• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"

Торги не відбулися

36 663 919.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 100 000.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2018 17:02 - 10.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

вимога про усунення порушень

Номер: b144db5029e544c59b14a5ddcc031527
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-13-001673-b.b3
Назва: вимога про усунення порушень
Вимога:
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та керуючись Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб- порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «....У разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Запит на інформацію

Номер: c68913c584c64fb2999846aa22ca3ab1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-13-001673-b.c2
Назва: Запит на інформацію
Вимога:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради 10014, Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2 Запит щодо роз’яснення пунктів вимог конкурсного замовлення: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8» В електронній системі «Prozzoro» 13.08.2018 розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради послуг з: «Реконструкції приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир , площа Польова, 8». Вимоги до замовника та послуг, що передбачені в оголошенні Замовника містять в собі певні критерії, що потребують додаткового роз’яснення, в порядку положень ст. 19 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині обґрунтованості та необхідності надання учасниками тендеру певної інформації та документів в якості обов’язкових для участі у зазначеній процедурі. Прошу роз’яснити положення додатку 1 п. п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 вимоги. Так, незрозумілим вважаю положення додатку 1 п.п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 щодо витребування: 1. Листа-відгука на виконання договору, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції; 2. Довідка у формі таблиці, що містить про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів і т.д., із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази; 3. Подача завірених копій договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції. З урахуванням вищевикладеного та керуючись положенням ст. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити викладені доводи та інформувати про можливість їх заміни іншими даними, що можуть свідчати про належну кваліфікацію і досвід учасників тендерної процедури.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Запит за роз'ясненням

Номер: 0e460fb41ed64b2896a602d510e751d7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-13-001673-b.a1
Назва: Запит за роз'ясненням
Вимога:
Запит за роз'ясненням
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Відхилено