-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)
Торги не відбулися
64 215 584.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 321 077.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 321 077.92 UAH
Період оскарження:
26.03.2025 15:48 - 07.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця
Номер:
c5436f7701ee4f2b944dcd295c83875d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-26-010521-a.a1
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (2).pdf 05.05.2025 18:02
- sign.p7s 05.05.2025 18:04
- Доповнення до скарги.pdf 05.05.2025 18:51
- Рішення від 07.05.2025 №7270.pdf 07.05.2025 15:36
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.05.2025 №1192.pdf 16.05.2025 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2025 №8115.pdf 22.05.2025 11:08
- Рішення від 21.05.2025 №8115.pdf 26.05.2025 12:12
- 55-25 Протокол _Пояснення_АМКУ_Будівництво 198.docx 15.05.2025 12:05
- 55-25 Протокол _Пояснення_АМКУ_Будівництво 198.pdf 15.05.2025 12:05
- Додаток _1 (Лист _107-37-1160 та відповідь _42-25).pdf 15.05.2025 12:05
- Додаток _2 (Лист 107-37-1161 та відповідь 1654.і).pdf 15.05.2025 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.05.2025 18:44
Дата розгляду скарги:
16.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2025 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2025 12:13
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2025 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8115-р/пк-пз від 21.05.2025 ВИКОНАНО Замовником
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
13ca18a454e840dd9b0e3c4a23e3a130
Заголовок пункту скарги:
1.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Розділом І Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: Учасник надає Довідку за формою наведеною нижче на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У разі якщо техніка/обладнання є власною, Учасником у складі тендерної документації надається оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
У разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально).
На виконання вищезазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
- Довідка про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№07-04-25-1 від 07.04.2025 року, яка за позицією 12 містить відомості про «Автокран XCMG QY25K25», наявність якого в Переможця згідно з даною довідкою підтверджується Договором про надання послуг №ДК-023 від 07.01.2025 року.
- Договір про надання послуг будівельними механізмами №ДК-023 від 07.01.2025 року, який не містить відомостей про «Автокран XCMG QY25K25», відомості про який вказані в довідці.
Також встановлено, що інші документи тендерної пропозиції Переможця також не містять відомостей та документів, які б могли підтвердити наявність у Переможця «Автокран XCMG QY25K25», інформація про який вказана в довідці про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№07-04-25-1 від 07.04.2025 року.
29 квітня 2025 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей, у якій зазначив зокрема наступне: «На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • • надати Довідку за формою наведеною в тендерній документації власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У разі якщо техніка/обладнання є власною, Учасником у складі тендерної документації надається оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально)».
На виконання зазначеної вимоги про усунення невідповідностей, Переможцем було надано:
- Довідку про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№30-04-25-1 від 30.04.2025 року, яка так само за позицією 12 містить відомості про «Автокран XCMG QY25K25», наявність якого в Переможця згідно з даною довідкою підтверджується Договором про надання послуг №ДК-023 від 07.01.2025 року.
Після цього було встановлено, що ані Договір про надання послуг будівельними механізмами №ДК-023 від 07.01.2025 року, ані інші документи тендерної пропозиції Переможця не містять відомостей та документів, які б могли підтвердити наявність у Переможця «Автокран XCMG QY25K25», інформація про який вказана в довідці про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№07-04-25-1 від 07.04.2025 року.
Таким чином, Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, отже його тендерна пропозиція повинна бути відхилена на підставі абз. п’ятого пп.1 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до абз. п’ятого пп.1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Розділом І Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям: Учасник надає Довідку за формою наведеною нижче на власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У разі якщо техніка/обладнання є власною, Учасником у складі тендерної документації надається оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
У разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально).
На виконання вищезазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Переможця містяться:
- Довідка про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№07-04-25-1 від 07.04.2025 року, яка за позицією 12 містить відомості про «Автокран XCMG QY25K25», наявність якого в Переможця згідно з даною довідкою підтверджується Договором про надання послуг №ДК-023 від 07.01.2025 року.
- Договір про надання послуг будівельними механізмами №ДК-023 від 07.01.2025 року, який не містить відомостей про «Автокран XCMG QY25K25», відомості про який вказані в довідці.
Також встановлено, що інші документи тендерної пропозиції Переможця також не містять відомостей та документів, які б могли підтвердити наявність у Переможця «Автокран XCMG QY25K25», інформація про який вказана в довідці про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№07-04-25-1 від 07.04.2025 року.
29 квітня 2025 року Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Вимогу про усунення невідповідностей, у якій зазначив зокрема наступне: «На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати: • • надати Довідку за формою наведеною в тендерній документації власному бланку (у разі наявності таких бланків) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У разі якщо техніка/обладнання є власною, Учасником у складі тендерної документації надається оригінал або копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці. Якщо техніка не підлягає державній реєстрації - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). У разі залучення техніки/обладнання учасником в складі тендерної пропозиції надається: оригінал або копія договору про надання послуг/оренди/іншого права користування технікою/обладнанням на кожну одиницю техніки/обладнання, вказану в довідці (договори за участю фізичної особи посвідчуються нотаріально)».
На виконання зазначеної вимоги про усунення невідповідностей, Переможцем було надано:
- Довідку про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№30-04-25-1 від 30.04.2025 року, яка так само за позицією 12 містить відомості про «Автокран XCMG QY25K25», наявність якого в Переможця згідно з даною довідкою підтверджується Договором про надання послуг №ДК-023 від 07.01.2025 року.
Після цього було встановлено, що ані Договір про надання послуг будівельними механізмами №ДК-023 від 07.01.2025 року, ані інші документи тендерної пропозиції Переможця не містять відомостей та документів, які б могли підтвердити наявність у Переможця «Автокран XCMG QY25K25», інформація про який вказана в довідці про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, вих.№07-04-25-1 від 07.04.2025 року.
Таким чином, Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, отже його тендерна пропозиція повинна бути відхилена на підставі абз. п’ятого пп.1 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до абз. п’ятого пп.1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a. 3. Зобов’язати Замовника – Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» переможцем процедури закупівлі по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5b6238f3f868453eb942861fce4ef8df
Заголовок пункту скарги:
2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Згідно з пунктом 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації, Перелік інших документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції*: Копія сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, звіт за результатами останнього аудиту та копію сертифікаційної (ліцензійної) угоди між органом сертифікації та учасником. Сертифікат повинен бути чинний протягом всього строку надання послуг.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
- Сертифікат на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 ( ISO 50001:2018, IDT) №UA.EM.240110.01-24 від 26.02.2024 року, виданий органом з сертифікації – ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ».
- Атестат про акредитацію ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» №8О095 від 30 січня 2025 року, а також сфера акредитації до нього, де вказано наступне:
Вищезазначене свідчить про те, що ТОВ «Орган з оцінки відповідності «ФАКТУМ» не має права видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, через те, що його акредитація поширюється лише на будівлі (тобто вже зведені/побудовані об’єкти), але аж ніяк на організацію будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель.
За таких умов, у складі тендерної пропозиції відсутня Копія сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, що свідчить про наявність підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
- Сертифікат на систему енергетичного менеджменту ДСТУ ISO 50001:2020 ( ISO 50001:2018, IDT) №UA.EM.240110.01-24 від 26.02.2024 року, виданий органом з сертифікації – ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ».
- Атестат про акредитацію ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» №8О095 від 30 січня 2025 року, а також сфера акредитації до нього, де вказано наступне:
Вищезазначене свідчить про те, що ТОВ «Орган з оцінки відповідності «ФАКТУМ» не має права видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, через те, що його акредитація поширюється лише на будівлі (тобто вже зведені/побудовані об’єкти), але аж ніяк на організацію будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель.
За таких умов, у складі тендерної пропозиції відсутня Копія сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» стосовно надання послуг з: організації будівництва будівель, будівництва житлових і нежитлових будівель, виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних чинних підтверджуючих документів щодо наявності права у такого органу сертифікації видавати відповідний сертифікат ДСТУ ISO, що свідчить про наявність підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a. 3. Зобов’язати Замовника – Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» переможцем процедури закупівлі по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
05b792ff16794ea7bf59e32f00376544
Заголовок пункту скарги:
3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації, Проєкт договору надається у складі тендерної пропозиції Учасника в сканованому вигляді, підписаний уповноваженою особою учасника та завірений печаткою.
На виконання цього, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало файл «20. Додаток_4 Проєкт Договору будівництво Ліцей ЕКО.pdf», який містить в собі документ «Договір (проєкт) Nº».
Проте, такий Проєкт договору (документ «Договір (проєкт) Nº») було надано не в повному обсязі, зважаючи на те, що пунктом 20. 1 Додатку № 4 до тендерної документації, було передбачено Додатки до договору, а саме:
«20.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
- календарний план виконання робіт
- план фінансування робіт
- кошторисна документація, яка повинна містити документ, з цінами на матеріальні ресурси, де обов’язково має бути зазначено наступна інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування, заготівельно складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Виходячи з цього, документ «Договір (проєкт) Nº» не містить в собі кошторисну документація, яка повинна містити документ, з цінами на матеріальні ресурси, де обов’язково має бути зазначено наступна інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування, заготівельно складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції», а отже, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було надано в складі тендерної пропозиції Проєкт договору на виконання вимог пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.
На виконання цього, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало файл «20. Додаток_4 Проєкт Договору будівництво Ліцей ЕКО.pdf», який містить в собі документ «Договір (проєкт) Nº».
Проте, такий Проєкт договору (документ «Договір (проєкт) Nº») було надано не в повному обсязі, зважаючи на те, що пунктом 20. 1 Додатку № 4 до тендерної документації, було передбачено Додатки до договору, а саме:
«20.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
- календарний план виконання робіт
- план фінансування робіт
- кошторисна документація, яка повинна містити документ, з цінами на матеріальні ресурси, де обов’язково має бути зазначено наступна інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування, заготівельно складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції».
Виходячи з цього, документ «Договір (проєкт) Nº» не містить в собі кошторисну документація, яка повинна містити документ, з цінами на матеріальні ресурси, де обов’язково має бути зазначено наступна інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, вартість транспортування, заготівельно складські витрати, країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції», а отже, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було надано в складі тендерної пропозиції Проєкт договору на виконання вимог пункту 17 Додатку 1 до тендерної документації.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a. 3. Зобов’язати Замовника – Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» переможцем процедури закупівлі по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
1cdcf567f1924f2598621a8f4b0a44b8
Заголовок пункту скарги:
4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до пункту 11 Додатку 1 до тендерної документації, Договір на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції). Окрім того, учасник надає у складі пропозиції документ, що підтверджує призначення відповідальної особи учасника у сфері охорони навколишнього середовища та поводження з відходами.
На виконання цього, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало документ «Договір на транспортні послуги № 01/01-25/1» від 01.01.2025 року, предметом Договору є надання Виконавцем послуг з вивозу будівельного сміття (відходів) згідно затверджених лімітів за попередньою заявкою Замовника, а також надання інших послуг
вантажного транспорту та спецтехніки. Спеціалізованим підприємством в даному випадку є Фізична особа – підприємець Сич Віталій Сергійович.
На підтвердження наявності у спеціалізованого підприємства договору на утилізацію/приймання/захоронення відходів, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало документ «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (КУБИ)» від 26.12.2022 року. Відповідно до пункту 2.1. такого документу «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (КУБИ)» від 26.12.2022 року, предметом договору є «Виконавець зобовʼязується надати послуги з Захоронення, в т . ч . Приймання, Зберігання, Розміщення Відходів (Твердих Будівельних Відходів) (далі - Послуги), а Замовник зобовʼязується здійснювати оплату Послуг на умовах даного Договору».
Враховуючи це, такий документ «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ ( КУБИ )» від 26.12.2022 року не містить в собі інформації про утилізацію.
Таким чином, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було надано в складі тендерної пропозиції Договір на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції).
Також, наданий «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ ( КУБИ )» від 26.12.2022 не містить інформації про утилізацію відходів, що є невід’ємною складовою технічного завдання Замовника, в результаті перевезення сміття.
Враховуючи це, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки вивіз та утилізація сміття передбачені як обов’язкові вимоги в технічній частині тендерної документації. Зважаючи на це, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На виконання цього, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало документ «Договір на транспортні послуги № 01/01-25/1» від 01.01.2025 року, предметом Договору є надання Виконавцем послуг з вивозу будівельного сміття (відходів) згідно затверджених лімітів за попередньою заявкою Замовника, а також надання інших послуг
вантажного транспорту та спецтехніки. Спеціалізованим підприємством в даному випадку є Фізична особа – підприємець Сич Віталій Сергійович.
На підтвердження наявності у спеціалізованого підприємства договору на утилізацію/приймання/захоронення відходів, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало документ «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (КУБИ)» від 26.12.2022 року. Відповідно до пункту 2.1. такого документу «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ (КУБИ)» від 26.12.2022 року, предметом договору є «Виконавець зобовʼязується надати послуги з Захоронення, в т . ч . Приймання, Зберігання, Розміщення Відходів (Твердих Будівельних Відходів) (далі - Послуги), а Замовник зобовʼязується здійснювати оплату Послуг на умовах даного Договору».
Враховуючи це, такий документ «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ ( КУБИ )» від 26.12.2022 року не містить в собі інформації про утилізацію.
Таким чином, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було надано в складі тендерної пропозиції Договір на вивіз будівельного сміття/будівельних відходів з спеціалізованим підприємством, яке має договір на утилізацію/приймання/захоронення відходів (надається у складі тендерної пропозиції).
Також, наданий «ДОГОВІР N º 611141/36 НА ПРИЙМАННЯ І ЗАХОРОНЕННЯ ВІДХОДІВ ( КУБИ )» від 26.12.2022 не містить інформації про утилізацію відходів, що є невід’ємною складовою технічного завдання Замовника, в результаті перевезення сміття.
Враховуючи це, тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки вивіз та утилізація сміття передбачені як обов’язкові вимоги в технічній частині тендерної документації. Зважаючи на це, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a. 3. Зобов’язати Замовника – Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» переможцем процедури закупівлі по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
78e0dea37ff3436099205ffdebfe861f
Заголовок пункту скарги:
5
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до Розділу ІV. Додатку 1 до тендерної документації, який містить Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником: Якщо пропозиція Учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: кошторисну документацію*, що повинна бути розроблена за допомогою програмного комплексу АВК-5/ іншого сумісного з ним ПК, з урахуванням останніх змін до державних будівельних норм України, у форматі PDF, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, яка має складатися з:
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до Вої ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
По – перше, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надано файл під назвою «Кошторис.pdf». На сторінці 2 Договірної ціни зазначено: «в т.ч. зворотні суми від розбирання тимчасових будівель і споруд...», а на сторінці 3 Зведеного кошторисного розрахунку вказано: «Зворотні суми, у тому числі: від тимчасових будівель і споруд (15%) – 541,86243».
Водночас відповідно до Технічного завдання (Додаток 3, частина ІІ, Відомість ресурсів), передбачено використання матеріалів для влаштування тимчасових будівель і споруд з урахуванням їх оборотності (позиції 201, 203, 415, 558, 745). Це свідчить про те, що вартість таких матеріалів уже врахована в обсягах і розрахунках кошторисної документації з урахуванням їх подальшого використання, що унеможливлює правомірність включення окремих зворотних сум до кошторису.
Таким чином, врахування Учасником зворотних сум від розбирання тимчасових будівель і споруд суперечить вимогам тендерної документації та призводить до викривлення розрахунку вартості предмета закупівлі.
Отже, надання Кошторисних документів із зворотними сумами – суперечить вимогам Технічного завдання, є істотною невідповідністю, яка не може бути виправлена, а отже, є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
По – друге, відповідно до пункту 193 документу “Підсумкова відомість ресурсів” (файл «Кошторис.pdf»), міститься інформація про «Саджанці клена гостролистного, 1 група, 1 сорт» - 6 шт., коли відповідно до Технічного завдання пункт 195 (Додаток 3, частина ІІ, Відомість ресурсів), передбачено «Саджанці катальти звичайної» - 6 шт.
Відповідно до пункту 192 документу “Підсумкова відомість ресурсів” (файл «Кошторис.pdf»), міститься інформація про «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 70 мм, бето В30 [M400] [MP3200]» - 397,86 м2., коли відповідно до Технічного завдання пункт 193 (Додаток 3, частина ІІ, Відомість ресурсів), передбачено «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 45 мм, бетон В30» - 397,86 м2.
По – третє, на виконання цього, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало у складі тендерної пропозиції файл «Кошторис.pdf», який містить в собі кошторисні документи, зокрема, документ «ПОЯСНЮВЛАЬНА ЗАПИСКА». Під час перевірки такого документу «ПОЯСНЮВЛАЬНА ЗАПИСКА», виявилось, що ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було враховано Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
Оскільки, відповідно до документ «ПОЯСНЮВЛАЬНА ЗАПИСКА», інформація про «Середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості: Тарифна сітка для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 169,58» складає 18 000, 00 грн.
Проте, Відповідно до Рішення Київської міської ради від 30.01.2025 р. Nº 5/10472 встановлено 2025 році розмір кошторисної заробітної плати , який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) обʼєктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва , коштів комунальних підприємств, установ та організацій, у розмірі 26 514 гривень 56 копійок та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконання робіт у звичайних умовах.
Відповідно до п . 4 Наказу Мінрегіонрозвитку від 20.10.2016 Nº 281 (31 змінами) рівень середньомісячної заробітної плати не може бути нижчим, ніж мінімально допустиме значення. Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. Nº 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки ») і складає : 16928 * 1,097 = 18 570,02 грн.
Враховуючи це, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Зважаючи на це, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
- зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, з пояснювальною запискою (визначається без урахування проходження експертизи кошторисної документації не включає витрати на технічний та на авторський нагляд);
- пояснювальної записки до Вої ціни;
- договірної ціни;
- локального кошторису;
- підсумкової відомості ресурсів;
- календарного графіку.
- у форматі IMD/ іншого сумісного з ним ПК
*Кошторисна документація та ціна мають бути сформовані з урахуванням вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (надалі - Настанова).
Структура договірної ціни є твердою і визначається у відповідності до Настанови з урахуванням змін та доповнень.
Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
При складанні пояснювальної записки з розділу «Договірна ціна» учасник повинен враховувати Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
По – перше, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надано файл під назвою «Кошторис.pdf». На сторінці 2 Договірної ціни зазначено: «в т.ч. зворотні суми від розбирання тимчасових будівель і споруд...», а на сторінці 3 Зведеного кошторисного розрахунку вказано: «Зворотні суми, у тому числі: від тимчасових будівель і споруд (15%) – 541,86243».
Водночас відповідно до Технічного завдання (Додаток 3, частина ІІ, Відомість ресурсів), передбачено використання матеріалів для влаштування тимчасових будівель і споруд з урахуванням їх оборотності (позиції 201, 203, 415, 558, 745). Це свідчить про те, що вартість таких матеріалів уже врахована в обсягах і розрахунках кошторисної документації з урахуванням їх подальшого використання, що унеможливлює правомірність включення окремих зворотних сум до кошторису.
Таким чином, врахування Учасником зворотних сум від розбирання тимчасових будівель і споруд суперечить вимогам тендерної документації та призводить до викривлення розрахунку вартості предмета закупівлі.
Отже, надання Кошторисних документів із зворотними сумами – суперечить вимогам Технічного завдання, є істотною невідповідністю, яка не може бути виправлена, а отже, є підставою для відхилення пропозиції Учасника.
По – друге, відповідно до пункту 193 документу “Підсумкова відомість ресурсів” (файл «Кошторис.pdf»), міститься інформація про «Саджанці клена гостролистного, 1 група, 1 сорт» - 6 шт., коли відповідно до Технічного завдання пункт 195 (Додаток 3, частина ІІ, Відомість ресурсів), передбачено «Саджанці катальти звичайної» - 6 шт.
Відповідно до пункту 192 документу “Підсумкова відомість ресурсів” (файл «Кошторис.pdf»), міститься інформація про «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 70 мм, бето В30 [M400] [MP3200]» - 397,86 м2., коли відповідно до Технічного завдання пункт 193 (Додаток 3, частина ІІ, Відомість ресурсів), передбачено «Плити бетонні тротуарні фігурні, товщина 45 мм, бетон В30» - 397,86 м2.
По – третє, на виконання цього, ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» надало у складі тендерної пропозиції файл «Кошторис.pdf», який містить в собі кошторисні документи, зокрема, документ «ПОЯСНЮВЛАЬНА ЗАПИСКА». Під час перевірки такого документу «ПОЯСНЮВЛАЬНА ЗАПИСКА», виявилось, що ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не було враховано Показник середньомісячної норми тривалості робочого часу з урахуванням Закону України «Про правовий режим воєнного стану» № 389-VIII, Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» 64/2022, в редакціях що стосуються періоду (даті) у який здійснює Учасник розрахунок Договірної ціни. Будівництво розташоване на території м. Києва.
Оскільки, відповідно до документ «ПОЯСНЮВЛАЬНА ЗАПИСКА», інформація про «Середньомісячну заробітну плату на 1 робітника в режимі повної зайнятості: Тарифна сітка для будівельних, монтажних і ремонтних робіт при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 169,58» складає 18 000, 00 грн.
Проте, Відповідно до Рішення Київської міської ради від 30.01.2025 р. Nº 5/10472 встановлено 2025 році розмір кошторисної заробітної плати , який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) обʼєктів, що споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва , коштів комунальних підприємств, установ та організацій, у розмірі 26 514 гривень 56 копійок та відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконання робіт у звичайних умовах.
Відповідно до п . 4 Наказу Мінрегіонрозвитку від 20.10.2016 Nº 281 (31 змінами) рівень середньомісячної заробітної плати не може бути нижчим, ніж мінімально допустиме значення. Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. Nº 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки ») і складає : 16928 * 1,097 = 18 570,02 грн.
Враховуючи це, тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Зважаючи на це, Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з абз.2 пп.2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a. 3. Зобов’язати Замовника – Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «Будівельна фірма ІНТЕРЛЮКСБУД» переможцем процедури закупівлі по предмету «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття ліцею «Еко» №198 на земельній ділянці за адресою: бульв. Жуля Верна, 9-а у Святошинському районі м. Києва» (код ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 — Будівництво будівель)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-26-010521-a.