• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запасні частини нові до транспортних засобів в асортименті)

Торги не відбулися

649 435.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 247.18 UAH
Період оскарження: 31.03.2025 23:21 - 05.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: aa1d3c92bcdb443a8b4cc421f07800d1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-31-012891-a.c1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.04.2025 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.05.2025 18:00
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2025 15:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ
Автор: ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов +380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: de3ad7573f944962973de3e56ae17101
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації (ТД) та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель, затвердженим постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), з наступних підстав:
На виконання вимоги на усунення невідповідностей до 12 квітня 2025 20:14 : «Вимога про усунення невідповідностей
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запасні частини нові до транспортних засобів в асортименті). Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", встановлено невідповідність пропозиції вимогам Тендерної документації щодо надання документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку № 1 та вимог ТД, а саме: 1. Учасником не надано довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше двох договорів). Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон), посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі (закупівель). Інформація про укладання менше двох аналогічних договорів повинна знаходитися в електронній системі закупівель у вільному доступі. Учасник не надано копію (копії) виконаного (виконаних) договору (договорів) (з додатками), зазначених у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Якщо договір (договори), зазначені учасником як аналогічні згідно довідки з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) розміщений (розміщені) в електронній системі закупівлі та знаходиться (знаходяться) у вільному доступі, учаснику достатньо повідомити про це замовника шляхом надання довідки з відповідною інформацією у довільній формі. В такому разі, замовник самостійно перевіряє інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори) на його (їх) відповідність умовам, визначених цією тендерної документації. Учасник не надано позитивний відгук замовника товару за вказаним аналогічним договором, підписаний керівником замовника, в якому обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару, та відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, що суперечить кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” згідно п. 1. Додатку № 1 до Тендерної документації. 2. Учасником не надано довідку в довільній формі за підписом учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: зазначити інформацію про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, яке буде використовуватись під час виконання умов договору, що суперечить кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” згідно п. 2.1. Додатку № 1 до Тендерної документації. 3. Учасником не надано довідку в довільній формі за підписом учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що суперечить кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” згідно п. 3.1. Додатку № 1 до Тендерної документації. 4. Учасником не надано гарантійний лист (у довільній формі) за підписом уповноваженої посадової особи учасника закупівлі про те, що не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), згідно п. 9 Додатку № 1 до Тендерної документації. 5. Учасником не надано відомості про учасника за встановленою формою згідно зразка, згідно п. 14 Додатку № 1 до Тендерної документації. 6. Учасником надано довідку в довільній формі, щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку 4, що не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема Проект договору наведений в Додатку № 3 до ТД. 7. Учасником не надано заповнений та засвідченим зі своєї сторони примірником Проект договору наведений в Додатку № 3 до ТД. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.» та Додатку 1:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Довідка у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі (не менше двох договорів).
Довідка повинна містити інформацію про предмет договору, вартість договору, номер та дату його укладення, найменування контрагента, дані контактних осіб контрагента (прізвище та ініціали, телефон), посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі (закупівель).
Інформація про укладання менше двох аналогічних договорів повинна знаходитися в електронній системі закупівель у вільному доступі.
Учасник надає копію (копії) виконаного (виконаних) договору (договорів) (з додатками), зазначених у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Якщо договір (договори), зазначені учасником як аналогічні згідно довідки з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) розміщений (розміщені) в електронній системі закупівлі та знаходиться (знаходяться) у вільному доступі, учаснику достатньо повідомити про це замовника шляхом надання довідки з відповідною інформацією у довільній формі. В такому разі, замовник самостійно перевіряє інформацію про аналогічний (аналогічні) договір (договори) на його (їх) відповідність умовам, визначених цією тендерної документації.
Учасник надає позитивний відгук замовника товару за вказаним аналогічним договором, підписаний керівником замовника, в якому обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума виконання договору, а також інформацію про якість поставленого товару, та відсутності з боку замовника претензій щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Скаржником надано в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надано довідку у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом, яка складається з двох частин - вих. №8/02 від 12.04.2025 року та вих. №08 від 12.04.2025 року, де вказана інформація про виконання трьох аналогічних договорів за кодом ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів:
По перше: Скаржник наголошує, що тендерна документація Додатку 1 не містить окремих вимог до складання довідки про наявність досвіду аналогічних договорів, Замовник передбачим можливість учаснику надавати довідку в довільній формі на розсуд учаснику, щодо її оформлення.




По друге: Скаржник зазначає, що у Замовника відсутні окремі вимоги, що довідка обов’язково має містити інформацію щодо посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі (закупівель) САМЕ до певної кількості зазначених учасником у довідці договорів, не має вимоги САМЕ до двох договорів.
Учасником надано інформацію про наявність укладених трьох аналогічних договорів, а саме:
• Довідка вих. №8/02 від 12.04.2025 року та вих №08 від 12.04.2025 року містить:
o Договір №22т від 10.03.2025 із державним замовником — Лікувально-профілактичним закладом «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Чернігівської обласної ради (ЄДРПОУ: 38510035)., Лист-відгук.
o Предмет договору: Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів (ДК 021:2015: 34320000-6).
o Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-20-009679-a (публічно доступний в електронній системі).
o Два договори (№16.09-2024 та №17.09-2024) укладені із приватним суб’єктом господарьвання, видаткові накладні, Лист – відгук.
o Предмет договорів: Механічні запасні частини крім двигунів і частин двигунів (ДК 021:2015: 34320000-6).

Таким чином, умова про надання "не менше двох аналогічних договорів" виконана, а саме надано:
• 1 договір із державним замовником (з ідентифікатором закупівлі).
• 2 договори із приватним суб’єктом господарювання.
Вимоги тендерної документації не порушені, до одного договора надана інформація щодо посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі (закупівель), та надана інформація про виконання скаржником ще двох аналогічних договорів укладених із приватним суб’єктом господарювання, наступна інформація не передбачена чинним Законодавством України для укладених договорів із приватними суб’єктами господарювання в Україні, а саме щодо - посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі.

Скаржник ще раз наголошує, що Тендерна документація не містила окремої вимоги щоб усі два аналогічні договори були укладені виключно з державними Замониками, які мають інформацію щодо посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі (закупівель).
По третє: Скаржник додатково зазначає, що при умові наданні учасником навіть тільки два аналогічні договори, які укладені із приватними суб’єктами господарювання, наступна інформація не передбачена чинним Законодавством України для укладених договорів із приватними суб’єктами господарювання в Україні, а саме щодо - посилання на публічне розміщення інформації в електронній системі закупівель про укладений (укладені) аналогічний (аналогічні) договір (договори) із обов’язковим зазначенням ідентифікатора (ідентифікаторів) закупівлі, а от же інформація або документи, які вимагаються Замовниками, але не передбачені Законом для учасника, не може бути підставою відхилення пропозиції учасника.

Тендерна документація Замовника, містить наступне:
Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі всього вищенаведеного, Скаржник жодним чином не порушив вимог тендерної документації Замовника, зокрема Додатку 1 до тендерної документації.
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" вважає рішення замовника — Обласного комунального некомерційного підприємства "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" — про відхилення нашої тендерної пропозиції незаконним та необґрунтованим.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)