-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
"Поточний ремонт дороги по вул. Нова для благоустрою населеного пункту с.Жирівка Львівського району Львівської області".
Завершена
299 781.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 498.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 498.91 UAH
Період оскарження:
31.03.2025 20:11 - 05.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
6f4c32e19aff43429f19330bb2be284a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-31-012058-a.a1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на кваліфікацію Жирівка, вул. Нова.docx 18.04.2025 12:23
- Скарга на кваліфікацію Жирівка, вул. Нова.pdf 18.04.2025 12:23
- Рішення від 10.04.2024 № 6428.pdf 18.04.2025 12:23
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 18.04.2025 12:23
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 18.04.2025 12:23
- вул. Нова, с. Жирівка.pdf 18.04.2025 12:23
- sign.p7s 18.04.2025 12:24
- рішення від 21.04.2025 № 6218.pdf 21.04.2025 15:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2025 № 6769.pdf 30.04.2025 12:20
- рішення від 29.04.2025 № 6769.pdf 02.05.2025 12:22
- Відповідь вул. Нова с. Жирівка.pdf 22.04.2025 14:27
- Відповідь вул. Нова с. Жирівка.docx 22.04.2025 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 13:07
Дата розгляду скарги:
29.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.05.2025 12:23
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2025 11:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Антимонопольного комітету України та скасовано рішення про відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7a561f797235489eb7ab87ac86e5b628
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Згідно рішення замовника від 16.04.2025 року:
“Відповідно до вимог Розділу №4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1 до Тендерної документації: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т.
Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази законодавства з питань охорони праці та Дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, але в зазначених вище документах були відсутні відомості про відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме відсутні відомості щодо «обслуговування доріг», «застосування мастик на бітумній основі» та Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки не містить відомостей про машину поливально-мийну, що свідчить про невиконания вимоги, яка встановлена у Розділі №4.
Відтак, учасником не надано в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, машина поливально-мийна.
Варто зауважити, що дані невідповідності не підпадають під виправлення відповідно до п. 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ “АВАКС ПРОФ”.
Звертаємо увагу, що підставою для відхилення нашої пропозиції, згідно позиції Замовника є неподання Дозволу та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію однієї позиції з переліку матеріально-технічної бази, а саме для техніки “машини поливально-мийної”.
Замовник вважає, що це свідчить про невиконання вимоги, яка встановлена у Розділі №4, а також, що дані невідповідності не підпадають під виправлення відповідно до п. 43 Особливостей.
Проте, згідно п. 43 Особливостей:
“43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначення “Дозволу та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці”(далі також Дозвіл та/або Декларація) у Розділі №4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1 є щонайменше нелогічним, адже йдеться про підтвердження спроможності учасника підтвердити відповідність конкретного кваліфікаційного критерію “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”, що визначений у п. 1 Додатку 1 до ТД.
Дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також експлуатацію відповідного обладнання не відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується у тендерній пропозиції, а відносяться до кваліфікації ТОВ “АВАКС ПРОФ” та нашої спроможності на надання певного виду послуг/робіт.
Зауважимо, що Замовником не обгрунтовано, яким чином Дозвіл та/або Декларація підтверджує саме інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Проте, в будь-якому випадку, неподання Дозволу та/або Декларації підпадає під визначення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі згідно п. 43 Особливостей, адже їх долучення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Аналогічної позиції дійшла Комісія у рішенні № 6428-р/пк-пз від 10.04.2024 року.
Зауважимо, що у рішенні замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції взагалі відсутня аргументація про те, чому неподання Дозволу та/або Декларації не підпадає під виправлення згідно п. 43 Особливостей.
Натомість, замовник, без належного обґрунтування, з порушенням п. 43 Особливостей, неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АВАКС ПРОФ”.
У зв’язку із викладеним, просимо Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановити порушення та зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції скаржника та встановити порушення законодавства відповідно до вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
“Відповідно до вимог Розділу №4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1 до Тендерної документації: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
Учасники надають в складі тендерної пропозиції, отримані законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, автогрейдер, екскаватор, асфальтоукладач, машина поливально-мийна, котки дорожні самохідні масою не менше 8т., коток дорожній самохідний масою 13т., коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою не менше 16 т.
Учасник надав Декларацію відповідності матеріально-технічної бази законодавства з питань охорони праці та Дозвіл на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки, але в зазначених вище документах були відсутні відомості про відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме відсутні відомості щодо «обслуговування доріг», «застосування мастик на бітумній основі» та Дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки не містить відомостей про машину поливально-мийну, що свідчить про невиконания вимоги, яка встановлена у Розділі №4.
Відтак, учасником не надано в складі тендерної пропозиції, отримані в порядку встановленому законодавством України, чинні Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які надають право учаснику на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі, «обслуговування доріг», «застосування мастик на бітумній основі» та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів підвищеної небезпеки, в тому числі, машина поливально-мийна.
Варто зауважити, що дані невідповідності не підпадають під виправлення відповідно до п. 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ “АВАКС ПРОФ”.
Звертаємо увагу, що підставою для відхилення нашої пропозиції, згідно позиції Замовника є неподання Дозволу та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію однієї позиції з переліку матеріально-технічної бази, а саме для техніки “машини поливально-мийної”.
Замовник вважає, що це свідчить про невиконання вимоги, яка встановлена у Розділі №4, а також, що дані невідповідності не підпадають під виправлення відповідно до п. 43 Особливостей.
Проте, згідно п. 43 Особливостей:
“43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначення “Дозволу та/або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці”(далі також Дозвіл та/або Декларація) у Розділі №4 Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додатку №1 є щонайменше нелогічним, адже йдеться про підтвердження спроможності учасника підтвердити відповідність конкретного кваліфікаційного критерію “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”, що визначений у п. 1 Додатку 1 до ТД.
Дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки, а також експлуатацію відповідного обладнання не відносяться до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується у тендерній пропозиції, а відносяться до кваліфікації ТОВ “АВАКС ПРОФ” та нашої спроможності на надання певного виду послуг/робіт.
Зауважимо, що Замовником не обгрунтовано, яким чином Дозвіл та/або Декларація підтверджує саме інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Проте, в будь-якому випадку, неподання Дозволу та/або Декларації підпадає під визначення невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі згідно п. 43 Особливостей, адже їх долучення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Аналогічної позиції дійшла Комісія у рішенні № 6428-р/пк-пз від 10.04.2024 року.
Зауважимо, що у рішенні замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції взагалі відсутня аргументація про те, чому неподання Дозволу та/або Декларації не підпадає під виправлення згідно п. 43 Особливостей.
Натомість, замовник, без належного обґрунтування, з порушенням п. 43 Особливостей, неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АВАКС ПРОФ”.
У зв’язку із викладеним, просимо Постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановити порушення та зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції скаржника та встановити порушення законодавства відповідно до вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
На підставі вищезазначеного, керуючись пунктами 55-67 Особливостей та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю ID UA-2025-03-31-012058-a "Поточний ремонт дороги по вул. Нова для благоустрою населеного пункту с.Жирівка Львівського району Львівської області". 3. Зобов’язати СОЛОНКІВСЬКУ СІЛЬСЬКУ РАДУ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, з метою усунення порушень зазначених у мотивувальній частині Скарги, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “АВАКС ПРОФ” по закупівлі ID UA-2025-03-31-012058-a "Поточний ремонт дороги по вул. Нова для благоустрою населеного пункту с.Жирівка Львівського району Львівської області".