• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Завершена

455 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 275.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2025 16:21 - 02.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: b548f8e9d6cc49b9baee33a79f1af395
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-011548-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА на рішення КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 45f33688381247e89113e4bee0a91213 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-011548-a ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено:26.03.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "А-ЕНЕРГО". 09.04.2025 р. відповідно до протокольного рішення № 30 уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. І. Відповідно до п. 5.2 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасником надається Сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретно-го виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Ба-зельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управлін-ня відходами». Інформація про зазначену діючу Ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. Відповідно до п. 5.4 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасником надається Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Націо-нального переліку відходів, що є предметом закупівлі. Дана вимога визначена Замовником як така, що підтверджує відповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі. Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надав: - наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 29.03.2024 № 329 про видачу ліцензії ТОВ «АЕНЕРГО»; - додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «АЕНЕРГО», довідку від 31.03.2025 року вих.№3А, що планує залучити до виконання умов договору співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в обсязі менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції); - дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 №2666/24, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 20.03.2024 р. № 301, про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». Відповідно до статті 902 Цивільного кодексу України виконавець повинен надати послугу особисто. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Відповідно до пункту 1 частини третьої статті 27 Закону № 2320-IX суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Згідно з пунктом 3 Порядку, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 « Про затвердження Порядку видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єктів господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України « Про управління відходами», зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Відповідно до технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є: № Найменування відходів Код відповідно до Національного переліку відходів Код операцій з видалення відходів Одиниця виміру Кількість 1. Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* D13 D15 D9 шт. 40 2. Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (голки, шприци, системи, вата, бинти, леза скальпелів та ін.) 18 01 03* D15 D10 кг 8000 3. Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (прострочені фармацевтичні препарати) 18 01 06* D13 D15 D10 кг 1000 4 Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18.02.07* D13 D15 D10 кг 5 5 Відходи частин тіла та органи, включаючи посудини з кровю та консервовану кров 18.01.02 D15 D10 кг 800 Натомість, у учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на управління такою категорією відходів, як 20 01 21* (D13, D15, D9) Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі - виданий на ім’я учасника ТОВ «А-Енерго» у складі пропозиції учасника також відсутній. Проте, згідно умов проекту договору, визначено, що виключно виконавець приймає відходи за Актом прийому передачі відходів, а отже залучення Замовником інших осіб для виконання договору не надає право виконавцю договору збирання, вилучення відходів на управління з якими в нього відсутній дозвіл. Отже, залучивши до виконання договору співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», в якого наявний Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, у Замовника відсутня правова підстава передавати відходи співвиконавцю за Актом прийому передачі, а в Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня правова підстава підписання Акту прийому передачі, оскільки в нього відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-08-005412-a, а також комісія АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 5261-р/пк-пз від 03.04.2025. З урахуванням вищенаведеного, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не підтвердив наявність ліцензії, власного Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, які зазначені у предметі закупівлі. Зважаючи на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «АЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. ІІ. Згідно підпункту 5.1. пункту 5 Додатку 3 до Тендерної документації, на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасником надається Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» повинен бути підписаний Учасником, що підтверджує згоду останнього з вимогами Замовника. Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції у файлі «Технічна специфікація.pdf») було надано «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», форма якого не відповідає формі, викладеній у Додатку 3 до Тендерної документації, оскільки наданий документ містить надлишкову інформацію – положення щодо погодження Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» з умовами технічної специфікації та гарантії їх дотримання. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. В порушення приписів підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО» та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-Еенерго», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-26-011548-a ID у PROZORRO 45f33688381247e89113e4bee0a91213 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-12-010383-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ. 3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати Протокольне рішення № 30 від 09.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-Еенерго», Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне рішення № 30 від 09.04.2025 р. 3) наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 29.03.2024 № 329 про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО 4) додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «АЕНЕРГО» 5) довідка від 31.03.2025 року вих.№3А; 6) дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 №2666/24, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО 7) Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 20.03.2024 р. № 301, про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» 8) додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО». 9) висновкок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-08-005412-a. 10) рішення № 5261-р/пк-пз від 03.04.2025; 11) Технічна специфікація.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2025 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.04.2025 15:00
Автор: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Катышев Дмитрий 0504990920 DIM_KT@UECO.COM.UA https://ueco.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0a081ad2a4eb4ef0a391f636672d5d86
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
на рішення
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ



Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 45f33688381247e89113e4bee0a91213 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-26-011548-a ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено:26.03.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ "А-ЕНЕРГО".
09.04.2025 р. відповідно до протокольного рішення № 30 уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.

І. Відповідно до п. 5.2 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасником надається Сканований оригінал Ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретно-го виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Ба-зельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управлін-ня відходами». Інформація про зазначену діючу Ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України.
Відповідно до п. 5.4 Додатку 3 до тендерної документації на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасником надається Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Націо-нального переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Дана вимога визначена Замовником як така, що підтверджує відповідність учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та технічній специфікації до предмета закупівлі.
Учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надав: - наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 29.03.2024 № 329 про видачу ліцензії ТОВ «АЕНЕРГО»; - додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «АЕНЕРГО», довідку від 31.03.2025 року вих.№3А, що планує залучити до виконання умов договору співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в обсязі менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю (тендерної пропозиції); - дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 №2666/24, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 20.03.2024 р. № 301, про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Відповідно до статті 902 Цивільного кодексу України виконавець повинен надати послугу особисто. У випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору.
Відповідно до пункту 1 частини третьої статті 27 Закону № 2320-IX суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Згідно з пунктом 3 Порядку, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 19.12.2023 № 1328 « Про затвердження Порядку видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів» суб’єктів господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України « Про управління відходами», зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Відповідно до технічної специфікації Додатку 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є:
№ Найменування відходів Код відповідно до Національного переліку відходів Код операцій з видалення відходів Одиниця
виміру Кількість
1. Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21* D13 D15 D9 шт. 40
2. Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (голки, шприци, системи, вата, бинти, леза скальпелів та ін.) 18 01 03* D15 D10 кг 8000

3. Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (прострочені фармацевтичні препарати) 18 01 06* D13 D15 D10 кг 1000
4 Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати 18.02.07* D13 D15 D10 кг 5
5 Відходи частин тіла та органи, включаючи посудини з кровю та консервовану кров 18.01.02 D15 D10 кг 800
Натомість, у учасника ТОВ «А-Енерго» відсутня ліцензія на управління такою категорією відходів, як 20 01 21* (D13, D15, D9) Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи. Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який буде дійсним на весь період надання послуг з предмету закупівлі - виданий на ім’я учасника ТОВ «А-Енерго» у складі пропозиції учасника також відсутній.
Проте, згідно умов проекту договору, визначено, що виключно виконавець приймає відходи за Актом прийому передачі відходів, а отже залучення Замовником інших осіб для виконання договору не надає право виконавцю договору збирання, вилучення відходів на управління з якими в нього відсутній дозвіл.
Отже, залучивши до виконання договору співвиконавця ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», в якого наявний Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, у Замовника відсутня правова підстава передавати відходи співвиконавцю за Актом прийому передачі, а в Учасника ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня правова підстава підписання Акту прийому передачі, оскільки в нього відсутній Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів.
Аналогічної позиції дотримується орган державного фінансового контролю відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-08-005412-a, а також комісія АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ згідно рішення № 5261-р/пк-пз від 03.04.2025.
З урахуванням вищенаведеного, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» не підтвердив наявність ліцензії, власного Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, які зазначені у предметі закупівлі. Зважаючи на вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «АЕНЕРГО» не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, та підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

ІІ. Згідно підпункту 5.1. пункту 5 Додатку 3 до Тендерної документації, на підтвердження технічних вимог у складі тендерної пропозиції Учасником надається Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам» повинен бути підписаний Учасником, що підтверджує згоду останнього з вимогами Замовника.

Учасником ТОВ «А-ЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції у файлі «Технічна специфікація.pdf») було надано «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», форма якого не відповідає формі, викладеній у Додатку 3 до Тендерної документації, оскільки наданий документ містить надлишкову інформацію – положення щодо погодження Товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» з умовами технічної специфікації та гарантії їх дотримання.

Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

В порушення приписів підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «А-ЕНЕРГО» та визнав цього учасника переможцем процедури закупівлі.

Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «А-Еенерго», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-03-26-011548-a ID у PROZORRO 45f33688381247e89113e4bee0a91213 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-12-010383-a) КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
3) Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЕЛЕЦЬКА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" КОЗЕЛЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ скасувати Протокольне рішення № 30 від 09.04.2025 р щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «А-Еенерго»,

Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне рішення № 30 від 09.04.2025 р.
3) наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 29.03.2024 № 329 про видачу ліцензії ТОВ «А-ЕНЕРГО
4) додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «АЕНЕРГО»
5) довідка від 31.03.2025 року вих.№3А;
6) дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 21.05.2024 №2666/24, виданий ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО
7) Наказ Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 20.03.2024 р. № 301, про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
8) додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
9) висновкок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-01-08-005412-a.
10) рішення № 5261-р/пк-пз від 03.04.2025;
11) Технічна специфікація.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір