-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира повязана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі "Прозорий офіс" за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8"
Торги не відбулися
36 663 919.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 100 000.00 UAH
Період оскарження:
13.08.2018 17:02 - 10.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
вимога про усунення порушень
Номер:
b144db5029e544c59b14a5ddcc031527
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-13-001673-b.b3
Назва:
вимога про усунення порушень
Вимога:
З метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та керуючись Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб- порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» «....У разі якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.FR12.pdf 08.10.2018 10:21
- Розгляд вимоги.pdf 10.10.2018 16:15
Дата подачі:
08.10.2018 10:21
Вирішення:
Пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запит на інформацію
Номер:
c68913c584c64fb2999846aa22ca3ab1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-13-001673-b.c2
Назва:
Запит на інформацію
Вимога:
Управління капітального будівництва
Житомирської міської ради
10014, Житомирська обл., м. Житомир,
майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Запит
щодо роз’яснення пунктів вимог конкурсного замовлення: «Реконструкція приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир, площа Польова, 8»
В електронній системі «Prozzoro» 13.08.2018 розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі Управлінням капітального будівництва Житомирської міської ради послуг з: «Реконструкції приміщень адміністративної будівлі Корольовської районної ради м. Житомира пов’язана зі створенням і забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі «Прозорий офіс» за адресою: м. Житомир , площа Польова, 8».
Вимоги до замовника та послуг, що передбачені в оголошенні Замовника містять в собі певні критерії, що потребують додаткового роз’яснення, в порядку положень ст. 19 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та ст. 9 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині обґрунтованості та необхідності надання учасниками тендеру певної інформації та документів в якості обов’язкових для участі у зазначеній процедурі.
Прошу роз’яснити положення додатку 1 п. п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 вимоги.
Так, незрозумілим вважаю положення додатку 1 п.п. 1, 3 та додатку 3 п. 9 щодо витребування:
1. Листа-відгука на виконання договору, який повинен бути не більше тридцяти денної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції;
2. Довідка у формі таблиці, що містить про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів і т.д., із зазначенням: найменування машин, механізмів та устаткування, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази;
3. Подача завірених копій договорів оренди (лізингу) з актами приймання передачі із зазначенням вартості оренди маш-год кожного механізму на строк не менший дії виконання зобов’язань відповідно до поданої тендерної пропозиції.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись положенням ст. 6 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо роз’яснити викладені доводи та інформувати про можливість їх заміни іншими даними, що можуть свідчати про належну кваліфікацію і досвід учасників тендерної процедури.
Пов'язані документи:
Замовник
- Прозорий офіс.doc 05.09.2018 18:19
Дата подачі:
04.09.2018 07:19
Вирішення:
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Запит за роз'ясненням
Номер:
0e460fb41ed64b2896a602d510e751d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-13-001673-b.a1
Назва:
Запит за роз'ясненням
Вимога:
Запит за роз'ясненням
Пов'язані документи:
Замовник
- Прозорий офіс.doc 05.09.2018 18:12
Дата подачі:
04.09.2018 07:13
Вирішення:
Вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено