-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації , просп. Повітрофлотський, 41, м. Київ, 03020. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Торги не відбулися
3 015 365.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 076.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 076.83 UAH
Період оскарження:
01.04.2025 15:00 - 13.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції .
Номер:
11e0c272d92d406287d1ff987ff0a523
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-01-009294-a.b1
Назва:
Неправомірне прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції .
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - Довідка про наявність працівників.pdf.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - Довідка про наявність працівників.pdf 09.05.2025 17:40
- Докази до Скарги - Накази, ЦПХ + посвідчення,дипломи, сертифікати.pdf 09.05.2025 17:40
- Скарга.pdf.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ - ТД_покрівля вул. Шалімова_ 13.pdf.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - шалімова_ 13.pdf 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - перелік УЧАСНИК (11).docx.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - Кошторис.pdf.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - перелік УЧАСНИК (11).pdf 09.05.2025 17:40
- Скарга.docx 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - перелік УЧАСНИК (11).docx 09.05.2025 17:40
- Докази до Скарги - Накази, ЦПХ + посвідчення,дипломи, сертифікати.pdf.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - шалімова_ 13.pdf.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - Кошторис.pdf 09.05.2025 17:40
- Скарга.docx.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ до Скарги - перелік УЧАСНИК (11).pdf.asice 09.05.2025 17:40
- Доказ - ТД_покрівля вул. Шалімова_ 13.doc 09.05.2025 17:40
- Доказ - ТД_покрівля вул. Шалімова_ 13.pdf 09.05.2025 17:40
- Доказ - ТД_покрівля вул. Шалімова_ 13.doc.asice 09.05.2025 17:40
- sign.p7s 09.05.2025 17:41
- Відповідь на пояснення замовника по скарзі.docx 19.05.2025 10:21
- Відповідь на пояснення замовника по скарзі.pdf 19.05.2025 10:21
- рішення від 13.05.2025 №7606.pdf 13.05.2025 17:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2025 №8050.pdf 21.05.2025 12:07
- рішення від 20.05.2025 №8050.pdf 22.05.2025 17:44
- Скарга вул. Академіка Шалімова, 13 - UA-2025-04-01-009294-a.docx 15.05.2025 14:08
- 26. ТП.pdf 15.05.2025 14:08
- 2.1. Накази, ЦПХ + посвідчення,дипломи, сертифікати.pdf 15.05.2025 14:08
- 14. Календарний графік.pdf 15.05.2025 14:08
- 10. Лист-згода з умовами договору.pdf 15.05.2025 14:08
- Скарга вул. Академіка Шалімова, 13 - UA-2025-04-01-009294-a.PDF 15.05.2025 14:08
- 2. Довідка про наявність працівників.pdf 15.05.2025 14:08
- 13. Кошторис.pdf 15.05.2025 14:08
- Лист-пояснення працівники.pdf 15.05.2025 14:08
- Шалімова, 13.PDF 16.06.2025 14:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.05.2025 03:37
Дата розгляду скарги:
20.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2025 17:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2025 17:45
Дата виконання рішення Замовником:
16.06.2025 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.05.2025 № 8050-р/пк-пз зобов’язано управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИВ:
1. Скасувати Рішення від 05.05.2025 р. № 67.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1997bf61e926230b531a1c8ba8dfabea
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР МЕТА БУД" (код ЄДРПОУ 37735995) замовником УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37485401
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
Термін «Тендерна документація» у даній Скарзі скорочується як «ТД» або «Документація».
Термін «Тендерна пропозиція» у даній Скарзі скорочується як «Пропозиція».
Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами – скорочується як «Особливості»
Закон України «Про публічні закупівлі» – «Закон».
Інші терміни та їх скорочення можуть наводитись у Скарзі окремо.
Суть скарги:
За результатами оцінки Пропозицій Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР МЕТА БУД" (далі - Скаржник).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника і вважає його неправомірним з наступних підстав.
Щодо неправомірного прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР МЕТА БУД" (код ЄДРПОУ 37735995).
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: УПРАВЛІННЯМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - Замовник) 01.04.2025 оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-26-004160-a за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
ТОВ «УКР МЕТА БУД» подано тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, що оголошена Замовником.
Протоколом щодо розгляду уповноваженою особою Замовника тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» від 05.05.2025 № 67 відхилено на підставі абзацу 4 підпункту 41 Особливостей.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД»
Відповідно до Протоколу щодо розгляду уповноваженою особою Замовника від 05.05.2025 №67 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» встановлено, щов Учасника відсутня достатня кількість робітників для виконання робіт передбачених оголошенням у визначені терміни, а саме до 31.12.2025, що визначено умовами закупівлі. Також, п. 2 розділу 7 додатку №1 до тендерної документації (Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником), передбачено, що кошторисна документація, повинна бути складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами). Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №843 від 11.04.2025 надана учасником, містить лише 2 працівники, які відносяться до робітників-будівельників в той час, як кошторисна документація містить розрахунок витрат труда на 5755,75 люд/год і відповідно кошторисна заробітна плата розрахована виходячи з кількості люд/год, що суперечить п. 5.14 Настанови, а отже можна стверджувати, що кошторисна документація складена не у відповідності до Настанови, тому Замовник робить висновок, що даний Учасник не має достатньої кількості працівників. Враховуючи наведене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та на підставі абзацу 4 підпункту 41 Особливостей.
2.1. Так, вимоги щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачені у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації до закупівлі UA-2025-04-01-009294-a, згідно з якими Учасник має надати: 2.1. Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (за формою наданою у цьому додатку).УВАГА! Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації:- наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом.
2.2. Додатком №1 до тендерної документації обумовлено, що учасник повинен ? надати копії наказів про прийняття на роботу / цивільно-правововий договір.
Тобто, тендерною документацією до закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником не було встановлено кількості залучених працівників, або визначено які професії є обов’язковими до виконання робіт, які є предметом закупівлі та відсутнє визначення того, що кількість залучених працівників повинна відповідати показнику витрат люд/год в наданому конкретному розрахунку в складі тендерної пропозиції.
Більше того, у змісті Дефектного акту, який є Додатком № 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації, який, крім текстового формату оприлюднений разом з тендерною документацією у електронній системі закупівель, відсутні будь-які вимоги, які б встановлювали та/або описували порядок підтвердження учасниками вищеописаного кваліфікаційного критерію.
Враховуючи наведене, замовник у тендерній документації до закупівлі не встановлював вимогу до кваліфікаційного критерію, на підставі якого, у подальшому було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД».
Поруч з цим, на виконання описаного кваліфікаційного критерію учасником ТОВ «УКР МЕТА БУД» надано:
1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 43 від 11.04.2025 (далі - Довідка) із зазначенням про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання, у якій відображено предмет Посада; П.ІБ.; Штатний/ найманий працівник?; Спеціальність / документ про освіту; Загальний стаж на підприємстві (років).
2. До складу тендерної пропозиції долучено скан-копії документів цивільно-правових угод; свідоцтво інженера-кошторисника; диплом страховий поліс; накази; посвідчення тощо.
Враховуючи зазначене, Учасником було надано документи, які було передбачено у підпунктах 2.1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації до закупівлі із зазначенням необхідної інформації.
Водночас, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД», адже вимоги, що у складі довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна відповідати показнику витрат люд/год в наданому конкретному розрахунку, тендерна документація – НЕ МІСТИЛА ТА НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛА. Не зрозуміло яким чином Замовник дійшов висновку, що зазначена кількість працівників неспроможна виконати роботи у строк до 31.12.2025р?
2.3 Умовами Документації вимагалося зокрема: Пункт 1 розділу ІІІ затвердженої Документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції викладено до додатку № 1 тендерної документації та містить в собі: 1.Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та спосіб їх підтвердження; Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Умовами пункту 6 розділу ІІІ затвердженої Документації - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в додатку№ 1 та додатку 3 до тендерної документації.Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 2 пункту 7 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надається:
Кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами), (підписана уповноваженою особою організації учасника і підписом сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи/інженера-проектувальника) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації- 38 715,00 грн.)
- Локальні кошториси;
- Об’єктний кошторис.
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з підтвердженням вартості матеріалів)
- Орієнтовний календарний графік виконання робіт в довільній формі.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна відповідати договірній ціні. Договірна ціна є твердою. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не включаються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Таким чином, тендерна документація та додатки до неї, зокрема але не виключно Додаток №1, додаток №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» не містить окремих вимог щодо надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до пунктів 5.13 Настанови та/або п. 5.14 Настанови або конкретних вимог до кількості працівників та їх співвідношення до зазначеної кількості люд/год.
Взагалі не зрозуміло посилання на норми п.513 Настанови, яка містить інформацію щодо загальновиробничих витрат. В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» ДОДАТКОВО надано розрахунок загальновиробничих витрат на будову, який в свою чергу Замовником НЕ ВИМАГАВСЯ.
Таким чином, твердження Замовника про те, що Скаржником кошторисна документація складена не у відповідності до Настанови – не відповідає дійсності.
ТОВ «УКР МЕТА БУД» зазначає, що пункт 1.5. додатку 4 Документації не містить окремих вимог щодо надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до пунктів 4.15, 5.13, 5.14 Настанови або конкретних вимог до розміру показника розрахунку витрат труда, кошторисної заробітної плати, або конкретної кількості працівників в тому числі відповідної професії.
Відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва":
5.13. Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови.
5.14. При визначенні загальновиробничих витрат, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на:
1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення;
2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.
До ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) також включаються відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в загальновиробничих витратах.
У складі Пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» міститься, зокрема, кошторисна документація (файл " 13. Кошторис.pdf"), зокрема:
- Договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження), що здійснбється у 2025 році;
- пояснювальна записка «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- загальновиробничі витрати на будову «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- об’єктний кошторис №02-01 на будівництво: «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- відомість трудомісткості та заробітної плати до об’єктного кошторису №02-01;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- дефектний акт «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження).
Замовником не доведено та документально не підтверджено, що наведені ТОВ «УКР МЕТА БУД» розрахунки не відповідають вимогам Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" та конкретним/чітким вимогам тендерної документації.
Крім того, Замовником як на підставу для відхилення пропозиції Учасника здійснено посилання на вимоги абзацу 4 пункту 41 Особливостей, які не регулюють порушені у даній скарзі питання та не встановлюють вимог для підтвердження відповідності описаному кваліфікаційному критерію. Відповідно до приписів пункту 41 Особливостей визначено наступне: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Отже, з огляду на це Замовник відхилив тендерну пропозицію без нормативного підгрунття.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на зазначені вище факти Замовник не повинен був звертатись до зазначеного учасника, ТОВ «УКР МЕТА БУД», на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наступного: витяг з Вимоги про усунення невідповідностей від 02.05.2025р. «…Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) UA-2025-04-01-009294-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції Учасником надана довідка про наявність відповідних працівників, які мають бути залучені учасником до виконання робіт , яка містить 2 працівника з посадою покрівельник, в той час , як у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва зазначено, що на виконання робіт передбачених оголошенням буде витрачено 5755,75 люд.год. У відповідності до Настанови, витрати труда на одиницю зазначаються в людино-годинах. Так п.4.4 Настанови зазначає, що нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень. Враховуючи вищевикладене, в учасника відсутня достатня кількість робітників для виконання робіт передбачених оголошенням у визначені терміни, а саме до 31.12.2025,що визначено Умовами закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з достатньою кількістю працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Капітального ремонту покрівель з копіями наказів про прийняття на роботу / цивільно-правововими договорами….».
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію скаржника.
Таким чином, враховуючи все вищевикладане, Замовник не довів та не підтвердив, що надана Скаржником інформація про працівників та ціна тендерної пропозиції розрахована не у відповідності до вимог тендерної документації чи Настанови з визначення вартості будівництва.
З даною позицією погоджується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх Рішеннях № 16605-р/пк-пз від від 17.10.2023, № 15761-р/пк-пз від від 03.10.2023, № 11386-р/пк-пз від від 25.07.2023, № 16490-р/пк-пз від від 16.10.2023.
Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД» до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-01-009294-a.
3. Зобов’язати Замовника – УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ – скасувати Рішення Уповноваженої особи, закріплене у Протоколі від 05 травня 2025 року № 67 стосовно відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УКР МЕТА БУД».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище з урахуванням долучених доказів, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Термін «Тендерна документація» у даній Скарзі скорочується як «ТД» або «Документація».
Термін «Тендерна пропозиція» у даній Скарзі скорочується як «Пропозиція».
Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами – скорочується як «Особливості»
Закон України «Про публічні закупівлі» – «Закон».
Інші терміни та їх скорочення можуть наводитись у Скарзі окремо.
Суть скарги:
За результатами оцінки Пропозицій Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР МЕТА БУД" (далі - Скаржник).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника і вважає його неправомірним з наступних підстав.
Щодо неправомірного прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "УКР МЕТА БУД" (код ЄДРПОУ 37735995).
І. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати: УПРАВЛІННЯМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі - Замовник) 01.04.2025 оголошено про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-26-004160-a за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
ТОВ «УКР МЕТА БУД» подано тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, що оголошена Замовником.
Протоколом щодо розгляду уповноваженою особою Замовника тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» від 05.05.2025 № 67 відхилено на підставі абзацу 4 підпункту 41 Особливостей.
Такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД»
Відповідно до Протоколу щодо розгляду уповноваженою особою Замовника від 05.05.2025 №67 при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» встановлено, щов Учасника відсутня достатня кількість робітників для виконання робіт передбачених оголошенням у визначені терміни, а саме до 31.12.2025, що визначено умовами закупівлі. Також, п. 2 розділу 7 додатку №1 до тендерної документації (Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником), передбачено, що кошторисна документація, повинна бути складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами). Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №843 від 11.04.2025 надана учасником, містить лише 2 працівники, які відносяться до робітників-будівельників в той час, як кошторисна документація містить розрахунок витрат труда на 5755,75 люд/год і відповідно кошторисна заробітна плата розрахована виходячи з кількості люд/год, що суперечить п. 5.14 Настанови, а отже можна стверджувати, що кошторисна документація складена не у відповідності до Настанови, тому Замовник робить висновок, що даний Учасник не має достатньої кількості працівників. Враховуючи наведене, Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД» як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та на підставі абзацу 4 підпункту 41 Особливостей.
2.1. Так, вимоги щодо документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачені у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації до закупівлі UA-2025-04-01-009294-a, згідно з якими Учасник має надати: 2.1. Довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. (за формою наданою у цьому додатку).УВАГА! Довідка обов’язково має містити інформацію про наявність інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації:- наявність сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації з кваліфікаційним сертифікатом.
2.2. Додатком №1 до тендерної документації обумовлено, що учасник повинен ? надати копії наказів про прийняття на роботу / цивільно-правововий договір.
Тобто, тендерною документацією до закупівлі на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником не було встановлено кількості залучених працівників, або визначено які професії є обов’язковими до виконання робіт, які є предметом закупівлі та відсутнє визначення того, що кількість залучених працівників повинна відповідати показнику витрат люд/год в наданому конкретному розрахунку в складі тендерної пропозиції.
Більше того, у змісті Дефектного акту, який є Додатком № 3 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації, який, крім текстового формату оприлюднений разом з тендерною документацією у електронній системі закупівель, відсутні будь-які вимоги, які б встановлювали та/або описували порядок підтвердження учасниками вищеописаного кваліфікаційного критерію.
Враховуючи наведене, замовник у тендерній документації до закупівлі не встановлював вимогу до кваліфікаційного критерію, на підставі якого, у подальшому було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД».
Поруч з цим, на виконання описаного кваліфікаційного критерію учасником ТОВ «УКР МЕТА БУД» надано:
1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. № 43 від 11.04.2025 (далі - Довідка) із зазначенням про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені учасником до виконання робіт у відповідності до технічного завдання, у якій відображено предмет Посада; П.ІБ.; Штатний/ найманий працівник?; Спеціальність / документ про освіту; Загальний стаж на підприємстві (років).
2. До складу тендерної пропозиції долучено скан-копії документів цивільно-правових угод; свідоцтво інженера-кошторисника; диплом страховий поліс; накази; посвідчення тощо.
Враховуючи зазначене, Учасником було надано документи, які було передбачено у підпунктах 2.1 пункту 2 Додатку 1 тендерної документації до закупівлі із зазначенням необхідної інформації.
Водночас, Замовником неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «УКР МЕТА БУД», адже вимоги, що у складі довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна відповідати показнику витрат люд/год в наданому конкретному розрахунку, тендерна документація – НЕ МІСТИЛА ТА НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛА. Не зрозуміло яким чином Замовник дійшов висновку, що зазначена кількість працівників неспроможна виконати роботи у строк до 31.12.2025р?
2.3 Умовами Документації вимагалося зокрема: Пункт 1 розділу ІІІ затвердженої Документації - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції викладено до додатку № 1 тендерної документації та містить в собі: 1.Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та спосіб їх підтвердження; Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником.
Умовами пункту 6 розділу ІІІ затвердженої Документації - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена в додатку№ 1 та додатку 3 до тендерної документації.Додаток №1 до тендерної документації передбачає такі вимоги: Підпунктом 2 пункту 7 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку №1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що учасником надається:
Кошторисна документація, складена у відповідності до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (зі змінами), (підписана уповноваженою особою організації учасника і підписом сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи/інженера-проектувальника) у складі:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою із урахуванням глави 10 утримання служби замовника (включити витрати на технічний нагляд 1,5%) та глави 12 проектно-вишукувальні роботи (вартість проектних робіт та вартість експертизи проектно-кошторисної документації- 38 715,00 грн.)
- Локальні кошториси;
- Об’єктний кошторис.
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку (з підтвердженням вартості матеріалів)
- Орієнтовний календарний графік виконання робіт в довільній формі.
Ціна тендерної пропозиції учасника повинна відповідати договірній ціні. Договірна ціна є твердою. До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) не включаються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Таким чином, тендерна документація та додатки до неї, зокрема але не виключно Додаток №1, додаток №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» не містить окремих вимог щодо надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до пунктів 5.13 Настанови та/або п. 5.14 Настанови або конкретних вимог до кількості працівників та їх співвідношення до зазначеної кількості люд/год.
Взагалі не зрозуміло посилання на норми п.513 Настанови, яка містить інформацію щодо загальновиробничих витрат. В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» ДОДАТКОВО надано розрахунок загальновиробничих витрат на будову, який в свою чергу Замовником НЕ ВИМАГАВСЯ.
Таким чином, твердження Замовника про те, що Скаржником кошторисна документація складена не у відповідності до Настанови – не відповідає дійсності.
ТОВ «УКР МЕТА БУД» зазначає, що пункт 1.5. додатку 4 Документації не містить окремих вимог щодо надання підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до пунктів 4.15, 5.13, 5.14 Настанови або конкретних вимог до розміру показника розрахунку витрат труда, кошторисної заробітної плати, або конкретної кількості працівників в тому числі відповідної професії.
Відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва":
5.13. Загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови.
5.14. При визначенні загальновиробничих витрат, у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) учасники процедури закупівлі (підрядні організації) визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на:
1) заробітну плату працівників, зазначених у пункті 1.1 додатку 10 цієї Настанови, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримувати на об’єкті замовлення;
2) покриття решти статей загальновиробничих витрат, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання.
До ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) також включаються відрахування за встановленими законодавством нормами на єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування від заробітної плати робітників, зайнятих на будівельних роботах і на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів, і працівників, кошти на заробітну плату яких враховуються в загальновиробничих витратах.
У складі Пропозиції ТОВ «УКР МЕТА БУД» міститься, зокрема, кошторисна документація (файл " 13. Кошторис.pdf"), зокрема:
- Договірна ціна на будівництво «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження), що здійснбється у 2025 році;
- пояснювальна записка «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- загальновиробничі витрати на будову «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- об’єктний кошторис №02-01 на будівництво: «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- відомість трудомісткості та заробітної плати до об’єктного кошторису №02-01;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження);
- дефектний акт «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження).
Замовником не доведено та документально не підтверджено, що наведені ТОВ «УКР МЕТА БУД» розрахунки не відповідають вимогам Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" та конкретним/чітким вимогам тендерної документації.
Крім того, Замовником як на підставу для відхилення пропозиції Учасника здійснено посилання на вимоги абзацу 4 пункту 41 Особливостей, які не регулюють порушені у даній скарзі питання та не встановлюють вимог для підтвердження відповідності описаному кваліфікаційному критерію. Відповідно до приписів пункту 41 Особливостей визначено наступне: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.». Отже, з огляду на це Замовник відхилив тендерну пропозицію без нормативного підгрунття.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на зазначені вище факти Замовник не повинен був звертатись до зазначеного учасника, ТОВ «УКР МЕТА БУД», на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наступного: витяг з Вимоги про усунення невідповідностей від 02.05.2025р. «…Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) UA-2025-04-01-009294-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції Учасником надана довідка про наявність відповідних працівників, які мають бути залучені учасником до виконання робіт , яка містить 2 працівника з посадою покрівельник, в той час , як у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва зазначено, що на виконання робіт передбачених оголошенням буде витрачено 5755,75 люд.год. У відповідності до Настанови, витрати труда на одиницю зазначаються в людино-годинах. Так п.4.4 Настанови зазначає, що нормальна тривалість робочого часу робітників, зайнятих на будівництві в звичайних умовах праці, складає 40 годин на тиждень. Враховуючи вищевикладене, в учасника відсутня достатня кількість робітників для виконання робіт передбачених оголошенням у визначені терміни, а саме до 31.12.2025,що визначено Умовами закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з достатньою кількістю працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання Капітального ремонту покрівель з копіями наказів про прийняття на роботу / цивільно-правововими договорами….».
З огляду на вищевикладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію скаржника.
Таким чином, враховуючи все вищевикладане, Замовник не довів та не підтвердив, що надана Скаржником інформація про працівників та ціна тендерної пропозиції розрахована не у відповідності до вимог тендерної документації чи Настанови з визначення вартості будівництва.
З даною позицією погоджується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх Рішеннях № 16605-р/пк-пз від від 17.10.2023, № 15761-р/пк-пз від від 03.10.2023, № 11386-р/пк-пз від від 25.07.2023, № 16490-р/пк-пз від від 16.10.2023.
Вважаємо, що своїми діями Замовник порушив Конституцію України, а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року зі змінами,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД» до розгляду.
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-01-009294-a.
3. Зобов’язати Замовника – УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ – скасувати Рішення Уповноваженої особи, закріплене у Протоколі від 05 травня 2025 року № 67 стосовно відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УКР МЕТА БУД».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище з урахуванням долучених доказів, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
×
-
Назва доказу:
Докази до Скарги - Накази, ЦПХ + посвідчення,дипломи, сертифікати
-
Повʼязаний документ:
Докази до Скарги - Накази, ЦПХ + посвідчення,дипломи, сертифікати.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ до Скарги - шалімова_ 13
-
Повʼязаний документ:
Доказ до Скарги - шалімова_ 13.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ до Скарги - перелік УЧАСНИК (11)
-
Повʼязаний документ:
Доказ до Скарги - перелік УЧАСНИК (11).pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ до Скарги - Кошторис
-
Повʼязаний документ:
Доказ до Скарги - Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ до Скарги - Довідка про наявність працівників
-
Повʼязаний документ:
Доказ до Скарги - Довідка про наявність працівників.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ - ТД_покрівля вул. Шалімова_ 13
-
Повʼязаний документ:
Доказ - ТД_покрівля вул. Шалімова_ 13.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «УКР МЕТА БУД» до розгляду. 2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями) за предметом «Капітальний ремонт покрівель житлового будинку за адресою: вул. Академіка Шалімова, 13 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-01-009294-a. 3. Зобов’язати Замовника – УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА СОЛОМ'ЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ – скасувати Рішення Уповноваженої особи, закріплене у Протоколі від 05 травня 2025 року № 67 стосовно відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УКР МЕТА БУД».