• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виконання робіт з ремонту електродвигунів (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)

Виконання робіт з ремонту електродвигунів (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)

Завершена

42 064 041.65 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 210 325.00 UAH
Період оскарження: 31.03.2025 16:41 - 06.05.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ"

Номер: d1a94c7aa18544988a0861639f71bfe7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-31-010428-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ"
Вимога:
Доброго дня! В електронній системі публічних закупівель Prozorro було оголошено процедуру закупівлі № UA-2025-03-31-010428-a - “Виконання робіт з ремонту електродвигунів (код CPV 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). За результатами відкритих торгів, Протоколом розгляду тендерної пропозиції від «09» червня 2025 р. № 667 переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ-ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ», яке подало найнижчу цінову пропозицію, що була економічно обґрунтованою та відповідала технічним вимогам замовника та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. В електронній системі закупівель Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей, зокрема: «1) Відсутні розрахунки фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат. Надати документ згідно з п.9 ч.1 р. ІІІ тендерної документації / п.9 Додатку №9. 2) Відсутні розрахунки фактичного рівня адміністративних витрат…». На виконання цієї вимоги ТОВ-ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» 06.06.2025 р. подало відповідний файл (назва – «Розрахунок 1 та 3 блоків та админ 24.pdf»), що містив повні розрахунки І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат, а також адміністративних витрат. Слід зазначити, що вказані документи не є новими або такими, що змінюють суть тендерної пропозиції, а становлять уточнення/деталізацію інформації, що вже була вказана у складі первісної пропозиції. Зокрема, у файлі «Кошторости.pdf», поданому у складі пропозиції до 09.05.2025 р., вже відображено розрахункову частину вартості робіт, яка включає загальновиробничі витрати та адміністративні витрати. Надсилання документів на виконання вимоги замовника про усунення невідповідностей не вважається зміною суті тендерної пропозиції, якщо такі документи деталізують або підтверджують наявну в пропозиції інформацію. Таким чином, учасник повністю усунув невідповідності у встановлений строк, дотримавшись положень п.9 ч.1 р. III тендерної документації та вимог законодавства. ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" було подано скаргу до Антимонопольного комітету України про зобов’язання замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір. 23.06.2025 р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 9940 -р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги Товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" (код ЄДРПОУ: 25021316) від 13 червня 2025 р. № UA-2025-03-31-010428-a , Комісія постановила зобов’язати ТРИПІЛЬСЬКУ ТЕПЛОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ СТАНЦІЮ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ: 00131334) скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю - ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ: 23359123) переможцем за процедурою закупівлі — "Виконання робіт з ремонту електродвигунів (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-31-010428-a. Після виконання Замовником рішення Антимонопольного комітету України було проведено повторний розгляд пропозицій інших учасників закупівлі -Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦСЕРВІС» та Приватного підприємства «ЄВРОТЕКС», пропозиції яких у підсумку також було відхилено. Усе це зрештою призвело до визначення переможцем ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" із істотно вищою ціновою пропозицією. Таким чином, до моменту розгляду пропозиції скаржника, було відхилено трьох інших учасників, що викликає сумніви щодо прозорості та об’єктивності розгляду тендерних пропозицій загалом. Дії скаржника об’єктивно не можна вважати спрямованими на захист принципів відкритої конкуренції, оскільки за умовами скарги виграє саме учасник з найдорожчою пропозицією. В умовах воєнного стану, коли раціональне та максимально економне використання державного ресурсу має бути безумовним пріоритетом для усіх розпорядників бюджетних коштів, прийняття рішення про скасування перемоги учасника - ТОВ-ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» з найнижчою економічно обґрунтованою пропозицією та фактичне визначення переможцем учасника ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» із пропозицією, яка є приблизно на 10 млн грн. дорожчою, видається вкрай сумнівним з позиції захисту державних фінансових інтересів. Такий підхід породжує обґрунтовані сумніви щодо дотримання принципів прозорості та добросовісної конкуренції при проведенні процедури закупівлі. Визначення переможцем учасника з істотно вищою ціновою пропозицією створює ризики нераціонального використання бюджетних коштів. Крім того, обставини, за яких відбувалися перегляд та оцінка пропозицій, можуть свідчити про можливі порушення законодавства, у тому числі ознаки неправомірних дій окремих учасників процесу з метою недопущення добросовісної конкуренції. Виходячи з викладених фактів, зважаючи на особливу важливість економії бюджетних коштів в умовах воєнного стану, ПРОШУ: 1. Розглянути питання про скасування процедури закупівлі UA-2025-03-31-010428-a в цілому, оскільки під час її проведення були допущені істотні порушення, які призвели до втрати об’єктивності оцінки тендерних пропозицій. Такі дії суперечать принципам добросовісної конкуренції та ефективного використання бюджетних коштів, що унеможливлює подальше правомірне завершення процедури. 2. Вжити заходів для недопущення укладення договору за результатами процедури, яка викликає обґрунтовані сумніви у її добросовісності та економічній доцільності, адже її реалізація призведе до значно більшого фінансового навантаження на бюджет без належного обґрунтування.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Переможцю процедури закупівлі направлений лист щодо зниження вартості тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога на незаконне відхилення Учасника ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

Номер: 3ee903bd93754b1aafb98c83bc1effdb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-31-010428-a.c2
Назва: Вимога на незаконне відхилення Учасника ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
Вимога:
Доброго дня! Повідомляємо Вам, що підприємство ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 02.07.2025 о 14:53 завантажило файл з назвою "УкрСпецСервДекларація. Охорона праці. Тобто виконало всі вимоги щодо повідомлення про усунення недоліків п.1. Вимагаємо відмінити незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиціїї Учасника.
Вирішення: У Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл з назвою "УкрСпецСервДекларація. Охорона праці") відсутні роботи: - експлуатація вантажопідіймальних кранів; - газонебезпечні роботи та роботи у вибухонебезпечних та пожежонебезпечних зонах.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ»

Номер: cfcb17233bd3411b9844b539432d41c4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-31-010428-a.c1
Назва: Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ»
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-31-010428-a Узагальнена назва закупівлі: ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (далі – Процедура закупівлі) найменування Органу оскарження Антимонопольний комітет України (Комісія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03680 найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються ТРИПІЛЬСЬКА ТЕПЛОВА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЦЕНТРЕНЕРГО» (далі – Замовник) Код ЄДРПОУ: 00131334 Адреса: 08720, Україна , Київська обл., Українка. Електронна пошта: orlova@tptes.centrenergo.com Контактний телефон: +380457255462 ім'я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» (далі – ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ», Скаржник); Код ЄДРПОУ: 25021316 Адреса: 49038 , Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА БЕЛЕЛЮБСЬКОГО, будинок 14. Електронна пошта: marketing@epr.com.ua Контактний телефон: +380663693149 підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати ТРИПІЛЬСЬКОЮ ТЕПЛОВОЮ ЕЛЕКТРИЧНОЮ СТАНЦІЄЮ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЦЕНТРЕНЕРГО» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-31-010428-a. ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником. При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» (далі – ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ»). ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Фактичні обставини Протоколом розгляду тендерної пропозиції від «09» червня 2025 року № 667 переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог статті 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, з кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом (необхідний перелік документів відповідно до Додатку № 9 до Тендерної документації), зокрема: 8) інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: кошторис та/або калькуляція; 9) Вартість робіт по предмету закупівлі визначається на підставі кошторису з наданням: • Розрахунку фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.13 Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Розрахунку фактичного рівня адміністративних витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.17 та Додатку 26 «Настанови з визначення вартості будівництва» (в редакції наказу Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Довідки щодо фактичного рівня оплати перших п’яти днів непрацездатності за 2024 рік в разі включення зазначених витрат до кошторисної документації; 10) В разі виконання робіт з ремонту обладнання в заводських умовах вартість робіт може бути визначена на підставі калькуляції з наданням: • розшифровок статей витрат (заробітна плата, матеріали та запчастини, експлуатація механізмів тощо); • довідок щодо фактичного рівня загальновиробничих та адміністративних витрат (у відсотковому виразі до витрат на заробітну плату) за попередній звітний період. Розмір прибутку не повинен перевищувати граничний розмір, встановлений п.5.30 «Настанови з визначення вартості будівництва» (в редакції наказу Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281). Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: згідно з вимогами п.8 ч. 1 Розділу ІІІ цієї Тендерної документації. Вимоги до предмета закупівлі зазначені в Технічних вимогах (Додаток № 2 до Тендерної документації). Додаток 9 до тендерної документації містить перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, згідно з яким Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, з кваліфікованим/удосконаленим електронним підписом (необхідний перелік документів відповідно до Додатку № 9 до Тендерної документації), зокрема: 8) інформація та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: кошторис або калькуляція; 9) Вартість робіт по предмету закупівлі визначається на підставі кошторису з наданням: • Розрахунку фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.13 Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Розрахунку фактичного рівня адміністративних витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.17 та Додатку 26 «Настанови з визначення вартості будівництва» (в редакції наказу Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Довідки щодо фактичного рівня оплати перших п’яти днів непрацездатності за 2024 рік в разі включення зазначених витрат до кошторисної документації; 10) В разі виконання робіт з ремонту обладнання в заводських умовах вартість робіт може бути визначена на підставі калькуляції з наданням: • розшифровок статей витрат (заробітна плата, матеріали та запчастини, експлуатація механізмів тощо); • довідок щодо фактичного рівня загальновиробничих та адміністративних витрат (у відсотковому виразі до витрат на заробітну плату) за попередній звітний період. Розмір прибутку не повинен перевищувати граничний розмір, встановлений п.5.30 «Настанови з визначення вартості будівництва» (в редакції наказу Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281). Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про технічні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі технічну специфікацію з інформацією про найменування робіт, одиницю виміру та кількість. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації, вартість робіт по предмету закупівлі визначається на підставі кошторису з наданням: • Розрахунку фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.13 Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Розрахунку фактичного рівня адміністративних витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.17 та Додатку 26 «Настанови з визначення вартості будівництва» (в редакції наказу Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Довідки щодо фактичного рівня оплати перших п’яти днів непрацездатності за 2024 рік в разі включення зазначених витрат до кошторисної документації. 1.1. В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема: - розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами (файл "Кошторости.pdf"). Разом з тим, в складі тендерної пропозиції відсутні, зокрема: - розрахунок фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат за попередній звітний період 2024 року або 2023 року, який виконаний з урахуванням вимог п.5.13 Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281); - розрахунок фактичного рівня адміністративних витрат за попередній звітний період 2024 року або 2023 року, який виконаний з урахуванням вимог п.5.17 та Додатку 26 «Настанови з визначення вартості будівництва» (в редакції наказу Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281). Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей. Разом з тим, замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 06 червня 2025 15:41 до учасника, в якому, зокрема, містяться наступні вимоги: «…1) Відсутні Розрахунки фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат. Надати документ згідно з п.9 ч.1 р.ІІІ тендерної документації/п.9 Додатку № 9 до Тендерної документації. 2) Відсутні Розрахунки фактичного рівня адміністративних витрат. Надати документ згідно з п.9 ч.1 р.ІІІ тендерної документації/п.9 Додатку № 9 до Тендерної документації». На виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником завантажено 06 червня 2025 року, зокрема: - розрахунок показників І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат та розрахунок адміністративних витрат (файл «Разрохунок 1 та 3 блоків та админ 24.pdf»). Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з тим, звертаємо увагу Комісії, що враховуючи вимоги пункту 9 Додатку 9 до тендерної документації, розрахунки фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат та фактичного рівня адміністративних витрат є частиною кошторису, який відповідно до пункту 8 Додатку 9 до тендерної документації відноситься до інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Таким чином, зазначені Замовником документи у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Відповідно до пункту 31 Особливостей, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з пунктом 33 Особливостей, тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 09 травня 2025 року, аукціон відбувся – 12 травня 2025 року. Враховуючи наведене, зазначені вище документи (файл «Разрохунок 1 та 3 блоків та админ 24.pdf»), що надані після кінцевого строку подання тендерних пропозицій (06 червня 2025 року), не можуть вважатись такими, що надані у складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Разом з тим, наданий розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами (файл "Кошторости.pdf") у складі тендерної пропозиції учасника (поданий до кінцевого строку подання тендерних пропозицій) не містить, зокрема, розрахунків фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат та фактичного рівня адміністративних витрат, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей. 1.2. Згідно з пунктом 4 Додатку 2 до тендерної документації, вартість робіт по предмету закупівлі визначається на підставі кошторису з наданням: • Розрахунку фактичного рівня І та ІІІ блоків загальновиробничих витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.13 Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Розрахунку фактичного рівня адміністративних витрат за попередній звітний період 2024 року, який виконати з урахуванням вимог п.5.17 та Додатку 26 «Настанови з визначення вартості будівництва» (в редакції наказу Мінрегіону України від 01.11.2021р. №281) ( в разі відсутності звітних даних на момент складання кошторисної документації – за 2023 р.); • Довідки щодо фактичного рівня оплати перших п’яти днів непрацездатності за 2024 рік в разі включення зазначених витрат до кошторисної документації. Відповідно до пункту 4.1 Додатку 2 до тендерної документації, зведений кошторис (договірна ціна) повинен бути складений на підставі локальних кошторисів, які є додатками до нього. Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про технічні вимоги до предмету закупівлі, в тому числі технічну специфікацію з інформацією про найменування робіт, одиницю виміру та кількість, зокрема: № з/п Найменування робіт Одиниця виміру К-сть Роздiл 1. Ремонт електродвигунів 6 кВ типу СДСЗ-2000-100, 2000 кВт 100 об/хв . - 3 штуки 4 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Демонтаж секцій обмотки статора, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м при демонтажі секцій обмотки типу „моноліт", „слюдотерм" при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів], не врахованих в складі робіт 10секцій 97,2 6 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Підготовка статора до укладання, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів], не врахованих в складі робіт 10секцій 97,2 7 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Укладання секцій нової обмотки, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів], не врахованих в складі робіт 10секцій 97,2 8 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Складання схеми і паяння, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м 10секцій 97,2 13 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Заміна шнурових бандажів лобових частин обмотки электродвигунів, потужністю понад 1000 до 2000 кВт 10 шт 388,8 Матеріали Виконавця* 28 Дріт уст. РКГМ 50ммкв (або еквівалент) м 30,6 37 Кисень (або еквівалент), бал.=6,3м3 бал. 1,5 В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема: - розрахунок договірної ціни з локальними кошторисами, в тому числі локальний кошторис №02-01-01_1 №1 на 2 - ТЕ.Ремонт електродвигунів 6 кВ типу СДСЗ-2000-100, 2000 кВ т 100 об/хв . - 3 штуки Ремонт електродвигуна (файл "Кошторости.pdf", сторінки 3-18), який містить, зокрема, наступну інформацію: № п/п Найменування робіт і витрат, одиниця виміру Кількість 5 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Демонтаж секцій обмотки, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м [при ремонті обладнання, що перевищує повний назначений строк служби від 11 років і вище][ при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів; не врахованих в складі робіт][ при виконанні робіт, при яких робітник знаходиться на висоті 1,3 м і вище від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу][при проведенні роби в тісних і важкодоступних місцях;,' при виконанні ремонтних робіт і виготовленні обладнання [вузлів] заводським методом [в умовах виробничої бази ремонтного підприємства або на ремонтному заводі]] при демонтажі секцій обмотки типу .моноліт”, .слюдотерм" 10секцій 9,72 7 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Підготовка статора до укладання, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м [при виконанні робіт при яких робітник знаходиться на висоті 1,3 м і вище від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу] [при проведенні робіт в тісних і важкодоступних місцях][ при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів], не врахованих в складі робіт][при ремонті обладнання, що перевищує повний назначений строк служби від 11 років і вище] 10секцій 9,72 8 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Укладання секцій нової обмотки, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м [при виконанні робіт при яких робітник знаходиться на висоті 1,3 м і вище від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу] [при проведенні робіт в тісних і важкодоступних місцях][ при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів], не врахованих в складі робіт][при ремонті обладнання, що перевищує повний назначений строк служби від 11 років і вище] 10секцій 9,72 9 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Складання схеми і паяння, розгорнута довжина секції понад 1,5 до 2,0 м [при виконанні робіт при яких робітник знаходиться на висоті 1,3 м і вище від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу] [при проведенні робіт в тісних і важкодоступних місцях][ при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів], не врахованих в складі робіт][при ремонті обладнання, що перевищує повний назначений строк служби від 11 років і вище] 10секцій 9,72 14 Ремонт електродвигунів змінного струму потужністю понад 100 кВт. Заміна шнурових бандажів лобових частин обмотки электродвигунів, потужністю понад 1000 до 2000 кВт [при виконанні робіт при яких робітник знаходиться на висоті 1,3 м і вище від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу] [при проведенні робіт в тісних і важкодоступних місцях][ при проведенні ремонтних робіт з використанням переносних і тимчасово встановлених вантажопідіймальних машин [лебідок і талів], не врахованих в складі робіт][при ремонті обладнання, що перевищує повний назначений строк служби від 11 років і вище] 10 шт 38,88 Розділ 2. Матеріали для ромонта електродвигуна 6 кВ тилу СДСЗ- 2000-100, 2000 кВт 100 об/хв . - 3 штуки 29 Провод уст. РКГМ 50ммкв (або еквівалент) м 91,8 37 Кисень (або еквівалент), бал.=6,3м3 бал. 4,5 Враховуючи вищенаведене, найменування, які зазначені учасником в локальному кошторисі №02-01-01_1 №1, не відповідають найменуванням, які зазначені в позиціях 4, 6, 7, 8, 13 Розділу 1. Ремонт електродвигунів 6 кВ типу СДСЗ-2000-100, 2000 кВт 100 об/хв . - 3 штуки Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації. Крім того, кількість, яка зазначена учасником в локальному кошторисі №02-01-01_1 №1, не відповідає кількості, які зазначені в позиціях 4, 6, 7, 8, 13, 28, 37 Розділу 1 (наприклад, 9,72 замість 97,2 при однаковій одиниці виміру «10 секцій»). Також слід зазначити, що за позицією 3 локального кошторису №02-01-01_1 №1 зазначено найменування робіт, які не передбачені Роздiлом 1. Ремонт електродвигунів 6 кВ типу СДСЗ-2000-100, 2000 кВт 100 об/хв . - 3 штуки Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації: № п/п Найменування робіт і витрат, одиниця виміру Кількість 3 Вібронагалоджувальні роботи. Динамічне балансування [на верстаті] роторів електродвигунів і обертових механізмів Маса ротора помад 2,5 до 4 т при ремонті обладнання, що перевищує певний назначений строк служби від 11 років вище при проведенні робіт в тісних важкодоступних місцях ротор 3 Враховуючи наведене вище, тендерна пропозиція ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей. Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель. вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-31-010428-a. 3) Зобов’язати Замовника – ТРИПІЛЬСЬКУ ТЕПЛОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЦЕНТРЕНЕРГО» – скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ», яке прийняте протоколом розгляду тендерної пропозиції від «09» червня 2025 року № 667. Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо. Генеральний директор ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» Валерій ПАВЛОВСЬКИЙ
Дата розгляду скарги: 23.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2025 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.06.2025 16:52
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2025 09:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: 23.06.2025 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 9940-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" (код ЄДРПОУ: 25021316) від 13 червня 2025 № UA-2025-03-31-010428-a.c1, Комісія постановила зобов’язати ТРИПІЛЬСЬКУ ТЕПЛОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ СТАНЦІЮ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЦЕНТРЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ: 00131334) скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" (код ЄДРПОУ: 23359123) переможцем за процедурою закупівлі — "Виконання робіт з ремонту електродвигунів (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-31-010428-a. На підставі вищевикладеного необхідно відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості). Вирішено: 1. Скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" переможцем за процедурою закупівлі: Виконання робіт з ремонту електродвигунів (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). 2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ФІРМА "ДНІПРО-КОНТРАКТ" щодо закупівлі: Виконання робіт з ремонту електродвигунів (50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) згідно з пп.2 п.44 Особливостей. 3. Оприлюднити вищезазначену інформацію в електронній системі закупівель.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ", Скакун Олександр 380663693149 marketing@epr.com.ua https://epr.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 650d44caea2f41f4b1606cce8693d202
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» просить:

1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-03-31-010428-a.
3) Зобов’язати Замовника – ТРИПІЛЬСЬКУ ТЕПЛОВУ ЕЛЕКТРИЧНУ СТАНЦІЯ ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЦЕНТРЕНЕРГО» – скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ФІРМА «ДНІПРО-КОНТРАКТ», яке прийняте протоколом розгляду тендерної пропозиції від «09» червня 2025 року № 667.

Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір