• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аксесуари до робочого одягу

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2025 16:53 - 31.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

щодо корупції

Номер: 848c107ff2c94c8bab211ac1207d9b09
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-012291-a.a3
Назва: щодо корупції
Вимога:
Вас попереджали, що прописання 30км зони, це корупційні вимоги, прописані під своїх постачальників, але Ви в тому році прописували ці вимоги і продовжуєте прописувати на своїх тендерах. Ми перевірили Ваші вимоги по тендерам.Завтра ми будемо писати питання по Вашому підприємству до АМК
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Інформацію щодо такої потреби надають підрозділи та дільниці замовника у вигляді службової записки. Відповідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей, а також у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей. Згідно вищевикладеного, тендерна документація, окрім іншого, обов’язково має містити такі відомості: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); - кількість товару та місце його поставки. Водночас, відповідно до пункту 3 та пункту 7 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послу. Замовник визначає (зокрема, у проекті договору у складі тендерної документації) умови та місце постачання товару, надання послуги чи виконання роботи. При цьому враховується, що умови поставки товару повинні відповідати нагальним потребам підприємства. Пунктом 5 Додатка 3 «Технічні вимоги» тендерної документації встановлено, що місце поставки товару є місце розташування пункту продажу Учасника або відділення Нової Пошти № 6 у м. Горішні Плавні. Відповідні вимоги зазначені у пункті 5.2 Додатку 4 «Проект Договору» тендерної документації. При проведенні закупівлі Замовник має керуватися вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно абзацу 2 пункту 54 Особливостей будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень щодо дискримінаційних умов тендерної документації не надходило. Водночас, звертаю Вашу увагу, що причини відхилення або прийняття тендерних пропозицій учасників не стосуються місця розташування учасника. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На даний момент всі учасники даної процедури закупівлі дискваліфіковані, що свідчить про неупереджене ставлення до кожного учасника процедури закупівлі. Вважаємо Ваші звинувачення у корупції недопустимими. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Корупція

Номер: 7cb4442e8e13417bacbc7776998e6726
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-012291-a.a2
Назва: Корупція
Вимога:
Компанія "ДОМОВОЙ" місто ГОРІШНІ ПЛАВНІ??? Зручно працювати з місцевими??? Ми все ж таки хочемо задати питання АМК по питанню 30км???
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Інформацію щодо такої потреби надають підрозділи та дільниці замовника у вигляді службової записки. Відповідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей, а також у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей. Згідно вищевикладеного, тендерна документація, окрім іншого, обов’язково має містити такі відомості: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); - кількість товару та місце його поставки. Водночас, відповідно до пункту 3 та пункту 7 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послу. Замовник визначає (зокрема, у проекті договору у складі тендерної документації) умови та місце постачання товару, надання послуги чи виконання роботи. При цьому враховується, що умови поставки товару повинні відповідати нагальним потребам підприємства. Пунктом 5 Додатка 3 «Технічні вимоги» тендерної документації встановлено, що місце поставки товару є місце розташування пункту продажу Учасника або відділення Нової Пошти № 6 у м. Горішні Плавні. Відповідні вимоги зазначені у пункті 5.2 Додатку 4 «Проект Договору» тендерної документації. При проведенні закупівлі Замовник має керуватися вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно абзацу 2 пункту 54 Особливостей будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень щодо дискримінаційних умов тендерної документації не надходило. Водночас, звертаю Вашу увагу, що причини відхилення або прийняття тендерних пропозицій учасників не стосуються місця розташування учасника. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На даний момент всі учасники даної процедури закупівлі дискваліфіковані, що свідчить про неупереджене ставлення до кожного учасника процедури закупівлі. Вважаємо Ваші звинувачення у корупції недопустимими. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо технічній специфікації

Номер: 71b56829ab1c4afc82eb590764925d52
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-012291-a.c1
Назва: щодо технічній специфікації
Вимога:
У Замовника цитуємо "Технічна документація, що подається учасником в складі своєї пропозиції, щодо предмета закупівлі надасться відповідно до підпункту 5 пункту 1 Додатку 1 цієї тендерної документації" Так де Ваша принциповість... Технічна специфікація це основний документ, який повинен бути обов'язково доданий у складі тендерної документації. Чи нам спросити в АМК. Ви же самі вимагаєте технічку. Чи може даний Замовник Ваш місцевий, який знаходиться в 30км????
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Інформацію щодо такої потреби надають підрозділи та дільниці замовника у вигляді службової записки. Відповідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей, а також у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей. Згідно вищевикладеного, тендерна документація, окрім іншого, обов’язково має містити такі відомості: - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); - кількість товару та місце його поставки. Водночас, відповідно до пункту 3 та пункту 7 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послу. Замовник визначає (зокрема, у проекті договору у складі тендерної документації) умови та місце постачання товару, надання послуги чи виконання роботи. При цьому враховується, що умови поставки товару повинні відповідати нагальним потребам підприємства. Пунктом 5 Додатка 3 «Технічні вимоги» тендерної документації встановлено, що місце поставки товару є місце розташування пункту продажу Учасника або відділення Нової Пошти № 6 у м. Горішні Плавні. Відповідні вимоги зазначені у пункті 5.2 Додатку 4 «Проект Договору» тендерної документації. При проведенні закупівлі Замовник має керуватися вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно абзацу 2 пункту 54 Особливостей будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Звернень щодо дискримінаційних умов тендерної документації не надходило. Водночас, звертаю Вашу увагу, що причини відхилення або прийняття тендерних пропозицій учасників не стосуються місця розташування учасника. Відповідно до частини 1 статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. На даний момент всі учасники даної процедури закупівлі дискваліфіковані, що свідчить про неупереджене ставлення до кожного учасника процедури закупівлі. Вважаємо Ваші звинувачення у корупції недопустимими. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено