-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Насосний агрегат для стічно-масних середовищ (ДК 021:2015 42120000-6 Насоси та компресори)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
мін. крок: 1% або 1 580.03 UAH
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції ( на підставі пункту 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
- Скарга до АМКУ на рішення про відхилення UA-2025-03-26-012007-a.doc 11.04.2025 13:43
- Тендерна документація в НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.docx 11.04.2025 13:43
- Таблиця 1_Технічні х-ки від Учасника.pdf 11.04.2025 13:43
- Протокол _ 70.PDF 11.04.2025 13:43
- 23. Технічний паспорт СМ.pdf 11.04.2025 13:43
- 22. Сертифікати Укрнасоссервіс.pdf 11.04.2025 13:43
- 14. Технічна специфікація.pdf 11.04.2025 13:43
- Скарга до АМКУ на рішення про відхилення UA-2025-03-26-012007-a.pdf 11.04.2025 13:43
- sign.p7s 11.04.2025 13:54
- Рішення від 14.04.2025 № 5839.pdf 14.04.2025 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2025 № 6289.pdf 22.04.2025 13:08
- Рішення від 21.04.2025 № 6289.pdf 24.04.2025 12:17
- Пояснення на рішення 14.04.2025.docx 16.04.2025 15:55
- Пояснення на рішення від 14.04.2025 року.pdf 16.04.2025 15:55
- Протокол № 77.PDF 24.04.2025 15:54
Пункт скарги
«Під час розгляду першого питання порядку денного:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступне:
Учасником в Технічній специфікації на запропонований Товар (за формою додатка 3 до Тендерної документації), наданій у складі Тендерної пропозиції не надано конкретного показника частоти обертання.
Учасник вказав діапазон частоти обертання від 1450 об/хв до 1500 об/хв, що не дає змоги ідентифікувати технічні характеристики предмета закупівлі, запропонованого Учасником та визначити його відповідність технічним характеристикам, визначених Замовником до предмета закупівлі.
Таким чином, Тендерна пропозиція Учасника, не відповідає технічним вимогам предмету закупівлі, які вимагались Замовником.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.».
Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП КОЗЛЮК О.О. по закупівлі № UA-2025-03-26-012007-a є незаконним з низки підстав, які обґрунтовуються вимогами чинного законодавства України та умовами тендерної документації.
По-перше, у складі тендерної пропозиції Учасника була належним чином заповнена таблиця, що підтверджує відповідність вимогам технічної специфікації, зокрема згідно з положеннями Додатку 2 Тендерної документації. У цьому документі не містилось прямої вимоги зазначати чітко фіксоване значення частоти обертання. Більше того, тендерна документація не містила положень, які б зобов’язували учасника уникати діапазонних значень або конкретизувати частоту обертання до одного точного значення, із врахуванням
Натомість параметр частоти обертання є показником, який в техніці, зокрема для обладнання, що містить обертові елементи, має допустимі коливання в межах діапазону, що зумовлено як конструктивними особливостями самого обладнання, так і стандартами технічної експлуатації. Діапазон від 1450 об/хв до 1500 об/хв є загальноприйнятим і технічно обґрунтованим, що підтверджується інженерною практикою. Такий спосіб зазначення не є ознакою невизначеності, а навпаки — демонструє відповідність реальним технічним параметрам запропонованого товару.
Крім того, зазначений діапазон повністю відповідає вимогам тендерної документації, оскільки нею не передбачено надання жорстко фіксованого значення без можливості коливання або допусків. Зазначення саме діапазону відповідає реальній технічній характеристиці товару і дозволяє однозначно ідентифікувати його відповідність технічним вимогам, наведеним у тендерній документації.
Таким чином, твердження Замовника про неможливість ідентифікувати технічні характеристики товару, виходячи з зазначення діапазону, є необґрунтованим. Додаток 2 до тендерної документації не містить вимоги щодо конкретного точного значення обертів за хвилину, а подання параметру у вигляді діапазону відповідає як вимогам документації, так і фізико-механічним особливостям самого товару.
У світлі вищевикладеного, рішення Замовника про відхилення пропозиції на підставі зазначення діапазонного значення частоти обертання є безпідставним, а сам протокол суперечить нормам пункту 44 Особливостей, а також принципам недискримінації, пропорційності та об’єктивності оцінки, визначеним статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, така дія Замовника має ознаки неправомірного відхилення пропозиції учасника.Враховуючи вищезазначене, прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції є незаконним, оскільки воно базується на помилковому тлумаченні гарантійного терміну та не враховує положення законодавства і проекту договору, погодженого Учасником.
Відхилення тендерної пропозиції ФОП КОЗЛЮК О.О. у процедурі закупівлі № UA-2025-03-26-012007-a є незаконним через порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України.
Формальне або безпідставне відхилення пропозиції учасника, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію, також порушує принципи закупівель, зокрема щодо забезпечення добросовісної конкуренції. Такий підхід може свідчити про намір обмежити конкуренцію або неправомірно віддати перевагу іншому учаснику.
З огляду на зазначене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП КОЗЛЮК О.О. є незаконним та може бути оскаржене в Антимонопольному комітеті України. Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право подати скаргу на дії замовника та вимагати скасування неправомірного рішення про відхилення його тендерної пропозиції.
Умови документації закупівлі:
Відповідно до Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Тендерної документації встановлено:
1. Предмет закупівлі (далі-Товар, предмет закупівлі), запропонований учасником, повинен відповідати державним стандартам України.
2. Товар повинен бути новим, таким що не перебував в експлуатації, у повній заводській комплектації.
3. Упаковка, у якій відвантажується Товар, має відповідати встановленим в Україні стандартам або технічним умовам і забезпечувати, за умови належного поводження з вантажем, схоронність товару під час транспортування та збережння.
4. Вартість упаковки входить в ціну Товару.
5. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до умов Договору.
6. Поставка товару здійснюється на умовах DDP (Інкотермс 2020) за адресою Покупця, а саме: вул. Інститутська, 1, м. Умань, Черкаська область, 20301.
7. Транспортні послуги з поставки товару та усі інші витрати, що пов’язані з процесом доставки Товару на адресу поставки, входять у ціну товару.
8. Рік виробництва – не раніше 2024 року.
9. Поставка Товару здійснюється згідно попереднього замовлення Замовника, переданого електронною поштою на електронну адресу Учасника, вказану в договорі про закупівлю письмово, або телефоном протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надсилання такого замовлення Учаснику.
Граничний термін поставки – 15.05.2025 року
10.Країна походження товару – крім Російської Федерації та Республіки Білорусь, Іран.
11. На підтвердження технічних показників (технічної характеристики) відповідності товару, що пропонується Учасником вимогам Замовника Учасники у складі тендерної пропозиції надають технічний паспорт, який містить необхідну інформацію.
12. Заводський гарантійний термін на Товар повинен складати не менше 12 місяців з дати переходу права власності на Товар.
13. На підтвердження наявності на території України сервісного центру по обслуговуванню насосів та насосного обладнання Учасник в складі тендерної пропозиції надає Довідку довільної форми з зазначенням місцезнаходження центру, повної адреси, телефону.
14. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, або виробника, слід читати, «або аналог/еквівалент».
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до Товару, та технічних і якісних характеристик Товару, що пропонується Учасником. При цьому технічні та якісні характеристики запропонованого Товару мають бути не гіршими ніж заявлені у технічних вимогах Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується Учасником. В разі виявлення, що запропонований товар не може використовуватися за призначенням та не відповідає вимогам Замовника, Замовник може відхилити таку тендерну пропозицію Учасника.
№
з/п Найменування предмета закупівлі Одиниця виміру Кіль-кість Технічні, якісні характеристики
1 Насосний агрегат СМ 150-125-315/4 шт. 1 Насосний агрегат для стічно-масних середовищ. Агрегат типу СМ повинен складатися з насоса та електродвигуна, змонтованих на загальній рамі. Вал насоса та двигуна з’єднані між собою пружною муфтою.
Електродвигун асинхронний потужністю не менше 45 кВт;
Частота обертання в проміжку від 1450 до 1500 об/хв;
Насос (одноступінчастий з відцентровим колесом закритого типу):
Тип насоса - для стічно-масних середовищ;
Діаметр вхідного патрубка – 150 мм;
Діаметр вихідного патрубка – 125 мм;
Номінальний діаметр робочого колеса - 315 мм;
Частота обертання ротора агрегату в проміжку від 1450 до 1500 об/хв;
Ущільнення валу - одинарне;
Кліматичне виконання - УХЛ;
Категорія розміщення агрегату під час експлуатації - 4;
Тип монтажу насоса – на раму з електродвигуном;
Матеріал проточної частини насосу - сірий чавун марки СЧ20;
Продуктивність – 200 м3/год;
Натиск – 32 м;
η(ККД)=64-69%;
Витік через сальникове ущільнення не більше – 10 л/год.
Вміст абразивних частинок не більше – 1%;
Відповідно останнього абзацу пункту 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Скаржник – ФОП КОЗЛЮК О.О. – у складі своєї тендерної пропозиції надав усі документи, передбачені Додатком 1 та Додатком 2 до Тендерної документації .
Зокрема, Скаржник щодо технічного завдання, у складі тендерної пропозиції подав:
1) Файл "14. Технічна специфікація.pdf" — заповнена учасником форма технічної специфікації згідно з вимогами додатку до тендерної документації. У цьому файлі зазначено конкретні технічні характеристики товару, який пропонується, включаючи всі параметри, передбачені замовником та підтверджує виконання вимог Додатку 2 Тендерної документації.
2) Файл "22. Сертифікати Укрнасоссервіс.pdf " - містить сертифікати відповідності, які свідчать про дотримання технічних та якісних характеристик товару, що є предметом закупівлі. Ці документи додатково підтверджують якість обладнання, а також його відповідність встановленим нормативам.
3) Файл "23. Технічний паспорт СМ.pdf " — технічний паспорт виробу, що містить ключові параметри та характеристики продукції, включаючи діапазони частоти обертання, потужність, габарити тощо. Паспорт є основним технічним документом, який додатково до вимог закупівлі засвідчує відповідність запропонованого товару характеристикам, визначеним у тендерній документації.
Отже, скаржником було повністю виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження відповідності предмета закупівлі, а також додатково надано документи, які обґрунтовано підтверджують технічні характеристики товару. Це виключає можливість об'єктивного обґрунтованого відхилення пропозиції на підставі нібито відсутності або неналежного заповнення технічних параметрів.
На підставі наданої тендерної документації, Скаржник належним чином заповнив технічну специфікацію відповідно до вимог, що містяться Додатку 2 Тендерної документації.
З огляду на вищезазначене, Скаржник повністю дотримався вимог тендерної документації при заповненні технічної специфікації та наданні відповідних підтверджувальних документів, що підтверджують відповідність характеристик товару встановленим вимогам. Тому протокол про відхилення його тендерної пропозиції є необґрунтованим і незаконним, оскільки Скаржник не порушив жодних вимог документації щодо технічних характеристик товару.
У цьому випадку, якщо замовник не встановив конкретного значення частоти обертання, а лише зазначив діапазон або взагалі не визначив вимог до цього параметра, подання учасником діапазону значень є правомірним. Скаржником відповідно було зазначено інформацію згідно з технічним завданням, оскільки він не пропонує еквівалент товару, а пропонує саме той, який відповідає технічним характеристикам замовника. Крім того, така форма подання значення параметра як діапазон є об’єктивно обґрунтованою з огляду на те, що показник частоти обертання має фізико-механічну варіативність та може змінюватися в межах певного діапазону навіть у межах однієї моделі обладнання, що також підтверджується технічною документацією виробників.
Відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, прямо передбачено, що відсутність документів або інформації, яка не передбачена додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі. Отже, замовник не мав законного права відхиляти пропозицію на підставі відсутності конкретного значення частоти обертання або подання її у вигляді діапазону, якщо тендерна документація не містила такої конкретної вимоги. Усі дії замовника в цьому випадку суперечать не лише положенням Особливостей, а й загальним принципам рівного та недискримінаційного ставлення до учасників, передбаченим статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Параметр частоти обертання, що є ключовим показником для обладнання з обертовими елементами, має свою специфіку визначення та документального підтвердження. У галузі технічного проєктування та експлуатації машин і механізмів цей параметр не завжди має одне жорстко фіксоване значення, оскільки в більшості випадків допускаються певні коливання у межах допустимого технічного діапазону. Це пов’язано із природними фізико-механічними властивостями матеріалів, допустимими відхиленнями у виробництві, а також особливостями роботи обладнання в реальних умовах експлуатації.
Так, наприклад, для електродвигунів або насосів промислового призначення, частота обертання у межах від 1450 об/хв до 1500 об/хв є типовим технічним діапазоном, який обґрунтовано застосовується виробниками і споживачами як стандартний. Такий діапазон не свідчить про відсутність точності або невизначеність, а, навпаки, — є результатом адаптації до стандартів експлуатації, які допускають подібні відхилення без шкоди для функціональності обладнання. Вказання діапазону у межах 1450–1500 об/хв у складі тендерної пропозиції — це технічно грамотне рішення, яке цілком відповідає нормам інженерної практики та експлуатаційним стандартам.
Більше того, надана учасником документація, зокрема технічний паспорт виробу (файл з назвою «Технічний паспорт СМ»), підтверджує вказаний діапазон частоти обертання. У паспорті наведено відповідний технічний параметр, що засвідчує, що товар дійсно має зазначені характеристики. Таким чином, інформація, подана скаржником у технічній специфікації, є не лише об’єктивно достовірною, а й повністю підтвердженою виробником на документальному рівні.
Окрім того, тендерна документація замовника не встановлювала жодної вимоги щодо надання єдиного жорстко фіксованого значення частоти обертання або заборони на подання діапазону. Відсутність такої вимоги дає підстави вважати, що учасник мав право зазначити відповідну технічну характеристику в межах значень, які встановлюються виробником, і які є типовими в промисловій сфері.
Отже, застосування діапазону частоти обертання у технічній специфікації учасника є повністю законним, технічно обґрунтованим та підтвердженим відповідними документами. Відхилення тендерної пропозиції з цієї підстави є безпідставним і таким, що не ґрунтується на жодному порушенні вимог тендерної документації.
Скріншот №1. Інформація, що Скаржником надано заповнен технічне завдання згідно Додатку 2 Тендерної пропозиції
Скріншот №2. Інформація, що згідно паспорту товару, значення «частота обратів» має коридор
Тому, Скаржник належним чином виконав вимогу тендерної документації, і зазначена інформація «Частота обертання ротора агрегату в проміжку від 1450 до 1500 об/хв» відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи це, твердження про невідповідність інформації через її розміщення в окремому документі є безпідставним, оскільки вся необхідна інформація була надана і має бути врахована в рамках процедури закупівлі.
З огляду на викладене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним та підлягає скасуванню. Скаржник має всі правові підстави для звернення до Антимонопольного комітету України зі скаргою про неправомірне відхилення його тендерної пропозиції.
Відхилення тендерної пропозиції Скаржника є безпідставним та незаконним, оскільки не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей.
Враховуючи зазначене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника підлягає скасуванню, а його пропозиція має бути повторно розглянута відповідно до вимог законодавства.
2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «133 751,00 грн.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 42122220-8 — Каналізаційні насоси, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
-
Назва доказу:
Технічне завдання підписане Скаржником
-
Повʼязаний документ:
Таблиця 1_Технічні х-ки від Учасника.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний паспорт на Товар
-
Повʼязаний документ:
23. Технічний паспорт СМ.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація і додатки
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація в НОВІЙ РЕДАКЦІЇ.docx
-
-
Назва доказу:
підписана скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ на рішення про відхилення UA-2025-03-26-012007-a.pdf
-
-
Назва доказу:
скарга в електронному форматі
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ на рішення про відхилення UA-2025-03-26-012007-a.doc
-
-
Назва доказу:
Протокол про відхилення скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол _ 70.PDF
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 70 від 08.04.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП КОЗЛЮК О.О. неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав - Скаржником належним чином надано інформацію та документи на підтвердження технічного завдання закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 70 від 08.04.2025 року про відхилення тендерної ФОП КОЗЛЮК О.О. через відсутність законних підстав. 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ФОП КОЗЛЮК О.О. в законному порядку (розглянути пропозицію із дотриманням вимог статті 5 Закону, виставити протокол, укласти договір за результатами закупівлі).