-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини 12-го поверху для розміщення відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №12", м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А» (ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
67 115 343.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 335 576.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 335 576.72 UAH
Період оскарження:
31.03.2025 17:16 - 18.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
94405866af834ca0acbf635138a9501f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-31-010993-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
31.03.2025 Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-31-010993-a.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по закупівлі UA-2025-03-31-010993-a та прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- 35_ДЦ_ПВР_ТЕНДЕР.pdf 28.04.2025 19:09
- Пояснювальна_20.04.doc 28.04.2025 19:09
- РЗ__СТАТУС__26тис..pdf 28.04.2025 19:09
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-03-31-010993-a.docx 28.04.2025 19:09
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-03-31-010993-a.pdf 28.04.2025 19:09
- sign.p7s 28.04.2025 19:11
- рішення від 30.04.2025 № 6850.pdf 30.04.2025 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2025 № 7321.pdf 08.05.2025 16:09
- рішення від 07.05.2025 № 7321.pdf 12.05.2025 17:36
- Відповідь на скаргу.docx 02.05.2025 10:48
- Відповідь на скаргу .pdf 02.05.2025 10:49
- ТД_особливості.docx 02.05.2025 10:49
- ТД_особливості.pdf 02.05.2025 10:50
- Додаток 1 (Перелік документів від учасників).docx 02.05.2025 10:50
- Додаток 1 (Перелік документів від учасників).pdf 02.05.2025 10:50
- Додаток 2 (Технічна специфікація).docx 02.05.2025 10:51
- Додаток 2 (Технічна специфікація).pdf 02.05.2025 10:51
- Настанова.pdf 02.05.2025 10:52
- Додаток до Настанови.pdf 02.05.2025 10:52
- Настанова_зміна №3.pdf 02.05.2025 10:52
- Настанова_зміни.pdf 02.05.2025 10:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2025 20:38
Дата розгляду скарги:
07.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2025 17:37
Дата виконання рішення Замовником:
13.05.2025 14:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07 травня 2025року №7321-р/пк-пз рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" переможцем процедури закупівлі UA-2025-03-31-010993-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d46dbc88a9a34d3bb396847b3e3e17f3
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" та прийняття рішення про намір укласти договір
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025:
«Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" визначена найбільш
економічно вигідною відповідно до пункту 37 Особливостей. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено не відповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовник визначає учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР"
переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА
КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-31-010993-a.»
1. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 Тендерної документації, 1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведено у Додатку № 1 до цієї Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1.8 Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації, в якій містяться вимоги щодо установчих документи, документи на підтвердження відповідності пропозиції Технічній специфікації та інші документи,
1.8 Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у форматі PDF кошторисну документацію відповідно до Додатку 2 до тендерної документації:
– Підсумкова відомість ресурсів*.
– Пояснювальна записка до договірної ціни
– Договірна ціна (заповнену згідно з вимогами додатка 30 Настанови) .
– Проект календарного графіку виконання робіт.
Договірна ціна визначена динамічною, вартість коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт не включається.
*У підсумковій відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу** (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
**Матеріальний ресурс – це матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які необхідні для виконання поточного ремонту, що є предметом цієї закупівлі.
Усі назви торговельних виробників, марок чи моделей, які зазначені у додатку 1, мають розумітися та сприйматися Учасником як назва виробників, торговельної марки чи моделі або їх еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Еквівалентним матеріальним ресурсом для цієї тендерної документації є матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які мають такі самі (еквівалентні) або кращі технічні, експлуатаційні та якісні характеристики у порівнянні з передбаченими в тендерній документації.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати роботи, що є предметом закупівлі, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок середньомісячної заробітної плати має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. Розмір кошторисної заробітної плати по підприємству не повинен перевищувати 26 514,56 грн. для розряду 3,8 (згідно Рішення № 5/10472 від 30.01.2025 року КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ).
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" надано файл «Пояснювальна_20.04.doc», в якому міститься Пояснювальна записка до договірної ціни, в якій вказана інформація щодо кошторисної заробітної плати (Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 169,58
люд.год та розрядi робiт 3,8), що становить 26 514,56 грн (ілюстрація додається).
Також, відповідно до пункту 5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами), визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" надано файл «РЗ__СТАТУС__26тис..pdf», в якому міститься розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати , яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР», запропонованої учасником у вартості тендерної пропозиції, розмір якої відповідно до розрахунку становить 26 514,38 грн (ілюстрація додається).
Отже, наданий у довідці розрахунок середньомісячної заробітної плати, запропонованої учасником у вартості тендерної пропозиції, не відповідає розміру кошторисної заробітної плати, що вказана в Пояснювальній записці до договірної ціни.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025:
«Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" визначена найбільш
економічно вигідною відповідно до пункту 37 Особливостей. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено не відповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації замовник визначає учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР"
переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА
КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" переможцем процедури закупівлі, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-03-31-010993-a.»
1. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 Тендерної документації, 1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведено у Додатку № 1 до цієї Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1.8 Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації, в якій містяться вимоги щодо установчих документи, документи на підтвердження відповідності пропозиції Технічній специфікації та інші документи,
1.8 Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у форматі PDF кошторисну документацію відповідно до Додатку 2 до тендерної документації:
– Підсумкова відомість ресурсів*.
– Пояснювальна записка до договірної ціни
– Договірна ціна (заповнену згідно з вимогами додатка 30 Настанови) .
– Проект календарного графіку виконання робіт.
Договірна ціна визначена динамічною, вартість коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт не включається.
*У підсумковій відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу** (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
**Матеріальний ресурс – це матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які необхідні для виконання поточного ремонту, що є предметом цієї закупівлі.
Усі назви торговельних виробників, марок чи моделей, які зазначені у додатку 1, мають розумітися та сприйматися Учасником як назва виробників, торговельної марки чи моделі або їх еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Еквівалентним матеріальним ресурсом для цієї тендерної документації є матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які мають такі самі (еквівалентні) або кращі технічні, експлуатаційні та якісні характеристики у порівнянні з передбаченими в тендерній документації.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати роботи, що є предметом закупівлі, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у довільній формі з розрахунком середньомісячної заробітної плати, запропонованої учасником у вартості тендерної пропозиції. Розрахунок середньомісячної заробітної плати має бути виконано у відповідності з вимогами Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами) та рекомендаціями Мінрегіонбуду. Розмір кошторисної заробітної плати по підприємству не повинен перевищувати 26 514,56 грн. для розряду 3,8 (згідно Рішення № 5/10472 від 30.01.2025 року КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ).
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" надано файл «Пояснювальна_20.04.doc», в якому міститься Пояснювальна записка до договірної ціни, в якій вказана інформація щодо кошторисної заробітної плати (Тарифна сiтка для будiвельних, монтажних i ремонтних робiт при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 169,58
люд.год та розрядi робiт 3,8), що становить 26 514,56 грн (ілюстрація додається).
Також, відповідно до пункту 5 Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіонбуду № 281 від 20.10.2016 року (із змінами), визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" надано файл «РЗ__СТАТУС__26тис..pdf», в якому міститься розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати , яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР», запропонованої учасником у вартості тендерної пропозиції, розмір якої відповідно до розрахунку становить 26 514,38 грн (ілюстрація додається).
Отже, наданий у довідці розрахунок середньомісячної заробітної плати, запропонованої учасником у вартості тендерної пропозиції, не відповідає розміру кошторисної заробітної плати, що вказана в Пояснювальній записці до договірної ціни.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Файл «РЗ__СТАТУС__26тис..pdf»
-
Повʼязаний документ:
РЗ__СТАТУС__26тис..pdf
-
-
Назва доказу:
Файл «Пояснювальна_20.04.doc»
-
Повʼязаний документ:
Пояснювальна_20.04.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт частини 12-го поверху для розміщення відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №12", м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А» (ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-31-010993-a. 3) Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
24af908d42ed43e2a4ab71babe0e07cf
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 1.1 Розділу 3 Тендерної документації, 1.1. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наведено у Додатку № 1 до цієї Тендерної документації.
Згідно з пунктом 1.8 Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації, в якій містяться вимоги щодо установчих документи, документи на підтвердження відповідності пропозиції Технічній специфікації та інші документи,
1.8 Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у форматі PDF кошторисну документацію відповідно до Додатку 2 до тендерної документації:
– Підсумкова відомість ресурсів*.
– Пояснювальна записка до договірної ціни
– Договірна ціна (заповнену згідно з вимогами додатка 30 Настанови) .
– Проект календарного графіку виконання робіт.
Договірна ціна визначена динамічною, вартість коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт не включається.
*У підсумковій відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу** (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
**Матеріальний ресурс – це матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які необхідні для виконання поточного ремонту, що є предметом цієї закупівлі.
Усі назви торговельних виробників, марок чи моделей, які зазначені у додатку 1, мають розумітися та сприйматися Учасником як назва виробників, торговельної марки чи моделі або їх еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Еквівалентним матеріальним ресурсом для цієї тендерної документації є матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які мають такі самі (еквівалентні) або кращі технічні, експлуатаційні та якісні характеристики у порівнянні з передбаченими в тендерній документації.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати роботи, що є предметом закупівлі, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Відповідно до розділу V кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 замовник надає підсумкову відомість ресурсів та відомість обсягів робіт для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі:
Відомість обсягів робіт (надається окремим файлом Додаток №1.1)
Підсумкова відомість ресурсів (надається окремим файлом Додаток №1/2)
В електронній системі закупівель Замовник оприлюднив відповідні файли «ведомість обсягів робіт.rtf» та «ведомість ресурсів.xls».
Таким чином, Замовник визначив відомість обсягів робіт для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, "Обєкт - «Капітальний ремонт частини 12-го поверху для розміщення відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства ""Київська міська клінічна лікарня №12"", м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А»"), відповідно до якого витрати труда становлять:
№
Ч.ч. Найменування Одиниця
виміру Кількість
I. Витрати труда
1 Витрати труда робітників-будівельників люд.год 38516,8
2 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-
будівельниками розряд 3,3
3 Витрати труда робітників-монтажників люд.год 25948,32
4 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-
монтажниками розряд 3,5
5 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та
обслуговуванням машин люд.год 204,08
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням
та обслуговуванням машин розряд 4,2
7 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та
обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту и
будівельного сміття люд.год 133,12
8 Витрати труда пусконалагоджувального персоналу люд.год 4814,44
9 Витрати труда робітників, заробітна плата яких
враховується.в складі:
9.1 загальновиробничих витрат люд.год 7174,7
9.2 коштів на зведення та розбирання тимчасових будівель
і споруд люд.год -
коштів на виконання будівельних робіт:
9.3 у зимовий період люд.год -
9.4 у літній період люд.год -
люд.год 76791,46
розряд 3,8
Таким чином, загальна кошторисна трудомісткість відповідно до вимог тендерної документації становить 76791,46 люд.год.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" надано файл «35_ДЦ_ПВР_ТЕНДЕР.pdf», відповідно до якого витрати труда (загальна кошторисна трудомісткість) становлять всього 70371,43 люд.год.
№
Ч.ч. Найменування Одиниця
виміру Кількість
I. Витрати труда
1 Витрати труда робітників-будівельників люд.год 36417,38
2 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками розряд 3,3
3 Витрати труда робітників-монтажників люд.год 25948,32
4 Середній розряд робіт, що виконуються
робітниками-монтажниками розряд 3,5
5 Витрати труда робітників, зайнятих
керуванням та обслуговуванням машин люд.год 204,08
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих
керуванням та обслуговуванням машин розряд 4,2
7 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням
автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття люд.год 133,12
8 Витрати труда пусконалагоджувального
персоналу люд.год 4814,44
9 Витрати труда робітників, заробітна плата
яких враховується в складі:
9.1 загальновиробничих витрат люд.год 2854,09
9.2 коштів на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд люд.год -
коштів на виконання будівельних робіт:
9.3 у зимовий період люд.год -
9.4 у літній період люд.год -
Разом кошторисна трудомісткість люд.год 70371,43
Середній розряд робіт розряд 3,8
Крім того, у підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР", наявні й інші відмінності в розділі ІІ. Порівняльна таблиця відомості ресурсів, наданої Замовником у складі тендерної документації та наданої ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" у складі тендерної пропозиції з кількісним вираженням відхилень у значеннях приведено нижче:
Найменування Од.вим. Вимоги замовника Пропозиція учасника Різниця
Витрати труда робітників-будівельників люд.год 38516,8 36417,38 -2099,42
Витрати труда робітників, заробітна плата яких
враховується.в складі загальновиробничих витрат люд.год 7174,7 2854,09
-4320,61
Дрилі електричні
маш.год 1911,20723006 1895,03515922 -16,17207084
Перфоратори електричні
маш.год 1372,31371412
1284,60493232
-87,7087818
Пилосос промисловий
маш.год 57,7297332
54,291438 -3,4382952
Станок для різання керамічної плитки
маш.год 174,51721776
153,85956816
-20,6576496
Фен для зварювання поліетиленових листів
маш.год 127,841268
111,16632 -16,674948
Шуруповерти
маш.год 959,1098118
834,4266
-124,6832118
Витрати енергоносiїв машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат ( Бензин) кг
112,5003
97,8264
-14,6739
Витрати енергоносiїв машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат (Електроенергія) кВт-год
2366,8162
2275,6513
-91,1649
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР", а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР". Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Згідно з пунктом 1.8 Таблиці 2 Додатку №1 до Тендерної документації, в якій містяться вимоги щодо установчих документи, документи на підтвердження відповідності пропозиції Технічній специфікації та інші документи,
1.8 Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. У складі тендерної пропозиції учасники повинні надати у форматі PDF кошторисну документацію відповідно до Додатку 2 до тендерної документації:
– Підсумкова відомість ресурсів*.
– Пояснювальна записка до договірної ціни
– Договірна ціна (заповнену згідно з вимогами додатка 30 Настанови) .
– Проект календарного графіку виконання робіт.
Договірна ціна визначена динамічною, вартість коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт не включається.
*У підсумковій відомості ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу** (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
**Матеріальний ресурс – це матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які необхідні для виконання поточного ремонту, що є предметом цієї закупівлі.
Усі назви торговельних виробників, марок чи моделей, які зазначені у додатку 1, мають розумітися та сприйматися Учасником як назва виробників, торговельної марки чи моделі або їх еквівалент з еквівалентними або кращими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками.
Еквівалентним матеріальним ресурсом для цієї тендерної документації є матеріали, вироби та комплекти (устаткування, обладнання), які мають такі самі (еквівалентні) або кращі технічні, експлуатаційні та якісні характеристики у порівнянні з передбаченими в тендерній документації.
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати роботи, що є предметом закупівлі, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення та поточних цін на них. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до використання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями.
Відповідно до Додатку №2 до тендерної документації, Відповідно до розділу V кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 замовник надає підсумкову відомість ресурсів та відомість обсягів робіт для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі:
Відомість обсягів робіт (надається окремим файлом Додаток №1.1)
Підсумкова відомість ресурсів (надається окремим файлом Додаток №1/2)
В електронній системі закупівель Замовник оприлюднив відповідні файли «ведомість обсягів робіт.rtf» та «ведомість ресурсів.xls».
Таким чином, Замовник визначив відомість обсягів робіт для розрахунку ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, "Обєкт - «Капітальний ремонт частини 12-го поверху для розміщення відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства ""Київська міська клінічна лікарня №12"", м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А»"), відповідно до якого витрати труда становлять:
№
Ч.ч. Найменування Одиниця
виміру Кількість
I. Витрати труда
1 Витрати труда робітників-будівельників люд.год 38516,8
2 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-
будівельниками розряд 3,3
3 Витрати труда робітників-монтажників люд.год 25948,32
4 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-
монтажниками розряд 3,5
5 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та
обслуговуванням машин люд.год 204,08
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням
та обслуговуванням машин розряд 4,2
7 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та
обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту и
будівельного сміття люд.год 133,12
8 Витрати труда пусконалагоджувального персоналу люд.год 4814,44
9 Витрати труда робітників, заробітна плата яких
враховується.в складі:
9.1 загальновиробничих витрат люд.год 7174,7
9.2 коштів на зведення та розбирання тимчасових будівель
і споруд люд.год -
коштів на виконання будівельних робіт:
9.3 у зимовий період люд.год -
9.4 у літній період люд.год -
люд.год 76791,46
розряд 3,8
Таким чином, загальна кошторисна трудомісткість відповідно до вимог тендерної документації становить 76791,46 люд.год.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" надано файл «35_ДЦ_ПВР_ТЕНДЕР.pdf», відповідно до якого витрати труда (загальна кошторисна трудомісткість) становлять всього 70371,43 люд.год.
№
Ч.ч. Найменування Одиниця
виміру Кількість
I. Витрати труда
1 Витрати труда робітників-будівельників люд.год 36417,38
2 Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-будівельниками розряд 3,3
3 Витрати труда робітників-монтажників люд.год 25948,32
4 Середній розряд робіт, що виконуються
робітниками-монтажниками розряд 3,5
5 Витрати труда робітників, зайнятих
керуванням та обслуговуванням машин люд.год 204,08
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих
керуванням та обслуговуванням машин розряд 4,2
7 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням
автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття люд.год 133,12
8 Витрати труда пусконалагоджувального
персоналу люд.год 4814,44
9 Витрати труда робітників, заробітна плата
яких враховується в складі:
9.1 загальновиробничих витрат люд.год 2854,09
9.2 коштів на зведення та розбирання тимчасових будівель і споруд люд.год -
коштів на виконання будівельних робіт:
9.3 у зимовий період люд.год -
9.4 у літній період люд.год -
Разом кошторисна трудомісткість люд.год 70371,43
Середній розряд робіт розряд 3,8
Крім того, у підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР", наявні й інші відмінності в розділі ІІ. Порівняльна таблиця відомості ресурсів, наданої Замовником у складі тендерної документації та наданої ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" у складі тендерної пропозиції з кількісним вираженням відхилень у значеннях приведено нижче:
Найменування Од.вим. Вимоги замовника Пропозиція учасника Різниця
Витрати труда робітників-будівельників люд.год 38516,8 36417,38 -2099,42
Витрати труда робітників, заробітна плата яких
враховується.в складі загальновиробничих витрат люд.год 7174,7 2854,09
-4320,61
Дрилі електричні
маш.год 1911,20723006 1895,03515922 -16,17207084
Перфоратори електричні
маш.год 1372,31371412
1284,60493232
-87,7087818
Пилосос промисловий
маш.год 57,7297332
54,291438 -3,4382952
Станок для різання керамічної плитки
маш.год 174,51721776
153,85956816
-20,6576496
Фен для зварювання поліетиленових листів
маш.год 127,841268
111,16632 -16,674948
Шуруповерти
маш.год 959,1098118
834,4266
-124,6832118
Витрати енергоносiїв машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат ( Бензин) кг
112,5003
97,8264
-14,6739
Витрати енергоносiїв машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат (Електроенергія) кВт-год
2366,8162
2275,6513
-91,1649
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР", а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР". Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР" є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
Файл «35_ДЦ_ПВР_ТЕНДЕР.pdf»
-
Повʼязаний документ:
35_ДЦ_ПВР_ТЕНДЕР.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт частини 12-го поверху для розміщення відділення реабілітації Комунального некомерційного підприємства "Київська міська клінічна лікарня №12", м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, 4-А» (ЄЗС ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-31-010993-a. 3) Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.04.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СТАТУС ЛІДЕР".