-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
09120000-6 Газове паливо
Завершена
875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
Період оскарження:
31.03.2025 13:34 - 06.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
388c322e233a404d81a5a28cae7db935
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-31-005754-a.c2
Назва:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг_ЄДРПОУ_13.03.pdf 15.04.2025 17:52
- Ліцензія_газ.pdf 15.04.2025 17:52
- Про затвердження особливостей здійснення публічних закупів… - Постанова № 1178 від 12.10.2022 - d519975-20250401.pdf 15.04.2025 17:52
- протокол відхилення.pdf 15.04.2025 17:52
- ТД природний газ (1) наов редакція.docx 15.04.2025 17:52
- Повноваження Кудько О.О.PDF 15.04.2025 17:52
- скарга.docx 15.04.2025 17:52
- Статут та повноваження директорів.PDF 15.04.2025 17:52
- Документи ТП.zip 15.04.2025 17:52
- sign.p7s 15.04.2025 17:53
- Доповнення до скарги.docx 18.04.2025 11:06
- Знімок екрану.png 18.04.2025 11:06
- Доповнення до скарги.docx.p7s 18.04.2025 11:16
- рішення від 17.04.2025 № 6086.pdf 17.04.2025 17:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2025 № 6580.pdf 25.04.2025 13:33
- рішення від 24.04.2025 № 6580.pdf 29.04.2025 11:53
- Зіскановане_20250423.pdf 23.04.2025 10:04
- рішення №42 від 28.04.25 р..pdf 28.04.2025 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2025 19:06
Дата розгляду скарги:
24.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2025 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.04.2025 11:53
Дата виконання рішення Замовником:
01.05.2025 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №42 від 28.04.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7183ed14f9f7418ba87638f917c21484
Заголовок пункту скарги:
Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в статті 5 Закону, а також норми чинного законодавства, що регулюють здійснення публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Королівської селищної ради Закарпатської області від 10.04.2025 (далі - Протокол відхилення) було відхилено пропозицію ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» у процедурі Відкриті торги згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09120000-6 Газове паливо.
Протоколом відхилення вказано наступне: відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачене законодавством та яку замовник вважає за потрібне включити до тендерної документації, при цьому абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. __ Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено наступне - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також замовником вказано в Протоколі відхилення, що інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника здійснюється з урахуванням ч. 2 ст. 31 Закону.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону - Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» звернулось до замовника з вимогою для надання розʼяснень останнім щодо причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», адже Протокол відхилення не є конкретизованим та не містить чіткого посилання на вимогу та/або умову в тендерній документації, яка не була виконана ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», із зазначенням, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції.
На момент подання скарги відповідь на відповідну вимогу замовником надано не було.
З огляду на вищевказане, ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», задля дотримання строків на оскарження, визначених законом, звертається зі скаргою Антимонопольного комітету України для здійснення неупередженого розгляду відповідної скарги та прийняття законного рішення щодо правомірності та законності прийнятого рішення Замовником.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Скаржник наголошує на тому, що визначивши його тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною, Замовник мав можливість укласти договір про постачання природного газу за найнижчою ціною за 1 куб.м. за результатами проведення публічної закупівлі, економлячи при цьому бюджетні кошти, адже Замовник є бюджетною установою та фінансується відповідно.
Однак, замовник, неправомірно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» та оприлюднивши протокол, в якому чітко не вказується причина відхилення та не зазначається невідповідність тендерної пропозиції вимогам/умовам замовника, з чого вже можна зробити висновок про не використання можливості економії бюджетних коштів замовником навмисне.
Як вже зазначалось раніше, в Протоколі відхилення замовник зазначає підставу, передбачену абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, а саме, що тендерна пропозиція учасника не містить ІНШУ інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Проте, скаржник зазначає, що всі вимоги та умови, які вказані замовником в тендерній документації та які є чинними та актуальними відповідно до чинного законодавства, учасником виконані та надані відповідні документи.
Зокрема, наголошуємо на тому, що відповідно до абзацу 10 пункту 28 Постанови КМУ "Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.".
Також, відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Протоколом відхилення вказано наступне: відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачене законодавством та яку замовник вважає за потрібне включити до тендерної документації, при цьому абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. __ Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено наступне - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також замовником вказано в Протоколі відхилення, що інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника здійснюється з урахуванням ч. 2 ст. 31 Закону.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону - Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» звернулось до замовника з вимогою для надання розʼяснень останнім щодо причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», адже Протокол відхилення не є конкретизованим та не містить чіткого посилання на вимогу та/або умову в тендерній документації, яка не була виконана ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», із зазначенням, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції.
На момент подання скарги відповідь на відповідну вимогу замовником надано не було.
З огляду на вищевказане, ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», задля дотримання строків на оскарження, визначених законом, звертається зі скаргою Антимонопольного комітету України для здійснення неупередженого розгляду відповідної скарги та прийняття законного рішення щодо правомірності та законності прийнятого рішення Замовником.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження.
Скаржник наголошує на тому, що визначивши його тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною, Замовник мав можливість укласти договір про постачання природного газу за найнижчою ціною за 1 куб.м. за результатами проведення публічної закупівлі, економлячи при цьому бюджетні кошти, адже Замовник є бюджетною установою та фінансується відповідно.
Однак, замовник, неправомірно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» та оприлюднивши протокол, в якому чітко не вказується причина відхилення та не зазначається невідповідність тендерної пропозиції вимогам/умовам замовника, з чого вже можна зробити висновок про не використання можливості економії бюджетних коштів замовником навмисне.
Як вже зазначалось раніше, в Протоколі відхилення замовник зазначає підставу, передбачену абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, а саме, що тендерна пропозиція учасника не містить ІНШУ інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Проте, скаржник зазначає, що всі вимоги та умови, які вказані замовником в тендерній документації та які є чинними та актуальними відповідно до чинного законодавства, учасником виконані та надані відповідні документи.
Зокрема, наголошуємо на тому, що відповідно до абзацу 10 пункту 28 Постанови КМУ "Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.".
Також, відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: - підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей; - зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей; - визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей; - є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей; - є такою, строк дії якої закінчився; - є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; - не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Аналізуючи Протокол відхилення, можна зробити висновок, що невідповідність тендерної пропозиції не повʼязано з невідповідністю технічної специфікації (адже замовник не вказує це як підставу відхилення), а отже не могло б призвести до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а отже не могло б бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Підстави для відхилення тендерної пропозиції чітко передбачені Особливостями та Замовники мають діяти тільки відповідно до чинного законодавства, а також, чітко вказувати підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), відповідно до частини 2 статті 31 Закону. З вищезазначеного можна припустити, що замовник хотів укласти договір з конкретним учасником та, відповідно, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена неправомірно без належних на те підстав, задля визначення переможцем наступного учасника та укладення договору з ним. Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» Замовником було порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, закріплені в статті 5 Закону, а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та, зокрема, було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Враховуючи вищевказане, Замовник порушив чинне законодавство, права та інтереси Скаржника, неправомірно відхиливши тендерну пропозицію останнього.
Вимога
Є відповідь
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "СК ЛНГ ГРУП" умовам тендерної документації
Номер:
ccdbb76a032f400c9f257560c99ee6bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-31-005754-a.b1
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "СК ЛНГ ГРУП" умовам тендерної документації
Вимога:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу освіти, молоді, спорту, культури і туризму Королівської селищної ради Закарпатської області від 10.04.2025 (далі-Протокол відхилення) було відхилено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СК ЛНГ ГРУП» (далі – ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» у процедурі Відкриті торги згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09120000-6 Газове паливо. Протоколом відхилення вказано наступне: відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачене законодавством та яку замовник вважає за потрібне включити до тендерної документації, при цьому абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. __ Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону встановлено наступне - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також замовником вказано в Протоколі відхилення, що інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника здійснюється з урахуванням ч. 2 ст. 31 Закону.
Відповідно до частини 2 статті 31 Закону - Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
ТОВ «СК ЛНГ ГРУП» звертається до замовника для надання розʼяснень останнім щодо причини відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», адже Протокол відхилення не є конкретизованим та не містить чітке посилання на вимогу та/або умову в тендерній документації, яка не була виконана ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», із зазначенням, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції.
Отже, просимо замовника надати відповідь на дану вимогу та вказати чітке посилання на вимогу та/або умову в тендерній документації, яка не була виконана ТОВ «СК ЛНГ ГРУП», із зазначенням, у чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції протягом встановленого законом строку.
Пов'язані документи:
Учасник
- протокол відхилення.pdf 14.04.2025 11:49
Дата подачі:
14.04.2025 11:50
Вирішення:
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Якщо вимогами тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати заповнений зі своєї сторони проєкт договору про закупівлю, а у складі тендерної пропозиції учасника такий документ відсутній, то така тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Адже відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону тендерна пропозиція — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому наданий учасником лист у довільній формі, яким підтверджено згоду з проєктом договору про закупівлю в редакції, запропонованій замовником та гарантовано виконання умов, викладених у зазначеному проєкті договору про закупівлю, вважати таким, що замінив ненаданий проєкт договору про закупівлю, підстав немає. У вашому випадку відсутність заповненого проєкту договору про закупівлю в складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення. А тому замовник має привід для правомірного відхилення вашої тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Задоволено