• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з експертного обстеження (контролю технічного стану) трубопроводів облаштованих засобами катодного захисту для НГВУ «Чернігівнафтогаз», ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань

Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).

Завершена

9 400 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 94 000.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2025 15:24 - 10.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2025-03-28-010050-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 09.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/91-ВЯ/3

Номер: d8d4d1c052134d3eba6676f268fe59db
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-28-010050-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2025-03-28-010050-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 09.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/91-ВЯ/3
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2025 12:24
Дата виконання рішення Замовником: 03.06.2025 09:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. На виконання рішення Органу оскарження № 8310-р/пк-пз від 26.05.2025 скасувати протокольне рішення № 01/01/13/10/01/01/97-ВЯ/3 від 09.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» за процедурою закупівлі «Послуги з експертного обстеження (контролю технічного стану) трубопроводів облаштованих засобами катодного захисту для НГВУ «Чернігівнафтогаз», ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань». 2. Оприлюднити інформацію в електронній системі закупівель про скасування протокольного рішення № 01/01/13/10/01/01/97-ВЯ/3 від 09.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» за процедурою закупівлі «Послуги з експертного обстеження (контролю технічного стану) трубопроводів облаштованих засобами катодного захисту для НГВУ «Чернігівнафтогаз», ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань» у вигляді цього протокольного рішення.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці", Колісніченко Сергій Васильович 380509695277 zhetc.tender@ukr.net http://www.etc.zt.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 503a409a832a43e08759e8aa0894876c
Заголовок пункту скарги: Неправомірне, надумане та необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Товариством з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2025-03-28-010050-a. За результатами аукціону, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 07.05.2025 Замовником зареєстровано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. В термін до 08.05.2025, 14:31:58, ТОВ «Житомирський ЕТЦ» необхідно виконати вимогу Замовника наступного змісту: «1. Учасник, на виконання вимог пп.2.2 п.2 Додатку 1 до ТД не надав посвідчення керівника робіт з електрохімічного захисту про присвоєння не нижче ІV групи до 1000В з електробезпеки на Кузьміна Андрія Васильовича та не надав посвідчення фахівців з електрохімічного захисту про присвоєння не нижче ІІІ групи до 1000В з електробезпеки на Соколовського Романа Володимировича, Гапонова Сергія Анатолійовича, Грищенко Світлани Анатоліївни, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.2.2 п.2 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає діюче посвідчення керівника робіт з електрохімічного захисту про присвоєння не нижче ІV групи до 1000В з електробезпеки - 1-а особа та надати діюче посвідчення фахівців з електрохімічного захисту про присвоєння не нижче ІІІ групи до 1000В з електробезпеки- не менше 3-х осіб. 2. Учасник, на виконання вимог пп.3.1 п.3 Додатку 1 до ТД надав Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не містить інформацію про наявність – адгезиметра (згідно методу відриву Додаток Е ДСТУ 4219-2003) стрічкових покриттів (покриттів зі стрічок) – 1 одиниця, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.3.1 п.3 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: Довідку, складена згідно Таблиці №2, про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (машини, механізми, обладнання, тощо), необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази для надання послуг: - трасопошукове обладнання для пошуку підземних комунікацій – не менше 2-х одиниць; - мегомметр (вимірювач електричного опору) – не менше 2-х одиниць; - кліщі вимірювальні для електричних величин – не менше 2-х одиниць; - апарат рентгенівський промисловий – 1 одиниця; - набір для візуально-оптичного контролю (лупа вимірювальна 4х; лупа вимірювальна 10х; штангенциркуль з глибиноміром; мікрометр; універсальний шаблон зварювальника УШС-3; вимірювачі радіусів; лінійка вимірювальна; рулетка вимірювальна; набір щупів пелюсткових щілинних) – не менше 2-х комплектів; - товщиномір металу ультразвуковий – не менше 2-х одиниць; - дефектоскоп металів ультразвуковий – не менше 2-х одиниць; - комплект для проведення кольорової дефектоскопії – не менше 2-х комплектів; - твердомір для вимірювання твердості металу – не менше 2-х одиниць; - товщиномір захисного покриття – не менше 2-х одиниць; - вольтметр/мультиметр з вхідним опором не менше 10 МОм для вимірювання потенціалу «труба – земля» – не менше 2-х одиниць; - переривач струму ПС 80 або еквівалент не менше - 8 одиниць; - вольтметр реєструючий "ПРИМА-2000Б" або еквівалент з вхідним опором не менше 10 МОм - не менше 2-х одиниць; - універсальний реєстратор "ПРИМА-2005 М" або еквівалент з вхідним опором не менше 10 МОм – не менше 2-х одиниць; - вимірювач опору заземлення з комплектом електродів (не менше 4-х електродів в комплекті) - не менше 2-х одиниць; - трасошукач з функцією пошуку пошкодження ізоляційного покриття трубопроводів методами затухання струму та методом градієнту потенціалу одночасно - 1 одиниця; - генератор для трасошукача потужністю не менше 25 Вт - не менше 1 одиниць - адгезиметр (згідно методу відриву Додаток Е ДСТУ 4219-2003) покриттів на основі синтетичних (поліуретанових та епоксидних) смол – 1 одиниця; - адгезиметр (згідно методу відриву Додаток Е ДСТУ 4219-2003) стрічкових покриттів (покриттів зі стрічок) – 1 одиниця; - адгезиметр (згідно методу зсуву Додаток Е ДСТУ 4219-2003) покриттів на основі мастики (мастикових матеріалів) – 1 одиниця; - дефектоскоп іскровий – 1 одиниця. 3. Учасник, на виконання вимог пп.3.3 п.3 Додатку 1 до ТД не надав підтверджуючі документи (паспорт та/або інструкція з експлуатації тощо) та копії свідоцтв на метрологічну повірку або свідоцтв про калібрування на: Адгезиметр для контролю адгезії захисних покриттів зі стрічкових матеріалів (адгезиметр типу АП-1 або аналогічний) відповідно Додатку Е ДСТУ 4219-2003, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.3.3 п.3 Додатку 1 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає На підтвердження призначення адгезиметрів щодо методів контролю адгезії захисних покриттів надати підтверджуючий документ (паспорт та/або інструкція з експлуатації тощо) та копії свідоцтв на метрологічну повірку або свідоцтв про калібрування зазначених приладів в Довідці згідно п.3.1 на: - Адгезиметр для контролю адгезії захисних покриттів на основі епоксидних та поліуретанових смол відповідно Рисунку Е.З Додатку Е ДСТУ 4219-2003; - Адгезиметр для контролю адгезії захисних покриттів зі стрічкових матеріалів (адгезиметр типу АП-1 або аналогічний) відповідно Додатку Е ДСТУ 4219-2003; - Адгезиметр для контролю адгезії захисних покриттів на основі мастикових матеріалів відповідно Рисунку Е.1 Додатку Е ДСТУ 4219-2003. 4. Учасник, на виконання вимог пп.3.3 п.3 Додатку 1 до ТД надав паспорт на «Адгезиметр ИА-1» який викладений не українською мовою, що не відповідає встановленим вимогам п.1.1 Додатку 4 до ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в п.1.1 Додатку 4 до ТД тендерна пропозиція, інформація та усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.».
На виконання вимог Замовника у встановлений строк Учасником до автоматизованої системи ProZorro 08.05.2025 завантажено наступні документи: - «Адгезиметр ИА 1 - паспорт_2-укр.pdf»; - «Адгезиметр СМ-1М-калібрування.pdf»; - «Адгезиметр СМ-1М-накладна.pdf»; - «Адгезиметр СМ-1М-паспорт.pdf»; - «Писаренко-Посвідчення-нафтогазодобича.pdf»; - «Протокол перевірки знань.PDF»; -« Довідка МТБ2.pdf»; - «Про усунення невідповідностей.pdf»; «Сриншот з відповіддю Замовника.pdf».

Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 09.05.2025 Замовником зареєстровано протокольне рішення від 09.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/91-ВЯ/3, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до абзацу 5 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто учасник закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: «Учасник протягом встановленого строку не виправив виявлені Замовником невідповідності, які були зазначені в повідомленні, а саме: не надав у складі тендерної пропозиції посвідчення керівника робіт з електрохімічного захисту про присвоєння не нижче IV групи до 1000В з електробезпеки на Кузьміна Андрія Васильовича та не надав посвідчення фахівців з електрохімічного захисту про присвоєння не нижче ІІІ групи до 1000В з електробезпеки на Соколовського Романа Володимировича, Гапонова Сергія Анатолійовича, Грищенко Світлани Анатоліївни». При цьому, зауважимо, Замовником взагалі проігноровано зміст файлу «Про усунення невідповідностей.pdf», за яким у повній мірі описано, що затребувані посвідчення вже завантажені в складі тендерної пропозиції.

У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими Наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 №4, передбачено, що працівнику, який пройшов перевірку знань Правил, видається посвідчення встановленої додатком 2 до цих Правил форми, яке він зобов'язаний мати при собі під час роботи. Посвідчення про перевірку знань працівника є документом, який засвідчує право визначеної особи (працівника) на самостійну роботу в електроустановках. Посвідчення про перевірку знань видається працівникові комісією з перевірки знань підприємства, організації після перевірки знань і є дійсним тільки після внесення відповідних записів.
У відповідності до файлу «Про усунення невідповідностей.pdf», який завантажено на виконання повідомлення про усунення невідповідностей та належним чином не вивчений Замовником, зазначено, що в складі тендерної пропозиції вже завантажено посвідчення Кузьміна Андрія Васильовича про присвоєння йому V групи з електробезпеки до і понад 1000 В; посвідчення Соколовського Романа Володимировича про присвоєння йому IV групи з електробезпеки до і понад 1000 В; посвідчення Соколовського Романа Володимировича про присвоєння йому IV групи з електробезпеки до і понад 1000 В; посвідчення Гапонова Сергія Анатолійовича про присвоєння йому IV групи з електробезпеки до і понад 1000 В; посвідчення Грищенко Світлани Анатоліївни про присвоєння їй V групи з електробезпеки до і понад 1000 В. Згідно наданої довідки про наявність працівників, чітко зазначено, що Кузьмін Андрій Васильович працює в ТОВ «Житомирський ЕТЦ» будучи на посаді експерта технічного з промислової безпеки, виконує функції Керівника робіт з електрохімічного захисту. Аналогічно Соколовський Р.В., Гапонов С.А. та Грищенко С.А., будучи експертами технічними з промислової безпеки, виконують функції Фахівця з електрохімічного захисту. Маючи посвідчення про отримання відповідної групи з електробезпеки, кожен із значених працівників має право здійснювати роботи в електроустановках до і понад 1000В, незалежно від виконання своїх функцій при цьому не створюючи зайвого формалізму, що жодним чином не може вплинути на вже отримане право проведення відповідних робіт в електроустановках.
Окрім того, звертаємо увагу органу оскарження на те, що Замовником у своїй тендерній документації та всупереч пункту 3 абзацу 3 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ні в тендерній документації, ні в оскаржуваному протокольному рішенні від 09.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/91-ВЯ/3 так і не вказано, в чому саме полягає невідповідність наданих посвідчень, відповідно до якого нормативно-правового акту вказані працівники Учасника повинні мати будь-які інші підтвердження присвоєння відповідних груп до і понад 1000В з електробезпеки.

Отже, вимоги, що містяться у повідомленні про усунення невідповідностей від 07.05.2025, які в подальшому лягли в основу протокольного рішення Замовника від 09.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/91-ВЯ/3 у розумінні чинних нормативно-правових актів України є дискримінаційними, примушують надати не передбачену чинними нормативно-правовими актами інформацію та порушують принципи визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ПАТ "Укрнафта", посилаючись на абзац 5 пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення від 09.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/91-ВЯ/3, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.

Отже, згідно зазначених вище норм чинного права та описаних обставин, протокольне рішення Замовника від 09.05.2025 № 01/01/13/10/01/01/91-ВЯ/3 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто учасник закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника