-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шкільні меблі для Барського ліцею № 4
Завершена
630 480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 330.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 330.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2025 16:27 - 07.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
c2d0ae983a9b430fb5d809f18473c54e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-02-011898-a.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол випробувань НААУ__анатомічне сидіння__.pdf 16.04.2025 13:06
- 154_18 Детальний опис товару.pdf 16.04.2025 13:06
- Tender-documents-[UA-2025-04-02-011898-a].zip 16.04.2025 13:06
- Скарга на рішення замовника.docx 16.04.2025 13:06
- протокол № 25.pdf 16.04.2025 13:06
- Скарга на рішення замовника.pdf 16.04.2025 13:06
- sign.p7s 16.04.2025 13:07
- рішення від 18.04.2025 № 6167.pdf 18.04.2025 15:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2025 № 6630.pdf 25.04.2025 17:30
- рішення від 25.04.2025 № 6630.pdf 29.04.2025 18:09
- Пояснення.docx 22.04.2025 15:57
- Пояснення.pdf 22.04.2025 15:57
- 154_9 Додаток 3 Технічні характеристики.pdf 22.04.2025 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2025 15:28
Дата розгляду скарги:
25.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 15:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2025 18:09
Дата виконання рішення Замовником:
01.05.2025 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення органу оскарження замовником виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4f27063ce2e54122b0f2d598b98c385b
Заголовок пункту скарги:
Детальний опис запропонованого ТОВ «АЛМАНТ» товару не містить чіткі розміри товщини фанери, HPL пластику, анатомічної виїмки та загину
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-011898-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Шкільні меблі для Барського ліцею №4 (ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі).
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «АЛМАНТ» 546 780 грн Визнаний переможцем
ТОВ «ЕНСО ГРУП» 551 200 грн Не розглядався
10.04.2025р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
11.04.2025р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №25, відповідно до якого ТОВ «АЛМАНТ» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Детальний опис запропонованого товару із зазначенням виробника товару та чітких розмірів (без застосування виразів «не менше», «не більше», «орієнтовно» тощо.)
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пропонується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого:
«Стілець полозковий на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6.
Основні параметри та габаритні розміри стільця:
Габаритні розміри: 380х430х740-820 мм. №4-6, h=380-460 мм.
Розмір спинки: 380х200 мм, розмір сидіння: 380х350 мм.
Сидіння та спинка виготовляються з гнуто-клеєної фанери товщиною 8-9 мм та покриваються пластиком HPL товщиною 0,4-0,5 мм. Для правильної ергономічної посадки учня та запобігання травмуванню кути сидіння і спинки повинні мають заокруглення, сидіння повинно має анатомічну виїмку 8-9 мм, кут спуску виїмки 3 градуси та загин 31-33 мм з найнижчою точкою 265 мм від переднього торця.»
Таким чином Детальний опис запропонованого ТОВ «АЛМАНТ» товару не містить чіткі розміри товщини фанери, HPL пластику, анатомічної виїмки та загину.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АЛМАНТ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛМАНТ» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АЛМАНТ», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Шкільні меблі для Барського ліцею №4 (ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі).
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «АЛМАНТ» 546 780 грн Визнаний переможцем
ТОВ «ЕНСО ГРУП» 551 200 грн Не розглядався
10.04.2025р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
11.04.2025р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №25, відповідно до якого ТОВ «АЛМАНТ» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Детальний опис запропонованого товару із зазначенням виробника товару та чітких розмірів (без застосування виразів «не менше», «не більше», «орієнтовно» тощо.)
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пропонується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого:
«Стілець полозковий на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6.
Основні параметри та габаритні розміри стільця:
Габаритні розміри: 380х430х740-820 мм. №4-6, h=380-460 мм.
Розмір спинки: 380х200 мм, розмір сидіння: 380х350 мм.
Сидіння та спинка виготовляються з гнуто-клеєної фанери товщиною 8-9 мм та покриваються пластиком HPL товщиною 0,4-0,5 мм. Для правильної ергономічної посадки учня та запобігання травмуванню кути сидіння і спинки повинні мають заокруглення, сидіння повинно має анатомічну виїмку 8-9 мм, кут спуску виїмки 3 градуси та загин 31-33 мм з найнижчою точкою 265 мм від переднього торця.»
Таким чином Детальний опис запропонованого ТОВ «АЛМАНТ» товару не містить чіткі розміри товщини фанери, HPL пластику, анатомічної виїмки та загину.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АЛМАНТ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛМАНТ» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АЛМАНТ», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Детальний опис
-
Повʼязаний документ:
154_18 Детальний опис товару.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
протокол № 25.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-02-011898-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ «АЛМАНТ» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №25 від 11.04.2025р.)
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
eee02d75eeaf48d58a2476a84141562c
Заголовок пункту скарги:
Детальний опис товару не підтверджує техзавдання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Детальний опис запропонованого товару із зазначенням виробника товару та чітких розмірів (без застосування виразів «не менше», «не більше», «орієнтовно» тощо.)
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пронується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого:
«Стіл учнівський 2-місний з полицею, регулюється на ростові групи № 4-6.
Основні параметри та габаритні розміри столу:
… Для ясності регулюванні висоти столу на каркасі повинно бути присутнє якісне та довговічне маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.»
Таким чином Детальний опис запропонованого ТОВ «АЛМАНТ» товару не підтверджує наявність на каркасі столу якісного та довговічного маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.
Також у Додатку 3 до Тендерної документації зазначені наступні технічні характеристики Стільця полозкового на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6:
«… На торцях каркасу повинні бути закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги. Для ясності регулюванні висоти стільця на каркасі повинно бути присутнє якісне та довговічне маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.»
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пропонується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого:
«На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів.»
Таким чином Детальний опис запропонованого ТОВ «АЛМАНТ» товару не підтверджує наявність на каркасі стільця якісного та довговічного маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АЛМАНТ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛМАНТ» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АЛМАНТ», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
- Детальний опис запропонованого товару із зазначенням виробника товару та чітких розмірів (без застосування виразів «не менше», «не більше», «орієнтовно» тощо.)
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пронується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого:
«Стіл учнівський 2-місний з полицею, регулюється на ростові групи № 4-6.
Основні параметри та габаритні розміри столу:
… Для ясності регулюванні висоти столу на каркасі повинно бути присутнє якісне та довговічне маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.»
Таким чином Детальний опис запропонованого ТОВ «АЛМАНТ» товару не підтверджує наявність на каркасі столу якісного та довговічного маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.
Також у Додатку 3 до Тендерної документації зазначені наступні технічні характеристики Стільця полозкового на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6:
«… На торцях каркасу повинні бути закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів та пошкодженню підлоги. Для ясності регулюванні висоти стільця на каркасі повинно бути присутнє якісне та довговічне маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.»
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пропонується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого:
«На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню учнів.»
Таким чином Детальний опис запропонованого ТОВ «АЛМАНТ» товару не підтверджує наявність на каркасі стільця якісного та довговічного маркування ростових груп за допомогою лазерного гравіювання та кольорового позначення.
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АЛМАНТ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛМАНТ» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АЛМАНТ», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
протокол № 25.pdf
-
-
Назва доказу:
Детальний опис
-
Повʼязаний документ:
154_18 Детальний опис товару.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-02-011898-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ «АЛМАНТ» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №25 від 11.04.2025р.)
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
523acabb332245d1ae16a44e21e6d054
Заголовок пункту скарги:
Відсутній протокол випробувань на сидіння розміром 380х350 мм
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати:
- Для підтвердження відповідності функціональних розмірів спинки та сидіння з анатомічним заглибленням вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11016-93 необхідно надати в складі пропозиції протокол випробувань від акредитованого НААУ органу (лабораторія, центр тощо).
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації:
«Стілець полозковий на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6
Габаритні розміри: 380х430х740-820 мм. №4-6, h=380-460 мм. (можливе відхилення 2-5%).
Розмір спинки: 380х200 мм, розмір сидіння: 380х350 мм.»
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пропонується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого пропонує:
«Стілець полозковий на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6.
Основні параметри та габаритні розміри стільця:
Габаритні розміри: 380х430х740-820 мм. №4-6, h=380-460 мм.
Розмір спинки: 380х200 мм, розмір сидіння: 380х350 мм»
У свою чергу ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Протокол випробувань №УПС 120/712-5-23 від 22 грудня 2023р. на комплект типу 68886 для стільців: спинка (380х200мм) та сидіння з анатомічним заглибленням (380х380мм) гнутоклеєні.
Таким чином у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛМАНТ» відсутній протокол випробувань на сидіння розміром 380х350 мм, який би підтверджував відповідність його функціональних розмірів вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11016-93 від акредитованого НААУ органу (лабораторія, центр тощо).
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АЛМАНТ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛМАНТ» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АЛМАНТ», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
- Для підтвердження відповідності функціональних розмірів спинки та сидіння з анатомічним заглибленням вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11016-93 необхідно надати в складі пропозиції протокол випробувань від акредитованого НААУ органу (лабораторія, центр тощо).
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації:
«Стілець полозковий на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6
Габаритні розміри: 380х430х740-820 мм. №4-6, h=380-460 мм. (можливе відхилення 2-5%).
Розмір спинки: 380х200 мм, розмір сидіння: 380х350 мм.»
ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Детальний опис товару що пропонується № 154_18 від 09.04.2025, відповідно до якого пропонує:
«Стілець полозковий на квадратній трубі, регулюється на ростові групи №4-6.
Основні параметри та габаритні розміри стільця:
Габаритні розміри: 380х430х740-820 мм. №4-6, h=380-460 мм.
Розмір спинки: 380х200 мм, розмір сидіння: 380х350 мм»
У свою чергу ТОВ «АЛМАНТ» у складі тендерної пропозиції надало Протокол випробувань №УПС 120/712-5-23 від 22 грудня 2023р. на комплект типу 68886 для стільців: спинка (380х200мм) та сидіння з анатомічним заглибленням (380х380мм) гнутоклеєні.
Таким чином у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛМАНТ» відсутній протокол випробувань на сидіння розміром 380х350 мм, який би підтверджував відповідність його функціональних розмірів вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ГОСТ 11016-93 від акредитованого НААУ органу (лабораторія, центр тощо).
Відповідно до ч.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АЛМАНТ» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «АЛМАНТ» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «АЛМАНТ», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
протокол № 25.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол випробувань
-
Повʼязаний документ:
Протокол випробувань НААУ__анатомічне сидіння__.pdf
-
-
Назва доказу:
Детальний опис
-
Повʼязаний документ:
154_18 Детальний опис товару.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-02-011898-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ «АЛМАНТ» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №25 від 11.04.2025р.)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну закупівлі
Номер:
f587a271f3aa468ab4a699a8121341f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-02-011898-a.c2
Назва:
Скарга на відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 26.05.2025 № 8323.pdf 28.05.2025 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2025 № 8323.pdf 27.05.2025 11:22
- рішення від 19.05.2025 № 7894.pdf 19.05.2025 15:48
- пояснення відміна.docx 21.05.2025 16:00
- пояснення відміна.pdf 21.05.2025 16:00
- протокол № 32.pdf 21.05.2025 16:00
- Проєкт договору.docx 21.05.2025 16:00
- sign.p7s 15.05.2025 22:30
- Скарга на рішення замовника.docx 15.05.2025 22:26
- Скарга на рішення замовника.pdf 15.05.2025 22:26
- Протокол № 32.pdf 15.05.2025 22:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2025 22:39
Дата розгляду скарги:
26.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.05.2025 15:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2025 17:47
Дата виконання рішення Замовником:
09.06.2025 09:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення органу оскарження замовником виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fd4d3312e6a84a56830e6a33362015f9
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-011898-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Шкільні меблі для Барського ліцею №4 (ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі).
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «АЛМАНТ» 546 780 грн Кандидат, очікує рішення
ТОВ «ЕНСО ГРУП» 551 200 грн Очікує розгляду
05.05.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення №32, відповідно до якого:
«Відповідно до підпункту 2 пункту 50. Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Тендерною документацією та проєктом договору було визначено строк поставки товару до 23.04.2025 року.
16 квітня 2024 року учасником закупівлі ТОВ «ЕНСО ГРУП», подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо оскарження результатів кваліфікації, за результатами якої Антимонопольним комітетом України прийнято рішення від 25.04.2025 № 6630 (повний текст рішення оприлюднено 29.04.2025 року).
У зв'язку з оскарженням результатів кваліфікації, строк поставки товару минув 23.04.2025 року і Постачальник не зможе поставити товар в строк, зазначений в тендерній документації та проєкті договору.
Виходячи з вище зазначеного не можливо укласти договір без порушень норм діючого законодавства, а саме укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації з строком поставки до 23.04.2025 року.
Пункт 26 Особливостей передбачає, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, як оголошення про проведення відкритих торгів, так і тендерна документація повинна містити строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином підстави для внесення змін до договору про закупівлю відсутні. Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися виключно у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей.
Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2025-04-02-011898-a.»
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно з п.4 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Шкільні меблі для Барського ліцею №4 (ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі).
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «АЛМАНТ» 546 780 грн Кандидат, очікує рішення
ТОВ «ЕНСО ГРУП» 551 200 грн Очікує розгляду
05.05.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення №32, відповідно до якого:
«Відповідно до підпункту 2 пункту 50. Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Тендерною документацією та проєктом договору було визначено строк поставки товару до 23.04.2025 року.
16 квітня 2024 року учасником закупівлі ТОВ «ЕНСО ГРУП», подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо оскарження результатів кваліфікації, за результатами якої Антимонопольним комітетом України прийнято рішення від 25.04.2025 № 6630 (повний текст рішення оприлюднено 29.04.2025 року).
У зв'язку з оскарженням результатів кваліфікації, строк поставки товару минув 23.04.2025 року і Постачальник не зможе поставити товар в строк, зазначений в тендерній документації та проєкті договору.
Виходячи з вище зазначеного не можливо укласти договір без порушень норм діючого законодавства, а саме укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації з строком поставки до 23.04.2025 року.
Пункт 26 Особливостей передбачає, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
При цьому, як оголошення про проведення відкритих торгів, так і тендерна документація повинна містити строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг.
Відповідно пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов'язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Таким чином підстави для внесення змін до договору про закупівлю відсутні. Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися виключно у випадках, передбачених пунктом 19 Особливостей.
Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2025-04-02-011898-a.»
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно з п.4 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації з порталу про відміну процедури так і не зазначив яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 32.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-02-011898-a.