-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Частини до аудіо- та відеообладнання (плівка радіографічна медична,плівка флюорографічна медична, плівка маммографічна медична)
Завершена
445 000.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2018 15:48 - 31.08.2018 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
щодо дискримінаційних вимог у ТД
Номер:
84217ceea0ef4d6996dcb60b36f62d98
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-000528-b.c1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог у ТД
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону вимоги до предмету закупівлі Додатку 3 Медико-технічні вимоги за кодом НК України ЄЗС ДК ДК 021:2015 –32350000-1 Частини до аудіо- та виде обладнання (плівка радіографічна медична, плівка флюорографічна медична, плівка мамографічна медична). (надалі –МТВ), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками.
Згідно п. 8 Проявник для автоматичної обробки рентген плівки на 20 л робочого розчину (1 упаковка – 2 комплекти на 20 л робочого розчину кожний) у вимогах визначено, що Склад комплекту: кожний комплект випускається в екологічних поліетиленових ємкістях і складається з 4-х частин (ємкості): ємкість №1 – 5л, №2 -0,5 л, №3 – 0,5 л, №4 – 0,25 л. Слід зазначити, що на рику України є єдиний проявник, який містить 4 частини це КРОВЛЕКС П-МОК, тому вимога щодо частин кількості каністр концентрату є неправомірно та дискримінаційною. Тому просимо виключити вимогу щодо кількості частин концентрату, оскільки це не є визначальною вимогою щодо якості та ефективності проявнику при роботі.
Звертаємо Вашу увагу, що при роботі з проявки плівки буде використовуватись робочій розчин, тому визначення кількість каністр концентрату не є обов’язковим, також слід зазначити, що більша кількість частин приводе до складності при роботі. Тому визначення кількості частин концентрату лише доводить про лобіювання тендерним комітетом продукцію певного виробника та дискримінацію інших учасників.
Звертаємо вашу увагу, що на ринку є проявники для автоматичної обробки на 20 л робочого розчину торгівельних марок, які мають лише три частини, а саме: Проявник з концентратів G139 ТМ AGFA, Проявник і регенератор для авт. обробки X-Omat EX ІІ ТМ Kodak, Bermedi ProDev Проявник для роликових машин на 20л., Проявник "Хім Рей Автомат" для автоматичної обробки рентгенівської плівки (на 20 л розчину), Проявник «ОНІКО», 20 літрів. Тому визначення вимог щодо проявника, який повинен складається з 4-х частин (ємкості) та визначення чіткого літражу каністр є жорсткою дискримінацію і доводить корупційну домовленість між Замовником та потенційним переможцем.
Заходячі на перед і передбачаючи, що вами, а скоріше вашим Переможцем, який вам підготував медико-технічні вимоги буде підготовлена відповідь, що на ринку є проявник, який має 4 частини – це Проявник з концентратів G139 ТМ AGFA, але він має 3 частини (інструкція додається). Також може написати, що є проявник Adeforoll, але він не має декларування на території України та висновок СЕС його скінчився ще у 2013 році. Тому на ринку України лише залишається лише єдиний проявник, який відповідає вимогам Документації – це КРОВЛЕКС П-МОК.
Крім того, у додатку 3 Документації визначена вимога, що Спроможність Учасника поставити товар повинна підтверджуватися оригінальним гарантійним листом від виробника (або офіційного представника виробника) про можливість поставки товар товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, взагалі обмежує конкуренцію і надає перевагу лише тим учасникам, які можуть надати листи від виробників фотохімії ТМ «КРОВЛЕКС»
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 п. 6 розділу 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Інструкція G139_G334_20л._укр.pdf 21.08.2018 12:20
Дата подачі:
21.08.2018 12:20
Опис причини скасування:
Переплутали закупівлю
Дата скасування:
23.08.2018 15:19