• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механічні запасні частини для транспортних засобів

згідно коду CPV за ДК 021:2015 ДК 021:2015: 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Механічні запасні частини для транспортних засобів) код 34324000-4 Колеса, частини та приладдя до них (Амортизатори (на передню вісь); Кульова опора нижня; Кульова опора верхня; Амортизатори (на передню вісь); Амортизатори (на задню вісь); Втулки стабілізатора передні; Втулки стабілізатора задні; Стійки стабілізатора; Кульова опора нижня; Комплект щеплення; Амортизатори універсальні (на задню вісь); Амортизатор кабіни в зборі; Масляні амортизатори/стійка (на передню вісь); Амортизатори (на задню вісь); Амортизатори універсальні (на задню вісь); 34322000-0 Гальма та частини гальм (Колодки гальмівні (на передню вісь); Колодки гальмівні (на задню вісь); Гальмівні колодки (на передню вісь); Повітророзподільник гальмівної системи; Камера гальмівна; Важіль гальмівний (2 шт.лівих, 2 шт.правих); Гальмівний барабан (на задню вісь); 34322200-2 Дискові гальма (Диск гальмівний (на передню вісь); Диск гальмівний (на задню вісь); Диски гальмівні передні; Диски гальмівні задні); 34327000-5 Керма, кермові колонки та кермові механізми (Рульовий наконечник передній правий; Рульовий наконечник передній лівий; Рульова тяга; Накінечник тяги рульовий (правий) М30*1.5*120; Накінечник тяги рульовий (лівий) М30*1.5*120); 34322100-1 Гальмівне обладнання (Шланг гальмівний L=605; Кран гальмівний зворотньої дії); 34320000-6 - Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (Хрестовина валу карданного; Привід гнучкий L=2590 мм; Розширювальний бачок; Опірний підшипник); 34326100-9 Муфти зчеплення та супутні деталі (Пневмогідропідсилювач; Зчеплення в комплекті (диск, вижимний підшипник, корзина); 34325100-2 Глушники (Глушник (задня частина), відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами), та згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».

Завершена

268 433.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 342.17 UAH
Період оскарження: 28.03.2025 18:21 - 03.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення про визначення перможця

Номер: 26240d6162c94f80ac5a32857eb5b814
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-28-013221-a.c1
Назва: Скасування рішення про визначення перможця
Вимога:
Шановний замовнику! В своїй пропозиції учасник ТОВ «Автошини-прозоро» в позиції 22 як альтернативу для комплекта зчеплення арт. «600016900» виробництва FAG (SCHAEFFLER GROUP) запропонував «001228620» MAPA (Makina Parcalan endustri a.s.). Однак слід зазначити, що до складу комплекту згідно технічних вимог замовника мають входити маховик, диск зчеплення, корзина, вижимний підшипник, сальник та два комплекти болтів — кріплення маховика та кріплення корзини зчеплення. Проте до складу комплекту зчеплення згідно пропозиції учасника входять маховик, диск зчеплення, корзина, вижимний підшипник. Сальник та два комплекти болтів — кріплення маховика та кріплення корзини зчеплення — ВІДСУТНІ (див. Рис. 2). Таким чином, пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам замовника та підлягає відхиленню. Вимогаємо скасувати рішення про визначення перможця та дискваліфікувати пропозицію даного учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На Ваше звернення від 09.04.2025 р. повідомляємо наступне: Відповідно п. 1 Розділу 1 тендерної документації, тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно п. 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно умов Додатку 2 до тендерної документації у місцях, де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Відповідно п. 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Оскільки підтвердженням того, що ТОВ «Автошини-прозоро» в позиції 22, як альтернативу для комплекта зчеплення арт. «600016900» виробництва FAG (SCHAEFFLER GROUP) запропонував «001228620» MAPA (Makina Parcalan endustri a.s.), який не є еквівалентом необхідної запасної частини, є лише твердження учасника ПП «ТРАК ПАРТС», який в свою чергу не посилається на жодні технічні, якісні, нормативні або інші документи та не зазначає до яких саме організацій може звернутись Замовник для перевірки зазначеної у зверненні інформації, Замовник не може прийняти до уваги таке твердження. Слід наголосити, що Замовник проводить процедуру закупівлі з чітким дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно п. 46 особливостей, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації. Оскільки пропозиція ПП «ТРАК ПАРТС» не розглядалась, а відповідно і не була відхилена, то згідно п.55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Відміна рішення уповноваженої особи про визнання учасника процедури відкритих торгів переможцем процедури закупівлі передбачено лише у разі відмови учасника-переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю або на підставі рішення органу оскарження. Також відповідно ч. 24. ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» право на оскарження не обмежує права суб’єкта оскарження на звернення до суду без попереднього звернення до органу оскарження.
Статус вимоги: Відхилено