• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ); атестація обладнання).

Завершена

343 516.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 435.17 UAH
Період оскарження: 28.03.2025 11:11 - 02.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)

Номер: 82c977340fc046cf979973b641656989
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-28-003744-a.a1
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2025 15:38
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.04.2025 14:29
Автор: ТОВ "ЛАБ-ТЕСТ", Олег Чуприна +380487838535 7838535@ukr.net https://www.lab-test.net/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6e76175245194172934385b0ff4f50c9
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 28 березня 2025 р. Замовником - Комунальне некомерційне підприємство «Новоукраїнська міська лікарня» Новоукраїнської міської ради Кіровоградської області оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015, код 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (ЗВТ); атестація обладнання).
28 березня 2025 р. рішенням Уповноваженої особи Замовника затверджено Тендерну документацію по вказаній процедурі закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі - 343 516,50 грн з ПДВ.
Оскарження рішення про визначення переможця до: 16.04.2025 23:59

Протокольним рішенням уповноваженої особи №5 від 11 квітня 2025 року, тендерну пропозицію ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" було прийнято.

З рішенням визначити переможцем ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" категорично не погоджуємось і вважаємо рішення Замовника прямим порушенням положень ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон), зокрема: через необ’єктивну та упереджену оцінку, недобросовісне використання Замовником своїх прав при прийнятті рішення щодо визнання ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"" переможцем, який не відповідає вимогам, встановленим Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, що є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі.

Замовником встановлена вимога, яку Замовник розмістив у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», як невід‘ємну складову, що підтверджує відповідність технічним вимогам, а саме:
«Учасник має надати у складі пропозиції оригінал/оригінали або копію/копії сертифікату/сертифікатів спеціаліста/спеціалістів Учасника про проходження навчання щодо підтвердження їх допуску до надання послуг, щодо проведення повірки засобів вимірювальної техніки.»


Учасник ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"", у складі тендерної пропозиції, не надав обов’язкові сертифікати спеціалістів, що повинні виконувати послуги з повірки ЗВТ.

Ці документи відсутні в первинній пропозиції переможця.

Відповідно по п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких ПЕРЕДБАЧАЛОСЯ тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що ПОДАНІ учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які НАДАЮТЬСЯ учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, ВИПРАВЛЕННЯ яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Попри це, Замовник неправомірно надав 24 години на усунення невідповідності, що є порушенням статті 43 Особливостей, тому що ВИПРАВИТИ можливо тільки невідповідності в інформації та/або документах, подання яких ВИМАГАЄТЬСЯ тендерною документацією лише в тому в тому випадку, якщо вони були ПОДАНІ, а зазначені документи НЕ БУЛИ ПОДАНІ.

Також, такі документи не є формальними – вони підтверджують відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а отже не можуть бути подані після завершення строку подання пропозицій.

Враховуючи наведену вище інформацію наявні підстави для задоволення Скарги.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"", всупереч власним вимогам прийняв пропозицію, і тим самим порушив принципи здійснення закупівель, що встановлені у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Таким чином, Замовник порушив право Скаржника бути Переможцем у закупівлі, та визначив Переможцем Учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам ч.13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації Замовника.

Враховуючи викладене вище, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати протокольне рішення №5 від 11 квітня 2025 року щодо визначення переможцем закупівлі учасника ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір