-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук НР
За кодом ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Торги не відбулися
54 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 270.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 270.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2025 16:10 - 07.04.2025 12:00
Вимога
Є відповідь
Прохання переглянути рішення про дискваліфікацію
Номер:
4b774289ad904805995bb570ca8d1d3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-01-011498-a.b1
Назва:
Прохання переглянути рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовник, вами було відхилено нашу пропозицію на підставі наступного:
В додаток №1 міститься вимога
З метою уніфікації інструменту еквіваленти не розглядатимуться.
Обґрунтування Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника.
В той самий час додаток №1 після опису всіх вимог містить наступу інформацію.
Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Ми, як учасник досконало вивчили вашу документацію та врахували саме це, тому що Примітка міститься наприкінці документу та відноситься до всього змісту даного Додатку №1.
У випадку, якщо це не відповідає дійсності, то з якою метою ви вносили дану інформацію в тендурну документацію, щоб потім на це не зверати увагу?
Також зауважимо, що не існує ноутбуків НР з тип вукупним переліком характеристик , які було вказано у вимогах товару. Таким чином жоден з потенційних Учасників не запропонував вам ноутбук марки НР.
Ми в свою чергу запропонували на 100% відповідаючий товар, та такий, що згідно додаток №1 Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Прохаємо вас переглянути ваше рішення про нашу дискваліфікацію на підставі ТД та її додатків, та тих критеріїв, які вами було встановлено.
Дякуємо.
П.С. На майбутнє будь ласка викладайте тендерну документацію, яка не містить вимог, які протиречать самі собі, шо дозволяє вам обирати те або інше прийнятне для вас рішення і таке, що може бути дискримінаційним по відношенню до Учасника.
Слава Україні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2025 17:44
Вирішення:
Шановний учаснику!Уповноважена особа військової частини Т0940 розглянула вашу вимогу щодо перегляду рішення про дискваліфікацію та повідомляє наступне:
Обґрунтування Посилання на конкретного виробника (назва виробника), тип та конкретну модель товару є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками товар цієї компанії є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника. При оголошенні закупівлі було враховано саме ноутбуки НР, за технічними характеристиками та ціною.
Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), встановлено, що тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
У додатку №1 Примітка: до всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Військова частина Т0940 не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки, згідно вимог пункту 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про оборонні закупівлі» є державним замовником у сфері оборони (далі – державний замовник).
Відповідно до положень пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості) ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення договорів, (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно абзацу 1 пункту 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Таким чином, з метою забезпечення максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, державний замовник у сфері оборони - військова частина Т0940 здійснює закупівлю із використанням електронної системи закупівель в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон № 808), Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275. Терміни, які використовуються в цій інструкції вживаються у значенні, наведеному в Законі № 808, Законі № 922 та Особливостях.
Статус вимоги:
Відхилено