• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин автомобільний А-95-Євро5 ДК 021:2015: 09132000-3; Паливо дизельне ДП-Л/З-Євро5 ДК 021:2015: 09134200-9

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

1 192 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 920.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2025 15:32 - 10.04.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

СКАРГА дискримінаційні умови

Номер: 6cd566d6f5da448b850ea06c97041db5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-01-010303-a.a1
Назва: СКАРГА дискримінаційні умови
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2025 14:54
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.04.2025 18:05
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 21.04.2025 18:05
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ДЕВОН-ІНВЕСТ", Фінченко Андрій Олександрович +380970701136 45880693devoninvest@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 720789390c08479c93fe2e18ff0351cb
Заголовок пункту скарги: ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: талонів, карток, скретч-карток номіналом саме 15 літрів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
1 Додаток 1 тендерної документації
4. … Учасник повинен мати можливість здійснювати відпуск товарів як на автозаправних станціях по забірних відомостях, так і шляхом відпуску по талонах, картах, скретч-картах, тощо номіналом 10, 15, 20 літрів, про що в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Термін дії талонів, карток, скретч-карток – до їх повного використання Замовником, але не менше ніж строк дії договору про закупівлю про, що учасником надається гарантійний лист. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля про, що учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист. Учасник, відповідно до письмової заявки Замовника, у разі необхідності (обмін старого зразку на талони нового зразку, закінчення терміну дії, тощо) забезпечує протягом семи робочих днів безкоштовний обмін талону рівнозначного номіналу без врахування коливання ціни, як протягом дії Договору, що підтверджується наданням в складі тендерної пропозиції гарантійним листом.
Додаток 2 тендерної документації Таблиця 1:
Форма здійснення постачання (відпуск товару)
смарт-картки, талони з номіналом 10,15, 20 літрів

Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
Учасник повинен мати можливість здійснювати відпуск товарів як на автозаправних станціях по забірних відомостях, так і шляхом відпуску по талонах, картах, скретч-картах, тощо номіналом 10, 15, 20 літрів, про що в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист. Термін дії талонів, карток, скретч-карток – до їх повного використання Замовником, але не менше ніж строк дії договору про закупівлю про, що учасником надається гарантійний лист.
Додаток 3 тендерної документації 5.1.1. Талони/смарт-картки на отримання Товару мають бути паперовими або пластиковими, одноразового використання, номіналом 10,15, 20 на талонах повинно бути зазначені марка палива та номінал.


Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності талонів, карток, скретч-карток номіналом саме 15 літрів.
пункт 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.

Також, відповідна Інструкція передбачає визначення Талону та його обов’язкових, передбачених законодавством, реквізитів:
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, вимогами Інструкції визначені обов’язкові позначення, які має містити талон – це серійний та порядковий номер, найменування, марка нафтопродуктів та кількість нафтопродукту, яку можна отримати за талонам. Всі перелічені реквізити встановлює емітент талонів, що є його правом, передбаченим законодавством на виконання Інструкції.
Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами, що в свою чергу передбачають встановлений власником мережі БРСМ-Нафта номінал: 10 літрів та 20 літрів (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження не емітент талонів, а отже позбавлений законодавчих підстав встановлення в мережі АЗС БРСМ-нафта номіналу талону, який визначає Замовник – 15 літрів.
Отже, Замовник встановлюючи вимогу щодо наявності талонів талонів, карток, скретч-карток номіналом 15 літрів, встановлює обмеження до Суб’єкта оскарження. Така дискримінаційна умова позбавляє Суб’єкта оскарження права взяти участь у процедурі закупівлі.
Звертаємо увагу, що Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів ПММ, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта. Але при цьому, зазначена мережа АЗС не має введеного в облік номіналу талонів 15 літрів.
Суб’єкт оскарження не емітент талонів, зокрема не здійснює емісію талонів, карток, скретч-карток власної торгової марки, а отже позбавлений законодавчих підстав встановлення в мережі АЗС БРСМ-нафта додатковий номінал таких довірчих документів (а саме номінал 15 літрів).
Звертаємо увагу, що постачання палива за талонами номіналом 10 та 20 літрів - не впливає на постачання Товару, яке здійснюється згідно ПРАВИЛ роздрібної торгівлі нафтопродуктами затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 р. N 1442.

З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- номінал талонів, карток, скретч-карток - 15 літрів.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4992f1addb6048a09c651f6f1e3f73a5
Заголовок пункту скарги: ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: АЗС на території с. Долинське
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
№ пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
2 Додаток 1 тендерної документації 4. Обов’язкові міста розташування АЗС: на території с. Долинське та не більше 10 км від місця розташування Покупця 70420, Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Долинське, вул. Шкільна, 5А, а також на автомобільних дорогах загального користування та крупних містах України. У замовника є необхідність здійснювати закупівлю пального у межах с. Долинське Запорізького району Запорізької області, тому учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про перелік діючих автозаправних станцій на території с. Долинське Запорізького району Запорізької області, які перебувають у власності учасника, або з якими в учасника укладено партнерські договори.
Додаток 2 тендерної документації Розділ I. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ:
Обов’язкові міста розташування АЗС: на території с. Долинське та не більше 10 км від місця розташування Покупця 70420, Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Долинське, вул. Шкільна, 5А, а також на автомобільних дорогах загального користування та крупних містах України. У замовника є необхідність здійснювати закупівлю пального у межах с. Долинське Запорізького району Запорізької області, тому учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про перелік діючих автозаправних станцій на території с. Долинське Запорізького району Запорізької області, які перебувають у власності учасника, або з якими в учасника укладено партнерські договори.
Додаток 3 тендерної документації 5.1.1. ... Обов’язкові міста розташування АЗС: на території с. Долинське та не більше 10 км від місця розташування Покупця 70420, Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Долинське, вул. Шкільна, 5А, а також на автомобільних дорогах загального користування та крупних містах України.

Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності АЗС з місцерозташуванням в окремо визначених населених пунктах: на території с. Долинське.
Замовник встановив умову щодо обов’язкових міст розташування АЗС (переліку діючих автозаправних станцій) на території:
1) с. Долинське Запорізького району Запорізької області;
та
2) не більше 10 км від місця розташування Покупця 70420, Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Долинське, вул. Шкільна, 5А;
та
3) на автомобільних дорогах загального користування та крупних містах України

Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Суб’єкт оскарження може задовільнити потребу Замовника в отриманні протягом 2025 року та відповідно до умов, зазначених в Проєкті Договорі, на АЗС партнера Постачальника мережі БРСМ-Нафта, шляхом заправки автомобілів Покупця при пред’явленні довіреними особами Покупця талонів, АЛЕ ПРИ ЦЬОМУ об’єктів автозаправних станцій у такій деталізованій кількості зазначена мереж АЗС не має у розпорядженні.
ДЕТАЛЬНІШЕ:
1. ВІДСУТНЯ АЗС мережі БРСМ-Нафта розташована на території с. Долинське Запорізького району Запорізької області.

2. Наявна АЗС на відстані не більше 10 км від місця розташування Покупця 70420, Україна, Запорізька обл., Запорізький район, с. Долинське, вул. Шкільна, 5А за адресою:

АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, Нікопольське шосе, 1з, Запоріжжя, Запорізька область, Україна, 69000 – відстань до 10 км від місця розташування Покупця (Замовника).

3. Наявна мережа АЗС БРСМ-нафта по всій території України, на автомобільних дорогах загального користування та крупних містах України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map

Тобто, з урахуванням місцерозташування АЗС мережі БРСМ-Нафта, Суб’єкт оскарження наголошує на наявність дискримінаційних умов:
- Наявність АЗС розташованої на території с. Долинське Запорізького району Запорізької області.

При вивчені території с. Долинське Запорізького району Запорізької області, Суб’єктом оскарження встановлено ВІДСУТНІСТЬ в адміністративних межах АЗС будь-якої мережі (підтверджується Додатком 4 Скарги «Знімок карти Google з місцерозташуванням найближчих АЗС до с. Долинське»).
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності АЗС в адміністративно-територіальних межах населеного пункту с. Долинське (Запорізького району Запорізької області) – Замовник встановлює дискримінаційні вимоги у тендерній документації, оскільки у відповідному населеному пункті ВІДСУТНІ АЗС, а отже будь-який учасник процедури закупівлі – не зможе виконати відповідні умови.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС на території с. Долинське, Замовник фактично встановлює умови, за якими жоден суб’єкт господарювання не зможе прийняти участь. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також, оскільки відпуск палива за талонами, емітованими мережею БРСМ-Нафта (Додаток № 2 до Скарги), здійснюється по всій території України, - можемо запропонувати Замовнику здійснення заправки у всій мережі АЗС БРСМ-нафта по всій території України (Карта розташування АЗС БРСМ-Нафта зображення на офіційному сайті мережі за посиланням https://brsm-nafta.com/map та надається у Додатку 3 до Скарги.
Суб’єкт оскарження може забезпечити Замовника заправкою автомобілів паливом, з урахуванням норм поставки Товару, встановлених законодавством та умовами тендерної документації, на підставі укладеного партнерського договору з мережею АЗС БРСМ-Нафта.
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- наявність АЗС на території с. Долинське Запорізького району Запорізької області.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 4b21ddafbfc94e53b41c71c01cc3688d
Заголовок пункту скарги: ВИКЛЮЧИТИ Умову в частині наявності: обов’язку здійснення саме учасником зберігання Товару в резервуарах АЗС та навантаження (заправка) Товару у транспортний засіб або ємності Покупця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: № пункту Скарги Частина та розділ тендерної документації Відомості тендерної документації, які містять дискримінаційні вимоги:
3 Додаток 3 до тендерної документації
Проєкт договору 3.2. Ціна за одиницю Товару включає вартість Товару з урахуванням усіх податків і зборів, транспортних витрат Постачальника на поставку (передачу) талонів, смарт-карток до місця їх поставки (передачі) покупцю, вартість зберігання та видачі Товару, усіх інших витрат Постачальника, необхідних для належної поставки Товару. Також до ціни Товару включається вартість безстрокового зберігання Товару Постачальником в резервуарах АЗС.
5.2.2. На Постачальника покладається обов’язок зберігання Товару та навантаження (заправка) Товару у транспортний засіб або ємності Покупця. Поставка (передача) Товару Покупцю здійснюється на АЗС Постачальника або третіх осіб, визначених Постачальником, шляхом навантаження (заправки) Товару у транспортні засоби або ємності Покупця, на підставі наданих Покупцем талонів на отримання Товару, які Постачальник поставив (передав) Покупцю відповідно до умов цього Договору.

Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо обов’язку здійснення саме учасником зберігання Товару в резервуарах АЗС та навантаження (заправка) Товару у транспортний засіб або ємності Покупця.
Умовами проекту договору визначено обов’язок Постачальника зберігання Товару та навантаження (заправка) Товару у транспортний засіб або ємності Покупця та безстрокового зберігання Товару САМЕ Постачальником в резервуарах АЗС.
Тобто, Суб’єкт оскарження у випадку визначення його Переможцем процедури закупівлі та публікації наміру укласти договір про закупівлю, повинен підписати останній на умовах, визначених Проєктом договору, а отже встановлення відповідної вимоги у п. 3.2. та п. 5.2.2. Проєкту договору передбачає наявність у Суб’єкта оскарження об’єктів АЗС (автозаправної станції), на яких такий Учасник/Постачальник буде зберігати паливо та відпускати його безпосередньо Покупцю.
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, 6 Зберігання нафтопродуктів здійснюється згідно наступних положень:
6.1 На всіх підприємствах ведеться облік нафти і нафтопродуктів із записом у журналі реєстрації проведення вимірювань нафтопродуктів (нафти) у резервуарах за формою N 7-НП (додаток 6) (на НПЗ у спеціальних регістрах складського обліку) для кожного резервуара з відображенням усіх технологічних операцій, що здійснюються кожною зміною.
Для підприємств, укомплектованих для зберігання світлих нафтопродуктів винятково резервуарами місткістю до 100 куб.м, ведення обліку для кожного резервуара не є обов'язковим. Відображення технологічних операцій ведеться за марками нафтопродукту. Сторінки журналу нумеруються, шнуруються і скріплюються печаткою та підписом керівника підприємства (організації).
6.2 Дизельне паливо різних видів (залежно від масової частки сірки) повинно зберігатися в окремих резервуарах.
6.3 Нафта та нафтопродукти мають зберігатись відповідно до вимог ДСТУ 4454.
Згідно Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України Наказ Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України від 20.05.2008 № 281/171/578/155, навантаження (заправка) Товару у транспортний засіб або ємності Покупця - здійснюється безпосередньо власник/орендар/користувач АЗС, який отримав ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним.
ТОБТО, зазначені положення свідчать про право здійснювати зберігання та відпуск із зберігання (навантаження(заправка) Товару у транспортний засіб або ємності Покупця) – виключно власникам/орендарям АЗС, які мають відповідне укомплектування та дозвільні документи, передбачені ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального», для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
- документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
- акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
- дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта. Тобто, Суб’єкт оскарження повинен мати документи на право використання об’єкта АЗС.
ТОБТО, здійснювати ЗБЕРІГАННЯ ТА ВІДПУСКУ палива У ТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ АБО ЄМНОСТІ ПОКУПЦЯ НА АЗС зможе виключно суб’єкт господарювання, який має АЗС у праві володінні (власності/оренді/користуванні) та отримав Ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та зберігання пального.
Суб’єкт оскарження НЕ МАЄ МАЙНОВИХ ПРАВ на об’єкти автозаправних станцій, а можуть запропонувати здійснення відпуску палива через партнерську мережу АЗС. Суб’єкт оскарження планує запропонувати Замовнику отримувати Товар на АЗС «БРСМ-Нафта» (Договір з партнерською мережею АЗС у Додатку № 1 до Скарги). Зазначена мережа АЗС має впроваджену форму здійснення відпуску ПММ (паливно-мастильних матеріалів) за талонами (Зразки талонів у Додатку № 2 до Скарги).
Така вимога тендерної документації дискримінує учасників, які можуть запропонувати мережу АЗС партнерів на умовах укладених договорів купівлі-продажу Товару (палива за талонами).
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимоги щодо наявності партнерських договорів, предметом яких є право власності/оренди/суборенди АЗС. Такі умови дискримінуються Суб’єкта оскарження та нівелюють принципи проведення публічних закупівель закріплених в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ, СКАРЖНИК ВИМАГАЄ ВИКЛЮЧИТИ НАСТУПНУ УМОВУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
- обов’язку здійснення саме учасником зберігання Товару в резервуарах АЗС та навантаження (заправка) Товару у транспортний засіб або ємності Покупця.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації