-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (Рукавички).
Технічні вимоги в оголошенні , додаток №2 .
Торги відмінено
10 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження:
09.10.2018 10:54 - 11.10.2018 11:00
Вимога
Без відповіді
необгрунтоване визначення переможця
Номер:
66fbe5dfaba14a90a0a648ba9ef730c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-09-000474-c.b1
Назва:
необгрунтоване визначення переможця
Вимога:
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Проспект Дмитра Яворницького, 75а
м. Дніпро, Україна, 49000,
-
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код 01984398
вул. Гусенка, 13
м. Дніпро, 49005 / Україна
-
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО
“АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ”
Проспект Олескандра Поля, буд.137 / 53;
м. Дніпро, 49055; Україна
Вих.№01093 Від 22.10.2018 року
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код 01984398 було проведено закупівлю ID UA-2018-10-09-000474-c, Предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (Рукавички)
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1) ТОВ "БАДМ-Б" код 39273420;
2) ПП "ДУОМЕД" код 36840315;
3) ПП “АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ” код 34589651.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ПП "ДУОМЕД" код 36840315.
Під час публікації: “Повідомлення про намір укласти договір”.
Були допущені суттєві порушення чинного законодавства України:
1) Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 22 березня 2016 року №490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель"
в частині “ФОРМА ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій”,
яка повинна містити:
1. Найменування замовника*.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.
3. Місцезнаходження замовника*.
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель*.
5. Перелік тендерних пропозицій*.
6. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника*.
7. Результат розгляду тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону).
8. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
____________
* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
Детально ознайомившись з пропозицією ПП "ДУОМЕД" код 36840315, зазначаємо, що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі. Зокрема учасником не було надано листа на підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту “МЕДИКО - ТЕХНІЧНИМ ВИМОГАМ ТА ОПИСУ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ”, окрім того Учасником в складі пропозиції не надано гарантійних листів виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі.
Крім того відсутні документи які вимагає замовник у Додаток №2 пп.1 “Для підтвердження відповідності медико - технічним вимогам, кожен учасник повинен надати у складі пропозиції свідоцтво про державну реєстрацію МОЗ або декларацію відповідності, сертифікат якості, інструкцію з використання (за наявності).”, тобто документи що підтверджують якість товарів що зазначені (запропоновані) учасником у Цінова пропозиція .pdf Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.10.2018 00:11,
Версія документу від: 15.10.2018 00:11 Розкрито: 17.10.2018 11:51
Крім того учасником не було надано - копія довідки про взяття на облік платника податків (пп.9 Оголошення про проведення закупівлі за електронною системою Prozorro.org).
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника
Вважаю за необхідно зауважити що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Ч.1 ст.12 чітко вказано: Закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: 1) відкриті торги; 2) конкурентний діалог; 3) переговорна процедура закупівлі.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
У свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження.
Ураховуючи зазначене, оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суб”єкти можуть звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ПП "ДУОМЕД"
код 36840315, і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ПП "ДУОМЕД" код 36840315, та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Приступити до розгляду пропозиції наступного учасника.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Директор Приватного підприємства
"АЛЬТЕРНАТИВА ИНЖИНЕРИНГ" Скарінкін С.С.
Лист Вих.№01093 Від 22.10.2018 р. Аркуш.3 з 3
Пов'язані документи:
Учасник
- 01093_КЗ_ДМП-5_(ОСКАРЖЕННЯ).pdf 22.10.2018 01:57
Дата подачі:
22.10.2018 01:57