• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Пристрій синхронізації часу

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 12.09.2018 12:21 - 18.09.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

внести зміни до технічного завдання

Номер: 75dfa162d26141ccb5c4a05580a74011
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-000220-a.b2
Назва: внести зміни до технічного завдання
Вимога:
Доброго дня. У відповіді Організатора закупівлі (ОЗ) на вимогу UA-2018-09-12-000220-a.c1 від 13.09.2018 наведене пояснення, чому ОЗ вважає, що він не зобов’язаний, а може на свій розсуд в допороговій закупівлі вносити зміни згідно вказаної вимоги посилаючись на п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, а саме на те, що ОЗ не повинен, а лише «може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться в пропозиціях учасників». Цим посиланням ОЗ обґрунтовує, чому він не вніс зміни в Технічне завдання згідно Пропозицій вимоги UA-2018-09-12-000220-a.c1 від 13.09.2018. Пояснення ОЗ не є прийнятними з двох причин: По перше. Вимога UA-2018-09-12-000220-a.c1 від 13.09.2018 не вимагає від ОЗ вказувати, які аналоги або еквіваленти прийматимуться в пропозиціях учасників а вимагає інше - з метою забезпечення недискримінації учасників (вимога п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель) не вказувати назву та виробника пристрою (ІСТ УВС – 1588S), а викласти список технічних і якісних параметрів, які мають бути забезпечені пропонованим для закупівлі обладнанням. Навіть якщо ОЗ з якихось причин хоче вказати конкретно назву пристрою чи виробника, пункт 3 частини другої статті 22 Закону чітко вказує, що в цьому випадку обов’язково повинно бути добавлено приписку - ( або аналога) та обов’язковим є перелік конкретних технічних параметрів предмету закупівлі. А які саме аналоги в предмета закупівлі ОЗ дійсно має право не вказувати. По друге ОЗ помилково посилаючись на п.6.4 стверджує, що він нібито має право провести тендер в допороговій закупівлі тільки для постачальників ІСТ УВС – 1588S, а тому він вважає необґрунтованими зауваження, що він не забезпечує рівний доступ всім не забезпечує рівний доступ всім потенційним учасникам – постачальникам предмета закупівлі інших виробників. Тим самим ОЗ пояснює відкидання цілком слушної вимоги для розширення конкуренції торгів щодо закупівлі за державні кошти обладнання по найнижчій ціні в результаті максимально конкурентних торгів. ОЗ помилково стверджує, що нормативні дозволяють йому це робити на свій розсуд. Якщо це дійсно так, то це рівносильне тому, якби ОЗ пояснював своє рішення по відкиданні вимоги своїм небажанням купити предмет закупівлі з відповідними вимогам тендеру технічними характеристиками за найменшу можливу ціну, що при проведенні державних закупівель є неприйнятним і викликає багато запитань, з яких саме причин ОЗ має намір це зробити. Таким чином вважаємо рішення щодо вимоги UA-2018-09-12-000220-a.c1 від 13.09.2018 необґрунтованим і вимагаємо з метою забезпечення недискримінації учасників внести до Технічного завдання наступні зміни: 1. додати до уже вказаної назви приладу приписку – (або аналог) 2. додати вичерпний перелік технічних характеристик предмету закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога пункту 3 частини другої статті 22 Закону стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі. Саме проведення допорогової закупівлі є правом а не обов’язком. При цьому, замовник, визначившись з конкретною маркою приладу, з метою придбання його за найменшу можливу ціну, оголосив цю допорогову закупівлю.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Внести зміни до Технічнеого завдання

Номер: 4e6451d6ec8f4a92845a3ab620dd58e9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-12-000220-a.c1
Назва: Внести зміни до Технічнеого завдання
Вимога:
Доброго дня. В Додатку 3. "Технічні вимоги" Тендерної документації вказан конкретний виробник та модель пристрою що є предметом тендерної закупівлі, а саме ІСТ УВС – 1588S. Це звужує коло потенційних учасників, та обмежує вільну конкуренцію. Вказані вимоги порушують принципи здійснення закупівель , що викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та являються дискримінаційним критерієм який порушує ст. 5 Закону. Враховуючи вище сказане та беручи до уваги технічні характеристики обладнання різних виробників, пропонуємо внести наступні зміни до Тендерної документації в частині Технічних вимог до предмету закупівлі: 1. Виключити з тексту Тендерної документації посилань на конкретного виробника та модель предмету закупівлі. 2. Викласти у Технічному завданні на предмет тендерної закупівлі список технічних і якісних параметрів, які мають бути забезпечені пропонованим для закупівлі обладнанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У частині першій статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за вказану вище, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів) для укладення договору. Стаття 3 Закону визначає принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Очікувана вартість даної закупівлі не перевищує вартісні межі, визначені у частині першій статті 2 Закону, та її проведення не підпадає під дія Закону, зокрема пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Як зазначено у листі Мінекономрозвитку України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06 дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товарів до інформації про закупівлю та можливості взяти участь в аукціоні. Таким чином, використання електронної системи закупівель під час здійснення допорогових закупівель може забезпечити дотримання принципів, визначених у Законі. Під час проведення замовником відбору постачальника товару (товарів) під час проведення допорогових закупівель застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 № 35. Так, у пункті 6.4 Порядку визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торгову марку (знак товарів) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників. Тобто, виходячи з викладеного, замовник може а не зобов’язаний визначати аналоги товару, що планує закупити.
Статус вимоги: Не задоволено