-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Послуги з встановлення системи блискавкозахисту Криничанського ліцею № 2 Криничанської селищної ради Дніпропетровської області, за адресою: 52300, Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, селище Кринички, вул. Центральна, будинок 24» ДК 021: 2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи»
Завершена
211 104.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 055.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 055.52 UAH
Період оскарження:
01.04.2025 16:13 - 30.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документації зазначені в закупівлі UA-2025-04-01-011570-a
Номер:
114913cacede41429c70e5f3cab75278
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-01-011570-a.c1
Назва:
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документації зазначені в закупівлі UA-2025-04-01-011570-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 80143 Атестат 14.01.25.pdf 05.04.2025 23:28
- Скарга вимоги ТД UA-2025-04-01-011570-a.pdf 05.04.2025 23:28
- Сертифікат лабораторія ПБВ.pdf 05.04.2025 23:28
- Додаток_№_3_нформац_я_про_необх_дн_техн_чн_,_як_сн_та_к_льк_сн_2.docx 05.04.2025 23:28
- ДСТУ ISO 9001_2015.pdf 05.04.2025 23:28
- Ліцензіїї ПБВ-ЕЛЕКТРО ДСНС.pdf 05.04.2025 23:28
- Скарга вимоги ТД UA-2025-04-01-011570-a.docx 05.04.2025 23:28
- ДСТУ EN ISO 9001_2018.pdf 05.04.2025 23:28
- Додаток_№_1_Квал_ф_кац_йн_критер_ї .docx 05.04.2025 23:28
- Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потреб… - Постанова № 406 від 07.06.2017 - d467465-20240925.pdf 05.04.2025 23:28
- ДСТУ ISO 14001_2015.pdf 05.04.2025 23:28
- sign.p7s 05.04.2025 23:29
- рішення від 08.04.2025 № 5501.pdf 08.04.2025 15:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.04.2025 № 5976.pdf 16.04.2025 14:31
- рішення від 15.04.2025 № 5976.pdf 18.04.2025 10:05
- ПЕРЕЛІК_ЗМІН_ДО_ТЕНДЕРНОЇ_ДОКУМЕНТАЦІЇ_від_10_04_2025.docx 11.04.2025 10:02
- Лист (1).pdf 11.04.2025 10:02
- Пояснення по суті скарги.docx 11.04.2025 10:02
- Додаток_№_3_нформац_я_про_необх_дн_техн_чн_,_як_сн_та_к_льк_сн_2 (1).docx 11.04.2025 10:02
- Додаток_№_1_Квал_ф_кац_йн_критер_ї_–_нова_редакція.docx 11.04.2025 10:02
- ТД _ блискзах нова редакція.doc 11.04.2025 10:02
- Протокол .pdf 11.04.2025 10:02
- Додаток_№_5Лист_згода_на_обробку_ПД_нова_редакц_я.docx 28.04.2025 22:16
- ТД _ блискзах нова редакц_я .doc 28.04.2025 22:16
- Протокол № 05.PDF 28.04.2025 22:16
- ПЕРЕЛ_К_ЗМ_Н_ДО_ТЕНДЕРНОЇ_ДОКУМЕНТАЦ_Ї_в_д_23_04_2025_1.docx 28.04.2025 22:16
- Додаток_№_6_Перел_к_документ_в_та__нформац_ї_як__подаються_учасником .docx 28.04.2025 22:16
- Додаток_№_2_Вимоги_до_учасник_в_та_переможця_нова_редакц_я.docx 28.04.2025 22:16
- Додаток_№_4_Проект_договору_нова_редакц_я.docx 28.04.2025 22:16
- Додаток_№_3_нформац_я_про_необх_дн_техн_чн_,_як_сн_та_к_льк_сн_2 .docx 28.04.2025 22:16
- Додаток_№_1_Квал_ф_кац_йн_критер_ї_-_нова_редакц_я .docx 28.04.2025 22:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.04.2025 23:33
Дата розгляду скарги:
15.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.04.2025 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.04.2025 10:06
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2025 22:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5976-р/пк-пз від 15.04.2025 р., замовником внесено зміни до тендерної документації за даною процедурою закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fde3dc9f1431404c817f483bbd7def4a
Заголовок пункту скарги:
КРИНИЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2 КРИНИЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі — Замовник) 01.04.2025 відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протяг
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В додатку 3 до тендерної документації міститься вимога:
Учасник має надати належним чином завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2, видану на ім՚я учасника на такі види будівельних робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж), видану на Учасника або шляхом залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів). У разі відсутності зазначеної Ліцензії, Учасник має право надати Декларацію, оформлену для підтвердження дозвільного документу – ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків не нижче СС2 видану на ім՚я учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Опис обґрунтування:
Скаржник не погоджується з зазначеними вимогами з огляду на слідуюче:
- відповідно до предмету закупівлі, а саме надання послуги з встановлення системи блискавкозахисту та визначеного технічного завдання Замовником, дані робіти не потребують документів, що дають право на їх виконання. Відповідно до Постанови КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами) визначено:
ПЕРЕЛІК
будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію
1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
…….
14. Улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі.
- Скаржник має відповідну ліцензію на надання послуг з монтажу та перевірки пристроїв блискавкозахисту.
З огляду на вищенаведене, вимоги тендерної документації Замовника не дають змоги надати свою пропозицію та порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Докази: 1) Постанова КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами), 2) додаток 3 до тендерної документації Замовника, 3) Ліцензія ПБВ-ЕЛЕКТРО ДСНС
Учасник має надати належним чином завірену копію/оригінал Ліцензії із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів не нижче класу наслідків СС2, видану на ім՚я учасника на такі види будівельних робіт: будівельні та монтажні роботи загального призначення (зведення металевих конструкцій, монтаж технологічного устаткування), виконання пусконалагоджувальних робіт (електротехнічних пристроїв), монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (засобів автоматизації і контрольно – вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж) та монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання (зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж), видану на Учасника або шляхом залучення субпідрядника(-ів)/співвиконавця(-ів). У разі відсутності зазначеної Ліцензії, Учасник має право надати Декларацію, оформлену для підтвердження дозвільного документу – ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів класу наслідків не нижче СС2 видану на ім՚я учасника, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 року № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Опис обґрунтування:
Скаржник не погоджується з зазначеними вимогами з огляду на слідуюче:
- відповідно до предмету закупівлі, а саме надання послуги з встановлення системи блискавкозахисту та визначеного технічного завдання Замовником, дані робіти не потребують документів, що дають право на їх виконання. Відповідно до Постанови КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами) визначено:
ПЕРЕЛІК
будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію
1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
…….
14. Улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі.
- Скаржник має відповідну ліцензію на надання послуг з монтажу та перевірки пристроїв блискавкозахисту.
З огляду на вищенаведене, вимоги тендерної документації Замовника не дають змоги надати свою пропозицію та порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Докази: 1) Постанова КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами), 2) додаток 3 до тендерної документації Замовника, 3) Ліцензія ПБВ-ЕЛЕКТРО ДСНС
×
-
Назва доказу:
Ліцензія ПБВ-ЕЛЕКТРО ДСНС
-
Повʼязаний документ:
Ліцензіїї ПБВ-ЕЛЕКТРО ДСНС.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток 3 до тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
Додаток_№_3_нформац_я_про_необх_дн_техн_чн_,_як_сн_та_к_льк_сн_2.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами)
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потреб… - Постанова № 406 від 07.06.2017 - d467465-20240925.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, окремі вимоги тендерної документації Замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії. Керуючись пунктами 56, 59 Особливостей та статтями 5, 18 Закону, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації в частині зазначених в скарзі порушень.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5cf692e053974de0a6c21940ca230f71
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документації зазначені в закупівлі UA-2025-04-01-011570-a
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В додатку 3 до тендерної документації міститься вимога:
Технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічним менеджментом, забезпечення охорони праці, управління ланцюгом постачання повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами. На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи у формі:
- Копію документу, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві учасника системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ENISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно монтажу блискавкозахисту. (Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності).
- сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування стосовно монтажу блискавкозахисту. (Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності).
Опис обґрунтування:
Скаржник не погоджується з зазначеними вимогами з огляду на слідуюче:
Скаржник має відповідні сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ENISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно монтажу блискавкозахисту та сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування стосовно монтажу блискавкозахисту. Дані сертифікати видані органом сертифікації, який має атестат про акредитацію в Національному агентстві з акредитації України з відповідними національними знаками акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності. Разом з цим, на наявних в Скаржника атестатах відсутній знак всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, що в свою чергу ніяким чином не впливає на виконання послуги згідно предмету закупівлі та не передбачено жодним законодавчим документом України.
Скаржник зауважує, що він має великий досвід з виконання замовлених Замовником послуг ( з 2010 року) та має безліч виконаних подібних послуг (в тому числі розміщених в електронній системі публічних закупівель Prozorro), але невизначені законодавством вимоги тендерної документації Замовника не дають змоги надати свою пропозицію та порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Докази: 1) Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, 2) Сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015, 3) Атестат акредитації органу сертифікації, 4) додаток 3 до тендерної документації Замовника, 5) Постанова КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами)
Технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів. Процес надання послуг, передбачених технічним завданням, повинен відповідати якісним, екологічним, енергоефективним та іншим стандартам, прийнятим в Україні. Критерії управління якістю, екологічним менеджментом, забезпечення охорони праці, управління ланцюгом постачання повинні повністю узгоджуватись з державними стандартами. На підтвердження якості виконання вимог предмету закупівлі Учасник повинен надати підтверджуючі документи у формі:
- Копію документу, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві учасника системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ENISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно монтажу блискавкозахисту. (Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності).
- сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування стосовно монтажу блискавкозахисту. (Сертифікат повинен містити печатку органу сертифікації, а також відповідний національний знак акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності).
Опис обґрунтування:
Скаржник не погоджується з зазначеними вимогами з огляду на слідуюче:
Скаржник має відповідні сертифікати ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ENISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (ENISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) стосовно монтажу блискавкозахисту та сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування стосовно монтажу блискавкозахисту. Дані сертифікати видані органом сертифікації, який має атестат про акредитацію в Національному агентстві з акредитації України з відповідними національними знаками акредитації у поєднанні з знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності. Разом з цим, на наявних в Скаржника атестатах відсутній знак всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, що в свою чергу ніяким чином не впливає на виконання послуги згідно предмету закупівлі та не передбачено жодним законодавчим документом України.
Скаржник зауважує, що він має великий досвід з виконання замовлених Замовником послуг ( з 2010 року) та має безліч виконаних подібних послуг (в тому числі розміщених в електронній системі публічних закупівель Prozorro), але невизначені законодавством вимоги тендерної документації Замовника не дають змоги надати свою пропозицію та порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Докази: 1) Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015, 2) Сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015, 3) Атестат акредитації органу сертифікації, 4) додаток 3 до тендерної документації Замовника, 5) Постанова КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами)
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 07.06.2017 року № 406 (зі змінами)
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потреб… - Постанова № 406 від 07.06.2017 - d467465-20240925.pdf
-
-
Назва доказу:
Атестат акредитації органу сертифікації, 4) додаток 3 до тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
80143 Атестат 14.01.25.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему екологічного управління на відповідність ДСТУ ISO 14001:2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ ISO 14001_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на систему управління якістю на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ ISO 9001_2015.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, окремі вимоги тендерної документації Замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії. Керуючись пунктами 56, 59 Особливостей та статтями 5, 18 Закону, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації в частині зазначених в скарзі порушень.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
46e5e6ff403c4f31ae083a19f4a997fb
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з вимогами тендерної документації зазначені в закупівлі UA-2025-04-01-011570-a
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В додатку 1 до тендерної документації міститься вимога:
Серед обладнання обов’язкова наявність:
- вимірювальної електротехнічної лабораторії для виконання пусконалагоджувальних робіт. Надати документи, що підтверджують наявність такої лабораторії: якщо лабораторія власна – сертифікат або свідоцтв, або інший дозвільний документ згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, якщо лабораторія залучена - договір оренди чи надання послуг з додаванням сертифікату або свідоцтва, або іншого дозвільного документу згідно чинного законодавства, та додатку до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Документи щодо відповідності лабораторії повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій, сфера процесів вимірювань вимірювальної електротехнічної лабораторії повинна включати в себе перевірку наявності та стану кіл між заземлювачами й елементами, що заземлюються, вимірювання значення опору заземлювального пристрою, випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму та понад 120 В постійного струму; випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц: ізоляції вторинних кіл управління, захисту, автоматики, сигналізації, телемеханіки, тощо; перевірка спрацювання пристроїв захисту, які реагують на надструми і не виконують функції захисного автоматичного вимкнення живлення в електроустановках з типом заземлення системи TN-C, TN-S і IT.
Опис обґрунтування:
Скаржник не погоджується з зазначеними вимогами щодо випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму та понад 120 В постійного струму; випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц: ізоляції вторинних кіл управління, захисту, автоматики, сигналізації, телемеханіки, тощо; перевірка спрацювання пристроїв захисту, які реагують на надструми і не виконують функції захисного автоматичного вимкнення живлення в електроустановках з типом заземлення системи TN-C, TN-S і ITз огляду на слідуюче:
Скаржник має власну вимірювальну електротехнічну лабораторію для виконання пусконалагоджувальних робіт та чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий державним підприємством ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» від 15.09.2023 року № ПТ-324/23 з терміном дії до 14.09.2025 року, яке дозволяє виконати відповідно визначеного переліку вимірювальних можливостей послуги зазначені в предметі закупівлі.
Одночасно Скаржник зазначає, що в сферу можливостей не входить заявлені вимоги щодо наявності вимірювальних можливостей щодо випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму та понад 120 В постійного струму; випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц: ізоляції вторинних кіл управління, захисту, автоматики, сигналізації, телемеханіки, тощо; перевірка спрацювання пристроїв захисту, які реагують на надструми і не виконують функції захисного автоматичного вимкнення живлення в електроустановках з типом заземлення системи TN-C, TN-S і IT. Зазначені вимоги не стосуються необхідних пусконалагоджувальних робіт, які потребує предмет закупівлі та являються дискримінаційними до Скаржника.
Одночасно Скаржник заявляє, що він являється на ринку влаштування блискавкозахисту досвідченим постачальником послуг (з 2010 року) та має безліч виконаних робіт з влаштування блискавкозахисту та проведення пусконалагоджувальних робіт (в тому числі розміщених в електронній системі публічних закупівель Prozorro), має власну сертифіковану електротехнічну лабораторію, яка дозволяє здійснити необхідні пусконалагоджувальні роботи, але визначені в скарзі вимоги тендерної документації Замовника (які взагалі не потрібні при виконанні робіт за предметом закупівлі) не дають змоги надати свою пропозицію та порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Докази: 1) Сертифікат визнання вимірювальних можливостей (ДСТУ ISO 10012:2005), 2) додаток 1 до тендерної документації Замовника
Серед обладнання обов’язкова наявність:
- вимірювальної електротехнічної лабораторії для виконання пусконалагоджувальних робіт. Надати документи, що підтверджують наявність такої лабораторії: якщо лабораторія власна – сертифікат або свідоцтв, або інший дозвільний документ згідно чинного законодавства, та додатком до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, якщо лабораторія залучена - договір оренди чи надання послуг з додаванням сертифікату або свідоцтва, або іншого дозвільного документу згідно чинного законодавства, та додатку до такого сертифікату/ свідоцтва, або іншого дозвільного документу на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Документи щодо відповідності лабораторії повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій, сфера процесів вимірювань вимірювальної електротехнічної лабораторії повинна включати в себе перевірку наявності та стану кіл між заземлювачами й елементами, що заземлюються, вимірювання значення опору заземлювального пристрою, випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму та понад 120 В постійного струму; випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц: ізоляції вторинних кіл управління, захисту, автоматики, сигналізації, телемеханіки, тощо; перевірка спрацювання пристроїв захисту, які реагують на надструми і не виконують функції захисного автоматичного вимкнення живлення в електроустановках з типом заземлення системи TN-C, TN-S і IT.
Опис обґрунтування:
Скаржник не погоджується з зазначеними вимогами щодо випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму та понад 120 В постійного струму; випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц: ізоляції вторинних кіл управління, захисту, автоматики, сигналізації, телемеханіки, тощо; перевірка спрацювання пристроїв захисту, які реагують на надструми і не виконують функції захисного автоматичного вимкнення живлення в електроустановках з типом заземлення системи TN-C, TN-S і ITз огляду на слідуюче:
Скаржник має власну вимірювальну електротехнічну лабораторію для виконання пусконалагоджувальних робіт та чинний сертифікат визнання вимірювальних можливостей виданий державним підприємством ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» від 15.09.2023 року № ПТ-324/23 з терміном дії до 14.09.2025 року, яке дозволяє виконати відповідно визначеного переліку вимірювальних можливостей послуги зазначені в предметі закупівлі.
Одночасно Скаржник зазначає, що в сферу можливостей не входить заявлені вимоги щодо наявності вимірювальних можливостей щодо випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц електротехнічних виробів на напругу понад 12 В змінного струму та понад 120 В постійного струму; випробування підвищеною напругою частоти 50 Гц: ізоляції вторинних кіл управління, захисту, автоматики, сигналізації, телемеханіки, тощо; перевірка спрацювання пристроїв захисту, які реагують на надструми і не виконують функції захисного автоматичного вимкнення живлення в електроустановках з типом заземлення системи TN-C, TN-S і IT. Зазначені вимоги не стосуються необхідних пусконалагоджувальних робіт, які потребує предмет закупівлі та являються дискримінаційними до Скаржника.
Одночасно Скаржник заявляє, що він являється на ринку влаштування блискавкозахисту досвідченим постачальником послуг (з 2010 року) та має безліч виконаних робіт з влаштування блискавкозахисту та проведення пусконалагоджувальних робіт (в тому числі розміщених в електронній системі публічних закупівель Prozorro), має власну сертифіковану електротехнічну лабораторію, яка дозволяє здійснити необхідні пусконалагоджувальні роботи, але визначені в скарзі вимоги тендерної документації Замовника (які взагалі не потрібні при виконанні робіт за предметом закупівлі) не дають змоги надати свою пропозицію та порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Докази: 1) Сертифікат визнання вимірювальних можливостей (ДСТУ ISO 10012:2005), 2) додаток 1 до тендерної документації Замовника
×
-
Назва доказу:
додаток 1 до тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
Додаток_№_1_Квал_ф_кац_йн_критер_ї .docx
-
-
Назва доказу:
Сертифікат визнання вимірювальних можливостей (ДСТУ ISO 10012:2005)
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат лабораторія ПБВ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, окремі вимоги тендерної документації Замовника порушує права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити нижчезазначені дії. Керуючись пунктами 56, 59 Особливостей та статтями 5, 18 Закону, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації в частині зазначених в скарзі порушень.