-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів та початкових класів, що навчаються за новими методиками "Нова українська школа"
Торги не відбулися
753 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 2 843.50 UAH
мін. крок: 0.4% або 2 843.50 UAH
Період оскарження:
03.09.2018 12:34 - 14.09.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Невідповідність вимогам ТД
Номер:
04e5e0df52814202b427dba5fc70e6da
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000468-c.b3
Назва:
Невідповідність вимогам ТД
Вимога:
Скасувати рішення оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 254 від 01 жовтня 2018 року про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» та про намір укласти договір
Згідно рішення оформленого Протоколом засідання тендерного комітету № 254 від 01 жовтня 2018 року визначено переможцем закупівлі ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», повідомлено про намір укласти договір. Вважаємо таке рішення незаконним, так як тендерна пропозиція ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не відповідає умовам тендерної документації.
1. Згідно Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагалося надання інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності або відсутності антикорупційної програми юридичної особи та уповноваженого з антикорупційної програми, ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ прізвища, імені та по-батькові останнього.
ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» надало інформацію про наявність в нього уповноваженого з антикорупційної програми, але НЕ ЗАЗНАЧИЛО прізвища, імені та по-батькові останнього, чим порушило вимоги тендерної документації.
2. Згідно Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагалося надання інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що УЧАСНИК процедури закупівлі, не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі. Однак ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» надало інформацію про те, до ЛАПА ІРИНА ІЄРОФІЇВНА не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі. Однак Лапа Ірина Ієрофіївна не учасником процедури закупівлі. Учасником процедури закупівлі є ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ». Отже ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не надано інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що учасник процедури закупівлі, не є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі. Таким чином, пропозиція ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не відповідає умовам тендерної документації.
3. Згідно Додатку 3 до тендерної документації замовником вимагалося надання інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в наявності інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань». В разі відсутності в зазначеному реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) учасника, в інформації, що надається, зазначити підстави відсутності інформації, з посиланням на нормативно – правовий акт. Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкрито¬му реєстрі, а також для підтвердження роздруковує її. Відкритий реєстр – за посиланням httрs://usr.miniust.gov.ua/ua/freesearch (знаходиться на офіційному сайті Мін’юсту). Звертаємо увагу, що згідно з даними вказаного вище відкритого реєстру інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань» у ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» відсутня, ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не зазначено підстави відсутності інформації, з посиланням на нормативно – правовий акт, чим порушено вимоги тендерної документації.
4. Відповідно до тендерної документації «учасники повинні письмово гарантувати, що товари мають походження з території України та відповідно виготовлені або поставлені українським суб’єктом господарювання.». Такої письмової гарантії ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не надано.
5. Згідно тендерної документації необхідно надати на товар висновок державної санітарно-епідеміологічного експертизи. Звертаємо увагу, що висновок державної санітарно-епідеміологічного експертизи щодо ноутбука, який пропонується ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», дійсний до 05.08.2018 року. Тобто на момент надання є недійсним. Отже ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не дотримано вимоги тендерної документації щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічного експертизи на товар.
6. Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати документи, які свідчать про якість товарів (сертифікат якості, відповідності, декларації виробника на запропоновану продукцію, висновок санітарно-епідеміологічної служби, тощо), встановлені діючим законодавством (засвідчені власною печаткою або виробника), у разі неможливості надання документу, який посвідчує якість товару, що вимагається даною документацією, учасник повинен надати змістовне пояснення за підписом уповноваженої особи, із зазначенням причини не надання відповідного документу. ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» не надано жодних із перелічених вище документів на запропонований багатофункціональний пристрій (принтер-сканер-копір).
7. Інформація з відкритих джерел в мережі інтернет свідчить про те, що ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» надано недостовірні відомості щодо інтерактивної дошки. Так діагональ запропонованої інтерактивної дошки складає 78” (а не не менше 80” як вказано ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ») при розмірі робочої поверхні 1670х1175, що не відповідає вимогам Додатку 4 до тендерної документації про співвідношення сторін 4:3.
8. ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» всупереч вимогам тендерної документації не надано технічні умови на виробництво предмету закупівлі. Замість цього подано довідку, що містить недостовірну інформацію про те, що відповідні документи не потрібні для товарів, що виробляються за межами України. Звертаємо увагу, що згідно Наказу МОН № 537 від 17.06.2008 року (п.2.3, 2.4) для одержання грифа МОН або Свідоцтва необхідно надати серед іншого технічні умови. Отже враховуючи, що вимагалося обладнання для навчальних закладів, яке має проходити експертизу в наукових установах МОН задля виявлення його відповідності вимогам щодо безпечності, технічним стандартам та педагогічним вимогам, ненадання ТУ є порушенням вимог тендерної документації до предмету закупівлі.
За таких обставин, враховуючи кількість невідповідностей тендерній документації, які наявні в тендерній пропозиції ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ», вимагаємо скасувати рішення оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 254 від 01 жовтня 2018 року про визначення переможцем закупівлі ТОВ «КРЕО СІНЕРЖІ» та про намір укласти договір.
.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.10.2018 17:45
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення пропозиції, що має найнижчу ціну
Номер:
6c9874f603114f26b5f5f17aaa0321c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000468-c.b2
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції, що має найнижчу ціну
Вимога:
Скасувати рішення оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 247 від 24 вересня 2018 року про відхилення пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації
Згідно рішення оформленого Протоколом засідання тендерного комітету № 247 від 24 вересня 2018 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ». Вважаємо відхилення незаконним з наступних підстав.
Підставою відхилення пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ» вказана відсутність наданої учасником інформації про те, що учасник процедури закупівлі не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника (п.7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Однак згідно з абзацом 3 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Відповідне роз’яснення з цього приводу надано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 24.04.2017 року, де чітко вказано, що «тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасником виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону ЗА ВИНЯТКОМ ПУНКТІВ 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону».
За таки обставин відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ» через неподання інформації, вимога про надання якої є НЕЗАКОННОЮ, є абсолютно безпідставною та може свідчити про корупційні дії і зловживання при проведенні публічних закупівель.
Вимагаємо скасувати рішення оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 247 від 24 вересня 2018 року та визнати переможцем ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ», як учасника, який запропонував найнижчу ціну і пропозиція якого відповідає всім вимогам закону та законним положенням тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист.pdf 02.10.2018 11:11
- Во всю страницу.pdf 02.10.2018 14:58
Дата подачі:
02.10.2018 11:11
Вирішення:
Відповідь на звернення надано.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірна дискваліфікація учасника
Номер:
5b728d7444104909a8b3bc31ca5acf06
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-03-000468-c.c1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація учасника
Вимога:
Скасувати рішення оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 247 від 24 вересня 2018 року про відхилення пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно рішення оформленого Протоколом засідання тендерного комітету № 247 від 24 вересня 2018 року відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ». Вважаємо відхилення незаконним з наступних підстав.
Підставою відхилення пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ» вказана відсутність наданої учасником інформації про те, що учасник процедури закупівлі не є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника (п.7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Однак згідно з абзацом 3 ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Відповідне роз’яснення з цього приводу надано Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у листі від 24.04.2017 року, де чітко вказано, що «тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасником виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону ЗА ВИНЯТКОМ ПУНКТІВ 1 і 7 частини 1 статті 17 Закону».
За таки обставин відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ» через неподання інформації, вимога про надання якої є НЕЗАКОННОЮ, є абсолютно безпідставною та може свідчити про корупційні дії і зловживання при проведенні публічних закупівель.
Вимагаємо скасувати рішення оформлене Протоколом засідання тендерного комітету № 247 від 24 вересня 2018 року та визнати переможцем ТОВ «ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ», як учасника, який запропонував найнижчу ціну і пропозиція якого відповідає всім вимогам закону та законним положенням тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
Замовник
- Во всю страницу.pdf 02.10.2018 14:56
Дата подачі:
01.10.2018 23:15
Вирішення:
Відповідь на роз"яснення надано
Статус вимоги:
Не задоволено