• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 код 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Фільтри

Завершена

165 552.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 827.76 UAH
Період оскарження: 27.03.2025 13:32 - 11.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

ЩОДО ВИЯВЛЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЩО СТОСУЮТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ РІШЕНЬ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ

Номер: 8236a3d04b9d4cffb2f11e855795f899
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-27-006470-a.a1
Назва: ЩОДО ВИЯВЛЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ЩО СТОСУЮТЬСЯ ПРИЙНЯТИХ РІШЕНЬ ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Дата розгляду скарги: 01.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.04.2025 14:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.05.2025 13:05
Автор: ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ", Роман Носач +380688687333 fop.nosach.roman@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9f72c6faf9d446c98ea987fc3f6f1602
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації. Вважаємо, що Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі закріплений в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 27.03.2025 Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2025-03-27-006470-a, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
14.04.2025 Замовником на веб-порталі Уповноважного органу було розміщено протокол розкриття тендерних пропозицій.
17.04.2025 Замовником на веб-порталі Уповноважного органу було розміщено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Деріс-Груп».

Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, виходячи з наступного.
1. Відповідно до пп. 1.1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Відповідно до пп. 1.2 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів та/або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації, у формі електронного (-их) документа (-ів) та/або скан-копій. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи та/або інформація мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ тендерної пропозиції учасником/уповноваженою особою учасника накладається кваліфікований електронний підпис (КЕП)/удосконалений електронний підпис (УЕП), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (далі – електронний підпис).
Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видані іншими підприємствами/установами/організаціями з накладеним електронним підписом, учаснику/уповноваженій особі учасника не потрібно накладати свій електронний підпис на такі документи.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без накладання електронного підпису), повинні містити підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями.
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи та/або інформацію, що подаються у складі тендерної пропозиції, підписом та печаткою, якщо такі документи та/або інформація надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису.
ТОВ «Деріс-Груп» у складі тендерною пропозиції надав наступні документи:
1. Витяг ЄДР 20032025 (Файл: Витяг ЄДР 20032025.pdf)
2. Витяг з реєстру платника ПДВ Деріс (Файл: Витяг з реєстру платника ПДВ Деріс.pdf)
3. Деріс Статут чинна редакція (Файл: Деріс Статут чинна редакція.pdf)
4. Опис Деріс (Файл: Опис Деріс.pdf)
5. Сертифікат відповідності вентиляційні фільтри Деріс (Файл: Сертифікат відповідності вентиляційні фільтри Деріс.pdf)
6. ТОВ Деріс Груп (ISO 9001) (Файл: ТОВ Деріс Груп (ISO 9001).pdf)
Провівши детальний аналіз вищевказаних документів, варто зазначити наступне.
Документи не мають підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитка печатки учасника (у разі використання).
Отже, ТОВ «Деріс Груп» у складі тендерної пропозиції не були виконані вимоги тендерної документації, а саме: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без накладання електронного підпису), повинні містити підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), а також відбитки печатки учасника (у разі використання), що є порушенням п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; запропоновані документи не відповідають умовам тендерної документації в частині недотримання змісту і способу подання тендерної пропозиції.


Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- Добросовісна конкуренція серед учасників;
- Максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- Недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрошеної закупівлі;
- Запобігання корупційним діям та зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) Про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) Про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
Відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей 2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір