-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Наконечного (від вул. Процишина до вул.Промислова) в м.Ладижин Вінницької обл.).
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь -за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Наконечного (від вул. Процишина до вул.Промислова) в м.Ладижин Вінницької обл.).
Торги відмінено
13 053 488.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 65 267.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 65 267.44 UAH
Період оскарження:
21.08.2018 11:57 - 02.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація та невідповідність тендерної пропозиції учасника -переможця вимогам тендерної документації
Номер:
4208e6c34a994a8fa6d43901542d60af
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-21-001061-c.b3
Назва:
Неправомірна дискваліфікація та невідповідність тендерної пропозиції учасника -переможця вимогам тендерної документації
Скарга:
Неправомірна дискваліфікація та невідповідність тендерної пропозиції учасника -переможця вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- ЛАДИЖИН 45км з відмітками розтащування АБЗ.jpg 21.09.2018 13:47
- Перелік атестованих асфальтобетонних заводів.docx 21.09.2018 13:47
- Платіжне доручення 1.PDF 21.09.2018 13:47
- Платіжне доручення.PDF 21.09.2018 13:47
- Скарга.pdf 21.09.2018 13:47
- sign.p7s 21.09.2018 13:49
- рішення від 26.09.2018 № 9932 + лист Замовнику.pdf 26.09.2018 16:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2018 № 10508.pdf 12.10.2018 12:42
- Рішення від 11.10.2018 № 10508.pdf 17.10.2018 19:36
- ПОЯСНЕННЯ до скарги.pdf 03.10.2018 13:59
- тех паспорт асфальтоукл.PDF 03.10.2018 14:00
- тех паспорта КП.pdf 03.10.2018 14:00
- техпаспорта Асбет.pdf 03.10.2018 14:00
- техпаспорта комунальне.pdf 03.10.2018 14:01
- 2.pdf 03.10.2018 14:01
- атестат виробництва (2).pdf 03.10.2018 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.09.2018 13:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.10.2018 19:36
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2018 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відміна торгів
Вимога
Є відповідь
Ненадання учасником-переможцем документів по ст. 17
Номер:
7a801a186536445e9d258c5ae70a7ec4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-21-001061-c.b1
Назва:
Ненадання учасником-переможцем документів по ст. 17
Вимога:
Ненадання учасником-переможцем документів по ст. 17
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо неподання учасником документів по ст. 17.pdf 18.09.2018 14:49
- 2924 - 0001.jpg 20.09.2018 09:58
- 2924 - 0002.jpg 20.09.2018 10:01
- 2924 - 3.jpg 20.09.2018 10:02
- 2922 - 0002.jpg 20.09.2018 10:03
- 2922 - 3.jpg 20.09.2018 10:05
Дата подачі:
18.09.2018 14:49
Вирішення:
Вважаємо, що такі дії учасника спрямовані виключно на ініціювання відміни або затягування Процедури закупівлі, що призведе по суті до зриву закупівлі та виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства,
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2018 11:26
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Ладижинської міської ради розглянуто скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Височанський асфальтобетонний завод» (лист від 18.09.2018 №181) щодо проведення процедури закупівлі робіт по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. Наконечного (від вул.Процишина до вул. Промислова) в м.Ладижин Вінницької обл.) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2018-08-21-001061-c) та повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом Ладижинської міської ради забезпечено неухильне дотримання вимог законодавства, що регламентує проведення процедур закупівель за державні кошти.
Так, відповідно до вимог розділу 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» тендерної документації визначено, що переможець торгів у строк що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону.
Зазначена вимога тендерної документації в повній мірі відповідає вимогам абз. 2 ч.3 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Ладижинської міської ради від 11.09.2018 №61, ТОВ «Хайтек Буд» визнано переможцем процедури закупівлі робіт з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Наконечного (від вул.Процишина до вул. Промислова) в м.Ладижин Вінницької обл.).
Станом на 14.09.2018 року тобто в терміни визначені вимогами тендерної документації та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Ладижинської міської ради отримано повний перелік документів, передбачені розділом 5 тендерної документації.
Стосовно зазначеного у скарзі щодо необхідності переможцем торгів надати вищевказану інформацію у електронному вигляді не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації.
Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в повному обсязі ТОВ «Хайтек Буд» подано у складі тендерної пропозиції шляхом завантаження систему електронних торгів «Прозоро», що в повній мірі відповідає вимогам ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації.
При цьому, твердження ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» викладеного в скарзі щодо необхідності повторного завантаження інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є помилковим.
З огляду на вищевикладене, зміст скарги не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не висвітлює жодних підстав, які б зобов’язували тендерний комітет прийняти рішення про відмову учаснику ТОВ «Хайтек Буд» згідно норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Номер:
a83903eb0a294c259af72ef1c92ac856
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-21-001061-c.b2
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Вимога:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця, вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- 2924 - 0002.jpg 20.09.2018 09:59
- 2924 - 3.jpg 20.09.2018 09:59
- 2922 - 0001.jpg 20.09.2018 10:03
- 2922 - 0002.jpg 20.09.2018 11:07
- 2922 - 3.jpg 20.09.2018 11:07
Дата подачі:
18.09.2018 14:53
Вирішення:
Вважаємо, що дії учасника спрямовані виключно на ініціювання відміни або затягування Процедури закупівлі, що призведе по суті до зриву закупівлі та виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття.
Наголошуємо, що Процедура закупівлі реалізується Замовником торгів із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно статті 3 Закону та іншим вимогам діючого законодавства,
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2018 11:22
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом Ладижинської міської ради розглянуто скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «Височанський асфальтобетонний завод» (лист від 18.09.2018 №182) щодо проведення процедури закупівлі робіт по капітальному ремонту дорожнього покриття по вул. Наконечного (від вул.Процишина до вул. Промислова) в м.Ладижин Вінницької обл.) (оголошення про проведення процедури закупівлі - UA-2018-08-21-001061-c) та повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом Ладижинської міської ради забезпечено неухильне дотримання вимог законодавства, що регламентує проведення процедур закупівель за державні кошти.
Так, в абзаці 1 сторінки 1 скарги зазначено «…., що учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СУЧАСНІ БУДІВЕЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-12» не надав жодного документу, які вимагалися у тендерній документації, з чого можна зробити висновок, що даний учасник є «технічним учасником ТОВ «Хайтек-Буд» якого Замовник визначив переможцем».
Вказане є виключно суб’єктивною думкою, оскільки ч.2 ст. 20 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» передбачено, що під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, у тендерного комітету Ладижинської міської ради при розгляді тендерних пропозицій учасників, інформація та/або документи, які б свідчили про наявність пов’язаних осіб між учасниками закупівлі, відсутні.
В абзаці 2 сторінки 1 скарги зазначено «Усі документи, на яких містяться копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, не містить відбитка печатки та підпису уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції особи, а містяться відбитки печатки та підписи ТОВ «Віндор»» .
Вищезазначене не відповідає вимогам тендерної документації та містить суб’єктивну думку щодо змісту оприлюднених учасниками процедури закупівлі документів.
Так, документацією конкурсних торгів (п.1.3.1 та 1.3.2 додатку №2 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям») чітко визначено, що вразі якщо техніка є власною учасникам необхідно надати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, у разі залучення - скановані копії договорів або інші документи, у яких повинно бути визначено перелік технічної бази, яка залучається та скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
При цьому, тендерною документацією не передбачено вимоги щодо засвідчення підписами та печаткою учасника закупівлі свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
З огляду на зазначене, надання учасниками закупівлі сканованих копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, не є порушенням вимог документації конкурсних торгів.
В пункті 3 сторінки 2 скарги ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» описано договір оренди, який укладено між ТОВ «Хайтек Буд» та ТОВ «Віндор», проте будь-яких застережень (порушень вимог тендерної документації), не зазначено.
В пункті 4 сторінки 2 скарги зазначено про невідповідність окремих умов договору про надання автопослуг №0108/АВ від 01.08.2018, який укладено між ТОВ «Віндор» та ТОВ «Хайтек Буд» та додатку до нього, при цьому не зазначено, яким чином вказана невідповідність у правочині, який укладено між суб’єктами господарювання впливає на дотримання вимог тендерної документації.
Крім того, будь-які невідповідності за договорами між суб’єктами господарювання, в жодному випадку не впливають на правовідносини та виконання зобов’язань, які виникають за договором підряду, що укладено за результатами процедури закупівлі.
В пунктах 5,6 скарги ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» зазначено про відсутність на свідоцтвах про реєстрацію транспортних засобів відтисків печаток та засвідчення підписами учасника.
Про відсутність зазначеної вимоги у документації конкурсних торгів, зазначено вище по тексту.
В пункті 7 на сторінці 3 скарги зазначено про невідповідність інформації про власника будівельного механізму (автогудронатор) згідно довідки від 03.09.2018 №24 (ДП «Вінницький облавтодор» «Томашпільський райавтодор») та інформації згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (ДР «Київоблдоруп» ДАК «Автомобільні дороги України»).
Учасником процедури закупівель ТОВ «Хайтек Буд» завантажено в електронну систему «Прозоро» скановану копію підрядного контракту від 26.07.2018 №15, який укладено між ТОВ «Хайтек Буд» та ДП «Вінницький облавтодор» «Томашпільський райавтодор» на оренду ( платне використання) автогудронатора.
При цьому, чинне законодавство України не обмежує суб’єктів господарювання будь-яких форм власності на використання в тому числі передачу в подальшу оренду, майна яке отримане в користування, оперативне управління, оренду, та/або іншу форму користування.
Щодо зазначеного в пункті 8 сторінки 3 скарги слід зазначити, що учасником закупівлі ТОВ «Хайтек Буд» до електронної системи закупівлі «Прозоро» завантажено паспорти на автокрани КС 3575 та КС 55712.
З огляду на вищезазначене, інформація що викладена в скарзі ТОВ «Височанський асфальтобетонний завод» (лист від 18.09.2018 №182) не відповідає дійсності, не підтверджена документально.