• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво КТП-10/0,4 кВ, ЛЕП-10 кВ та ЛЕП-0,4 кВ для стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок житлового будинку за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, с. Мошурів, вул. Берегова, буд. 60.

Обсяги робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.

Завершена

1 576 597.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 882.99 UAH
Період оскарження: 26.03.2025 15:04 - 07.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА щодо неправомірного рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ШРБУ-48" у процедурі відкритих торгів.

Номер: 939f5596baae4002a451754d9135626d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-009453-a.a4
Назва: СКАРГА щодо неправомірного рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ШРБУ-48" у процедурі відкритих торгів.
Вимога:
СКАРГА щодо неправомірного рішення Замовника про визначення переможцем ТОВ "ШРБУ-48" у процедурі відкритих торгів. Замовник: ПАТ«Черкасиобленерго» Назва закупівлі: «Нове будівництво КТП-10/0,4 кВ, ЛЕП-10 кВ та ЛЕП-0,4 кВ для стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок житлового будинку за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, с. Мошурів, вул. Берегова, буд. 60» Протокол уповноваженої особи: від 21.05.2025 року № Р21/1-05-25 Учасник №1 (Скаржник): ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО». Учасник №2 (визначений переможцем): ТОВ "ШРБУ-48". ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО», як учасник процедури відкритих торгів, не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «ШРБУ-48», оскільки вважає, що тендерна пропозиція переможця містить суттєві невідповідності в технічній специфікації, а саме: 1. В «Кошторисі нульовому» до ТД Замовника вказано: ЛКР № 02-03-01 п.23: «Монтаж ОПН (комплект 3 фази, напругою до 10 кВ, на висоті понад 2 до 8 м) на опорах №3(22) та №1». В Учасника №2: «Монтаж розрядника (комплект - 3 фази), напругою до 10 кВ(при роботі на висоті понад 2 до 8 м)), на опорі №3(22) та №1 (при роботі на висоті понад 2 до 8 м)». У складі тендерної документації Замовником було чітко передбачено виконання робіт з монтажу ОПН (обмежувача перенапруг нелінійного). Відповідно до ДСТУ EN 60099-4 та чинної нормативно-технічної документації, ОПН є сучасним видом захисного обладнання, призначеним для обмеження імпульсних перенапруг в електричних мережах. Основним елементом ОПН є варистор на основі оксиду цинку, який забезпечує надійний і швидкий захист електроустановок від перенапруги, при цьому не має іскрових проміжків і не потребує технічного обслуговування. Натомість у пропозиції учасника-переможця зазначено "монтаж розрядника", що не є технічно ідентичним терміном до ОПН. Розрядники можуть бути старішими типами пристроїв, які мають іскрові проміжки, інший принцип роботи та інші експлуатаційні характеристики. Відсутність чіткої вказівки на тип розрядника, його технічних параметрів та сертифікації як ОПН унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого обладнання технічним вимогам тендерної документації. 2. ЛКР №02-03-01, п.30: Замовник вимагає: «Приєднування до затискачів жил проводів або кабелів, переріз до 16 мм2 (при роботі на висоті понад 2 до 8 м) (Відновлення 1-фазного вводу виконаного проводом 2А-16 на опорі №3(22)), а ТОВ «ШРБУ-48» вказує: «Приєднування до затискачів жил проводів або кабелів, переріз до 16 мм2 (при роботі на висоті понад 2 до 8 м) (Відновлення 1-фазного вводу виконаного кабелем АВВГ2*6 на опорі, №5(20)), та №4(21)) (при роботі на висоті понад 2 до 8м). Звертаємо увагу на те, що: • Кабель АВВГ 2×6 і провід 2А-16 не є технічно ідентичними. Кабель АВВГ має інші конструктивні особливості, ізоляційні властивості, а також показники по струму навантаження та механічній стійкості; • Зазначено інші опори — опори №5(20) та №4(21), замість передбаченої опори №3(22). Це безпосередньо впливає на логіку виконання робіт, маршрутизацію кабельних ліній та вартісні показники; • Відповідно до ДСТУ, будь-яка зміна конструкції чи матеріалу без належного обґрунтування несе ризики невідповідності технічній специфікації Замовника. Таким чином, запропоноване рішення не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції згідно з п.п. 2 п. 4.1 Розділу V тендерної документації та п. 8 Технічної специфікації (Додаток 2 до ТД). 3. ЛКР №02-04-01, п.8: Замовник вказує: «На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-42-1 (до товщ. 8 см), у Учасника №2 обмеження по товщині не вказано, а зазначено наступним чином: ««На кожні 0,5 см зміни товщини шару додавати або виключати до норми 18-42-1»; Переможець не зазначає обмеження по товщині шару, що суперечить вимогам ТД та може призвести до різного тлумачення умов. 4. ЛКР №02-04-01, п.15: Замовник: «Доробка вручну, зачистка дна і стінок вручну з викидом ґрунту в котлованах і траншеях, розроблених механізованим способом»; Учасник: «Розробка ґрунту вручну в траншеях глибиною до 2 м без кріплень з укосами, група ґрунтів 2». Це різні види робіт, які мають різні обсяги, трудомісткість і вартість. Крім того, згідно з п. 8 Технічної специфікації (Додаток 2 до ТД) вказано: Якщо пропозиція учасника містить не всі види робіт або має невідповідність Технічній специфікації, така пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та підлягає відхиленню Замовником. Також відповідно до п.п. 2 п. 4.1 Розділу V ТД, тендерна пропозиція підлягає відхиленню, якщо: «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації, крім тих невідповідностей, які можуть бути усунуті відповідно до пункту 43 Особливостей». Оскільки вказані невідповідності стосуються технічних характеристик предмета закупівлі, вони не підлягають виправленню, і така тендерна пропозиція мала бути відхилена Замовником. Виходячи з вищезазначеного, ПРОСИМО: Скасувати рішення від 21.05.2025 року № Р21/1-05-25 щодо визначення переможцем ТОВ «ШРБУ-48». У разі невиконання вимог, викладених у цій скарзі, ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України як до органу оскарження, з метою захисту своїх прав та законних інтересів, порушених внаслідок прийняття неправомірного рішення Замовником. Директор ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» Тетяна НЕДІЛЬСЬКА
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скаржником, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» (надалі - Скаржник) розміщено в електронній системі вимогу Ідентифікатор: UA-2025-03-26-009453-a.a4, з датою подачі: 23.05.25, 16:54. На вказану вимогу надаємо роз’яснення. Пропозиція Учасника ТОВ «ШРБУ-48» (надалі - Учасник) сформована відповідно до вимог тендерної документації, кошторис складений Учасником відповідно до додатку 2 до тендерної документації – Технічної специфікації та відповідно до «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281 (зі змінами) (надалі - Настанова), про що зазначено при перевірці технічними спеціалістами Замовника в період кваліфікації. В пропозиції учасником також наданий Договір та ліцензія на право користування програмним комплексом АВК-5, що свідчить про використання ліцензійного програмного забезпечення в якому учасником розроблявся кошторис. Щодо зауважень ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» до пропозиції ТОВ «ШРБУ-48» повідомляємо наступне: -п.23 Локального кошторису №02-03-01 – в зв’язку з відсутністю прямої норми на монтаж ОПН враховано «пристосовно» норму КМ8-66-1, яка застосовується як для виконання монтажних робіт, що до розрядника так і для обмежувача перенапруг. На підтвердження монтажу необхідного обладнання, в пропозиції учасник завантажив локальний кошторис №02-03-02, п.10 якого свідчить що учасник планує змонтувати - Обмежувачі перенапруг ОПН з індикатором пробою Protect 50 - 6шт. -п.30 Локального кошторису №02-03-01 – норми «Обґрунтування (шифр норми)» враховано відповідно до нульового кошторису, обсяги та вартість робіт співпадають з інвесторським кошторисом. Помилково учасник закупівлі вказав невірне пояснення до опису робіт, що не впливає на обсяги, вартість договірної ціни та предмет закупівлі. -п.8 Локального кошторису №02-04-01 - норми враховано відповідно до нульового кошторису, обсяги та вартість робіт співпадає з інвесторським кошторисом. Пояснення до опису робіт не є обов’язковим, так як коефіцієнт застосований учасником закупівлі до норм (к=8), вказує на скільки необхідно змінити товщину покриття відповідно до норми КР18-42-1. -п.15 Локального кошторису №02-04-01 - норми враховано відповідно до нульового кошторису, обсяги співпадають з інвесторським кошторисом. Технологічний процес не порушується, роботи з зачистки дна та стін траншеї виконуються ручним способом, а неврахований учасником закупівлі коефіцієнт (к=1,2), впливає лише на зменшення вартісного показника. Дане рішення учасника відображене в п.15 Локального кошторису №02-04-01, його пропозиції, не призведе призведе до зміни технічних характеристик, якості робіт та предмету закупівлі в цілому. Враховуючи зазначене Замовник не вбачає підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника

Номер: df0cf265c045408ebfc9a576e6d197d9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-009453-a.b3
Назва: СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» не погоджується з рішенням замовника, викладеним у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №Р18/1-04-25 від 18.04.2025 р., та вважає його незаконним і таким, що порушує права учасника на чесну конкуренцію та рівне ставлення в процедурі закупівлі.
Дата розгляду скарги: 05.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.04.2025 15:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.05.2025 16:59
Автор: ТОВ "ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО", Недільська Тетяна Василівна +380674750874 cme.tender@ukr.net http://c-m-energo.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 58bafa3f22dc490c9c62b87f10979cad
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Відповідно до вимог пункту 25 Додатку 4 до тендерної документації передбачено:
Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний проект договору про закупівлю з додатками зі сторони учасника згідно Додатку №3 до тендерної документації (окрім інформації яку учасник не може знати на момент подання тендерної пропозиції) (договір подається в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту; додатки до договору подаються в "pdf" форматі, а також у форматі "xls") *.
Додаток № 1 «Календарний графік виконання робіт» до Проекту договору про закупівлю розробляється, заповнюється та подається Учасником даної закупівлі, в складі його пропозиції, з урахуванням інформації зазначеної в пункті 4.4. Розділу 1 цієї документації. У відповідності до постанови від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Додатки № 2 та №3 до Проекту договору розробляються учасником у відповідності до пункту 6 Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Невід’ємними до Договору будуть додатки:
Додаток №1 - Календарний графік виконання робіт;
Додаток №2 - Договірна ціна (з локальними кошторисами).
Додаток №3 – Підсумкова відомість ресурсів.
Учасником у складі тендерної пропозиції, в календарному графіку який є Додатком № 1 до договору будівельного підряду та його невід’ємною частиною, не враховані дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, а саме:
не враховані терміни виконання будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт на Повітряній лінії ПЛ-10 кВ Л-37 "Пташник", обсяги яких зазначені в локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02 та №02-01-03 до технічної специфікації Додаток 2 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому підлягає відхиленню згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: a7cda95ff14e4983a15dfeadb6592693
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а саме:
Відповідно до вимог пункту 20 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник надає:
Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція (товар, обладнання) якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності на товари визначені пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (в разі застосування дії Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 “Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва”). Вказаний в цьому абзаці сертифікат може не надаватись у випадку якщо країна походження товару є країною-учасницею міжнародної Угоди, згода на обов’язковість якої надана Верховною Радою України або вартість товару у складі предмета закупівлі менша ніж вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП", продукція (товар, обладнання) якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а саме на запропонований товар «Трансформатор трифазовий з двома обмотками ТМГ-100/10/0,4 У1 "Еко"; ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП"».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ebfe002d24cf4be0803b0d7d452fcdc6
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог пункту 23 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що учасник надає:
Учасник на підтвердження випробувальних та вимірювальних робіт у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг/оренди електротехнічної лабораторії, яка повинна бути сертифікована.
На підтвердження відповідності лабораторії у складі пропозиції надати копію діючого Дозволу на експлуатацію (технологічного) електрообладнання / устатковання напругою понад 1000 В, дозвіл на виконання випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В та сертифікат (інший документ) визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Лабораторія документи.pdf» відповідно інформації зазначеної в даному файлі учасник планує залучити техніку з екіпажем (електротехнічну лабораторію) Приватного підприємства «Центр-Монтаж-Енерго». На підтвердження відповідності лабораторії у складі пропозиції учасником не надана копія діючого дозволу на виконання випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В.
Отже, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО»

Номер: 3ca95e4e98e64383882415f2abcabc78
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-009453-a.a2
Назва: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО»
Вимога:
Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» в межах процедури відкритих торгів ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-26-009453-a 1. Інформація про замовника Найменування: ПАТ "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" Код ЄДРПОУ: 22800735 Місцезнаходження: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 2. Інформація про процедуру закупівлі Предмет закупівлі: Нове будівництво КТП-10/0,4 кВ, ЛЕП-10 кВ та ЛЕП-0,4 кВ для стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок житлового будинку за адресою: Черкаська обл., Звенигородський р-н, с. Мошурів, вул. Берегова, буд. 60. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-26-009453-a Суть скарги ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» не погоджується з рішенням замовника, викладеним у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №Р18/1-04-25 від 18.04.2025 р., та вважає його незаконним і таким, що порушує права учасника на чесну конкуренцію та рівне ставлення в процедурі закупівлі. Аргументи скаржника 1) Щодо першої підстави відхилення – Календарний графік (Додаток №1 до договору) Замовник вказує, що в Календарному графіку не враховані терміни виконання будівельно – монтажних робіт та налагоджувальних робіт на ПЛ-10 кВ Л-37 "Пташник", обсяги яких зазначені в локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02 та №02-01-02 до технічної специфікації Додаток 2 до ТД, що на його думку не відповідає умовам технічнох специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації тому підлягає відхиленню згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Водночас, згідно з підпунктом 3.3 пункту 3 розділу IV Особливостей до тендерної документації, така помилка або відсутність інформації (як-от строки певного етапу робіт) є невідповідністю, яка підлягає усуненню учасником у 24-годинний строк після отримання повідомлення замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до цього пункту, під невідповідністю також розуміється відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, які передбачені тендерною документацією, якщо така відсутність не стосується забезпечення тендерної пропозиції або технічних/якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником. Оскільки, Календарний графік виконання робіт не змінює предмет закупівлі, його найменування, марку, модель тощо, дана невідповідність підлягала усуненню, а не автоматичному відхиленню пропозиції. Замовник не скористався своїм правом надати повідомлення про усунення невідповідностей, тим самим порушивши процедуру, що передбачена нормативними актами, зокрема п. 3.3 Розділу IV Особливостей. 2) Щодо другої підстави відхилення – Відсутність Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; EN ISO 9001:2015, IDT) на трансформатор ТМГ-100/10/0,4 У1 «Еко» виробництва ТОВ «ЕНЕРДЖИГРУП». Вимога надання даного сертифіката ISO 9001:2015 поширюється лише у разі, якщо дія Порядку підтвердження ступеня локалізації (Постанова КМУ №861 від 02.08.2022) застосовується до закупівлі. У нашому випадку: • товар не підпадає під перелік локалізованих товарів відповідно до пункту 6-1 розділу X Закону; • вартість зазначеного трансформатора не перевищує 200 тисяч гривень, отже дія зазначеного Порядку не застосовується; • відповідно, вимога щодо обов’язкового надання сертифіката ISO 9001:2015 є неправомірною, як така, що суперечить суті вимог законодавства. 3) Щодо третьої підстави відхилення – відсутність діючого Дозволу на експлуатацію (технологічного) електрообладнання / устатковання напругою понад 1000 В, дозвіл на виконання випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В та сертифікат (інший документ) визнання вимірювальних можливостей електротехнічної лабораторії. Щодо зауваження стосовно відсутності копії діючого дозволу на виконання випробувань електроустаткування електричних станцій та мереж понад 1000 В, повідомляємо наступне. Згідно з пунктом 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2022 р. № 357, встановлено: «Строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.» Отже, дозвіл, що формально втратив чинність у період дії воєнного стану, вважається автоматично продовженим на час дії воєнного стану, відповідно до законодавства. Таким чином, вимога надати діючий дозвіл, строк дії якого формально завершився, але вважається автоматично продовженим, є неправомірною та суперечить вищенаведеній Постанові КМУ. Також зазначаємо, що законодавством не передбачено обов'язку отримувати новий дозвіл у період воєнного стану, якщо попередній був чинним на момент його початку. Учасник виконав вимоги тендерної документації з урахуванням норм чинного законодавства України в умовах воєнного стану, а тому підстава для відхилення пропозиції через зазначене зауваження є необґрунтованою та незаконною. Висновок Вважаємо рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» необґрунтованим, формальним та таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям проведення процедур закупівель під час воєнного стану. Вимога скаржника На підставі вищевикладеного, відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Визнати дії замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» такими, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель. 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення та продовжити розгляд нашої тендерної пропозиції з урахуванням норм п. 3.3 Розділу IV Особливостей. 3. Вжити заходів реагування відповідно до компетенції органу оскарження. У разі невиконання цієї вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та законних інтересів. Директор Тетяна НЕДІЛЬСЬКА
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасником, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» розміщено в електронній системі вимогу Ідентифікатор:UA-2025-03-26-009453-a.a2, з датою подачі: 21.04.2025 року, 10:58. На вказану вимогу у замовника відсутня інша можливість ніж та, що передбачена абзацом 2 пункту 46 особливостей. У зв’язку з чим, інформую наступне: Замовником відхилена пропозиція Учасника з аргументацією, зазначеною в протоколі №Р18/1-04-25 від 18.04.2025 року. Зокрема: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції, в календарному графіку який є Додатком № 1 до договору будівельного підряду та його невід’ємною частиною, не враховані дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду, а саме: не враховані терміни виконання будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт на Повітряній лінії ПЛ-10 кВ Л-37 "Пташник", обсяги яких зазначені в локальних кошторисах №02-01-01, №02-01-02 та №02-01-03 до технічної специфікації Додаток 2 до тендерної документації. 2. Учасником у складі тендерної пропозиції не наданий Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП", продукція (товар, обладнання) якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, а саме на запропонований товар «Трансформатор трифазовий з двома обмотками ТМГ-100/10/0,4 У1 "Еко"; ТОВ "ЕНЕРДЖИГРУП"». 3. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Лабораторія документи.pdf» відповідно інформації зазначеної в даному файлі учасник планує залучити техніку з екіпажем (електротехнічну лабораторію) Приватного підприємства «Центр-Монтаж-Енерго». На підтвердження відповідності лабораторії у складі пропозиції учасником не надана копія діючого дозволу на виконання випробування електричного устатковання електричних станцій та мереж, технологічного електрообладнання напругою понад 1000 В.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО»

Номер: 9ab4f245d9624322859ea8670cf09462
Ідентифікатор запиту: UA-2025-03-26-009453-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО»
Вимога:
ТОВ «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» не погоджується з рішенням замовника, викладеним у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №Р18/1-04-25 від 18.04.2025 р., та вважає його незаконним і таким, що порушує права учасника на чесну конкуренцію та рівне ставлення в процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Скаргу подано двічі через технічну помилку. Прошу відкликати.
Дата скасування: 21.04.2025 11:03