• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги машин та механізмів (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередачі, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») ЛОТ 1 – Послуги техніки ЛОТ 2 – Послуги техніки ЛОТ 3 - Послуги техніки

Завершена

9 160 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 746.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2025 15:32 - 04.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 4638a044ab674c8f99637b8caf56360d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-28-010154-a.a1
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вашим рішенням про відхилення нашої пропозиції відповідно до протоколу №09-ВО від 09.04.2025р., так як прийняте рішення є необґрунтованим та неправомірним з наступних підстав: Ваше прийняте рішення ґрунтується на підставі того, що нами в складі пропозиції на підтвердження вимоги відповідно до п. 1.2 Додатку 3 тендерної документації надано Довідку про наявність техніки № 06/04-1-25 від 06.04.2025, де вказано наявність Асфальтоукладача VOLVO P4820D № 25341АІ, Асфальтоукладач BOMAG BF300P № 67177АА. Також на підтвердження наданої інформації надано свідоцтва про реєстрацію машин. А вимогами тендерної документації передбачено 3 одиниці техніки, але нами в складі пропозиції надано 2 одиниці техніки. Постає питання, а з чого Ви вирішили, що нами запропоновано саме 2 одиниці асфальтоукладальників? Довідка про наявність техніки № 06/04-1-25 від 06.04.2025 не містить інформації щодо кількості одиниць техніки (відсутній відповідний стовбчик чи строка або вимір в кількості штук чи одиниць). Може ми Вам запропонували 2 одиниці асфальтоукладальника VOLVO P4820D або другий асфальтоукладач який не має державного номеру , тому що не підпадає під обов’язкову реєстрацію, але ж при цьому забули вказати державний номер другої одиниці та помилково не завантажили до нього свідоцтво про реєстрацію або інформацію про документи на другий асфальтоукладальник? У якості підтвердження в кількості запропонованої техніки, нами у складі пропозиція був наданий файл «Лист-згода Додаток 3 ШЕУ Подільське ЛОТ 1» в якому гарантується саме надання 3 одиниць асфальтоукладальників. Відповідно до п.43 Особливостей : Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Отже , так як виявленні Вами невідповідності по наявності асфальтоукладальників стосується КІЛЬКОСТІ а не технічних та якісних характеристик , то Ви повинні були висунути вимогу для виправлення таких невідповідностей, надавши нам 24 години на їх виправлення, так як їх виправлення не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. На підставі вищенаведених фактів, вважаємо, що прийняте Вами рішення є необґрунтованим та неправомірним . Вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та надати нам 24 години на виправлення невідповідностей згідно п.43 Особливостей. По даному питанню є багато рішень АМКУ, де комісія підтверджує право учасника на отримання 24 годин для виправлення таких невідповідностей. У разі ігнорування нашої вимоги , чи надання необґрунтованої відповіді , ми будемо вимушені звернутись в АМКУ з відповідною скаргою для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КП ШЕУ Подільського району (далі - Замовник) розглянуло вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" (ЄДРПОУ 36051023) (далі - Учасник) від 09.04.2025 року щодо рішення про відхилення пропозиції Учасника та повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі», тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація щодо Закупівлі розроблена з дотриманням усіх вимог, установлених в статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. При розробленні цієї тендерної документації розглянуто питання стосовно строків проведення процедури закупівлі, переліку кваліфікаційних критеріїв, вимог щодо забезпечення тендерної пропозиції, строку дії тендерної пропозиції, методики оцінки пропозицій, проєкту договору про закупівлю, технічних вимог до предмета закупівлі, та інших положень з урахуванням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до п. 1.1.1 та п. 1.1..2 розділу 2 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати Скановану довідку про наявність парку машин та механізмів, необхідних для забезпечення виконання технічного завдання та надання вказаних послуг, що є предметом даної закупівлі (До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі). Додатком 3 тендерної документації (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ІНШІ УМОВИ) передбачено перелік та кількість машин необхідних для надання Послуги машин та механізмів (Код за ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередачі, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») Лот 1 – Послуги техніки. Вимогами п. 1.2 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати 1.2.1. Асфальтоукладальник - з шириною укладки від 2,5 м до 5 м – 2 одиниці (із системою нівелювання). - з шириною укладки від 1,8 м до 3,6 м – 1 одиниця. В складі пропозиції Учасник на підтвердження вищезазначених вимог надав Довідку про наявність техніки № 06/04-1-25 від 06.04.2025, де вказав наявність Асфальтоукладача VOLVO P4820D № 25341АІ, Асфальтоукладач BOMAG BF300P № 67177АА. На підтвердження наданої інформації надано свідоцтва про реєстрацію машин. Згідно. п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Вимогами тендерної документації передбачено 3 одиниці техніки, Учасником в складі пропозиції надано 2 одиниці техніки. Кількість одиниць техніки в даній закупці є прямим предметом закупівлі, тобто не можуть бути усунуті при виправленні. Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність дій Замовника і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Учасника, викладені у Вимозі.
Статус вимоги: Відхилено