• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція мереж зовнішнього освітлення з використанням енергозберігаючих технологій із заміною світильників на основі ламп розжарення на світильники на основі LED технологій по вул. Набережна в м. Червонограді Львівської області»

Завершена

262 706.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 313.54 UAH
Період оскарження: 05.09.2018 17:22 - 10.09.2018 17:30
Вимога
Відхилено

Неправомірно прийняте рішення

Номер: 313e336aa6a04ae89e482f83b9835817
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-05-001460-b.a4
Назва: Неправомірно прийняте рішення
Вимога:
Неправомірно прийняте рішення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Щодо договірної ціни та локального кошторису визначеного за результатами аукціону. Учасником ТОВ «ВілКом Монтаж» скеровано лист-пояснення про відсутність технічної можливості електронних майданчиків довантажувати документи на стадії “пропозиції розглянуті”, а тому ці оригінали цих документів учасником скеровано на адресу замовника, чим виконано умови тендерної документації. 2. Щодо листа-згоди на обробку персональних даних Умовами документації допороговї закупівлі визначено обов’язок учасника надати довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений у додатку 3 до документації допорогової закупівлі, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію. Варто зауважити, що основна детальна інформація надається про керівника організації учасника, або особу, уповноважена підписувати документи пропозиції та договір, за результатами проведеної закупівлі. Згоду на обробку персональних даних від директора ТОВ «ВілКом Монтаж» Панас А.О. у складі пропозиції надано, тож описані виконано. 3. Щодо Витягу з реєстру платника податків У відповідності до умов підпункті 4 пункту 6 документації допорогової закупівлі учасники повинні надати відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності): для платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. У цьому випадку замовник не може вказувати учасникові строки на отримання документального підтвердження статусу платника податків. 4. Щодо дати формування Договірної ціни. Вбачає можливість допущення технічної (механічної) помилки при формуванні описаного документу. Жодних попередніх домовленостей та змов з тим чи іншим учасником Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради немає! Процедуру проведено у рамках чинного законодавства, підстав для скасування рішень, прийнятих членами тендерного комітету немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірно прийняте рішення

Номер: 08bef07084fa4209a1b86a0331de678c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-05-001460-b.c2
Назва: Неправомірно прийняте рішення
Вимога:
Кваліфікація переможця є неправомірною, оскільки порушує вимоги тендерної документації, а саме: 1. 1. Учасником ТОВ «ВілКом Монтаж» не завантажено договірну ціну та локальний кошторис визначеною за результатами аукціону, чим порушив вимогу тендерної докумнтаці – «учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, протягом двох днів з дня оприлюднення відповідного рішення Замовника, подає через електронну систему закупівлі договірну ціну, локальні кошторис в програмному комплексі АВК-5 та PDF форматі чи будь-якому аналогічному форматі, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону». 2. Лист-згоду на обробку персональних даних учасник ТОВ «ВілКом Монтаж» завантажили в складі своєї тендерної пропозиції без підписів осіб, щодо яких подано інформацію, чим порушив вимогу тендерної документації – «Довідка в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений у додатку 3 до документації допорогової закупівлі, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію», а також норми ЗУ « Про захист персональних даних». 3. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, що завантажений учасником ТОВ «ВілКом Монтаж», сформовано 02.03.2018, що порушує вимогу тендерної документації – «Усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів та отримані від інших підприємств, організацій, установ безпосередньо на участь у даній процедурі закупівлі (витяги, відомості, виписки, листи, довідки тощо) та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути видані не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій.» 4. Договірна ціна, локальний кошторис, а також супроводжуючі розрахунки складені « в поточних цінах станом на “9 липня” 2018 р.»,що дозволяє припускати, що між замовником та учасником була попередня домовленість щодо визначення переможця в даному тендері. Отже, кваліфікація переможця є не законною, порушення умов тендерної документації було виявлено тільки у двох попередніх учасників, а порушення учасника ТОВ «ВілКом Монтаж» були проаналізовані не правильно, або спеціально не виявлені та не вказані, для того щоб визначити ПОТРІБНОГО переможця за попередньою змовою. Керуючись даними аргументами, рекомендуємо замовнику ознайомитися з законодавством, що регламентує проведення публічних закупівель, ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції», вимагаємо, провести повторний аналіз тендерних пропозицій та прийняти рішення дотримуючись вимог законодавства України. При ігноруванні нашої скарги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наше право та законні інтереси залишаємо за собою право звернутися в Антимонопольний комітет України, Дежаудитслужбу та Господарський суд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо договірної ціни та локального кошторису визначеного за результатами аукціону. Учасником ТОВ «ВілКом Монтаж» скеровано лист-пояснення про відсутність технічної можливості електронних майданчиків довантажувати документи на стадії “пропозиції розглянуті”, а тому ці оригінали цих документів учасником скеровано на адресу замовника, чим виконано умови тендерної документації. 2. Щодо листа-згоди на обробку персональних даних Умовами документації допороговї закупівлі визначено обов’язок учасника надати довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений у додатку 3 до документації допорогової закупівлі, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію. Варто зауважити, що основна детальна інформація надається про керівника організації учасника, або особу, уповноважена підписувати документи пропозиції та договір, за результатами проведеної закупівлі. Згоду на обробку персональних даних від директора ТОВ «ВілКом Монтаж» Панас А.О. у складі пропозиції надано, тож описані виконано. 3. Щодо Витягу з реєстру платника податків У відповідності до умов підпункті 4 пункту 6 документації допорогової закупівлі учасники повинні надати відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності): для платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ. Для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв. У цьому випадку замовник не може вказувати учасникові строки на отримання документального підтвердження статусу платника податків. 4. Щодо дати формування Договірної ціни. Вбачає можливість допущення технічної (механічної) помилки при формуванні описаного документу. Жодних попередніх домовленостей та змов з тим чи іншим учасником Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради немає! Процедуру проведено у рамках чинного законодавства, підстав для скасування рішень, прийнятих членами тендерного комітету немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження дій замовника

Номер: 51851ee631814a2c8ceacb8a6f0da154
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-05-001460-b.c1
Назва: Оскарження дій замовника
Вимога:
Замовником, Органом місцевого самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради", проводиться ряд процедур закупівлі, за предметом Реконструкція мереж зовнішнього освітлення з використанням енергозберігаючих технологій із заміною світильників на основі ламп розжарення на світильники на основі LED технологій. У закупівлі взяли участь 3 учасники: ТОВ «ВілКом Монтаж», ТОВ «Світлоцентр», ТОВ «Будівельні автоматизовані технології». 14.09.2018 відбувся електронний аукціон. Рішеннями Замовника пропозиція учасника ТОВ «Світлоцентр», визнано таким, що не відповідає кваліфікаційним вимогам і вимогам тендерної документації та відхилено, без законодавчих обґрунтувань. Підтвердженням порушення Замовником процедури закупівлі, а також не законно прийнятого рішення про дискваліфікацію є наступні обставини. 1. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Так, Порядком установлено, що положення абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу II Порядку застосовуються з 01 січня 2017 року. Відповідно до абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу II Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749. Водночас виходячи зі змісту статті 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. З огляду на викладене, з 01 січня 2017 року предмет закупівлі товарів і послуг визначатиметься замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, керуючись при цьому абзацом сьомим статті 2 Закону, яка забороняє умисний поділ предмета закупівлі, та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. - замовник провів 5 закупівель класифікований за ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція,з аналогічним предметом закупівлі, чим порушив вище наведені норми Закону. 2. Згідно п. 4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. - аукціон проведений 14.09.2018 року, замовник оприлюднив рішення 25.09.2018, чим порушив строки розгляду тендерних пропозицій. 3. Учасника ТОВ «Світлоцентр» було дискваліфіковано за підстав визначених протоколі від 24.09.2018 року, ВВАЖАЄМО ПІДСТАВИ НЕ ОБГРУНТОВАНИМИ І НЕ ЗАКОННИМ З НАСТУПНИХ ПРИЧИН: А) Замовник зазначив, що у часник, у довідці про наявність матеріально-технічної бази не вказав у кого саме орендовано техніку. На підтвердження наявності матеріально технічної бази учасник ТОВ «Світлоцентр» у складі тендерної пропозиції подав довідку про наявність матеріально-технічної бази, договори оренди та свідоцтва про державну реєстрацію, де чітко зазначений орендодавець машин та механізмів, які учасник планував залучити до виконання робіт згідно предмету закупівлі. Згідно наказу № 680 МЕРТ «Про затвердження примірної тендерної документації», та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На зміст пропозиції ніяк не вплинуло те, що учасник ТОВ «Світлоцентр» не зазначив в довідці інформації у кого орендовано техніку, цим учасник не порушив вимог тендерної документації та законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки надав підтверджуючі документи про оренду машинних механізмів. Б) Замовник зазначив, що у часник подав відгуки видані 10.08.2018 р. та 09.08 2018 р., та витяг 07.06.2018 р. чим порушив вимогу тендерної документації: усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів та отримані від інших підприємств, організацій, установ безпосередньо на участь у даній процедурі закупівлі (витяги, відомості, виписки, листи, довідки тощо) та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути видані не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Дана вимога замовника є законно не обґрунтованою та дискримінаційною оскільки, порушує правила діловодства та унеможливлює здорову конкуренцію між учасниками. Дискваліфікація є безпідставною тому, що: - Щодо відгуків - відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Замовнику має бути відомо, що «відгуки про виконання наданого у довідці договору» на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Тому на підставі Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вимагатися від учасників торгів. Цей факт жодним чином не є свідоцтвом успішності або неуспішності виконання тих чи інших контрактів. - Надання офіційних листів замовниками залежить від їх внутрішніх правил та процедур і є неможливим в разі, якщо ці правила не передбачають надання таких листів. Видавши одноразово офіційний лист-відгук, замовник, що зазначений у договорі не зобов’язаний видавати його повторно. - Відповідно до Частини 7, Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Отже Замовник, в разі необхідності, має змогу самостійно звернутися за реквізитами замовників, що містяться у контрактах та отримати необхідну інформацію. - Щодо витягу – Згідно ст..11 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними. Ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказує, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. В разі сумнівів в актуальності та достовірності наданої інформації замовник самостійно може перевірити дані у вищезазначеному реєстрі. Окрім цього в складі тендерної пропозиції надано Відомості з ЄДР видані Головним управлінням статистики в Тернопільські області 11.09.2018 року, які підтверджують актуальність інформації зазначеної у Витязі. Дисквалікація учасника з даної підстави є не законною та порушує принципи проведення публічних закупівель, а також права учасника процедури закупівлі. Керуючись даними аргументами, рекомендуємо замовнику ознайомитися з законодавством, що регламентує проведення публічних закупівель, ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції», вимагаємо, провести повторний аналіз тендерних пропозицій та прийняти рішення дотримуючись вимог законодавства України. При ігноруванні нашої скарги, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наше право та законні інтереси залишаємо за собою право звернутися в Антимонопольний комітет України, Дежаудитслужбу та Господарський суд.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо визначення предмету закупівлі та вибору коду класифікатора Витрати на проведення даного виду робіт згідно кошторису видатків фінансуватимуться з коду КЕКВ 3142 “Реконструкція та реставрація інших об’єктів”. Відтак, предмет закупівлі слід визначати як роботи. Пунктом 22 частини першої статті 1 Закону визначено, що роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454 (далі - Порядок). Згідно з розділом III "Визначення предмета закупівлі робіт" Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293 (далі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої - п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас об'єкт будівництва - це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво", затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 N 163. У свою чергу, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об'єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводяться по окремому об'єкту, на який складений окремий об'єктний кошторис (кошторисний розрахунок), їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, встановленими частиною першою статті 2 Закону. У разі якщо вартість робіт є нижчою меж, визначених в частині першій статті 2 Закону, закупівля таких робіт здійснюється без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом. Відтак, п’ять допорогових закупівель, за одним кодом класифікатора, проведено в рамках чинного законодавства. 2. Щодо строків розгляду пропозицій учасників, що подано на участь у допороговій закупівлі У відповідності до норм статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. тість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відтак, цим Законом визначено розмежування процедур закупівель за їх очікуваними вартостями. А саме порядок проведення допорогової закупівлі, тобто закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону (товару (товарів), послуги (послуг) не перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень) регулюється Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом № 35 ДП “ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ” від 13.04.2016 року. Згідно умов пункту 9.5 Розділу 9 цього Порядку, Замовник зобов’язаний завершити Закупівлю шляхом підписання договору або відміни Закупівлі протягом 30 днів після закінчення строку подання пропозицій. Тож Порядком не визначено чітких строків на оцінку пропозиції учасника, яку подано на участь у допороговій закупівлі. 3. Щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ Світлоцентр За результатами розгляду пропозиції ТОВ Світлоцентр тендерним комітетом було виявлено наступні невідповідності: 1) умовами п. 1 документації визначено, що наявність обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується відомостями про наявність матеріально-технічної бази учасника надаються за формою наведеною у таблиці "а". № з/п Назва, тип машини, механізму, устаткування Виробник/ марка та термін експлуатації (років) Стан (нове, справний, кількість) Власна, орендується, лізинг (у кого) У довідці № 122 від 13.09.2018 р. не вказано у кого саме орендовано техніку. У визначеномсу пункті документації допорогової закупівлі чітко визначена форма довідки, якої має дотримуватися учасник при фориуванні своєї пропозиції, відступлення від цієї форми є невідповідністю умовам документації! 2) У відповідності до умов документації усі документи, які містять інформацію з державних реєстрів та отримані від інших підприємств, організацій, установ безпосередньо на участь у даній процедурі закупівлі (витяги, відомості, виписки, листи, довідки тощо) та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути видані не раніше ніж за 10 днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань подано станом на 07.06.2018 р. Листи-відгуки від контрагентів аналогічних договорів видані: вихідна дата листа від Білокриницької с/р 10.08.2018; Довжанська с/р лист від 09.08.2018 р. Усі невідповідності умовам, описаним у документації допорогової закупівлі є підставами для відхилення пропозиції учасника. Варто зазначити, що у оголошенні про проведення допорогової закупівлі є визначено період для звернень учасників за роз’ясненнями. У цей період не надходило жодних звернень від учасників із пропозиціями внести зміни до документації, відтак, оскарження умов документації після аукціону є нелогічним, адже мало місце до законно визначеного періоду на роз’яснення. Процедура проведена із дотриманням чинного законодавства, підстав для скасування рішень, прийнятих членами тендерного комітету немає.
Статус вимоги: Відхилено