-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція огорожі території Стрижавського дитячого будинку – інтернату за адресою: смт. Стрижавка, вул. Новосільська, 39, Вінницького району, Вінницької області
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція огорожі території Стрижавського дитячого будинку – інтернату за адресою: смт. Стрижавка, вул. Новосільська, 39, Вінницького району, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)
Торги не відбулися
1 950 628.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 753.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 753.14 UAH
Період оскарження:
14.09.2018 15:43 - 27.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне дискваліфікування учасника
Номер:
f28dae2e7603495e848df7f35a597960
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002542-c.c1
Назва:
Неправомірне дискваліфікування учасника
Вимога:
Замовник дискваліфікує учасника не правомірно, тому що причини відхилення учасника - не відповідають дійсності і не є не суттєвими. Продивівшись всі тендери цього Замовника ми побачили, що таким чином він постійно працює - відхиляє кого "потрібно". Вам в довідці про досвід робіт надали 3 договора, серед яких є і аналогічний договір. Надання додаткової інформації нее є приводом нас дискваліфікувати. Також надали і 3 позитивних відгука. Довідку про дотримання заходів із захисту довкілля подали в довільній формі, та зазначили перелік обов'язків субєкта господарювання у сфері захисту довкілля. Так що вибачте, що вона не відповідає вашим уявленням, але відповідає нормам закону.
А де економічна доцільність? Різниця в 526 383,655 грн. не має значення? Чи півмільйона не великі гроші для школи - інтернату? А цим вже займуться правоохоронні органи
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 08.10.2018 18:29
Дата подачі:
08.10.2018 18:29
Вирішення:
вимога учасника не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2018 18:21
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник! Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне: тендерний комітет при проведенні закупівель керується нормами чинного законодавства, зокрема ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»(далі – Закон).
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" було виявлено ряд невідповідностей вимогам тендерної документації, що вказані у протоколі відхилення.
Тендерною документацією була вимога, що учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічного договору щодо виконання робіт з будівництва, або капітального ремонту або реконструкції ОГОРОЖІ. Ви ж надаєте у складі тендерної пропозиції аналогічний договір з ТОВ «Гофропак» по предмету закупівлі «Капітальний ремонт адміністративного нежитлового приміщення в м.Вінниця по вул.Павлова,4» та аналогічний договір з Хижинецькою сільською радою по предмету закупівлі «Поточний ремонт дошкільного навчального закладу «Золотий ключик» по вл.І.Богуна,68 в с.Хижинці Вінницького району Вінницької області», які не є аналогічними стосовно предмету закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція огорожі території Стрижавського дитячого будинку – інтернату за адресою: смт. Стрижавка, вул. Новосільська, 39, Вінницького району, Вінницької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)», що спричинило застосування норм п.4 ч.1 ст.30 Закону. Звертаємо увагу, що замовником не було встановлено обмеження щодо кількості надання аналогічних договорів. Для підтвердження їх виконання вимогою тендерної документації було те, що учасник зобов’язаний надати до кожного аналогічного договору, що зазначений у довідці, позитивний відгук, що виконано учасником. Для подальшої участі у публічних закупівлях, рекомендуємо ознайомитися з поняттями п.17 та 22 ст.ч.1 ст.1 Закону.
До того ж, звертаємо увагу учасника, що згідно ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Також учасником не надана в повній мірі інформація щодо переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, у тому числі вказаних у пункті п.6.2 нормативно-правових актів, зокрема Закону України «Про відходи». Згідно п.5.7 ч.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «Неспроможність учасника надати у складі тендерної пропозиції документи, що визначені згідно цієї документації, а так само подання неповних документів, подання неповної інформації у складі тендерної пропозиції, буде віднесено на ризик учасника, та може тягнути за собою наслідки, що передбачені згідно ст. 30 Закону, окрім випадків, визначених Законом.»
Пункт 1.2 ч.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендерних пропозицій учасника. А саме: «Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, тощо». Отож, надання неповної інформації не є формальною (несуттєвою) помилкою, як про це зазначаєте Ви, шановний учасник, у своїй вимозі.
Окрім цього, звертаємо увагу учасника, що згідно ч.2 ст. 27, ч.1 ст.28 закону та ч.4 ст.28 спочатку проводиться аукціон, потім автоматично здійснюється оцінка тендерних пропозицій, а після цього замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Тому, автоматичне визначення електронною системою переможцем Вас по торгах - це не автоматичне рішення замовника, адже визначальним є правильність підготовки тендерної пропозиції.
ОТОЖ, під час участі у процедурах закупівлі рекомендуємо детальніше та уважніше ознайомлюватися з вимогами тендерної документації, з метою недопущення помилок при підготовці тендерної пропозиції в майбутньому.
Вимога
Є відповідь
Про не відповідність учасника кваліфікаційним вимогам
Номер:
2bfa279736ac4f63ab7867c0fece9c26
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002542-c.a3
Назва:
Про не відповідність учасника кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Тендерна пропозиція ТОВ "Торговий дім "Вінтранінвест" не відповідає кваліфікаційним критеріям
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від 09.10.2018.pdf 09.10.2018 13:30
Дата подачі:
09.10.2018 13:30
Вирішення:
вимога учасника відхилена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2018 14:07
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник!
Керуючись ст.11 до компетенції тендерного комітету належить організація та проведення процедур закупівель.
Основними функціями тендерного комітету є наступні:
• планування закупівлі, складання та затвердження річного плану закупівель;
• здійснення вибору процедури закупівлі;
• проведення процедури закупівель;
• забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
• забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
• забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
• здійснення інших дій, передбачених Законом.
Звертаємо вашу увагу, що законом передбачено, що «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з ВИМОГОЮ надати додаткову інформацію стосовно причини НЕВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» (ч.3 ст.30 Закону).
Отож, дозвольте тендерному комітету самостійно виконувати свої функції та не чинити вплив на ще не прийняті рішення замовником торгів.
Вимога
Є відповідь
про невідповідність учасника ТОВ "Інноваційні технології"
Номер:
066ea310731c446ca7881cd29ac68c6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-002542-c.c2
Назва:
про невідповідність учасника ТОВ "Інноваційні технології"
Вимога:
Розглянувши пропозицію ТОВ "Інноваційні технології" було виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 08.10.2018.pdf 09.10.2018 10:24
Дата подачі:
09.10.2018 10:24
Вирішення:
вимога учасника відхилена
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2018 14:06
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник!
Керуючись ст.11 до компетенції тендерного комітету належить організація та проведення процедур закупівель.
Основними функціями тендерного комітету є наступні:
• планування закупівлі, складання та затвердження річного плану закупівель;
• здійснення вибору процедури закупівлі;
• проведення процедури закупівель;
• забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
• забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
• забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
• здійснення інших дій, передбачених Законом.
Звертаємо вашу увагу, що законом передбачено, що «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з ВИМОГОЮ надати додаткову інформацію стосовно причини НЕВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель» (ч.3 ст.30 Закону).
Отож, дозвольте тендерному комітету самостійно виконувати свої функції та не чинити вплив на ще не прийняті рішення замовником торгів.