• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК:021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із управління медичними небезпечними відходами)

Завершена

582 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 910.00 UAH
Період оскарження: 01.04.2025 13:11 - 06.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: dbe164a7f3dd4d45b5feddda735ef839
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-01-006705-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a0643d8563cc46b4b5436dea5461a503 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-006705-a ДК:021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із управління медичними небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено:01.04.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". 11.04.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 83 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. І. Відповідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з обов’язковим зазначенням найменування обладнання, температури термічного оброблення (згорання, допалювання, газифікація/газогенерація) відходів (повинна відповідати вимогам визначеним у Пункті 25 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 (не менше 850 °C)). Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції довідку про наявність обладнання призначеного для оброблення/ видалення небезпечних відходів, в якій не зазначив температуру газифікації/газогенерації обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині. ІІ. Відповідно до п.1 Додатку 4 до тендерної документації, Замовник вимагав У складі пропозиції Учасник надає Акт відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам (Згідно Наказу N 729 від 04 грудня 2023 р. "Про затвердження Порядку здійснення перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам"), який подавався учасником для видачі ліцензії. У разі розширення учасником ліцензії на здійснення ним господарської діяльності з управління небезпечними відходами надати Акт відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами ((Згідно Наказу N 729 04 грудня 2023 р. "Про затвердження Порядку здійснення перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам"), правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам, який подавався учасником для розширення ліцензії, діючий на дату надходження заяви на розширення ліцензії. На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано акт-перевірки № 50-24 відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам відповідно до якого, Учасником приховано інформацію, що унеможливлює встановити відповідність технічним умовам тендерної документації. Згідно з частиною 2 статті 28 Закону № 922-VIII, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. До того ж, аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-10-009861-a (висновок надається в якості доказу). В порушення приписів підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі. ІІІ. Відповідно до п.6 додатку 4 та п.8 додатку 2 до Тендерної документації, Учасник та /або субпідрядник (у разі залучення) повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 2) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua). Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24. Натомість у Дозволі № 2666/24 відсутній код операції D15, який зазначено в ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» для відходів за кодом 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій, 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини, 06 04 04* Відходи, що містять ртуть, 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини, що є предметом закупівлі. Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14». Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації, в частині здійснення операції з оброблення відходу D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходів за кодом 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій, 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини, 06 04 04* Відходи, що містять ртуть, 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини, що є предметом закупівлі. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. До того ж, аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-10-009861-a (висновок надається в якості доказу). В порушення приписів підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-04-01-006705-a ID у PROZORRO a0643d8563cc46b4b5436dea5461a503 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-006705-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати Протокольне рішення № 30 від 09.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-Еенерго», Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення № 83 від 11.04.2025 р. 3) довідка про наявність обладнання призначеного для оброблення/ видалення небезпечних відходів; 4) акт-перевірки № 50-24 відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам 5) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24 6) висновкок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-10-009861-a
Дата розгляду скарги: 25.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2025 15:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.04.2025 10:54
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: da1e94ebc1584bc3a2a25837e25b61a6
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"



Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO a0643d8563cc46b4b5436dea5461a503 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-006705-a ДК:021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із управління медичними небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено:01.04.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
11.04.2025 р. відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 83 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО". (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
І. Відповідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації, Замовник вимагав надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів з обов’язковим зазначенням найменування обладнання, температури термічного оброблення (згорання, допалювання, газифікація/газогенерація) відходів (повинна відповідати вимогам визначеним у Пункті 25 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 (не менше 850 °C)).
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції довідку про наявність обладнання призначеного для оброблення/ видалення небезпечних відходів, в якій не зазначив температуру газифікації/газогенерації обладнання призначеного для оброблення/видалення небезпечних відходів.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника не відповідала кваліфікаційним вимогам тендерної документації в цій частині.
ІІ. Відповідно до п.1 Додатку 4 до тендерної документації, Замовник вимагав У складі пропозиції Учасник надає Акт відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам (Згідно Наказу N 729 від 04 грудня 2023 р. "Про затвердження Порядку здійснення перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам"), який подавався учасником для видачі ліцензії. У разі розширення учасником ліцензії на здійснення ним господарської діяльності з управління небезпечними відходами надати Акт відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами ((Згідно Наказу N 729 04 грудня 2023 р. "Про затвердження Порядку здійснення перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам"), правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам, який подавався учасником для розширення ліцензії, діючий на дату надходження заяви на розширення ліцензії.
На виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надано акт-перевірки № 50-24 відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам відповідно до якого, Учасником приховано інформацію, що унеможливлює встановити відповідність технічним умовам тендерної документації.
Згідно з частиною 2 статті 28 Закону № 922-VIII, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 особливостей.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
До того ж, аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-10-009861-a (висновок надається в якості доказу).
В порушення приписів підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі.
ІІІ. Відповідно до п.6 додатку 4 та п.8 додатку 2 до Тендерної документації, Учасник та /або субпідрядник (у разі залучення) повинен мати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (небезпечних відходів зазначені в Додатку 2) від уповноваженого органу видавати відповідні дозволи (надати у складі пропозиції, документ має містити дату початку дії дозволу). Інформація про Дозвіл учасника повинна міститися в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів і перевіряється замовником в екосистемі (eco.gov.ua).
Учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» надав у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24. Натомість у Дозволі № 2666/24 відсутній код операції D15, який зазначено в ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» для відходів за кодом 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій, 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини, 06 04 04* Відходи, що містять ртуть, 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини, що є предметом закупівлі.
Норми пункту 21 частини 1 статті 1 Закону № 2320-ІХ свідчать, що оброблення відходів включає в тому числі операції з їх видалення, перелік яких визначено в Додатку 1 до Закону № 2320-ІХ. Так, перелік операцій з видалення відходів містить, зокрема, операцію D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14».
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не відповідає вимогам Додатку 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до тендерної документації, в частині здійснення операції з оброблення відходу D15 «Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14» для відходів за кодом 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій, 18 01 06* Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини, 06 04 04* Відходи, що містять ртуть, 09 01 04* Фіксажні (закріплювальні) розчини, що є предметом закупівлі.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
До того ж, аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-10-009861-a (висновок надається в якості доказу).
В порушення приписів підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-04-01-006705-a ID у PROZORRO a0643d8563cc46b4b5436dea5461a503 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-01-006705-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати Протокольне рішення № 30 від 09.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-Еенерго»,

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 83 від 11.04.2025 р.
3) довідка про наявність обладнання призначеного для оброблення/ видалення небезпечних відходів;
4) акт-перевірки № 50-24 відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам
5) Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 № 2666/24
6) висновкок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-10-009861-a
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір