-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання, прасування постільної білизни
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Завершена
1 176 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 880.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2025 11:15 - 07.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
068a4265bfd44e6aa20cb96ae00f6e29
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-27-003631-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Органу оскарження: Антимонопольному комітету України
Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження та його місце проживання (місцезнаходження): ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
(надалі – Скаржник)
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ, М.ДНІПРО, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, БУДИНОК 113, КВАРТИРА 24
Код ЄДРПОУ: 2939106901
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(надалі – Замовник)
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., М. ДНІПРО, ПРОСП. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, БУД. 19
Код ЄДРПОУ: 01984624
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2025-03-27-003631-a
Послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
(надалі – Процедура закупівлі)
С К А Р Г А
щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме:
1. Щодо наявності конкретного обладнання та окремих характеристик.
Відповідно до пп. 3.3. п. 3 додатку 2 до тендерної документації: Для підтвердження наявності обладнання, учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або договору/договорів оренди обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозицій), або інші документи, які підтверджують наявність обладнання у вигляді пральних машин із завантаженням білизни не менше ніж 200 кг на годину; сушильних барабанів із завантаженням не менше ніж 100 кг на годину; прасувального каландру; прасувального пресу та іншого відповідного обладнання (надати копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі).
Скаржник має в наявності наступне обладнання та документи, які підтверджують його наявність:
- промислова пральна машина UY 280 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина сушильна промислова UU075 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина прасувальна FCU 1664/320 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина пральна промислова ELEKTROLUX W3 – 2шт. (Видаткова накладна №10/1 від 10.01.2023);
- промислова пральна машина UY240 (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024);
- дозуюча станція SEKO SMART PLUS P, 6 перистальтичних насосів 15л/год з селектором формул (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024);
- пральна машина барʼєрного типу Micle professional WS 5243 EL (Видаткова накладна №15 від 24.09.2024);
- машина сушильна промислова UDR680 (Видаткова накладна №32 від 25.02.2025).
Вказаного обладнання достатньо для вчасного та якісного виконання умов договору, проте воно не відповідає надмірним вимогам Документації.
По-перше, Скаржник не має саме прасувального каландру та прасувального пресу. Функцію такого обладнання, в тому числі прасування, виконує машина прасувальна FCU 1664/320, що фактично є прасувальним каландром, проте така назва не відповідає назві, яку встановлено умовами Документації. Зауважимо, що однієї одиниці такого обладнання достатньо для виконання умов договору.
По-друге, загальна сукупність завантаження пральних машин білизною не менше ніж 200 кг є надмірною, через те, що вимогами Документації не встановлено порядку розрахунку такого завантаження. Зокрема, процес прання має цикли, які можуть складатися з різного проміжку часу, наприклад 10, 20, 30 хвилин, або 1, 2 чи більше годин.
Крім того, відповідно до п. 1.1. додатку 4 до тендерної документації: постільна білизна, що здається для прання та прасування, має оброблятися за режимами для білизни III, ІV ступенів забруднення. … Особливості прання мають враховувати те, що білизна медична, забруднена кров’ю та іншими органічними виділеннями. Прання білизни має проводитись при температурі не менше 90 градусів Цельсія, паром, з метою дезінфекції та обеззаражування оброблятись дезінфекційними засобами. За таких умов, один цикл прання буде займати більше 1 години.
Якщо брати до уваги саме процес прання з циклом в 1 годину, то сукупне завантаження вищенаведеного обладнання Скаржника становить 88 кг.
На думку Скаржника, встановлення завантаження пральних машин білизною не менше, ніж 200 кг на годину відноситься саме до технічних характеристик такого обладнання, а не до процесу прання.
Тобто, можна завантажити 200 кг білизни з циклом 2 години, проте в середньому завантаження такого обладнання на 1 годину буде становити 100 кг.
Тому встановлення оскаржуваних вимог не є доречним, оскільки визначення вказаної характеристики може призвести до спірних ситуацій на етапі оцінки пропозиції учасників закупівлі.
Скаржник має можливість організувати всі технологічні процеси таким чином, щоб вчасно та якісно виконати умови договору, на підтвердження також додаємо договір №116-ВТО від 09.09.2024 року та актами виконаних послуг з відгуком щодо надання аналогічних послуг з 30000 кг білизни.
Таким чином, вказані вимоги в частині конкретного завантаження обладнання, а також наявності саме прасувального каландру та прасувального пресу розраховано на учасників, які мають таке обладнання та яке відповідає технічним характеристикам, які встановив Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видаленні їх з Документації.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів полягає в незаконних та дискримінаційних вимогах, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, –
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія видаткової накладної №284 від 16.06.2021 на 1 арк.
2. Копія видаткової накладної №10/1 від 10.01.2023 на 1 арк.
3. Копія видаткової накладної №58 від 15.08.2024 на 1 арк.
4. Копія видаткової накладної №15 від 24.09.2024 на 1 арк.
5. Копія видаткової накладної №32 від 25.02.2025 на 1 арк.
6. Копія договору №116-ВТО від 09.09.2024 року, акти виконаних послуг та відгук до вказаного договору на 21 арк.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕП Світлана ОЛІЙНИК
Пов'язані документи:
Учасник
- Видаткові на обладнання.pdf 17.04.2025 19:18
- Договір 116-ВТО, акти, відгук.pdf 17.04.2025 19:18
- Скарга на умови 2.docx 17.04.2025 19:18
- sign.p7s 17.04.2025 22:12
- рішення від 21.04.2025 № 6228.pdf 21.04.2025 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.04.2025 № 6689.pdf 29.04.2025 14:26
- рішення від 28.04.2025 № 6689.pdf 30.04.2025 18:31
- ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ .docx 23.04.2025 12:01
- Пояснення.pdf 23.04.2025 12:01
- Пояснення.docx 23.04.2025 12:01
- Титул НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 23.04.2025 12:01
- Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.pdf 23.04.2025 12:01
- Протокол 149 (зміни + НР ТД з О (АМКУ)).docx 05.05.2025 08:25
- Протокол 149 (зміни + НР ТД з О (АМКУ)).docx 05.05.2025 08:26
- Перелік змін ( 2).docx 05.05.2025 11:33
- ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ (2) .docx 05.05.2025 11:33
- Додаток 6 НОВА РЕДАКЦІЯ (2).docx 05.05.2025 11:33
- ТД з О НОВА РЕДАКЦІЯ (3) .docx 05.05.2025 11:33
- Перелік змін ( 3).docx 05.05.2025 11:33
- Титул НОВА РЕДАКЦІЯ (3).pdf 05.05.2025 11:33
- Титул НОВА РЕДАКЦІЯ (2).pdf 05.05.2025 11:33
- Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ (2).pdf 05.05.2025 11:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.04.2025 22:15
Дата розгляду скарги:
28.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2025 16:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2025 18:31
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2025 11:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ замовник внес зміни, виклав тендерну документацію НОВА РЕДАКЦІЯ, перелік змін та подовжив термін надання тендерних пропозицій
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5d4356590cce4955b9b477a95df8f841
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо наявності конкретного обладнання та окремих характеристик.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 3.3. п. 3 додатку 2 до тендерної документації: Для підтвердження наявності обладнання, учасник повинен надати копії інвентарних карток обліку основних засобів або договору/договорів оренди обладнання (договір повинен бути чинний на дату подання пропозицій), або інші документи, які підтверджують наявність обладнання у вигляді пральних машин із завантаженням білизни не менше ніж 200 кг на годину; сушильних барабанів із завантаженням не менше ніж 100 кг на годину; прасувального каландру; прасувального пресу та іншого відповідного обладнання (надати копії видаткових накладних, копії актів прийому-передачі).
Скаржник має в наявності наступне обладнання та документи, які підтверджують його наявність:
- промислова пральна машина UY 280 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина сушильна промислова UU075 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина прасувальна FCU 1664/320 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина пральна промислова ELEKTROLUX W3 – 2шт. (Видаткова накладна №10/1 від 10.01.2023);
- промислова пральна машина UY240 (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024);
- дозуюча станція SEKO SMART PLUS P, 6 перистальтичних насосів 15л/год з селектором формул (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024);
- пральна машина бар?єрного типу Micle professional WS 5243 EL (Видаткова накладна №15 від 24.09.2024);
- машина сушильна промислова UDR680 (Видаткова накладна №32 від 25.02.2025).
Вказаного обладнання достатньо для вчасного та якісного виконання умов договору, проте воно не відповідає надмірним вимогам Документації.
По-перше, Скаржник не має саме прасувального каландру та прасувального пресу. Функцію такого обладнання, в тому числі прасування, виконує машина прасувальна FCU 1664/320, що фактично є прасувальним каландром, проте така назва не відповідає назві, яку встановлено умовами Документації. Зауважимо, що однієї одиниці такого обладнання достатньо для виконання умов договору.
По-друге, загальна сукупність завантаження пральних машин білизною не менше ніж 200 кг є надмірною, через те, що вимогами Документації не встановлено порядку розрахунку такого завантаження. Зокрема, процес прання має цикли, які можуть складатися з різного проміжку часу, наприклад 10, 20, 30 хвилин, або 1, 2 чи більше годин.
Крім того, відповідно до п. 1.1. додатку 4 до тендерної документації: постільна білизна, що здається для прання та прасування, має оброблятися за режимами для білизни III, ІV ступенів забруднення. … Особливості прання мають враховувати те, що білизна медична, забруднена кров’ю та іншими органічними виділеннями. Прання білизни має проводитись при температурі не менше 90 градусів Цельсія, паром, з метою дезінфекції та обеззаражування оброблятись дезінфекційними засобами. За таких умов, один цикл прання буде займати більше 1 години.
Якщо брати до уваги саме процес прання з циклом в 1 годину, то сукупне завантаження вищенаведеного обладнання Скаржника становить 88 кг.
На думку Скаржника, встановлення завантаження пральних машин білизною не менше, ніж 200 кг на годину відноситься саме до технічних характеристик такого обладнання, а не до процесу прання.
Тобто, можна завантажити 200 кг білизни з циклом 2 години, проте в середньому завантаження такого обладнання на 1 годину буде становити 100 кг.
Тому встановлення оскаржуваних вимог не є доречним, оскільки визначення вказаної характеристики може призвести до спірних ситуацій на етапі оцінки пропозиції учасників закупівлі.
Скаржник має можливість організувати всі технологічні процеси таким чином, щоб вчасно та якісно виконати умови договору, на підтвердження також додаємо договір №116-ВТО від 09.09.2024 року та актами виконаних послуг з відгуком щодо надання аналогічних послуг з 30000 кг білизни.
Таким чином, вказані вимоги в частині конкретного завантаження обладнання, а також наявності саме прасувального каландру та прасувального пресу розраховано на учасників, які мають таке обладнання та яке відповідає технічним характеристикам, які встановив Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видаленні їх з Документації.
Скаржник має в наявності наступне обладнання та документи, які підтверджують його наявність:
- промислова пральна машина UY 280 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина сушильна промислова UU075 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина прасувальна FCU 1664/320 (Видаткова накладна №284 від 16.06.2021);
- машина пральна промислова ELEKTROLUX W3 – 2шт. (Видаткова накладна №10/1 від 10.01.2023);
- промислова пральна машина UY240 (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024);
- дозуюча станція SEKO SMART PLUS P, 6 перистальтичних насосів 15л/год з селектором формул (Видаткова накладна №58 від 15.08.2024);
- пральна машина бар?єрного типу Micle professional WS 5243 EL (Видаткова накладна №15 від 24.09.2024);
- машина сушильна промислова UDR680 (Видаткова накладна №32 від 25.02.2025).
Вказаного обладнання достатньо для вчасного та якісного виконання умов договору, проте воно не відповідає надмірним вимогам Документації.
По-перше, Скаржник не має саме прасувального каландру та прасувального пресу. Функцію такого обладнання, в тому числі прасування, виконує машина прасувальна FCU 1664/320, що фактично є прасувальним каландром, проте така назва не відповідає назві, яку встановлено умовами Документації. Зауважимо, що однієї одиниці такого обладнання достатньо для виконання умов договору.
По-друге, загальна сукупність завантаження пральних машин білизною не менше ніж 200 кг є надмірною, через те, що вимогами Документації не встановлено порядку розрахунку такого завантаження. Зокрема, процес прання має цикли, які можуть складатися з різного проміжку часу, наприклад 10, 20, 30 хвилин, або 1, 2 чи більше годин.
Крім того, відповідно до п. 1.1. додатку 4 до тендерної документації: постільна білизна, що здається для прання та прасування, має оброблятися за режимами для білизни III, ІV ступенів забруднення. … Особливості прання мають враховувати те, що білизна медична, забруднена кров’ю та іншими органічними виділеннями. Прання білизни має проводитись при температурі не менше 90 градусів Цельсія, паром, з метою дезінфекції та обеззаражування оброблятись дезінфекційними засобами. За таких умов, один цикл прання буде займати більше 1 години.
Якщо брати до уваги саме процес прання з циклом в 1 годину, то сукупне завантаження вищенаведеного обладнання Скаржника становить 88 кг.
На думку Скаржника, встановлення завантаження пральних машин білизною не менше, ніж 200 кг на годину відноситься саме до технічних характеристик такого обладнання, а не до процесу прання.
Тобто, можна завантажити 200 кг білизни з циклом 2 години, проте в середньому завантаження такого обладнання на 1 годину буде становити 100 кг.
Тому встановлення оскаржуваних вимог не є доречним, оскільки визначення вказаної характеристики може призвести до спірних ситуацій на етапі оцінки пропозиції учасників закупівлі.
Скаржник має можливість організувати всі технологічні процеси таким чином, щоб вчасно та якісно виконати умови договору, на підтвердження також додаємо договір №116-ВТО від 09.09.2024 року та актами виконаних послуг з відгуком щодо надання аналогічних послуг з 30000 кг білизни.
Таким чином, вказані вимоги в частині конкретного завантаження обладнання, а також наявності саме прасувального каландру та прасувального пресу розраховано на учасників, які мають таке обладнання та яке відповідає технічним характеристикам, які встановив Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видаленні їх з Документації.
×
-
Назва доказу:
Договір 116-ВТО, акти, відгук
-
Повʼязаний документ:
Договір 116-ВТО, акти, відгук.pdf
-
-
Назва доказу:
Видаткові на обладнання
-
Повʼязаний документ:
Видаткові на обладнання.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
a8d9fa7d093d4c0e9206f3455b976828
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-27-003631-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Органу оскарження: Антимонопольному комітету України
Київ, вул. Митрополита В. Липківського, 45
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження та його місце проживання (місцезнаходження): ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛІЙНИК СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА
(надалі – Скаржник)
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ, М.ДНІПРО, ПРОСПЕКТ СЛОБОЖАНСЬКИЙ, БУДИНОК 113, КВАРТИРА 24
Код ЄДРПОУ: 2939106901
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(надалі – Замовник)
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., М. ДНІПРО, ПРОСП. БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, БУД. 19
Код ЄДРПОУ: 01984624
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: UA-2025-03-27-003631-a
Послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
(надалі – Процедура закупівлі)
С К А Р Г А
щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до Закону України "Про публічні Закупівлі" (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями. Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь, однак ознайомившись з тендерною документацією (надалі – Документація), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та унеможливлюють подати свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція), а саме:
1. Щодо витягу з державного реєстру речових прав з цільовим призначенням приміщення - «Пральня».
Відповідно до п.3 додатку 2 Документації:
Учасник повинен надати наступні документи:
3 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 3.1. На підтвердження наявність виробничих приміщень для прання білизни медичних закладів, відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуги, що є предметом закупівлі, Учасник надає Довідку, за Формою 3.
3.2. Для підтвердження цільового призначення приміщення - «Пральня», Учасник надає Витяг з державного реєстру речових прав. У разі оренди виробничих потужностей, Учасник повинен надати скан-копію діючого договору оренди/суборенди з актом приймання-передачі, дійсного до кінця 2025 року та Витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця. 3.3. Учасник повинен надати копії видаткових накладних або інших документів, які зазначені в Довідці та підтверджують наявність у Учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. У разі оренди обладнання – надати діючий до кінця 2025 року договір оренди та акт приймання-передачі обладнання, зазначеного в Довідці.
3.4. Надати скан-копію технічного свідоцтва/паспорта на транспорт, зазначений у Довідці. У разі оренди транспортного засобу, Учасник повинен надати договір-оренди та акт-приймання транспортного засобу*
Скаржник має в наявності приміщення пральні для пранні білизни медичних закладів за адресою Дніпропетровська область, Дніпровський район, сел. Слобожанське, вул. Слобожанська, 23А, що підтверджується договором оренди № 297 від 27.12.2024 року та додається до скарги. Крім того, відповідно до п. 1.4. цільове призначення приміщення за договором - «Пральня» для прання білизни медичних закладів.
Також, Скаржник отримав від орендодавця свідоцтво про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164 та витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674, відомості з державного реєстру прав власності на нерухоме майно, які додаються до скарги.
Відповідно до вказаних документів тип обʼєкта: гаражні бокси та побутові приміщення.
Таким чином, у Скаржника в наявності спеціально виділена пральня, проте він не має витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня».
У звʼязку з цим, Скаржник звернувся із запитом до орендодавця за договором - Приватного акціонерного товариства «Аграрно-виробничого підприємства «Содружество» з проханням надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», а у разі неможливості надання такого документу з підтвердженням цільового призначення «Пральня» – змінити цільове призначення приміщення на «Пральня» та надати оновлені документи відповідно до встановлених вимог Документації. Копія листа-запиту №1ЛЗ від 29.03.2025 року додається до скарги.
У відповідь була отримана відмова надати таких документ, також, було відмовлено в процедурі зміни цільового призначення. Копія скріншоту додається.
Отже, учасник може якісно виконати умови договору, проте позбавлений прийняти участі в закупівлі через те, що не може надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня».
Вказані вимоги розраховані на тих учасників, які мають витяг з державного реєстру речових прав, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
2. Щодо умов Документації, які не узгоджуються між собою.
Відповідно до п. 8 додатку 1 Документації:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції).
Гарантія має містити:
…
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Наголошуємо на тому, що у пункті 3 цього Розділу відсутні Застереження щодо випадків коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Натомість, такі вимоги передбачені саме в 9 додатку 1 Документації.
Отже, вимоги документації не узгоджуються між собою, на підтвердження додаємо тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації між собою.
3. Щодо умов, які не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Відповідно до п. 2 додатку 3 Документації: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до п. 17 Особливостей: Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Тобто, договір про закупівлі може бути укладеним і на 15 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідні документи також можуть надаватися в цей день. Особливостями не передбачено обов'язку надавати документи за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, на підтвердження додаємо о скарги Закон та Особливості.
Більше того, Замовник самостійно розширює перелік підстав для відхилення встановлюючи скорочений строк для надання таких документів, всупереч вимогам п. 44 Особливостей.
Отже, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з вимогами Особливостей в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації з умовами Особливостей.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів полягає в незаконних та дискримінаційних вимогах, через які Скаржник не може прийняти участь в закупівлі.
Встановивши оскаржувані вимоги, Замовник порушив права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі.
Зазначені дії призвели до порушення принципів здійснення закупівель визначених статтею 5 Закону, в тому числі принципів: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону та Конституцією України, –
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія договору № 297 від 27.12.2024 року на 4 арк;
2. Копія свідоцтва про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164 на 2 арк;
3. Копія витягу про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674 на 2 арк;
4. Копія відомостей з державного реєстру прав власності на нерухоме майно на 1 арк;
5. Копія листа-запиту №1ЛЗ від 29.03.2025 року на 1 арк;
6. Копія тендерної документації на 46 арк;
7. Копія Особливостей на 68 арк;
8. Копія скріншоту відправки листа- запиту на 1 арк;
9. Копія скріншоту відповіді на 1 арк.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЕП Світлана ОЛІЙНИК
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Договір, відомості, свідоцтво, витяг, запит, скріншоти.pdf 31.03.2025 13:39
- 2. ТД з О.docx 31.03.2025 13:39
- 3. Особливості.docx 31.03.2025 13:39
- Скарга на умови.docx 31.03.2025 13:39
- sign.p7s 31.03.2025 20:14
- Рішення від 02.04.2025 № 5132.pdf 02.04.2025 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.04.2025 № 5642.pdf 10.04.2025 10:56
- Рішення від 09.04.2025 № 5642.pdf 11.04.2025 19:09
- Пояснення в АМКУ.docx 04.04.2025 11:09
- ТД з О.docx 04.04.2025 11:09
- Пояснення АМКУ.pdf 04.04.2025 11:09
- Протокол 131 внесення змін (АМКУ).pdf 16.04.2025 11:56
- Протокол 131 (зміни + НР ТД з О (АМКУ)).docx 16.04.2025 11:56
- Перелік змін (додаток 2).docx 16.04.2025 11:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.03.2025 20:18
Дата розгляду скарги:
09.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.04.2025 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.04.2025 19:10
Дата виконання рішення Замовником:
16.04.2025 11:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Виконати рішення Комісії уповноваженою особою щодо внесення змін до Тендерної документації у відкритих торгах на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a.
2. Оприлюднити інформацію уповноваженою особою щодо внесення змін до Тендерної документації у відкритих торгах на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a.
3. Затвердити нову редакцію тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a, та перелік змін, що вносяться в окремому документі.
4. Оприлюднити нову редакцію тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуги з прання, прасування постільної білизни, за кодом ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення, № UA-2025-03-27-003631-a та перелік змін, що вносяться в окремому документі протягом одного дня з дати прийняття даного рішення та продовжити в електронній системі закупівель, а саме ― в Оголошенні про проведення відкритих торгів, до 21.04.2024 01:00.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9761385a3dae4426a2e43be66423ecdc
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо витягу з державного реєстру речових прав з цільовим призначенням приміщення - «Пральня».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.3 додатку 2 Документації:
Учасник повинен надати наступні документи:
3 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 3.1. На підтвердження наявність виробничих приміщень для прання білизни медичних закладів, відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуги, що є предметом закупівлі, Учасник надає Довідку, за Формою 3.
3.2. Для підтвердження цільового призначення приміщення - «Пральня», Учасник надає Витяг з державного реєстру речових прав. У разі оренди виробничих потужностей, Учасник повинен надати скан-копію діючого договору оренди/суборенди з актом приймання-передачі, дійсного до кінця 2025 року та Витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця. 3.3. Учасник повинен надати копії видаткових накладних або інших документів, які зазначені в Довідці та підтверджують наявність у Учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. У разі оренди обладнання – надати діючий до кінця 2025 року договір оренди та акт приймання-передачі обладнання, зазначеного в Довідці.
3.4. Надати скан-копію технічного свідоцтва/паспорта на транспорт, зазначений у Довідці. У разі оренди транспортного засобу, Учасник повинен надати договір-оренди та акт-приймання транспортного засобу*
Скаржник має в наявності приміщення пральні для пранні білизни медичних закладів за адресою Дніпропетровська область, Дніпровський район, сел. Слобожанське, вул. Слобожанська, 23А, що підтверджується договором оренди № 297 від 27.12.2024 року та додається до скарги. Крім того, відповідно до п. 1.4. цільове призначення приміщення за договором - «Пральня» для прання білизни медичних закладів.
Також, Скаржник отримав від орендодавця свідоцтво про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164 та витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674, відомості з державного реєстру прав власності на нерухоме майно, які додаються до скарги.
Відповідно до вказаних документів тип об?єкта: гаражні бокси та побутові приміщення.
Таким чином, у Скаржника в наявності спеціально виділена пральня, проте він не має витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня».
У зв?язку з цим, Скаржник звернувся із запитом до орендодавця за договором - Приватного акціонерного товариства «Аграрно-виробничого підприємства «Содружество» з проханням надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», а у разі неможливості надання такого документу з підтвердженням цільового призначення «Пральня» – змінити цільове призначення приміщення на «Пральня» та надати оновлені документи відповідно до встановлених вимог Документації. Копія листа-запиту №1ЛЗ від 29.03.2025 року додається до скарги.
У відповідь була отримана відмова надати таких документ, також, було відмовлено в процедурі зміни цільового призначення. Копія скріншоту додається.
Отже, учасник може якісно виконати умови договору, проте позбавлений прийняти участі в закупівлі через те, що не може надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня».
Вказані вимоги розраховані на тих учасників, які мають витяг з державного реєстру речових прав, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Учасник повинен надати наступні документи:
3 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази 3.1. На підтвердження наявність виробничих приміщень для прання білизни медичних закладів, відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуги, що є предметом закупівлі, Учасник надає Довідку, за Формою 3.
3.2. Для підтвердження цільового призначення приміщення - «Пральня», Учасник надає Витяг з державного реєстру речових прав. У разі оренди виробничих потужностей, Учасник повинен надати скан-копію діючого договору оренди/суборенди з актом приймання-передачі, дійсного до кінця 2025 року та Витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця. 3.3. Учасник повинен надати копії видаткових накладних або інших документів, які зазначені в Довідці та підтверджують наявність у Учасника відповідної матеріально-технічної бази та обладнання. У разі оренди обладнання – надати діючий до кінця 2025 року договір оренди та акт приймання-передачі обладнання, зазначеного в Довідці.
3.4. Надати скан-копію технічного свідоцтва/паспорта на транспорт, зазначений у Довідці. У разі оренди транспортного засобу, Учасник повинен надати договір-оренди та акт-приймання транспортного засобу*
Скаржник має в наявності приміщення пральні для пранні білизни медичних закладів за адресою Дніпропетровська область, Дніпровський район, сел. Слобожанське, вул. Слобожанська, 23А, що підтверджується договором оренди № 297 від 27.12.2024 року та додається до скарги. Крім того, відповідно до п. 1.4. цільове призначення приміщення за договором - «Пральня» для прання білизни медичних закладів.
Також, Скаржник отримав від орендодавця свідоцтво про право власності на нерухоме майно Серія САС №156164 та витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно Серія ССК №639674, відомості з державного реєстру прав власності на нерухоме майно, які додаються до скарги.
Відповідно до вказаних документів тип об?єкта: гаражні бокси та побутові приміщення.
Таким чином, у Скаржника в наявності спеціально виділена пральня, проте він не має витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня».
У зв?язку з цим, Скаржник звернувся із запитом до орендодавця за договором - Приватного акціонерного товариства «Аграрно-виробничого підприємства «Содружество» з проханням надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», а у разі неможливості надання такого документу з підтвердженням цільового призначення «Пральня» – змінити цільове призначення приміщення на «Пральня» та надати оновлені документи відповідно до встановлених вимог Документації. Копія листа-запиту №1ЛЗ від 29.03.2025 року додається до скарги.
У відповідь була отримана відмова надати таких документ, також, було відмовлено в процедурі зміни цільового призначення. Копія скріншоту додається.
Отже, учасник може якісно виконати умови договору, проте позбавлений прийняти участі в закупівлі через те, що не може надати витяг з державного реєстру речових прав, виданий на орендодавця, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня».
Вказані вимоги розраховані на тих учасників, які мають витяг з державного реєстру речових прав, який підтвердить цільове призначення приміщення - «Пральня», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
1. Договір, відомості, свідоцтво, витяг, запит, скріншоти
-
Повʼязаний документ:
1. Договір, відомості, свідоцтво, витяг, запит, скріншоти.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
2b20efeb9f6348f4bf8fe14d8ab42c67
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо умов Документації, які не узгоджуються між собою.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 8 додатку 1 Документації:
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції).
Гарантія має містити:
…
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Наголошуємо на тому, що у пункті 3 цього Розділу відсутні Застереження щодо випадків коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Натомість, такі вимоги передбачені саме в 9 додатку 1 Документації.
Отже, вимоги документації не узгоджуються між собою, на підтвердження додаємо тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації між собою.
Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації.
Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції).
Гарантія має містити:
…
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Наголошуємо на тому, що у пункті 3 цього Розділу відсутні Застереження щодо випадків коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Натомість, такі вимоги передбачені саме в 9 додатку 1 Документації.
Отже, вимоги документації не узгоджуються між собою, на підтвердження додаємо тендерну документацію.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації між собою.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
2. ТД з О.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
fc0b285e6dc1432fa9455d96d2fa9d4d
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо умов, які не узгоджуються з вимогами чинного законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 2 додатку 3 Документації: Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до п. 17 Особливостей: Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Тобто, договір про закупівлі може бути укладеним і на 15 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідні документи також можуть надаватися в цей день. Особливостями не передбачено обов'язку надавати документи за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, на підтвердження додаємо о скарги Закон та Особливості.
Більше того, Замовник самостійно розширює перелік підстав для відхилення встановлюючи скорочений строк для надання таких документів, всупереч вимогам п. 44 Особливостей.
Отже, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з вимогами Особливостей в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації з умовами Особливостей.
У випадку, якщо переможець процедури закупівлі є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий переможець повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі, а також останню затверджену фінансову звітність та статут такого переможця. Інформація про право підписання договору про закупівлю надається переможцем шляхом завантаження її в електронну систему закупівель не пізніше ніж за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, в тому числі рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника, яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі та / або останню затверджену фінансову звітність та / або статут переможця, шляхом завантаження їх в електронну систему закупівель за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до п. 17 Особливостей: Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Відповідно до абзацу другого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Тобто, договір про закупівлі може бути укладеним і на 15 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, відповідні документи також можуть надаватися в цей день. Особливостями не передбачено обов'язку надавати документи за один робочий день до дати укладення договору про закупівлю, на підтвердження додаємо о скарги Закон та Особливості.
Більше того, Замовник самостійно розширює перелік підстав для відхилення встановлюючи скорочений строк для надання таких документів, всупереч вимогам п. 44 Особливостей.
Отже, вищенаведена вимога Документації не узгоджується з вимогами Особливостей в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом узгодження умов Документації з умовами Особливостей.
×
-
Назва доказу:
3. Особливості
-
Повʼязаний документ:
3. Особливості.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови за Процедурою закупівлі та привести вимоги Документації у відповідність із вимогами законодавства.