-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з благоустрою території, обрізання, омолодження, видалення сухостійних аварійних дерев, подрібнення гілля
Завершена
1 768 847.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 688.47 UAH
мін. крок: 1% або 17 688.47 UAH
Період оскарження:
29.03.2025 12:21 - 05.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Номер:
c119ba68dec64892b01bd87e5f43361e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-29-002303-a.a1
Назва:
Щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до протоколу уповноваженої особи від 16.04.2025 Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Чистякова Галина Миколаївна (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, поданою під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015-77340000-5 – Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з благоустрою території, обрізання, омолодження, видалення сухостійних аварійних дерев, подрібнення гілля) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника Вами відхилено тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Чистякової Галини Миколаївни, посилаючись на норми підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Фізична особа-підприємець Чистякова Галина Миколаївна не погоджується з даним рішенням вважає, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
1. Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей (в редакції від 09.07.2024) тендерна документація замовника повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформлюються ЯК ОКРЕМІ ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
2. Відповідно до пункту 44 Особливостей (в редакції від 09.07.2024) відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці 10 пункту 28 цих Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
ЗАЗНАЧЕНІ ПЕРЕЛІКИ ОФОРМЛЯЮТЬСЯ ЯК ОКРЕМІ ДОДАТКИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». ТОБТО ЗАКОНОДАВЕЦЬ ЗОБОВ'ЯЗАВ ЗАМОВНИКА ВИНЕСТИ ВИМОГИ (ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА / АБО ДОКУМЕНТІВ) ДО УЧАСНИКІВ В ОКРЕМИЙ ДОДАТОК ТА ВИМОГИ (ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА / АБО ДОКУМЕНТІВ) ДО ПЕРЕМОЖЦЯ ТЕЖ В ОКРЕМИЙ ДОДАТОК.
Таким чином, якщо якийсь із документів та/або інформації не передбачено окремим Додатком (перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) — відхилення щодо ненадання документа у складі пропозиції — не може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції. (Лист-роз'яснення МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ (Мінекономіки) № 3323-04/50395-06 від 15.07.2024.
Тендерна документація, яка складена з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей не може бути підставою для відхилення Учасника.
Якщо ж вимога не винесена в окремий додаток, (навіть якщо така вимога стосується технічних характеристик), то замовник не має права порушувати п. 28 та п. 44 Особливостей, відхиляючи пропозицію як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналогічною є позиція органу оскарження у своєму рішенні № 13920-р/пк-пз від 16.08.2024 закупівля UA-2024-07-19-009001-a .
Отже підсумовуючи вищевикладене звертаємось до Замовника з вимогою забезпечити рівне ставлення до всіх Учасників, дотримуватись ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей, адже тендерна документація, яка складена з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень Особливостей не може бути підставою для відхилення Учасника та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції.
Наголошуємо, що Відповідно до пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
В разі неналежного розгляду даної вимоги залишаємо за собою право звернутись до державної аудиторської служби та антимонопольного комітету за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Дніпро дерева.docx 18.04.2025 18:26
Дата подачі:
18.04.2025 18:26
Вирішення:
Дякуємо за звернення! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації ( у тому числі вірність її оформлення та складання) можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
Необхідно зазначити, що замовник не має права порушувати приписи підпункту 2 пункту 44 Особливостей, де зазначено що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Разом з цим, Ви маєте право подати скаргу до органу оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено