-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Спеціальний військовий протигаз СВП-01У
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
Завершена
1 692 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 460.00 UAH
Період оскарження:
01.04.2025 11:19 - 05.04.2025 12:00
Вимога
Відхилено
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
d351764f6a7b45f98a323a6fb173157c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-01-004157-a.a1
Назва:
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до пункту 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 " У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону." З огляду на зазначене вимагаємо надати відомості:
1) Щодо зазначення вимоги в документації спрощеної закупівлі, що еквівалент або аналог товару не розглядається.
2) Підтвердити, що в Наказі Міністерства Оборони України №75 від 19.02.2013 року, описані складові протигазу, а саме обов'язкова наявність Маски CM-6S без зазначення еквівалент, Фільтру NBC-3/SL M без зазначення еквівалент, Сумки ЧНП-3 без зазначення еквівалент.
3) Учасник ФОП Сніжана С.В. у складі пропозиції надала еквівалент, який за своїми показниками відповідає вимогам Замовника, що викладені у пунктах 1.1, 1.2 та 1.3 додатку 1 1 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.
4) Надати додаткові пояснення із зазначенням конкретного пункту вимог Замовника, та не відповідності тендерної пропозиції учасника.
5) Які документи вимагались Замовником в спрощеній закупівлі на підтвердження якості товару, що пропонує Учасник.
6.) Надати відомості про двох виробників товару, які відповідають вимогам Замовника, що викладені у додатку 1 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.
З огляду на викладене, вважаємо, що ФОП Сігал С.В. виконав усі вимоги замовника, а рішення щодо відхилення його пропозиції є дискримінаційним.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2025 17:27
Вирішення:
Шановний Учаснику,
1. Замовник проводить закупівлю UA-2025-04-01-004157-a відповідно до постанови КМУ 1275: «3.8 Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.».
Відповідно до пункту 8 даної постанови Замовник проводить спрощену закупівлю: «2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;».
Відповідно до статті 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі Закону) є наступний вичерпний перелік процедур закупівель, а саме:
«1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог.», а отже спрощена закупівля не є процедурою закупівлі.
Відповідно до статті 14 Закону: «2. Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 3) подання пропозицій учасниками;…», а отже при проведенні спрощеної закупівлі учасники не подають тендерних пропозицій, а Замовник розглядає та може відхилити тільки пропозицію учасника.
Підсумовуючи по п. 1:
- Замовник проводить саме оборонну закупівлю у відповідності до постанови 1275, а не по постанові 1178 до якої апелює Учасник ФОП Сігал Сніжана Володимирівна;
- Попри те, що Учасник ФОП Сігал Сніжана Володимирівна не може апелювати до норм постанови 1178, слід звернути увагу що відповідно до пункту 46 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 " У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, ..», тобто даний механізм звернення до Замовника визначений для процедур закупівель та для ситуацій коли відхилена тендерна пропозиція, тобто мова йде не про спрощену закупівля, яка не є процедурою закупівлі у розумінні Закону, а про відкриті торги з, які є основною процедурою закупівель, і саме при проведенні відкритих торгів з особливостями учасники подають тендерні пропозиції.
2. Відповідно до положень пункту 4 статті 14 Закону: «4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.», тобто при формуванні технічного завдання (технічної специфікації) Замовнику надається право, а не обов’язок (як наприклад при проведенні відкритих торгів) зазначати та допускати пропозиції учасників з еквівалентним товаром, і у випадку коли право надання еквівалентного товару не зазначене, учасники можуть подавати свої пропозиції тільки у відповідності до Технічних вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Підсумоючи по п.2:
- Замовник відповідно до пункту 4 статті 14 Закону сформував Технічні вимоги для придбання саме «Спеціального військового протигазу СВП-01У» з конкретними технічними характеристиками та в чітко визначені комплектації (маска CM-6S, фільтр NBC-3/SL M, сумка ЧНП-3), без можливості учасникам пропонувати еквівалентні товари. Учасник ФОП Сігал Сніжана Володимирівна у документі «Додаток 1 ТХ» погодилась з вимогами надання товару «Спеціального військового протигазу СВП-01У» в комплектації (маска CM-6S, фільтр NBC-3/SL M, сумка ЧНП-3», а потім в документі «Опис» та «Цінова пропозиція» запропонувала протигаз «Спеціальний військовий протигаз СВП-01У в комплектації (маска Defender m50 (CL3), фільтр А2В2Е2К2HgSXP3 DR, Сумка для протигазу».
Також відповідно до Технічних вимог «Протигаз повинен бути прийнятий на озброєння Збройних Сил України (допущений до експлуатації) та є предметом постачання для Збройних Сил України (мати номенклатурний номер НАТО (NSN))». У пропозиції Учасника ФОП Сігал Сніжана Володимирівна немає жодного документу, чи інформації яка б підтверджувала що протигаз «Спеціальний військовий протигаз СВП-01У в комплектації (маска Defender m50 (CL3), фільтр А2В2Е2К2HgSXP3 DR, сумка для протигазу» прийнятий на озброєння Збройних Сил України (допущений до експлуатації) та є предметом постачання для Збройних Сил України, як не зазначено і номенклатурного номера НАТО (NSN) просвоєного вказаному протигазу.
Зважаючи на наведені невідповідності пропозиції ФОП Сігал Сніжана Володимирівна та беручи до уваги, що дані невідповідності стосувались безпосередньо характеристик предмету закупівлі, а отже Замовник не мав права надавати 24 години на виправлення цих невідповідностей, пропозиція ФОП Сігал Сніжана Володимирівна була відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено