• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112300-1 - Ультразвукові сканери) НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Завершена

9 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 750.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2025 22:29 - 30.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: d386e0a0e69f4d77a2df6a297ac854b0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-31-012664-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.05.2025 16:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.06.2025 16:07
Автор: ТОВ "РАД ФАРМ", Роман Радчишин +380675394022 radfarm-tender@ukr.net http://radfarm.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6bf602bb48104e6cbc7a68b0b072d46d
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 31.03.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" (надалі-Замовник), керуючись Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019 – із змінами (надалі – Закон) з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (надалі – Особливості), оприлюднив оголошення про проведення запланованої закупівлі UA-2025-03-31-012664-a за процедурою відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі: ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112300-1 - Ультразвукові сканери) НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації, очікувана вартість 9 350 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній процедурі закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «РАД ФАРМ» з ціною 8 415 550,00 грн. з ПДВ (надалі – Скаржник);
• ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» з ціною 9 350 000,00 грн. з ПДВ (надалі – Переможець).
12.05.2025 року Замовник опублікував Протокол Уповноваженої особи № 1205/2025 від 12.05.2025 року розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого тендерна пропозиція ТОВ «РАД ФАРМ» була відхилена.
15.05.2025 року Переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», відповідно до Протоколу Уповноваженої особи № 1505/2025 від 15.05.2025 року розгляду тендерних пропозицій.

Підставою для подання скарги є рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, а саме:
- рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» та про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112300-1 - Ультразвукові сканери) НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації -ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН, затверджене Протоколом Уповноваженої особи № 1505/2025 від 15.05.2025 року розгляду тендерних пропозицій.

Відповідно ч.1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Скаржник не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», у зв’язку з нерівним ставленням до учасників при розгляді тендерних пропозицій, що полягає в необ’єктивному та упередженому розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» і, як наслідок, обрання даного учасника переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей.
Таким чином, Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст. 5 Закону щодо рівного ставлення до учасників процедури закупівлі, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ «РАД ФАРМ», як учасника даної процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, Скаржник звертається до Органу оскарження з метаю захисту своїх прав з наведених нижче підстав.

Щодо вибору переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»

Замовник застосував дискримінаційний підхід при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «РАД ФАРМ», продемонструвавши нерівний підхід до учасників при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», якого обрав переможцем процедури закупівлі 15.05.2025 о 21:15, при тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» наявні невідповідності, а саме:

1. Частиною 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ тендерної документації (надалі – ТД) «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», встановлено, що тендерна пропозиція повинна складатися зокрема, але не виключно, з:
- інформації та документів на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку № 3 до тендерної документації.
- Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, викладених у додатку №6 тендерної документації.

В Додатку №6 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» встановлено, що Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, наведеним у Додатку 3 до ТД, та надати всі документи які вимагаються у Додатку 3.

Вимоги до товару, який є предметом закупівлі, викладені у таблиці розділу Медико-технічні вимоги в Додатку №3 до тендерної документації. Відповідність має бути зазначена ("Так"/"Ні", з обов’язковим зазначенням найменування файлу та № сторінки файлу тендерної пропозиції, на якій міститься інформація про відповідність вимозі).
Також Додатку №3 до ТД зазначено: Тендерна пропозиція, що не відповідає медико-технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі якщо Учасник пропонує у складі своєї тендерної пропозиції еквівалент товару, який зазначений у цьому Додатку 3, то такий Учасник повинен надати належним чином засвідчені копії документів, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації.

У складі тендерної пропозиції Переможцем надано Медико-технічні вимоги у вигляді таблиці відповідності (далі – таблиця МТВ) (файл 6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf) та Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE (далі - Технічні характеристики) (файл SPH-ARIETTA750VE-V221-E01_ua.pdf) і документ 16. Специфікація поставки, на які посилається Переможець у таблиці Медико-технічні вимоги.

• На сторінці 1 файлу «6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf» у пункті 1 таблиці МТВ «Ультразвукова діагностична система експертного класу наявність» зазначено, «Так, Стор. 1 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE. Так, Специфікація поставки».

Однак, на вказаній сторінці Технічних характеристик та Специфікації поставки відсутнє підтвердження, що Ультразвукова діагностична система ARIETTA 750VE є системою експертного класу. Отже, запропоноване обладнання не відповідає вимогам тендерної документації.

• На сторінці 2 файлу «6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf» у пункті 2.3 таблиці МТВ «Анатомічний М-режим наявність» зазначено, «Так, Стор. 4 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE.».
Однак, на вказаній сторінці Технічних характеристик відсутнє підтвердження наявності анатомічного М-режиму. Анатомічний М-режим - це модифікація М-режиму чи віртуальний М-режим, який дозволяє довільно переміщати і обертати лінію зрізу (при фіксованому положенні датчика), в той час як у звичайному М-режимі лінія рухається тільки як маятник, основа якого жорстко прив'язана до центру апертури датчика. Отже, відсутність підтвердження наявності анатомічного М-режиму свідчить, що запропоноване обладнання не відповідає вимогам тендерної документації.

• На сторінці 3 файлу «6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf» у пункті 2.14 таблиці МТВ «Адаптивний фільтр для зменшення кількості шумів наявність» зазначено, «Так, Стор. 4 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE.».
Однак, на вказаній сторінці Технічних характеристик відсутнє підтвердження наявності Адаптивного фільтру для зменшення кількості шумів. На стор. 4 Технічних характеристик є «Зменшення акустичного шуму (ANR)», «Зниження шуму ближнього звукового поля (NNR)», проте, підтвердження наявності Адаптивного фільтру для зменшення кількості шумів відсутнє. Отже, запропоноване обладнання не відповідає вимогам тендерної документації.

• На сторінці 4 файлу «6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf» у пункті 2.21 таблиці МТВ «Режим покращення зображення по всій глибинах сканування можливість» зазначено, «Так, Стор. 4 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE.».
Однак, на вказаній сторінці Технічних характеристик відсутнє підтвердження можливості покращення зображення по всіх глибинах сканування. На стор. 4 Технічних характеристик є «Покращення відображення сірої шкали: задає баланс між низькою та високою яскравістю сірої шкали» та «покращення відлуння: ВИМК. + 2 рівні (низький, високий)», але відсутнє підтвердження покращення зображення по всіх глибинах сканування. Отже, запропоноване обладнання не відповідає вимогам тендерної документації.

• На сторінці 7 файлу «6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf» у пункті 4.2.1 таблиці МТВ «Рідкокристалічний кольоровий монітор наявність» зазначено, «Так, Стор. 20 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE.».
Однак, на вказаній сторінці Технічних характеристик наявна наступна інформація:
Оглядовий монітор
• 21,5-дюймовий LCD-дисплей
• Роздільна здатність: FHD (1920 × 1080)
• Можливі нахил та обертання.
• Налаштування висоти та обертання разом із панеллю керування.
Проте, на даній сторінці відсутнє підтвердження що цей монітор кольоровий.
Отже, запропоноване обладнання не відповідає вимогам тендерної документації.

• На сторінці 8 файлу «6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf» у пункті 4.3.5 таблиці МТВ «Вага системи не більше 136 кг» зазначено, «Так, Стор. 20 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE.».
Однак, на вказаній сторінці Технічних характеристик наявна наступна інформація:
Вага
Тільки головний блок: 136 кг ±10 %
Головний блок та все опційне обладнання: 162 кг ±10 %
Вага головного блоку може бути більше на 10%, ніж 136 кг, що не відповідає вимозі пункту 4.3.5 - не більше 136 кг.
Отже, запропоноване обладнання не відповідає вимогам тендерної документації.

• На сторінці 10 файлу «6. Додаток 3 Технічні вимоги.pdf» у пункті 7.1 таблиці МТВ «Секторний монокристалічний датчик фазована решітка наявність» зазначено, «Так, Стор. 25 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE.».
Однак, на вказаній сторінці Технічних характеристик в таблиці Електронні секторні датчики на фазованій решітці відсутнє підтвердження наявності секторного датчику на фазованій решітці монокристалічного.
При цьому, Переможець в документі 16.Специфікація поставки зазначив, що в складі комплекту є датчик Секторний с фазованою решіткою монокристалічний S121 (5-1 МГц, 90°).
Однак, в сертифікаті відповідності UA.TR.098.0360-21 (файл Reg. Cert. UKR_UA.TR.098.0360-21 FUJIFILM.pdf) даний датчик заначено в позиції 105 на стор.7 - Електронний секторний датчик з фазованою решіткою S121, 5-1 МГц, 90º , тобто, в сертифікаті відповідності не зазначено, що цей датчик монокристалічний (при цьому, інші датчики в сертифікаті відповідності зазначені, як монокристалічні, наприклад, позиція 6, на стор. 4 сертифікату відповідності - Датчик монокристалічний конвексний абдобінальний C252, 6-1 МГц, 70°, який також наявний в специфікації поставки відповідно вимог пункту 7.2 таблиці МТВ).

Отже, Переможець самостійно в своєму документі 16. Специфікації поставки зазначив, що електронний секторний датчик з фазованою решіткою S121, 5-1 МГц, 90º є монокристалічним, коли в офіційних документах виробника на стор. 25 Технічні характеристики Ультразвукової діагностичної системи ARIETTA 750VE відсутнє таке підтвердження та в сертифікаті відповідності також немає такого підтвердження.
З огляду на вищезазначене, Переможець не підтвердив відповідність технічних характеристик запропонованого учасником предмету закупівлі зазначеним вище пунктам медико-технічних вимог. Товар, запропонований учасником ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», не відповідає медико-технічним вимогам, наведеним у таблиці Додатку №3 до ТД, відповідно, не виконані вимоги Додатку №6 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, яким передбачено наступне:
«Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, наведеним у таблиці Додатку 3 до ТД, та надати всі документи які вимагаються у Додатку 3».
В Додатку №3 до ТД також передбачено, що тендерна пропозиція, яка не відповідає медико-технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Всупереч встановленому замовником попередженню в Додатку №3, на наявним невідповідностям тендерної пропозиції Переможця медико-технічним вимогам, замовник обрав ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» переможцем процедури закупівлі.

2. Відповідно до п. 2 загальних вимог Додатку № 3 до тендерної документації З метою підтвердження можливості поставки товару в 2025 році відповідної якості, у кількості та в терміни визначені цим оголошенням та пропозицією Учасника, Учасник повинен надати відскановане письмове підтвердження відносин з виробником:
- та/або філією виробника в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником);
- та/або представником виробника в Україні (з підтвердженням його повноважень наданих виробником);
- та/або дилером, дистриб’ютором виробника в Україні (з підтвердженням його повноважень наданих виробником);
- та/або іншої уповноваженої виробником особи в Україні (з підтвердженням її повноважень наданих виробником)
Письмове підтвердження повинне включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення закупівлі.

На виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» надано наступні документи:
Authorization Letter_Medrom_250425
Letter of Authorisation_Ukraine (2025.04.08)

Підтвердження можливості поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, необхідної якості та в потрібні терміни, визначені документацією відкритих торгів та пропозицією Учасника, надано від компанії FUJIFILM Healthcare Europe BV, Оуденстаарт 1, 5047 ТК Тілбург, Нідерланди, яка в листі від 25.04.2025 року (файл Authorization Letter_Medrom_250425) зазначає, що є офіційним представником в Україні виробника медичного обладнання FUJIFILM Corporation, хоча в сертифікаті відповідності UA.TR.098.0360-21 (файл Reg. Cert. UKR_UA.TR.098.0360-21 FUJIFILM.pdf) зазначено, що офіційним представником виробника в Україні є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДЖІФІЛМ УКРАЇНА».
На підтвердження повноважень представника виробника в Україні FUJIFILM Healthcare Europe BV, від імені якого надано документ Authorization Letter_Medrom_250425, в складі тендерної пропозиції надано лист від виробника FUJIFILM Corporation (вих. № 25USGG-004 від 8 квітня 2025, файл Letter of Authorisation_Ukraine (2025.04.08)), який адресований для FUJIFILM Healthcare Europe GmbH, а в тексті листа повноваження надаються FUJIFILM Europe BV, яка є дочірньою компанією корпорації FUJIFILM, «призначати дистриб’юторів для участі в публічних тендерах, продажу, а також постачання запасних частин до нашої медичної продукції на території України».
Отже, в вищеназваних листах зазначені різні назви уповноваженого представника виробника, які не співпадають, що може свідчити, що мова йде про різних юридичних осіб.
До того ж, згідно сертифікату відповідності UA.TR.098.0360-21 (файл Reg. Cert. UKR_UA.TR.098.0360-21 FUJIFILM.pdf), уповноваженим представником виробника в Україні є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДЖІФІЛМ УКРАЇНА», отже листи з різними назвами компаній викликають сумніви щодо їх достовірності і повноваження призначати дистриб’юторів для участі в публічних тендерах не надає право надавати листи від імені виробника.
Крім того в листі (файл Authorization Letter_Medrom_250425) не підтверджено можливість поставки товару в 2025 році, відповідно до вимог пункту 2 загальних вимог Додатку № 3.

Враховуючи вищевикладене, в тендерній пропозиції ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» наявні невідповідності в документах, що надані на підтвердження технічних вимог до предмета закупівлі, встановленим у Додатку № 3 до тендерної документації.
Наприкінці Додатку № 3 до ТД зазначено: «У разі подання пропозиції, яка не відповідає медико-технічним вимогам та визначеному переліку, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації».

Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, через відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, тендерна пропозиція ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Незважаючи на це, Замовник визнав ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН» переможцем процедури закупівлі, чим порушив норми Закону та Особливостей.
Замовником застосовано нерівний, дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі, чим порушено права та охоронювані Законом інтереси ТОВ «РАД ФАРМ», як учасника даної процедури закупівлі. Такі дії Замовника свідчать про порушення ним Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури закупівлі UA-2025-03-31-012664-a з урахуванням Особливостей, а саме: порушення визначених статтею 5 Закону принципів здійснення публічних закупівель, таких як: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, та порушення пункту 44 Особливостей.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Суб’єкт оскарження дізнався про неправомірні дії замовника та порушення своїх прав 15.05.2025 р. о 21:13, коли було оприлюднено Протокол Уповноваженої особи № 1505/2025 від 15.05.2025 року розгляду тендерних пропозицій.
Згідно п.59 Особливостей, протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, Скаржник має право подати скаргу до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, кінцевий строк для подання скарги спливає в 00: 00 21.05.2025.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на умови тендерної документації

Номер: fb45167e3da44fdf837f991e14afac08
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-31-012664-a.c1
Назва: СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Підставою для подання скарги є порушення законодавства в сфері публічних закупівель при оголошенні процедури закупівлі UA-2025-03-31-012664-a, прийняті рішення, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, що призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДТРЕЙД"
Дата розгляду скарги: 14.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.04.2025 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.04.2025 11:56
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2025 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі- Колегія) № 5890-р/пк-пз від 14.04.2025 року щодо розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "МЕДТРЕЙД" від 04 квітня 2025 № UA-2025- 03-31-012664-a.c1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112300-1 - Ультразвукові сканери) НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації, повідомляємо, що Комунальним некомерційним підприємством Кам’янської міської ради "МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" внесені зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, як цього вимагає результативна частина рішення Колегії, а саме Тендерна документація шляхом видалення або внесення змін.
Автор: ТОВ "МЕДТРЕЙД", Мишко Олена 380503879329 MEDTRADE2016@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 13be19f84b904bc8bc3034af124e2a39
Заголовок пункту скарги: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 31 березня 2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ’ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ «МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9», (код ЄДРПОУ: 01985860) (надалі – Замовник), відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178), оголосило закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі ДК 021:2015 - 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (33112300-1 - Ультразвукові сканери) НК 024:2023: 40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації, оголошення № UA-2025-03-31-012664-a, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, очікувана вартість закупівлі 9 350 000,00 грн. з ПДВ.

Підставою для подання скарги є порушення законодавства в сфері публічних закупівель при оголошенні процедури закупівлі UA-2025-03-31-012664-a, прийняті рішення, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій, що призводять до порушення прав та охоронюваних законом інтересів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДТРЕЙД" (надалі – Скаржник).
31 березня 2025 року згідно оголошення UA-2025-03-31-012664-a Замовником оприлюднено тендерну документацію (далі -ТД), яка затверджена Рішенням Уповноваженої особи 31.03.2025 р. № 31/03.
В частині 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції замовником вимагається, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, серед яких, зокрема, але не виключно, з:
• Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку № 3 до тендерної документації.

В Додатку №3 до ТД наявна таблиця Медико-технічні вимоги, відповідність яким учасик має заповнити у вигляді, що зазначений у четвертому стовпчику даної таблиці, а саме: Відповідність ("Так"/"Ні", з обов’язковим зазначенням найменування файлу та № сторінки файлу тендерної пропозиції, на якій міститься інформація про відповідність вимозі)

Уважно вивчивши медико-технічні вимоги до предмету закупівлі, викладені в Додатку №3 до ТД, Скаржник вважає їх дискримінаційними і такими, що звужують коло потенційних учасників та порушують права Скаржника, який має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, Скаржник звертається до Органу оскарження з метаю захисту своїх прав з наведених нижче підстав.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації