• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Закупівля товару “Універсальний 20 футовий контейнер”

Завершена

33 641 988.93 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 672 839.78 UAH
Період оскарження: 26.03.2025 18:06 - 31.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога на рішення замовника від 15.04.2025 № 25 про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ»

Номер: 31aa6df6d84b47058fa59fdd60855b71
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-012790-a.a1
Назва: Вимога на рішення замовника від 15.04.2025 № 25 про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ»
Вимога:
Вимога на рішення замовника від 15.04.2025 № 25 про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» Протокольним рішенням від 15.04.2025 № 25 південним управлінням замовника робіт визначено переможцем ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» (код ЄДРПОУ 31507980). ТОВ «СПЕЦБУД ТРЕЙД» не погоджується з вищенаведеним рішенням Замовника з огляду на наступне. І. Згідно із підпунктом 1 пункту 1 Додатку 1 учаснику необхідно підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. На виконання вищенаведених вимог Переможцем у складі пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 02.04.2025 № 0204-3 у якій зазначено договір від 16.02.2024 № 160224/1 та зазначено термін його виконання 15.03.2024. На підтвердження виконання було надано видаткову від 18.03.2024 № Ю-00000043. Тобто договір було виконано лише 18.03.2024 а не 15.03.2024, як зазначено у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 02.04.2025 № 0204-3. Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. ІІ. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 учаснику необхідно підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми, відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Також учаснику необхідно надати: Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. Згідно із таблицею «а» необхідно зазначити: «Виробник/марка та термін експлуатації (років)» На підтвердження зазначеним вимогам Переможцем надано таблицю «а» від 02.04.2025 № 0204-6. Однак у вищенаведеній таблиці Переможця замість років експлуатації зазначено місяці по позиціям 3,4,12,19-22,25,30-47. Крім того по позиціям 5,23,48-51 взагалі не зазначено терміну експлуатації Також у таблиці зазначено Акумуляторний ударний гайковерт Metabo SSW 18 LTX 1750 BL2*5 5mBox (позиція 6) у кількості – 2 шт. Однак у наданих документах на підтвердження права власності, а саме у видатковій накладній від 09.12.2024 № 1875 зазначено Акум. ударний гайковерт Metabo SSW 18 LTX 1750 BL2х5 5mBox у кількості 1 шт. Таким чином не підтверджено право власності обладнання – ударний гайковерт Metabo SSW 18 LTX 1750 BL2*5 5mBox (позиція 6) у кількості – 1 шт Враховуючи наведене пропозиція переможця не відповідає підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник 11.04.2025 розмістив повідомлення про усунення невідповідностей Переможця. Враховуючи, що повторне розміщення повідомлення про усунення невідповідностей законодавством не передбачено тому пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі п. 44 Особливостей ІІІ. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Ціна тендерної пропозиції учасника подається у форматі заповненої та підписаної тендерної (цінової) пропозиції (форма наведена у Додатку 4 до тендерної документації). Тендерна пропозиція формується на підставі калькуляції, яка складається в довільній формі на кожен тип продукції (товару), та обов’язково має передбачити витрати на придбання конструкцій (матеріалів), устаткування (обладнання), прибутку з урахуванням та в розрізі всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інших витрат, пов’язаних із виготовленням одиниці продукції, а також затрати її доставку. Однак у складі пропозиції переможця відсутня калькуляція до тендерної пропозиції переможця. 15.04.2025 Замовником було розміщенно повідомлення про усунення невідповідностей Переможцю у тому числі щодо відсутності наведеної калькуляції. Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, зазначена невідповідність не відноситься до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог п. 43 Особливостей. Замовник, звернувшись до зазначеного учасника з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, порушив вимоги п. 43 Особливостей. Враховуючи вищенаведене пропозиція Переможця повинна бути відхилена на підставі п.п. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Схожа правова позиція наведена у рішенні АМКУ № 440-р/пк-пз від 12.01.2023. IV. Замовником протокольним рішенням від 04.04.2025 № 14 було оприлюдненно повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції та вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР-ВС» до 21 квітня 2025 року. Однак по даній закупівлі розгляд пропозиції відбувався учасника ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ». Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене Замовник невірно зазначивши найменування учасника в оприлюдненому повідомленні про продовження строку розгляду пропозиції учасника порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно наявні підстави для відміни торгів: «Закупівля товару «Універсальний 20 футовий контейнер», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-009093-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей. Враховуючи все вищенаведене, просимо: 1. Розглянути цю вимогу у встановлені законодавством строки; 2. Скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ»; 3. Відмінити закупівлю «Закупівля товару «Універсальний 20 футовий контейнер», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-012790-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уповноваженою особою Західного управління замовника робіт в межах повноважень опрацьовано вимогу від 19.04.2025 UA-2025-03-26-012790-a.a1 на рішення замовника від 15.04.2025 № 25 про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ», по сутті що до розгляду цієї вимоги у встановлені законодавством строки, скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ», відміни закупівлі «Закупівля товару «Універсальний 20 футовий контейнер», ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-012790-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей. За результатами опрацювання повідомляємо наступне: І. Згідно із підпунктом 1 пункту 1 Додатку 1 учаснику необхідно підтвердити Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів від 2019 року і по дату подачі пропозиції включно (не менше двох, які виконані повністю), інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів (вартість одного з договорів має становити не менше 80 % очікуваної вартості закупівлі). Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, на поставку модульного(их) блок-контейнеру(ів)/приміщення(ь), збірно-розбірних модульних споруд. 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договорами від замовника, що вказані в довідці про виконання аналогічних договорів. Відгук повинен містити назву замовника, предмет цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Назва замовника в листі-відгуку має збігатись з назвою замовника в виконаному аналогічному договорі – обов’язково. 3. Акт(и) приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до аналогічного договору. Примітка: загальна вартість за укладеною угодою має збігатись з загальною сумою усіх актів приймання-передачі або видаткова(і) накладна(і) на поставку товару відповідно до наданого аналогічного договору – обов’язково. На виконання вищенаведених вимог Переможцем у складі пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 02.04.2025 № 0204-3 у якій зазначено договір від 16.02.2024 № 160224/1 та зазначено термін його виконання 15.03.2024. На підтвердження виконання було надано видаткову від 18.03.2024 № Ю-00000043. Тобто договір було виконано лише 18.03.2024, а не 15.03.2024, як зазначено у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 02.04.2025 № 0204-3. Таким чином пропозиція Переможця не відповідає вимогам підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. Відповідь: У відповідності до вимог абзацу 1 пункт 1 розділ 1 додатку 1 тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надається Інформаційна довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням найменування предмета закупівлі, дати та номеру договору, назви та адреси контрагента, з яким укладено договір, сума договору, термін виконання договору, складена на фірмовому бланку учасника та завірена печаткою (за наявності). Так дійсно у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» за Вих. № 0204-3 від 02.04.2025 було надано інформаційну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За порядковим №1 в колонці 4 зазначено договір № 160224/1 від 16.02.2024 р, в колонці №6 зазначено термін виконання Виконано 15.03.2024 року. На підтвердження виконання було надано договір № 160224/1 від 16.02.2024 з терміном дії до 31 грудня 2024 року але в будь-якому випадку до повного його виконання та видаткову від 18.03.2024 № Ю-00000043. Крім того в складі тендерної пропозиції за вих. №3103-31 від 31.03.25 було подано лист відгук наданий директором ТОВ «Югсталь», де зазначено, що ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» виконала поставку своєчасно в повному обсязі та у визначені строки. Відповідно до проведеного аналізу скіаскопії поданих документів на підтвердження виконання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору-постачання № 160224/1 від 16.02.2024 р надані та відповідають вимогам тендерної документації. А отже відповідно до вище наведеного зазначення в довідці про виконання аналогічних договорів 15.03.2024 а не 18.03.2024 підпадає під пункт 2 наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», а саме: помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. ІІ. Відповідно до підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 учаснику необхідно підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відомості подаються про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування у таблиці «а» згідно запропонованої форми, відомості про наявність кваліфікованого персоналу у таблиці «б» та «в» згідно запропонованої форми. Наявність має бути достатньою для виробництва (поставки) заявленої продукції (Товару). Також учаснику необхідно надати: Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. Згідно із таблицею «а» необхідно зазначити: «Виробник/марка та термін експлуатації (років)» На підтвердження зазначеним вимогам Переможцем надано таблицю «а» від 02.04.2025 № 0204-6. Однак у вищенаведеній таблиці Переможця замість років експлуатації зазначено місяці по позиціям 3,4,12,19-22,25,30-47. Крім того по позиціям 5,23,48-51 взагалі не зазначено терміну експлуатації. Також у таблиці зазначено Акумуляторний ударний гайковерт Metabo SSW 18 LTX 1750 BL2*5 5mBox (позиція 6) у кількості – 2 шт. Однак у наданих документах на підтвердження права власності, а саме у видатковій накладній від 09.12.2024 № 1875 зазначено Акум. ударний гайковерт Metabo SSW 18 LTX 1750 BL2х5 5mBox у кількості 1 шт. Таким чином не підтверджено право власності обладнання – ударний гайковерт Metabo SSW 18 LTX 1750 BL2*5 5mBox (позиція 6) у кількості – 1 шт Враховуючи наведене пропозиція переможця не відповідає підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації. Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник 11.04.2025 розмістив повідомлення про усунення невідповідностей Переможця. Враховуючи, що повторне розміщення повідомлення про усунення невідповідностей законодавством не передбачено тому пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі п. 44 Особливостей. Відповідь: У відповідності до вимог Примітки пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 в довідці про наявність у суб’єкта господарювання виробничих потужностей, технологічного устаткування повинна міститись наступна інформація: Виробничі площі: основні виробничі площі, м2, допоміжні виробничі площі, м2, власні чи орендовані площі. Устаткування: основне устаткування, що використовується у виробництві, власне чи орендоване основне устаткування, допоміжне устаткування, його кількість та статус (власне чи орендоване). Персонал: кількість штатного адміністративного персоналу, кількість штатного та допоміжного виробничого персоналу, потреба у фахівцях. Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо. Скан-копії договорів оренди, суборенди, якщо об’єкти використовуються на таких умовах. Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах. У разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування. На виконання вище наведеної вимоги Учасником було надано таблицю «а» від 02.04.2025 № 0204-6 де було перелічено обладнання та устаткування, яке планується використовувати у виробництві в тому числі – ударний гайковерт Metabo SSW 18 LTX 1750 BL2*5 5mBox (позиція 6) у кількості – 1 шт., на який відсутнє підтвердження права власності. Проте в таблиці зазначено, що даний інструмент (обладнання) є власне. Абзац 9 та 10 передбачає, що надаються Скан-копії актів приймання передачі об’єктів матеріально-технічної бази, якщо вони передані на інших правових підставах та у разі, якщо об’єкти матеріально-технічної бази належать третім особам, яка не є власником, необхідно надати відповідні підтверджуючі документи на право користування. А отже на власне устаткування підтверджуючих документів не вимагалося. У вимозі абзацу 7 пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 тендерної документації зазначено, надаються - Скан-копії документів про право власності, що підтверджують володіння виробничими площами, складськими приміщеннями, виробничими цехами тощо, що відноситься до виробничих площ. Жодної згадки про надання підтверджуючих документів на власне обладнання (інструменту) у вимогах тендерної документації не міститься. По сутті вимоги зазначення Учасником в таблиці «а» від 02.04.2025 № 0204-6 замість років експлуатації місяці по позиціям 3,4,12,19-22,25,30-47, то дане зауваження є не доречним так, як календарний рік у григоріанському та юліанському календарях дорівнює 12 місяцям, а отже місяць є складовою року. Відповідно поділ року визначається місяцями та днями. ІІІ. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Ціна тендерної пропозиції учасника подається у форматі заповненої та підписаної тендерної (цінової) пропозиції (форма наведена у Додатку 4 до тендерної документації). Тендерна пропозиція формується на підставі калькуляції, яка складається в довільній формі на кожен тип продукції (товару), та обов’язково має передбачити витрати на придбання конструкцій (матеріалів), устаткування (обладнання), прибутку з урахуванням та в розрізі всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інших витрат, пов’язаних із виготовленням одиниці продукції, а також затрати її доставку. Однак у складі пропозиції переможця відсутня калькуляція до тендерної пропозиції переможця. 15.04.2025 Замовником було розміщенно повідомлення про усунення невідповідностей Переможцю у тому числі щодо відсутності наведеної калькуляції. Згідно п. 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, зазначена невідповідність не відноситься до помилок, які можуть бути усунені відповідно до вимог п. 43 Особливостей. Замовник, звернувшись до зазначеного учасника з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, порушив вимоги п. 43 Особливостей. Враховуючи вищенаведене пропозиція Переможця повинна бути відхилена на підставі п.п. 2 п. 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Схожа правова позиція наведена у рішенні АМКУ № 440-р/пк-пз від 12.01.2023. Відповідь: Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Ціна пропозиції. - Ціна тендерної пропозиції учасника подається у форматі заповненої та підписаної тендерної (цінової) пропозиції (форма наведена у Додатку 4 до тендерної документації). - Тендерна пропозиція формується на підставі калькуляції, яка складається в довільній формі на кожен тип продукції (товару), та обов’язково має передбачити витрати на придбання конструкцій (матеріалів), устаткування (обладнання), прибутку з урахуванням та в розрізі всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інших витрат, пов’язаних із виготовленням одиниці продукції, а також затрати її доставку. Також в примітці зазначено, що калькуляція обов’язково формується на одну одиницю товару та має враховувати всі вище перелічені складові такі, а вартість за одиницю товару має при перерахунку на кількість товару, який планується поставити в сумі має дорівнювати загальній вартості цінової пропозиції поданої учасником з урахуванням сплати усіх податків та зборів. Відповідно до вище наведеного та вимог тендерної документації саме Тендерна пропозиція є основним документом на поставку товару, а калькуляціє є доповненням (розрахунком) до Тендерної пропозиції. Також слід зауважити що калькуляція містить тільки витрати на виготовлення товару такі, як то «придбання конструкцій (матеріалів), устаткування (обладнання), прибутку з урахуванням та в розрізі всіх податків та зборів, загальновиробничих, адміністративних, операційних та інших витрат, пов’язаних із виготовленням одиниці продукції, а також затрати її доставку» та не містить жодних вимог та посилань до технічної специфікації поставляємого товару, також калькуляція не вносить зміни виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, як-от: найменування товару, марки, моделі. Вся інформація що до предмету закупівлі, найменування кількості та вартості поставляємого товару міститься в Тендерній пропозиції. IV. Замовником протокольним рішенням від 04.04.2025 № 14 було оприлюдненно повідомлення про продовження строку розгляду пропозиції та вирішено продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР-ВС» до 21 квітня 2025 року. Однак по даній закупівлі розгляд пропозиції відбувався учасника ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ». Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи вищенаведене Замовник невірно зазначивши найменування учасника в оприлюдненому повідомленні про продовження строку розгляду пропозиції учасника порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно наявні підстави для відміни торгів: «Закупівля товару «Універсальний 20 футовий контейнер», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-29-009093-a на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей. Відповідь: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття такого рішення (ч.10 ст. 29 Закону № 922). Саме такою є редакція норм, що регламентує терміни та порядок продовження розгляду тендерних пропозицій/пропозицій. А отже у відповідності до Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 не передбачено жодної форми такого повідомлення і що в ньому обов'язково зазначати. Тому замовник може скласти його в довільній формі, додавши, наприклад, до протоколу про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Тож для того, щоб продовжити строк розгляду тендерної пропозиції, УО має виконати дві умови: 1. Визначити, що є підстави для збільшення строку кваліфікації.. 2. Опублікувати про це повідомлення протягом одного дня з дати прийняття відповідного рішення. Так дійсно уповноваженою особою Замовника 4.05.2025 в електронній системі закупівель було оприлюднено повідомлення наступного характеру: «У замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, а саме до 21 квітня 2025 року, у зв’язку із у зв'язку зі значним обсягом поданих документів та необхідності додаткового аналізу технічної частинини тендерної пропозиції фаховими спеціалістами замовника». Проте в опублікованому повідомлені в електронній системі закупівель жодних згадок про «учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАРТНЕР-ВС»», як стверджує товариство з обмеженою відповідальністю "СПЕЦБУД ТРЕЙД" не виявлено. Так дійсно до вище згаданого повідомлення помилково було підвантажено протокол №14 від 04.04.2025, а не протокол №15від 04.04.2025 в якому визначено продовження строку розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ». Крім того Замовником одночасно із протоколом № 25 від 15.04.2025 року було довантажено протокол №15від 04.04.2025 в якому визначено продовження строку розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ». Проте учасником закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю "СПЕЦБУД ТРЕЙД" даниий факт під час написання вимоги 19-04-25 було упущено. Також слід зазначити що Замовник у відповідності до законодавства після прийняття рішення зобов’язаний опублікувати саме повідомлення після прийняття рішення, а про обов’язок публікувати саме протокольне рішення ніде не визначено. Відповідно до вище наведеного вимога щодо скасування закупівлі на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей є безпідставною і такою, що не відповідає вимогам законодавства в сфері публічних закупівель. Крім того просимо Вас врахувати, що а ні Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 а ні Закон України № 922 не містять положень, які б дозволяли замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників крім випадків передбачених вимогою підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Проте учасник може оскаржити рішення замовника про його відхилення протягом п’яти днів з дати, коли замовник оприлюднив рішення про визначення переможця процедури закупівлі в ЕСЗ. Рішення органу оскарження замовники та особи, яких вони стосуються, зобов’язані виконувати (п. 22 ст. 18 Закону № 922 та п. 64 Особливостей). З повагою Уповноважена особа Західного управління замовника робіт Ігор ШЕСТОПАЛ
Статус вимоги: Відхилено