• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з організації харчування

Завершена

5 633 250.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 167.00 UAH
Період оскарження: 02.04.2025 12:20 - 13.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірну дискваліфікацію

Номер: 48ffcb7f2265454683757095b10bc39d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-02-005170-a.a2
Назва: Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.04.2025 17:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.05.2025 13:27
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380503886620 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 79f8bbdd1bd24aea883e41acb94c7c48
Заголовок пункту скарги: Недостовірна інформація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам», учасники повинні надати:

«Надати в складі пропозиції гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування..»

На виконання вимог даного пункту, ТОВ «Понтем.уа» було надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування за останні 5 років (файл: «Гарантійний лист – відсутність розторгнутих договорів»).
Також:
Відповідно до п. 11 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам», «Назва документа та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:

«Інформація у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника..»
На виконання вимог даного пункту, ТОВ «Понтем.уа» було надано у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника за останні 3 роки.
Проте, замовник зазначає підставі відхилення:

«Відповідно до підпункту 1, пункту 43 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей…»

ТОВ «Понтем.уа» заперечує про те, що нами була надана недостовірна інформація. Крім того, відповідно до умов тендерної документації, а саме п. 3 тендерної документації «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» та відповідно до п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених З.У. «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», далі – «Особливості»:
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
▪ учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена..
Вважаємо, що ми повністю виконали вимоги тендерної документації, ніякої недостовірної інформації в тендерній пропозиції не зазначали.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1ee26be6f8a04592a200e378e3ec9e8f
Заголовок пункту скарги: Повірка ваг
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 18 Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам», «Назва документа та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»:

«18. Надати копію чинних свідоцтв про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – мінімум 3шт.»

На виконання вимог даного пункту, ТОВ «Понтем.уа» було надано у складі тендерної пропозиції Паспорти-формуляри на Ваги для статичного зважування у кількості 5 одиниць, в яких у п. 5 зроблено відмітку про проведення повірки (25.02.2025р.).

Замовник зазначає, що: вказаний документ не відповідає вимогам ЗУ “Про метрологію та метрологічну діяльність”, ЗУ "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності".


Слід зазначити, що відповідно до затверджених міжповірочних інтервалів ваги повіряються один раз на 1 рік (Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016р. № 1747, зареєстрований у Мін’юсті 01.11.2016р. № 1417/29547)


Відповідно до п. 3 Розділу ІV. «Оформлення результатів періодичної, позачергової, інспекційної, експертної повірок та повірки після ремонту» Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затверджених Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за № 193 від 08.02.2016р.:

«3. Оформлення результатів періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту здійснюється таким чином:
1) позитивні результати періодичної, позачергової повірок та повірки після ремонту ЗВТ засвідчують відбитком повірочного тавра на ЗВТ чи записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів та/або оформлюють свідоцтво про повірку ЗВТ за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку..»

У ТОВ «Понтем.уа» заключений договір з ФОП Чупік В.О. про надання послуг з технічного обслуговування та налагодження ваг (додається до скарги), у якого в свою чергу заключений Договір з ТОВ «ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ» про надання послуг у сфері метрологічного забезпечення.

Таким чином ТОВ «Понтем.уа» не порушив вимоги законодавства, а підтвердив повірку ваг шляхом надання у складі тендерної пропозиції позитивні результати періодичної повірки ЗВТ, засвідченої записом з відбитком повірочного тавра у відповідному розділі експлуатаційних документів.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 43284b8d346c455fb835cfb66a2b49f1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-02-005170-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.04.2025 14:23
Автор: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Ірина Моргунова +380503886620 i.morgunova@pontem.com.ua http://pontem.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8eaf1948517c454fadbb0c9ebdf9763e
Заголовок пункту скарги: Гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 9 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«…Надати в складі пропозиції гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування...»



Щодо ТОВ «Понтем.уа» наявне рішення у Єдиному державному реєстрі судових рішень (https://reyestr.court.gov.ua) стосовно неякісного та/або неналежного надання послуг згідно предмету даної закупівлі, в тому числі щодо розірвання договору та стягнення заборгованості з Учасника (справа № 910/9789/19).
Таким чином, ТОВ «Понтенм.уа» не має можливості надати гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування у зв’язку з тим, що це буде надання недостовірної інформації и Замовник, керуючись п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) відхилить пропозицію ТОВ «Понтем.уа»:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;»
Таким чином, ТОВ «Понтем.уа» не має можливості брати
участь в закупівлі у зв’язку з тим, що Замовником пропозиція Скаржника може бути відхилена.
Звертаємо увагу, що судовий спір був з іншим Замовником.
Дана умова Замовника зменшує коло учасників, в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники,
у яких не має не виконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю у тому числі з іншими замовниками, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Крім того, ТОВ «Понтем.уа» згідно відкритих даних майданчика з закупівель zakupki.prom.ua за період своєї діяльності приймав участь у 519 тендерних закупівель, було укладено понад 260 договорів, має виконані аналогічні договори та позитивні відгуки про їх виконання. На фоні цього – є одне рішення про розірвання договору та неналежне виконання за 2019 рік (шість років тому), що унеможливлює прийняття участі в закупівлі Замовника. Дану вимогу вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а також права Скаржника на прийняття участі в закупівлі Замовника.
Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.

Слід зазначити, що подібні рішення вже розглядалися Антимонопольним комітетам, за результатом якого було зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації (рішення № 4613-р/пк/пз від 13.03.2024р.)
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 2405b31679c94f93b46a79fc49c1ebc9
Заголовок пункту скарги: Інформація у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 11 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«Інформація у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника.»

Щодо ТОВ «Понтем.уа» наявне рішення про накладення штрафу Держпродспоживслужбою, припис якого виконано та порушення усунуті.
Таким чином, ТОВ «Понтем.уа» не має можливості надати Інформація у довільній формі про відсутність фактів накладення органами Держспоживслужби штрафу на учасника, у зв’язку з тим, що це буде надання недостовірної інформації и Замовник, керуючись п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) відхилить пропозицію ТОВ «Понтем.уа»:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;»
Таким чином, ТОВ «Понтем.уа» не має можливості брати
участь в закупівлі у зв’язку з тим, що Замовником пропозиція Скаржника може бути відхилена.
Дана умова Замовника зменшує коло учасників, в закупівлі мають можливість брати участь лише учасники, в яких відсутні рішення про накладення штрафу Держпродспоживслужбою.
Крім того, ТОВ «Понтем.уа» згідно відкритих даних майданчика з закупівель zakupki.prom.ua за період своєї діяльності приймав участь у 519 тендерних закупівель, було укладено понад 260 договорів, має виконані аналогічні договори та позитивні відгуки про їх виконання та наявність або відсутність рішення про накладення штрафу Держпродспоживслужбою ніяк не впливає на їх виконання.

Дану вимогу вважаємо дискримінаційною та такою, що порушує норми ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі», а також права Скаржника на прийняття участі в закупівлі Замовника.
Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 88b48f98c3bf4f19aad1dd937ce4a44e
Заголовок пункту скарги: Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 13 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«Надати в складі пропозиції Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної̈ політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв з обов’язковою оцінкою блоку вимог до транспортних засобів – пункти 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.7..»

Така вимога є дискримінаційною по віднощенню до тих учасників, які пройшли перевірку та отримали акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на інший вид економічної діяльності, який зазначений у них у витягі з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

Так, ТОВ «Понтем.уа» пройшло перевірку та отримало Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид діяльнсті згідно з нашими КВЕД: 56.10 Діяльність ресторанів, надання послуг мобільного харчування; 10.85 Виробництво готової їжі та страв 49.41 Вантажний автомобільний транспорт 46.32 Оптова торгівля м’ясом і м’ясними продуктами.

Слід зазначити, що формою Акту передбачено зазначення у даному пункті: Види об’єктів та/або Види господарської діяльності (із зазначенням КВЕД, щодо яких проводиться захід.
ТОВ «Понтем.уа» має досвід в організації харчування, проте відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
У Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України визначено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану.
Таких підстав п’ять:
- подання роботодавцем письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення позапланової перевірки за його бажанням;
- звернення фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави;
- доручення Прем’єр-міністра України про перевірку роботодавця у зв’язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
- перевірка виконання роботодавцем приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);
- виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, на підставі повідомлень, що надійшли від органів, зазначених у ч. 5 Переліку.
На проведення планових перевірок Держпродспоживслужби продовжує діяти мораторій на період воєнного стану.
Крім того, організувати перевірку з врахуванням скороченого строку подачі тендерних пропозицій неможливо.
Від ТОВ «Понтем.уа» в цьому процесі залежить тільки подача заяви про проведення перевірки, але не має механізмів примусити державний орган контролю – Держпродспоживслужбу провести перевірку та скласти за її результатом акт протягом 5 робочих днів.
Таким чином Замовник участь Скаржника в закупівлі ставить в залежність від волевиявлення третьої особи – Держпродспоживслужби, яка не зобов’язана проводити перевірки в строки, які вказує роботодавець.
Також, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»:
«4. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.»


ТОВ «Понтем.уа» не є субєктом малого підприємництва, відповідно, сама перевірка в ТОВ «Понтем.уа» може проводитися протягом 10 робочих днів, але ні цім Законом, а ні ніякими іншими нормативними та законодавчими актами України не передбачене – коли цю перевірку органи державного контролю повинні почати з моменту звернення роботодавця.
- Таким чином, ТОВ «Понтем.уа» не має можливості отримати у строки до закінчення подачі тендерних пропозиції по закупівлі акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, на вид господарської діяльності - надання кейтерингових послуг або постачання інших готових страв»

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника виключити її з тендерної документації.
Слід зазначити, що подібні скарги вже розглядалися Антимонопольним комітетом України та які були задоволені (Рішення № 11342-р/пк-пз від 01.07.2024р.)

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 459e05da42a746129f08e59bec1c7c37
Заголовок пункту скарги: Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 15 Додатку № 1 до тендерної документації, вимагається надати:
«Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням в 2024 або в 2025 році за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти – відносно потужностей (приміщення), на які учасник надає документи про право власності та/або оренди..»

ТОВ «Понтем.уа» пройшло перевірку та отримало Акт, складений Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів або її територіальним управлінням за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування), стосовно дотримання оператором ринку вимог законодавства про харчові продукти у грудня 2023 р.
Відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану.
У Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України визначено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану.
Таких підстав п’ять:
- подання роботодавцем письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення позапланової перевірки за його бажанням;
- звернення фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави;
- доручення Прем’єр-міністра України про перевірку роботодавця у зв’язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави;
- перевірка виконання роботодавцем приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю);
- виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, на підставі повідомлень, що надійшли від органів, зазначених у ч. 5 Переліку.
На проведення планових перевірок Держпродспоживслужби продовжує діяти мораторій на період воєнного стану.
Крім того, організувати перевірку з врахуванням скороченого строку подачі тендерних пропозицій також нереально.
Таким чином Замовник участь Скаржника в закупівлі ставить в залежність від волевиявлення третьої особи - Держпродспоживслужби, яка не зобов’язана проводити перевірки в строки, які вказує роботодавець.
Також, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»:
«4. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.»

ТОВ «Понтем.уа» не є субєктом малого підприємництва, відповідно, сама перевірка в ТОВ «Понтем.уа» може проводитися протягом 10 робочих днів, але ні цім Законом, а ні ніякими іншими нормативними та законодавчими актами України не передбачене – коли цю перевірку органи державного контролю повинні почати з моменту звернення роботодавця.

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника виключити її з тендерної документації.
(аналогічна практика АМКУ по закупівлі UA-2024-01-17-010779-a, Рішення № 1946-р/пк-пз від 31.01.2024 р.).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації