-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення - укриття (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель)
Торги не відбулися
85 420 177.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 427 100.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 427 100.89 UAH
Період оскарження:
28.03.2025 17:34 - 18.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
977de77d2a8140098ccf0590efeb8c6f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-28-012771-a.b2
Назва:
Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2025-03-28-012771-a.docx 14.07.2025 10:16
- СКАРГА UA-2025-03-28-012771-a.pdf 14.07.2025 10:16
- sign.p7s 14.07.2025 10:16
- рішення від 16.07.2025 № 11124.pdf 16.07.2025 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2025 № 11516.pdf 24.07.2025 16:01
- рішення від 23.07.2025 № 11516.pdf 28.07.2025 11:43
- Пояснення по суті Скарги БСР.docx 18.07.2025 17:41
- Пояснення по суті Скарги БСР_compressed.pdf 18.07.2025 17:46
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця Електромережбуд7.docx 06.08.2025 12:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.07.2025 10:46
Дата розгляду скарги:
23.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.07.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.07.2025 11:43
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2025 12:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 08.07.2025 року №ВТО-137 про визначення ТОВ "Електромережбуд-7" переможцем процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5dab177f44ba4c4e8f22d9540ef61c73
Заголовок пункту скарги:
1.Щодо невідповідності ресурсів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1 та п. 2 Розділу «Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника» Додатку 1 тендерної документації вимагається:
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни;
3. договірна ціна не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі і означає загальну вартість робіт з капітального ремонту об’єкта, які Учасник пропонує надати за договором. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує надати на підставі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (Додаток 2), з урахуванням проекту договору про закупівлю (Додаток 3) та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими в договірній ціні;
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
Цінова пропопизія учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.
Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі:
- договірну ціну (Додаток 30 до Настанови),
- пояснювальну записку,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2).
Учасник також повинен надати в тендерній пропозиції аналіз ринку цін на основні матеріали.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови № 281 та технічного завдання.
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281.
…
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих ринкових цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
У Додатку № 2 до тендерної документації також міститься Відомість обсягів робіт (перелік робіт) та Підсумкова відомість ресурсів (перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування для виконання робіт).
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Підсумкову відомість ресурсів, який містить перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування.
Наданий документ містить показники, відмінні від технічного завдання.
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів технічного завдання вказано:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
147 Ацетилен розчинений тех-нічний, марка А т 0,0009376
153 Болти із шестигранною голов-кою оцинковані, діаметр різьби 12-[14] мм т 0,016463
156 Гвинти з напівкруглою голов-кою, довжина 50 мм т 0,0163654
163 Цвяхи дротяні оцинковані для
азбестоцементної покрівлі 4,5х120 мм т 0,002014
165 Цвяхи будівельні з конічною головкою 4,0х100 мм т 0,1039613
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі пропозиції Переможця (як у форматі .PDF, засвідченому підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, так і у форматі .XLSX):
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
147 Ацетилен розчинений тех-нічний, марка А т 0,000938
153 Болти із шестигранною голов-кою оцинковані, діаметр різьби 12-[14] мм т 0,01646
156 Гвинти з напівкруглою голов-кою, довжина 50 мм т 0,01637
163 Цвяхи дротяні оцинковані для
азбестоцементної покрівлі 4,5х120 мм т 0,00201
165 Цвяхи будівельні з конічною головкою 4,0х100 мм т 0,10396
Надані у складі пропозиції документи не відповідають вимогам до переліку та обсягів будівельних матеріалів технічного завдання тендерної документації, які розміщені в технічному завданні закупівлі – Додатку 2 до тендерної документації. Зазначені невідповідності не підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни;
3. договірна ціна не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі і означає загальну вартість робіт з капітального ремонту об’єкта, які Учасник пропонує надати за договором. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує надати на підставі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (Додаток 2), з урахуванням проекту договору про закупівлю (Додаток 3) та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими в договірній ціні;
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
Цінова пропопизія учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.
Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі:
- договірну ціну (Додаток 30 до Настанови),
- пояснювальну записку,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2).
Учасник також повинен надати в тендерній пропозиції аналіз ринку цін на основні матеріали.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови № 281 та технічного завдання.
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281.
…
Ціна тендерної пропозиції, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих ринкових цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці.
У Додатку № 2 до тендерної документації також міститься Відомість обсягів робіт (перелік робіт) та Підсумкова відомість ресурсів (перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування для виконання робіт).
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Підсумкову відомість ресурсів, який містить перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування.
Наданий документ містить показники, відмінні від технічного завдання.
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів технічного завдання вказано:
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
147 Ацетилен розчинений тех-нічний, марка А т 0,0009376
153 Болти із шестигранною голов-кою оцинковані, діаметр різьби 12-[14] мм т 0,016463
156 Гвинти з напівкруглою голов-кою, довжина 50 мм т 0,0163654
163 Цвяхи дротяні оцинковані для
азбестоцементної покрівлі 4,5х120 мм т 0,002014
165 Цвяхи будівельні з конічною головкою 4,0х100 мм т 0,1039613
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі пропозиції Переможця (як у форматі .PDF, засвідченому підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, так і у форматі .XLSX):
№ Ч.ч. Найменування Одиниця виміру Кількість
147 Ацетилен розчинений тех-нічний, марка А т 0,000938
153 Болти із шестигранною голов-кою оцинковані, діаметр різьби 12-[14] мм т 0,01646
156 Гвинти з напівкруглою голов-кою, довжина 50 мм т 0,01637
163 Цвяхи дротяні оцинковані для
азбестоцементної покрівлі 4,5х120 мм т 0,00201
165 Цвяхи будівельні з конічною головкою 4,0х100 мм т 0,10396
Надані у складі пропозиції документи не відповідають вимогам до переліку та обсягів будівельних матеріалів технічного завдання тендерної документації, які розміщені в технічному завданні закупівлі – Додатку 2 до тендерної документації. Зазначені невідповідності не підтверджують відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Електромережбуд-7».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e1e8c2a27e294c7286ad37d713772d91
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо документу Пояснювальна записка
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1 та п. 2 Розділу «Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника» Додатку 1 тендерної документації вимагається:
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни;
3. договірна ціна не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі і означає загальну вартість робіт з капітального ремонту об’єкта, які Учасник пропонує надати за договором. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує надати на підставі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (Додаток 2), з урахуванням проекту договору про закупівлю (Додаток 3) та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими в договірній ціні;
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
Цінова пропопизія учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.
Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі:
- договірну ціну (Додаток 30 до Настанови),
- пояснювальну записку,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2).
Учасник також повинен надати в тендерній пропозиції аналіз ринку цін на основні матеріали.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови № 281 та технічного завдання.
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281.
Приймання-передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.
Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Роботи повинні виконуватись у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі будівництва повинна відповідати вимогам до відповідних діючих норм і стандартів.
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених цією технічною специфікацією. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат; податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Договірна ціна, де зазначено:
13. Податок на додану вартість 12 978,38180 тис. грн.;
15. Податок на додану вартість на придбання та доставку устаткування на будову 1182,84140 тис.грн.
Сумарно податок на додану вартість складає: 12978,38180 + 1182,84140 = 14161,22320 тис. грн.
- Пояснювальна записка, де в останньому рядку зазначено: Податок на додану вартість 14161,223 тис. грн.
Таким чином, в пропозиції Переможця надано пояснювальну записку, яка містить недостовірну інформацію (показники), що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а саме рівень податку на додану вартість, що не узгоджується з наданими розрахунками. Учасник визначив ціни на роботи, які пропонує виконати за договором про закупівлю без чіткого урахування податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, що не відповідає вимогам технічного завдання, пункту 3 Розділу «Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:» Додатку 1 до тендерної документації, а також вимог абзацу 5 п. 5.1. Настанови.
2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок договірної ціни;
3. договірна ціна не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі і означає загальну вартість робіт з капітального ремонту об’єкта, які Учасник пропонує надати за договором. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує надати на підставі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Технічне завдання) (Додаток 2), з урахуванням проекту договору про закупівлю (Додаток 3) та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Не врахована Учасником вартість окремих робіт не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими в договірній ціні;
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
Цінова пропопизія учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.
Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі:
- договірну ціну (Додаток 30 до Настанови),
- пояснювальну записку,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2).
Учасник також повинен надати в тендерній пропозиції аналіз ринку цін на основні матеріали.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови № 281 та технічного завдання.
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281.
Приймання-передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.
Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Роботи повинні виконуватись у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі будівництва повинна відповідати вимогам до відповідних діючих норм і стандартів.
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених цією технічною специфікацією. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат; податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Договірна ціна, де зазначено:
13. Податок на додану вартість 12 978,38180 тис. грн.;
15. Податок на додану вартість на придбання та доставку устаткування на будову 1182,84140 тис.грн.
Сумарно податок на додану вартість складає: 12978,38180 + 1182,84140 = 14161,22320 тис. грн.
- Пояснювальна записка, де в останньому рядку зазначено: Податок на додану вартість 14161,223 тис. грн.
Таким чином, в пропозиції Переможця надано пояснювальну записку, яка містить недостовірну інформацію (показники), що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, а саме рівень податку на додану вартість, що не узгоджується з наданими розрахунками. Учасник визначив ціни на роботи, які пропонує виконати за договором про закупівлю без чіткого урахування податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, що не відповідає вимогам технічного завдання, пункту 3 Розділу «Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника:» Додатку 1 до тендерної документації, а також вимог абзацу 5 п. 5.1. Настанови.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Електромережбуд-7».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
5fbb37409f964e5b9ef7689a57004efc
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо ресурсу «електроенергія»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації вимагається:
Цінова пропопизія учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.
Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі:
- договірну ціну (Додаток 30 до Настанови),
- пояснювальну записку,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2).
Учасник також повинен надати в тендерній пропозиції аналіз ринку цін на основні матеріали.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови № 281 та технічного завдання.
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281.
Приймання-передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.
Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Роботи повинні виконуватись у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі будівництва повинна відповідати вимогам до відповідних діючих норм і стандартів.
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених цією технічною специфікацією. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат; податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
У Додатку № 2 до тендерної документації також міститься Відомість обсягів робіт (перелік робіт) та Підсумкова відомість ресурсів (перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування для виконання робіт).
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів технічного завдання вказано:
П. 852. Електроенергія - 112,46 кВт-год.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Підсумкову відомість ресурсів, який містить перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування, а також поточні ціни матеріальних ресурсів, прийнятих станом на 31.03.2025 р., де зазначено:
П. 852. Електроенергія - 112,46 кВт-год., поточна ціна за одиницю 5,754 грн., відпускна ціна – 5,754 грн.
в тому числі витрати замовника - 112,46 кВт-год., поточна ціна за одиницю 5,754 грн., відпускна ціна – 5,754 грн.
- Аналіз ринку цін на основні матеріали (дата формування 11.04.2025 р.), де зазначено:
П. 751 Електроенергія (Україна): Відпускна ціна матеріалів в пропозиції, грн. без ПДВ: 5,754;
Середня ринкова ціна матеріалів в пропозиції, грн. без ПДВ: 5,89.
Отже, Переможцем встановлено, що електроенергія – це витрати Замовника. При цьому тендерна документація не містить вимоги чи інформації щодо того, що Замовник окремо компенсує витрати на електроенергію під час виконання робіт підрядником за власний кошт, що не узгоджується з технічним завданням. Ні технічним завданням, ні проектом договору, ні іншими умовами тендерної документації не передбачено, що Учасник (Підрядник) може покладати витрати на Замовника за використану Учасником (Підрядником) електроенергію під час виконання робіт згідно технічного завдання.
Також, відповідно до публічно оприлюдненої інформації згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей Скаржником встановлено, що Замовник здійснює закупівлю електроенергії відповідно до договору № 1 від 15.01.2025 р. з ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО» (посилання на публічно оприлюднену інформацію: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-18-022251-a).
Відповідно до Додаткової угоди № 1 до даного договору встановлено, що з 05.03.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – лютий) за формулою, та становить 7,96597 грн. з ПДВ, що складає 6,6383 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 2 до даного договору встановлено, що з 07.04.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – березень) за формулою, та становить 7,28406 грн. з ПДВ, що складає 6,07005 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 3 до даного договору встановлено, що з 07.05.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – квітень) за формулою, та становить 6,248916 грн. з ПДВ, що складає 5,20743 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 4 до даного договору встановлено, що з 07.05.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – травень) за формулою, та становить 6,2814 грн. з ПДВ, що складає 5,2345 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 6 до даного договору встановлено, що ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – червень) за формулою, та становить 6,455052 грн. з ПДВ, що складає 5,37921 грн. без ПДВ.
Отже, Скаржник при поданні пропозиції спотворив вартість електроенергії, яку він встановив як витрати Замовника, що призведе до нецільового використання бюджетних коштів та до необхідності компенсації Замовником зайвої вартості електроенергії під час виконання підрядних робіт.
Визначивши під час розрахунку договірної ціни вартість електроенергії вищу, ніж вартість закупівлі електроенергії Замовником, Переможець здійснює діяльність з регулювання вартості електроенергії, що відноситься виключно до повноважень НКРЕКП.
Також визначена Переможцем середньоринкова ціна на електроенергію в розмірі 5,754 грн. без ПДВ, не узгоджується з реальною середньоринковою ціною на електроенергію. Відповідно до даних АТ «Оператор ринку» (посилання https://www.oree.com.ua/) станом на дату формування довідки «Аналіз ринку цін на основні матеріали» Переможця середня ціна РДН ОЕС України складає 5 044,52 грн/МВт.год., тобто 5,04452 грн/квт.год. Таким чином пропозиція Переможця містить недостовірну інформацію, яка є суттєвою для визначення переможця закупівлі, а Переможець бере на себе повноваження НКРЕКП чи АТ «Оператор ринку», які йому не належать.
Врахувавши вартість електроенергії в розмірі, що не узгоджується з реальною вартістю електроенергії для Замовника, Переможець не розрахував ціну тендерної пропозиції, за яку згоден виконати замовлення, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих ринкових цін на них, що не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації (технічного завдання).
Надавши інформацію про середньоринкову ціну вартості ресурсу «електроенергія», яка не узгоджується з реальною середньоринковою ціною даного ресурсу, Переможець надав недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Врахувавши електроенергію, яку буде використовувати Переможець під час виконання робіт, як витрати Замовника, Переможець порушив вимоги технічного завдання, яким не було передбачено, що дані витрати покладаються на Замовника.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
П
Цінова пропопизія учасника процедури закупівлі (договірна ціна) повинна бути розрахована з врахуванням положень пункту 5.1., 5.2. та п. 5.10 розділу V Настанови № 281.
Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.8.5.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі (проштамповані та підписані сертифікованим кошторисником), у форматі Word/Excel та imd-файлі:
- договірну ціну (Додаток 30 до Настанови),
- пояснювальну записку,
- локальний кошторис,
- підсумкова відомість ресурсів,
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- проєкт календарного графіку виконання робіт (складений відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009 р. №2).
Учасник також повинен надати в тендерній пропозиції аналіз ринку цін на основні матеріали.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови № 281 та технічного завдання.
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281.
Приймання-передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Передача виконаних робіт (об’єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи (№ КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» з обов’язковим попереднім оформленням виконавчої технічної документації, актів на закриття прихованих робіт, виконавчих схем, тощо.
Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації об’єкта будівництва протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва. (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції).
Роботи повинні виконуватись у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі будівництва повинна відповідати вимогам до відповідних діючих норм і стандартів.
Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених цією технічною специфікацією. Учасник визначає ціни на роботи, які він пропонує виконати за договором про закупівлю з урахуванням усіх своїх витрат; податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
У Додатку № 2 до тендерної документації також міститься Відомість обсягів робіт (перелік робіт) та Підсумкова відомість ресурсів (перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування для виконання робіт).
Відповідно до Підсумкової відомості ресурсів технічного завдання вказано:
П. 852. Електроенергія - 112,46 кВт-год.
У складі пропозиції Переможця серед іншого надано:
- Підсумкову відомість ресурсів, який містить перелік та обсяги будівельних матеріалів та устаткування, а також поточні ціни матеріальних ресурсів, прийнятих станом на 31.03.2025 р., де зазначено:
П. 852. Електроенергія - 112,46 кВт-год., поточна ціна за одиницю 5,754 грн., відпускна ціна – 5,754 грн.
в тому числі витрати замовника - 112,46 кВт-год., поточна ціна за одиницю 5,754 грн., відпускна ціна – 5,754 грн.
- Аналіз ринку цін на основні матеріали (дата формування 11.04.2025 р.), де зазначено:
П. 751 Електроенергія (Україна): Відпускна ціна матеріалів в пропозиції, грн. без ПДВ: 5,754;
Середня ринкова ціна матеріалів в пропозиції, грн. без ПДВ: 5,89.
Отже, Переможцем встановлено, що електроенергія – це витрати Замовника. При цьому тендерна документація не містить вимоги чи інформації щодо того, що Замовник окремо компенсує витрати на електроенергію під час виконання робіт підрядником за власний кошт, що не узгоджується з технічним завданням. Ні технічним завданням, ні проектом договору, ні іншими умовами тендерної документації не передбачено, що Учасник (Підрядник) може покладати витрати на Замовника за використану Учасником (Підрядником) електроенергію під час виконання робіт згідно технічного завдання.
Також, відповідно до публічно оприлюдненої інформації згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостей Скаржником встановлено, що Замовник здійснює закупівлю електроенергії відповідно до договору № 1 від 15.01.2025 р. з ТОВ «ЖИТОМИРЕНЕРГО» (посилання на публічно оприлюднену інформацію: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-18-022251-a).
Відповідно до Додаткової угоди № 1 до даного договору встановлено, що з 05.03.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – лютий) за формулою, та становить 7,96597 грн. з ПДВ, що складає 6,6383 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 2 до даного договору встановлено, що з 07.04.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – березень) за формулою, та становить 7,28406 грн. з ПДВ, що складає 6,07005 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 3 до даного договору встановлено, що з 07.05.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – квітень) за формулою, та становить 6,248916 грн. з ПДВ, що складає 5,20743 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 4 до даного договору встановлено, що з 07.05.2025 р. ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – травень) за формулою, та становить 6,2814 грн. з ПДВ, що складає 5,2345 грн. без ПДВ.
Відповідно до Додаткової угоди № 6 до даного договору встановлено, що ціна за 1 кВт*год електричної енергії (Ц) розраховується за підсумками розрахункового періоду (місяця – червень) за формулою, та становить 6,455052 грн. з ПДВ, що складає 5,37921 грн. без ПДВ.
Отже, Скаржник при поданні пропозиції спотворив вартість електроенергії, яку він встановив як витрати Замовника, що призведе до нецільового використання бюджетних коштів та до необхідності компенсації Замовником зайвої вартості електроенергії під час виконання підрядних робіт.
Визначивши під час розрахунку договірної ціни вартість електроенергії вищу, ніж вартість закупівлі електроенергії Замовником, Переможець здійснює діяльність з регулювання вартості електроенергії, що відноситься виключно до повноважень НКРЕКП.
Також визначена Переможцем середньоринкова ціна на електроенергію в розмірі 5,754 грн. без ПДВ, не узгоджується з реальною середньоринковою ціною на електроенергію. Відповідно до даних АТ «Оператор ринку» (посилання https://www.oree.com.ua/) станом на дату формування довідки «Аналіз ринку цін на основні матеріали» Переможця середня ціна РДН ОЕС України складає 5 044,52 грн/МВт.год., тобто 5,04452 грн/квт.год. Таким чином пропозиція Переможця містить недостовірну інформацію, яка є суттєвою для визначення переможця закупівлі, а Переможець бере на себе повноваження НКРЕКП чи АТ «Оператор ринку», які йому не належать.
Врахувавши вартість електроенергії в розмірі, що не узгоджується з реальною вартістю електроенергії для Замовника, Переможець не розрахував ціну тендерної пропозиції, за яку згоден виконати замовлення, виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення робіт по об`єкту замовлення та діючих ринкових цін на них, що не відповідає вимогам Додатку 2 тендерної документації (технічного завдання).
Надавши інформацію про середньоринкову ціну вартості ресурсу «електроенергія», яка не узгоджується з реальною середньоринковою ціною даного ресурсу, Переможець надав недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Врахувавши електроенергію, яку буде використовувати Переможець під час виконання робіт, як витрати Замовника, Переможець порушив вимоги технічного завдання, яким не було передбачено, що дані витрати покладаються на Замовника.
Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та повинна бути відхилена.
П
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «Електромережбуд-7».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
8a26a760df674940b71058dae094ad04
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-28-012771-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
ПРОСИМО:
Прийняти дану скаргу до розгляду.
Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a.
Зобов’язати Борщагівську сільську раду Бучанського району Київської області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у закупівлі по предмету «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 23.05.2025 15:04
- Скарга 23.05.2025 15:04
- Скарга 23.05.2025 15:04
- Додаток 23.05.2025 15:04
- sign.p7s 23.05.2025 15:06
- рішення від 27.05.2025 № 8378.pdf 27.05.2025 15:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.05.2025 № 8925.pdf 05.06.2025 11:30
- рішення від 04.06.2025 № 8925.pdf 06.06.2025 16:15
- Заперечення.docx 29.05.2025 20:14
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця.docx 10.06.2025 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.05.2025 15:21
Дата розгляду скарги:
04.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.05.2025 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.06.2025 16:16
Дата виконання рішення Замовником:
10.06.2025 17:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 19.05.2025 року №ВТО-72
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
27965849babd48d58e6b5c33ae48082c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ПРОСИМО:
Прийняти дану скаргу до розгляду.
Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a.
Зобов’язати Борщагівську сільську раду Бучанського району Київської області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у закупівлі по предмету «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a.
Прийняти дану скаргу до розгляду.
Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a.
Зобов’язати Борщагівську сільську раду Бучанського району Київської області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у закупівлі по предмету «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: Прийняти дану скаргу до розгляду. Встановити наявність порушень, допущених Замовником – Борщагівською сільською радою Бучанського району Київської області під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a. Зобов’язати Борщагівську сільську раду Бучанського району Київської області скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП» у закупівлі по предмету «Будівництво спортивного комплексу в селі Петропавлівська Борщагівка по вул. Шкільній Бучанського району Київської області з влаштуванням споруди подвійного призначення – укриття» (код ДК 021:2015 – 45210000-2 Будівництво будівель), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-28-012771-a.