубопроводів, а отже, слугувати підтвердженням виконання аналогічного договору.
Натомість, в порушення вимог своєї ж тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Замовник не виявив невідповідності та не відхилив тендерну пропозицію ПП «ІВЦ «ВЕКТОР».

Скаржник, будучи учасником процедури публічних закупівель, внаслідок протиправного рішення Замовника, позбавлений права бути визначеним переможцем таких закупівель, а також як результат - отримання прибутку. Водночас, з іншого боку – Замовник всупереч принципам, нормам законодавства України, які регламентують порядок проведення публічних закупівель, вчинив порушення, що є недопустимим.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одними із принципів здійснення публічних закупівель є принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням, встановлені у пунктах 5 та 6 частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дотримання вказаних принципів означає є обов’язковим для Замовника при визначенні переможця.


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 705189b46c0041dcb898b0a207467262
Заголовок пункту скарги: не надано підтвердження кваліфікаційним вимогам головного інженера
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: тендерна пропозиція ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» мала наступні невідповідності тендерній документації Замовника в частині кваліфікаційних критеріїв, вимог з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника.
Згідно до розділу 2 додатку 6.1. тендерної документації учасник повинен мати достатній склад працівників відповідної кваліфікації, зокрема головного інженера та двух електрогазозварювальників (зварювальників) ручного дугового зварювання не нижче 5 розряду.
Разом з тим, учасником ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» не надав підтвердження кваліфікації головного інженера.
Жодних документів щодо підтвердження відповідності головного інженера ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» кваліфікаційним вимогам головного інженера не надано.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 340a4644dc084461a634bc9259ed2aa1
Заголовок пункту скарги: невідповідність обладнення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно до розділу 1 додатку 6.1. тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен володіти обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, чи надати свідчення про можливість використання ним (власне, лізинг, оренда, обладнання субпідрядника, інше право користування на підставі договору, тощо) машин та механізмів, устаткування, (далі – обладнання), матеріально-технічної бази та технологій (далі – МТБ) для використання його в роботах даної закупівлі у відповідності до таблиці А додатку 6.1.
Відповідно вказаної таблиці учасники закупівлі повинні володіти чи мати можливість використовувати зокрема зварювальним агрегатом.
У складі довідки про обладнання, матеріально-технічну базу та технології від 23.05.2025 № 36/1 учасник ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» надало інформацію про володіння випрямлячем зварювальним інверторним PRO-250 DC MMA «Патон» та зварювальним напівавтоматом PATON EuroMIG.
Тобто, ці зварювальний апарат та зварювальний напівавтомат не зможуть задовільнити кваліфікаційні вимоги Замовника в частині обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, передбачених Закупівлею.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)