-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів
Торги відмінено
465 513.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 793.07 UAH
мін. крок: 0.6% або 2 793.07 UAH
Період оскарження:
02.04.2025 14:26 - 07.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
7749b6eccb15452a9dcc3952638954cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-02-008085-a.c1
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ISO 9 14.pdf 22.04.2025 16:29
- Сертифікати 9001, 14001 (24 год).pdf 22.04.2025 16:29
- Скарга на рішення замовника.pdf 22.04.2025 16:29
- Протокол про відхилення.pdf 22.04.2025 16:29
- Скарга на рішення замовника.docx 22.04.2025 16:29
- Tender-documents-[UA-2025-04-02-008085-a].zip 22.04.2025 16:29
- sign.p7s 22.04.2025 16:30
- рішення від 24.04.2025 № 6523.pdf 24.04.2025 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.05.2025 № 7048.pdf 05.05.2025 12:17
- рішення від 02.05.2025 № 7048.pdf 07.05.2025 13:43
- Відповідь на скаргу.docx 28.04.2025 13:51
- Відповідь на скаргу.pdf 28.04.2025 13:52
- протокол №133.pdf 08.05.2025 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 16:58
Дата розгляду скарги:
02.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.04.2025 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.05.2025 13:43
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2025 11:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
75a106d0f8524bde8145845422028292
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-008085-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів.ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 288 900 грн Дискваліфіковано
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна" 289 000 грн Очікує рішення
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 361 000 грн Очікує розгляду
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 361 500 грн Очікує розгляду
ФОП "Аветікян Каріне Кароївна" 440 400 грн Очікує розгляду
10.04.2025р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
17.04.2025р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №126, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП" відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. 17.04.2025р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №126, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП" відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей.
Підставою відхилення зазначено наступне:
«Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Перелік відомостей, які повинні обов'язково міститися в тендерній документації визначає частина 2 статті 22 Закону.
В свою чергу, абзац 1 частини 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отож, у відповідності до даної норми замовники можуть визначати в тендерній документації певну іншу інформацію, яка не передбачена пунктами 1-19 частини 2 статті 22 Закону.
У складі тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ "ЕНСО ГРУП" 09.04.2025, надано Сертифікат на систему управління якістю та Сертифікат на систему екологічного управління.
Проте, під час перевірки зазначених документів, зокрема шляхом сканування QR-кодів, було встановлено, що станом на 07.04.2025 ці сертифікати були анульовані, про що свідчить інформація, з результатів сканування QR-кодів, які містять актуальні статуси документів:
https://factumcentr.com.ua/cert/cert.html?cert=B1jUGY7VEcQfK
https://factumcentr.com.ua/cert/cert.html?cert=SZ3BPFInig6XO
Таким чином, на момент подання тендерної пропозиції (09.04.2025) учасник надав документи, які були недійсними, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити тендерної документації.
Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. таких
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням того факту, що вимога надати сертифікати встановлена на виконання ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, за наявності прямої підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП".»
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Технічні вимоги до товару:
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи Наявність, надати копію відповідного документу
Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи Наявність, надати копію відповідного документу
ТОВ «ЕНСО ГРУП» у складі тендерної пропозиції надало копію сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.230228.01/2-23 від 17.10.2023р. на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», копію сертифікату на систему екологічного управління №UA.ES.230228.01/2-23 від 17.10.2023р. на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
11.04.2025 о 15:45 Замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення наступного змісту:
«Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 4 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати:
- Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи
- Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний Сертифікат ISO 9001:2015 на систему управління якістю та Сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного управління, але вони не містять інформації про вимоги щодо регулювання у сфері, що стосуються пусконалагоджувальних робіт.
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи та Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи»
11.04.2025р. о 18:47 ТОВ «ЕНСО ГРУП» завантажило до електронної системи закупівель файл «Сертифікати 9001, 14001 (24 год).pdf», який містить:
- копію сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.230228.01/3-23 від 07.04.2025р. на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» в тому числі стосовно проектування, виробництва, продажу (торгівлі), пусконалагоджувальних робіт,
- копію сертифікату на систему екологічного управління №UA.ES.230228.01/3-23 від 07.04.2025р. на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) в тому числі стосовно проектування, виробництва, продажу (торгівлі), пусконалагоджувальних робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що сертифікати, завантажені Скаржником 11.04.2025р., чинні та відповідають вимогам тендерної документації.
Таким чином ТОВ «ЕНСО ГРУП» були надані чинні сертифікати на відповідність ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, тендерна пропозиція Скаржника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСО ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ЕНСО ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів.ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 288 900 грн Дискваліфіковано
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна" 289 000 грн Очікує рішення
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 361 000 грн Очікує розгляду
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 361 500 грн Очікує розгляду
ФОП "Аветікян Каріне Кароївна" 440 400 грн Очікує розгляду
10.04.2025р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
17.04.2025р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №126, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП" відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. 17.04.2025р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №126, відповідно до якого тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП" відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей.
Підставою відхилення зазначено наступне:
«Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Перелік відомостей, які повинні обов'язково міститися в тендерній документації визначає частина 2 статті 22 Закону.
В свою чергу, абзац 1 частини 3 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отож, у відповідності до даної норми замовники можуть визначати в тендерній документації певну іншу інформацію, яка не передбачена пунктами 1-19 частини 2 статті 22 Закону.
У складі тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ "ЕНСО ГРУП" 09.04.2025, надано Сертифікат на систему управління якістю та Сертифікат на систему екологічного управління.
Проте, під час перевірки зазначених документів, зокрема шляхом сканування QR-кодів, було встановлено, що станом на 07.04.2025 ці сертифікати були анульовані, про що свідчить інформація, з результатів сканування QR-кодів, які містять актуальні статуси документів:
https://factumcentr.com.ua/cert/cert.html?cert=B1jUGY7VEcQfK
https://factumcentr.com.ua/cert/cert.html?cert=SZ3BPFInig6XO
Таким чином, на момент подання тендерної пропозиції (09.04.2025) учасник надав документи, які були недійсними, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Наведена вимога тендерної документації встановлена на виконання ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити тендерної документації.
Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. таких
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням того факту, що вимога надати сертифікати встановлена на виконання ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT), та згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, за наявності прямої підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно із підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "ЕНСО ГРУП".»
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації Технічні вимоги до товару:
Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи Наявність, надати копію відповідного документу
Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи Наявність, надати копію відповідного документу
ТОВ «ЕНСО ГРУП» у складі тендерної пропозиції надало копію сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.230228.01/2-23 від 17.10.2023р. на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», копію сертифікату на систему екологічного управління №UA.ES.230228.01/2-23 від 17.10.2023р. на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT).
11.04.2025 о 15:45 Замовником було оприлюднено вимогу про усунення порушення наступного змісту:
«Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 4 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати:
- Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи
- Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи
Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника наявний Сертифікат ISO 9001:2015 на систему управління якістю та Сертифікат ISO 14001:2015 на систему екологічного управління, але вони не містять інформації про вимоги щодо регулювання у сфері, що стосуються пусконалагоджувальних робіт.
Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи та Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» Вимоги щодо регулювання у сфері: Проектування, виробництво, продаж, пусконалагоджувальні роботи»
11.04.2025р. о 18:47 ТОВ «ЕНСО ГРУП» завантажило до електронної системи закупівель файл «Сертифікати 9001, 14001 (24 год).pdf», який містить:
- копію сертифікату на систему управління якістю №UA.MQ.230228.01/3-23 від 07.04.2025р. на відповідність ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» в тому числі стосовно проектування, виробництва, продажу (торгівлі), пусконалагоджувальних робіт,
- копію сертифікату на систему екологічного управління №UA.ES.230228.01/3-23 від 07.04.2025р. на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) в тому числі стосовно проектування, виробництва, продажу (торгівлі), пусконалагоджувальних робіт.
Звертаємо Вашу увагу, що сертифікати, завантажені Скаржником 11.04.2025р., чинні та відповідають вимогам тендерної документації.
Таким чином ТОВ «ЕНСО ГРУП» були надані чинні сертифікати на відповідність ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015, тендерна пропозиція Скаржника відповідала вимогам тендерної документації в цій частині.
Прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕНСО ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ЕНСО ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Сертифікати 24 год
-
Повʼязаний документ:
Сертифікати 9001, 14001 (24 год).pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікати в складі ТП
-
Повʼязаний документ:
ISO 9 14.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відхилення.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2025-04-02-008085-a].zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНСО ГРУП» (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №126 від 17.04.2025р.)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
a9dd1c018bf345938142e82d4d31468a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-02-008085-a.b3
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення 3 меблі.docx 27.06.2025 15:40
- Протокол 204.pdf 31.07.2025 14:05
- Пояснення 3 меблі.pdf 27.06.2025 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.07.2025 №10480.pdf 03.07.2025 13:40
- рішення від 02.07.2025 № 10480.pdf 04.07.2025 17:13
- рішення від 25.06.2025 № 10078.pdf 25.06.2025 16:11
- протокол 168.pdf 23.06.2025 21:50
- sign.p7s 23.06.2025 21:51
- Електронний протокол скасування закупівлі_лота.pdf 23.06.2025 21:50
- Скарга на рішення замовника.pdf 23.06.2025 21:50
- Скарга на рішення замовника.docx 23.06.2025 21:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2025 21:52
Дата розгляду скарги:
02.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2025 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.07.2025 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
31.07.2025 14:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8f4e5c18fc7c4f5b8a52e4dba3bf0d4d
Заголовок пункту скарги:
Для уточнення технічних характеристик товару не потрібно відміняти закупілю
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-008085-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів.ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 288 900 грн Очікує рішення
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна" 289 000 грн Очікує розгляду
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 361 000 грн Очікує розгляду
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 361 500 грн Очікує розгляду
ФОП "Аветікян Каріне Кароївна" 440 400 грн Очікує розгляду
13.06.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення №168, відповідно до якого:
«Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Так, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг та керуючись вартісними межами замовником в електронній системі закупівель оголошено відкриті торги № "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-a.
Разом з тим, у закупівлі "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-а відпала потреба у зв'язку з необхідністю уточнення технічних карактеристик.
Виходячи з наведеного вище та враховуючи відсутність подальшої потреби замовника в закупівлі "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-, необхідно, керуючись підпунктом 1 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів».
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.1 п.50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Згідно з пп.3 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю .
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про покращення технічних характеристик товару, що і задовільнить потребу замовник у їх уточненні.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів.ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 288 900 грн Очікує рішення
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна" 289 000 грн Очікує розгляду
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 361 000 грн Очікує розгляду
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 361 500 грн Очікує розгляду
ФОП "Аветікян Каріне Кароївна" 440 400 грн Очікує розгляду
13.06.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення №168, відповідно до якого:
«Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Так, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг та керуючись вартісними межами замовником в електронній системі закупівель оголошено відкриті торги № "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-a.
Разом з тим, у закупівлі "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-а відпала потреба у зв'язку з необхідністю уточнення технічних карактеристик.
Виходячи з наведеного вище та враховуючи відсутність подальшої потреби замовника в закупівлі "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-, необхідно, керуючись підпунктом 1 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів».
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг».
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.1 п.50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Згідно з пп.3 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю .
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про покращення технічних характеристик товару, що і задовільнить потребу замовник у їх уточненні.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
протокол 168.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-02-008085-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну закупівлі
Номер:
63702ac7a34e41c895448068e63ab938
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-02-008085-a.a2
Назва:
Скарга на відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення замовника.pdf 18.05.2025 13:35
- sign.p7s 18.05.2025 13:36
- протокол № 134.pdf 18.05.2025 13:35
- Скарга на рішення замовника.docx 18.05.2025 13:35
- протокол 167 АМКУ меблі.pdf 13.06.2025 08:43
- Пояснення 2 меблі.docx 22.05.2025 11:10
- пояснення (3).pdf 22.05.2025 11:07
- рішення від 27.05.2025 № 8436.pdf 29.05.2025 17:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.05.2025 № 8436.pdf 28.05.2025 13:46
- рішення від 20.05.2025 № 7984.pdf 20.05.2025 16:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.05.2025 13:37
Дата розгляду скарги:
27.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2025 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.05.2025 17:33
Дата виконання рішення Замовником:
13.06.2025 08:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИКОНАНО РІШЕННЯ АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
56acbfdef92a4b6cb3e938b02fe2215d
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-02-008085-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів.ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 288 900 грн Очікує рішення
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна" 289 000 грн Очікує розгляду
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 361 000 грн Очікує розгляду
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 361 500 грн Очікує розгляду
ФОП "Аветікян Каріне Кароївна" 440 400 грн Очікує розгляду
08.05.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення №134, відповідно до якого:
«В пункті 4.4. Розділу «Загальні положення» Тендерної пропозиції зазначено строк поставки товарів до 30 календарних днів з моменту замовлення, але не пізніше ніж до 31.12.2025 року.
В п. 5.2. Проекту договору Додатку 6 Тендерної пропозиції: «Строк поставки Товару: до 09 травня 2025 р.»
В оголошені в електронні системі закупівель зазначено період доставки: до 9 травня 2025 року.
Замовником допущено помилку під час публікації оголошення, а саме невідповідність в оголошені про проведення торгів, тендерній документації і в проекті договору щодо строку поставки.
Виходячи з наведеного вище, те що закупівля зараз знаходиться на етапі кваліфікації враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів за предметом "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-a».
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно з п.4 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про зміну строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі є Стіл робочий ; Стілець ; Тумба ; Шафа для документів.ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "ЕНСО ГРУП" 288 900 грн Очікує рішення
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна" 289 000 грн Очікує розгляду
ТОВ "ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 361 000 грн Очікує розгляду
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 361 500 грн Очікує розгляду
ФОП "Аветікян Каріне Кароївна" 440 400 грн Очікує розгляду
08.05.2025р. Замовник оприлюднив протокольне рішення №134, відповідно до якого:
«В пункті 4.4. Розділу «Загальні положення» Тендерної пропозиції зазначено строк поставки товарів до 30 календарних днів з моменту замовлення, але не пізніше ніж до 31.12.2025 року.
В п. 5.2. Проекту договору Додатку 6 Тендерної пропозиції: «Строк поставки Товару: до 09 травня 2025 р.»
В оголошені в електронні системі закупівель зазначено період доставки: до 9 травня 2025 року.
Замовником допущено помилку під час публікації оголошення, а саме невідповідність в оголошені про проведення торгів, тендерній документації і в проекті договору щодо строку поставки.
Виходячи з наведеного вище, те що закупівля зараз знаходиться на етапі кваліфікації враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів за предметом "Стіл робочий; Стілець; Тумба; Шафа для документів", № UA-2025-04-02-008085-a».
Також у системі закупівель зазначено – «Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Згідно з п.4 п.19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином Замовник не позбавлений можливості підписати договір з переможцем та укласти додаткову угоду про зміну строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
протокол № 134.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-02-008085-a.