• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, (35812000-9 - Бойова уніформа –Рукавички тактичні Вид 1 відповідно до ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1)

Торги відмінено

12 402 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 62 010.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2025 20:38 - 03.04.2025 22:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: a95f933fce16445c95f386732caa0ef0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-30-000799-a.c2
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Наше підприємство є учасником спрощеної закупівлі за оголошенням №UA-2025-03-30-000799-a. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. За результатами вищевказаної закупівлі 17.04.2025 року Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», про що в протоколі розгляду пропозицій №99/378 ВІД 17.04.2025 року згідно з пунктом першим частини 13 статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», к таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Зокрема у протоколі зазначено «… Натомість Учасником ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» на підтвердження даної вимоги надано Висновок наукової санітарно – епідеміологічної експертизи на Рукавички (зокрема тактичні) без зазначення кольору (виду), що виготовлені за ДСТУ EN 388:2017 (EN 388:2016, IDT) «Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень». Даний документ не підтверджує відповідність предмета закупівлі саме ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною №1…». Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції нашого підприємства з вищевказаних підстав не відповідає оголошенню та чинному законодавству, а Замовником було застосовано дискримінаційний підхід та нерівне ставлення до учасників, з наступних підстав: Відповідно до п. 3 Оголошення Замовника Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно Додатку 2 до оголошення. Відповідно до Додатку №2 до Оголошення Замовника, визначено технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі. Жодного переліку документів, якими Учасник повинен підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам до предмета закупівлі Замовником не визначено! Натомість у Додатку №2 Замовником зазначено перелік документів, що надаються учасником в складі пропозиції, відповідно до п. 6 якого зазначено, що у складі своєї пропозиції Учасник надає - Документ, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані на виготовлення предмета або на предмет в цілому. Даний документ не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції, у зв’язку із наступним: Відповідно до ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1 Технічні та якісні характеристики викладені у п. 3.1. (3.1.1-3.1.9) технічної специфікації. У пункті 3.2. ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1 містяться вимоги безпеки, а не технічні та якісні характеристики. Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Замовник повинен був не відхиляти пропозицію ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», а розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, щодо документів наданих у складі пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», що Замовником не було зроблено, чим порушено права підприємства. Щодо позиції Замовника с приводу наданого ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» Висновку наукової санітарно – епідеміологічної експертизи на Рукавички (зокрема тактичні), то Учасник хоче зазначити наступне: - Відповідно до оголошення Замовника ним вимагається надання Документа, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані на виготовлення предмета або на предмет в цілому. Тобто Замовником не вимагалося подання у складі пропозиції Документа, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки, відповідно до п. 3.2. ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1, на сировину та матеріали, застосовані на виготовлення предмета або на предмет в цілому. Не ставилося у складі Оголошення і вимога про форму та зміст такого документ і необхідність посилання в ньому саме на ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1. Єдина вимога, що висувалася Замовником до даного документа є зазначення в ньому про дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані на виготовлення предмета або на предмет в цілому, що в повному обсязі міститься у документі наданому ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ». - Під час отримання Акту перевірки зразка-еталона у Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України (файл Д2.8 Акт №861_Рукавички тактичні, вид1) у складі пакету документів надається також Висновку наукової санітарно – епідеміологічної експертизи на матеріали чи сировину з яких виготовлено предмет або на предмет в цілому. З метою отримання Акту №861 від 15.05.2024 року, в складі документів ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», які подавалися Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України , на підтвердження відповідності зразка вимогам безпеки, було надано Висновок наукової санітарно – епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству №2024/04/291 від 31.01.2024 року, який завантажено у складі пропозиції Учасника (файл Д2.6 Висновок Рукавички) і який було прийнято Головному управлінні розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України, як належний документ! На підставі вищевикладеного просимо усунути з боку Замовника порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ». У разі незадоволення даної законної вимоги, підприємство буде змушене звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до суду в порядку ст. 282 КАСУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» повідомляємо наступне: Замовником в Додатку 2 Оголошення зі змінами від 02.04.2025 затвердженого рішенням уповноваженої особи протокол № 99/327 від 02.04.2025 року зазначено, що Учасник у складі цінової пропозиції подає документ, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані на виготовлення предмета або на предмет в цілому. Оскільки дана вимога не вказує на конкретний документ, учасник ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» надав Висновок наукової санітарно – епідеміологічної експертизи на Рукавички асортимент згідно з додатком у відповідності з ДСТУ EN 388:2017 Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень (EN 388:2016, IDT). Розглянувши вимогу Учасника і отримавши консультацію в Державній установі Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва національної академії медичних наук України Уповноважена особа прийшла висновку, відповідність наданого ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» документа технічним вимогам Замовника не лежить в площині компетенції Уповноваженої особи і для усунення розбіжностей Замовник мав для уточнення і виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під уточнення інформації мається на увазі вимога до Учасника надати Висновок наукової санітарно – епідеміологічної експертизи не на всю продукцію, а саме на предмет закупівлі Рукавички тактичні Вид 1 відповідно до ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1, що гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані для виготовлення предмета, або на предмет в цілому.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: 6f0adb35ae4b4fb1b15679c3e93f6cba
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-30-000799-a.a1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
На веб – порталі уповноваженого органу 30.03.2025 року ВІЙСЬКОВОЮ ЧАСТИНОЮ Т0710 (надалі - Замовник) було оприлюднено Оголошення № UA-2025-03-30-000799-a, про спрощену закупівлю “Код 35810000-5 – Індивідуальне обмундирування, (35812000-9 - Бойова уніформа –Рукавички тактичні Вид 1 відповідно до ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1)” ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» (надалі - Учасник) було подано свою пропозицію у спосіб та строки передбачені Замовником. 17.04.2025 року Замовником було оприлюднено Протокол розгляду цінових пропозицій № 99/478 від 17.04.2025 року (надалі - Протокол), відповідно до якого Замовником прийнято рішення, щодо відхилення пропозиції Учасника на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Учасник не згоден з даним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що підлягає скасуванню з наступних підстав: Відповідно до Додатку 2 Оголошення встановлені технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі. Відповідно до п. 6 Додатку № 2 Оголошення Замовника на підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам до предмету закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції - Документ, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані на виготовлення предмета або на предмет в цілому. Замовником відхилено пропозицію Учасника, так як Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству не містить посилання на ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1 та не вказано вид (колір) виробу, що пропонується. У складі пропозиції Учасником надано Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2024/04/291 від 31.01.2024 на Рукавички асортимент згідно з додатком до Висновку. У додатку до Висновка наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству зазначено перелік виробів, у тому числі Рукавички тактичні на які розповсюджується вказаний Висновок. Зазначені рукавички у переліку, у тому числі Рукавички тактичні – виготовлені у відповідності із ДСТУ EN 388:2017 (EN 388:2016, IDT) Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень. Технічною специфікацією Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1 “Рукавички тактичні” у розділі нормативні посилання вказано офіційні державні документи, у відповідності до яких виготовляються рукавички тактичні. Згідно вказаного переліку наявне посилання на ДСТУ EN 388:2017 (EN 388:2016, IDT) “Рукавички захисні для захисту від механічних ушкоджень”. Вищевказане ДСТУ також зазначено у наданому Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2024/04/291 від 31.01.2024. Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи – це документ, який підтверджує, що продукція відповідає всім необхідним санітарним вимогам та стандартам, що забезпечують безпеку здоров’я населення. Ці норми закладені в офіційних державних документах (ДСТУ, СанПін), а також в індивідуальних стандартах. Крім того, слід зауважити, що Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи не може підтверджувати колір виробу. Вимоги щодо кольору виробу та вимог ТС A01XJ.68845-254:2020 (01) зі зміною № 1 підтверджується документам, які вимагались вимогами Оголошення, а саме Протоколом № 64240.23 від 21.11.2023 випробувань Рукавичок тактичних, вид 1 та Актом № 861 від 15.05.2024 щодо перевірки зразка предмета речового майна, виготовленого відповідно до нормативно-технічної документації Міністерства оборони України, який виданий Головним управлінням розвитку матеріального забезпечення. Таким чином наданий Учасником Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству № 2024/04/291 від 31.01.2024 на Рукавички асортимент згідно з додатком до Висновку підтверджує вимоги Оголошення, щодо надання документу, який гарантує дотримання вимог з питань екологічної безпеки на сировину та матеріали, застосовані на виготовлення предмета або на предмет в цілому. У зв’язку із чим відхилення ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» з цієї підстави є протиправним. З аналізу вищевикладеного вбачається, що Замовником протиправно прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» та таке рішення підлягає скасуванню, як незаконне. В свою чергу при незадоволені даної законної вимоги та не скасуванні протиправного рішення, ТОВ «Харківський завод засобів індивідуального захисту» змушене буде захищати свої інтереси у судовому порядку та ініціювати притягнення до відповідальності уповноваженої особи Замовника за безпідставне відхилення, відповідно до ст. 164-14 КУпАП. На підставі вищевикладеного та керуючись чинним законодавством,- ПРОШУ: 1. Скасувати Рішення Уповноваженої особи військової частини Т0710, оформлене Протоколом № 99/478 від 17.04.2025 року, про відхилення пропозиції ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» за Оголошенням № UA-2025-03-30-000799-a, як такої, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. 2. Розглянути пропозицію ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ» відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішення уповноваженої особи (Протокол № 99/378 від 17.04.2025 розгляду цінових пропозицій) щодо відхилення учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ», ідентифікатор закупівлі: UA- 2025- 03- 30-000799-a – залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено